STP Timișoara Forum: Stiri despre transportul in comun din Timisoara - STP Timișoara Forum

Salt la continut

Imagine postata
  • (142 Pagini)
  • +
  • « Prima
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17
  • 18
  • Ultima »

Stiri despre transportul in comun din Timisoara

#301 Useril este offline   dAImon 

  • Membru activ
  • Grup: Membru Gold
  • Postari: 3889
  • Inregistrat: 25 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 19 iunie 2010 - 16:52

Dar mi se pare ca si elevii au carduri, prin urmare nu prezinta nici un carnet, daca-i weekend trebuie sa aiba validat un bilet. Problema este cum implementezi drepturile astea pe validatoare, ar trebui un titlu de calatorie special. Nu-i greu, dar prevad explicatia ca "nu s-a cerut asa ceva la crearea softului si nu avem bani sa cerem extinderea functionalitatii" :baby:

Chit ca softul trebuia creat din prima cu extensibilitatea in minte.
0

#302 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30199
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 19 iunie 2010 - 17:20

Cardurile ar putea avea activ si un portofel electronic, pentru restul calatoriilor, cele care nu intra in gratuitate.
0

#303 Useril este offline   Chagall 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10295
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:nespecificat

Postat 20 iunie 2010 - 09:54

Timisoara va gazdui in curand un muzeu al tramvaielor

Intr-un depou din Timisoara sta ascunsa cea mai mare parte a istoriei tramvaielor din Romania. Vagoanele de aici sunt cele mai vechi din tara, iar printre ele, un loc de cinste il are primul tramvai tras de cai, care i-a dus pe timisoreni prin oras.

O parte dintre tramvaiele vechi aflate in depoul Regiei de Transport din Timisoara au fost restaurate si arata intocmai ca niste piese de muzeu. Fiecare model are povestea lui.

Iar cele mai multe dintre veterane sint inca functionale si vatmanii nu scapa ocazia sa le laude celor ce vin sa le vada.

Despre tramvaiele istorice de la Timisoara stiu insa mai multi straini decat romani. In fiecare saptamana, in depourile regiei vin in vizita zeci de turisti din Germania, Austria, Marea Britanie ori Statele Unite.

Sefii regiei de transport au in plan amenajarea unui spatiu destinat exclusiv acestor vehicule vechi si, daca vor fi bani, inaugurarea primului muzeu de tramvaie din Romania.

Sursa: Stirile PROTV
0

#304 Useril este offline   alecs 

  • Membru Onorific
  • Grup: Membru onorific
  • Postari: 3145
  • Inregistrat: 20 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:timisoara
  • Interese:http://soferderomania.promotor.ro/carmen_m click plz

Postat 20 iunie 2010 - 10:51

O stire buna, una rea :baby:

click
0

#305 Useril este offline   Viktor 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 4686
  • Inregistrat: 25 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timişoara
  • Interese:Filme, poze, distractie, calatorii etc.Imi plac foarte mult tramvaiele Wegmann GT4.

Postat 20 iunie 2010 - 12:05

Super articolul de pe Stirile PROTV :baby: .
In legatura cu articolul de pe agenda, acesta e o mare porcarie :slap: .
0

#306 Useril este offline   Gygyman6 

  • Membru Gold
  • Grup: Membru Gold
  • Postari: 3164
  • Inregistrat: 07 ianuarie 09
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 20 iunie 2010 - 12:45

Totusi si cei din Agenda au dreptate, intr-o singura privinta, ca validatorul cu functie pentru bilete cam da rateuri. Cat despre carduri, nu mi s-a intamplat, cel putin de cand am card sa nu mearga validatorul, doar odata cand au fost lasate toate blocate de controlori.
Mi se pare exagerata partea cu angajatii Ratt care se urca la fiecare statie, care e o aberatie scrisa cu buna stiinta asa doar de dragul de a critica ceva.
0

#307 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30199
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 20 iunie 2010 - 15:33

Cei de la punctul fix din Traian au validatoare de rezerva. Daca unul e cu probleme, se schimba.
0

#308 Useril este offline   emilut 

  • Membru Gold
  • Grup: Membru Gold
  • Postari: 2310
  • Inregistrat: 05 ianuarie 10
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timişoara

Postat 21 iunie 2010 - 15:49

Vezi postareaFlorin.B RATT, la 18 iunie 2010 - 19:35, a spus:

Tot articolul e cam ciudat. Cum adica sa plateasca RATT o parte din calatoria pensionarilor? :timeout:

Primăria şi-a cumpărat flori şi arbuşti exotici, în valoare de 31.600 de €, în vreme ce pretinde RATT să preia o treime din subvenţia care îi cade în sarcină.
(nu am găsit site-ul "Adevărul de seară" ca să vă pot exemplifica, dar articolul există în ediţia din 18 iunie).
Pt curioşi, voi posta mai târziu o scanare a paginii din ziarul respectiv.
Câte anvelope s-ar fi putut cumpăra din acei bani? Câte mtc-uri puteau fi reparate şi repuse în circulaţie cu acei bani? Câte din craterele din asfalt puteau fi umplute cu acei bani? (la figurat, of course).
0

#309 Useril este offline   NDY 

  • Membru VIP*
  • Grup: VIP
  • Postari: 2439
  • Inregistrat: 07 iunie 09
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 21 iunie 2010 - 17:41

Eh, acuma si tu... mai marii orasului nu pot gandi decat intr-un ambient exotic...si atunci cand o fac, tot in defavoarea noastra o fac :timeout:
0

#310 Useril este offline   dAImon 

  • Membru activ
  • Grup: Membru Gold
  • Postari: 3889
  • Inregistrat: 25 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 21 iunie 2010 - 22:24

Vezi postareaemilut, la 21 iunie 2010 - 15:49, a spus:

Primăria şi-a cumpărat flori şi arbuşti exotici, în valoare de 31.600 de €, în vreme ce pretinde RATT să preia o treime din subvenţia care îi cade în sarcină.
(nu am găsit site-ul "Adevărul de seară" ca să vă pot exemplifica, dar articolul există în ediţia din 18 iunie).
Pt curioşi, voi posta mai târziu o scanare a paginii din ziarul respectiv.
Câte anvelope s-ar fi putut cumpăra din acei bani? Câte mtc-uri puteau fi reparate şi repuse în circulaţie cu acei bani? Câte din craterele din asfalt puteau fi umplute cu acei bani? (la figurat, of course).

Primaria a inventat bordura care trebuie schimbata anual ... lucrarile de intretinere la spatii verzi.
0

#311 Useril este offline   Visor 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 8421
  • Inregistrat: 09 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara
  • Interese:STPT, Trenuri, Fotografia, Desenul, PC

Postat 24 iunie 2010 - 11:29

Vezi postareaChagall, la 20 iunie 2010 - 09:54, a spus:

Timisoara va gazdui in curand un muzeu al tramvaielor


Sa speram ca va fi putin din asa ceva. :o
http://www.shb-ev.info/
Cu atatea infratiri nemtesti, Timisoara poate ar avea sprijin din partea unui "frate". Germanii sunt cei mai intaresati de transport in comun si muzee.
0

#312 Useril este offline   Calator_Nemultumit 

  • Membru autentic
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 55
  • Inregistrat: 18 martie 08

Postat 24 iunie 2010 - 16:17

Salutare, scurt si la obiect...se scumpesc biletele?

Un fragment din articolul din link

Proiectul de hotărâre elaborat de Executivul Primăriei Timişoara va fi supus la vot în consiliul local la sfârşitul acestei luni. Potrivit proiectului, un bilet cu o călătorie ar urma să coste 2 lei, în loc de 1,6 lei cât este în prezent, un bilet cu două călătorii va ajunge de la 3 lei la 3,5 lei, iar pentru o călătorie pe linia expres timişorenii ar urma să plătească 2,5 lei în loc de 2 lei. Totodată, se propune creşterea preţului la legitimaţiile de transport pe o zi, de la 7,50 lei la 10 lei. Preţurile abonamentelor RATT vor rămâne neschimbate.

Click
0

#313 Useril este offline   NDY 

  • Membru VIP*
  • Grup: VIP
  • Postari: 2439
  • Inregistrat: 07 iunie 09
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 24 iunie 2010 - 19:02

Da, s-a mai discutat undeva pe forum :o
0

#314 Useril este offline   Viktor 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 4686
  • Inregistrat: 25 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timişoara
  • Interese:Filme, poze, distractie, calatorii etc.Imi plac foarte mult tramvaiele Wegmann GT4.

Postat 28 iunie 2010 - 14:20

400 de oameni pusi pe liber la RATT din toamna
Cum se pune RATT pe roate? Pe doua cai, anunta directorul Ioan Goia. Pe de o parte vrem să scumpim biletele, pentru a incuraja calatoriile cu abonamentul, pe de alta, personalul se va reduce din toamna cu 400 de angajati.

Pentru cele peste 270 de persoane ramase din primavara in somaj tehnic, situatia se va prelungi pana pe 15 septembrie. Dupa aceasta data regia de transport local isi va diminua cheltuielile salariale eliminand de pe statul de plata 400 de angajati. Numarul reprezinta practic mai mult de un sfert din totalul personalului.

Dupa ce masura va fi aprobata, se va transmite notificarea catre AJOFM, Inspectia Muncii si sindicate iar dupa cele 60 de zile impuse de lege, se vor emite deciziile de concediere.
„Vom respecta intocmai contractul de munca, ce prevede atribuirea unor salarii compensatorii celor disponibilizati. In functie de vechimea angajatilor si de negocierile cu sindicatul, oamenii vor primi intre 5 si 9 salarii compensatorii, dimensionate la salariul mediu pe regie, adica 1800 de lei” a anuntat luni directorul RATT, Ioan Goia.

O parte din cei concediati vor avea totusi posibilitatea sa ramana in regie. Deficitul de personal de bord impune organizarea de cursuri de calificare ca vatmani sau soferi de troleibuze si autobuze insa „daca pana acum la acestea se puteau inscrie oricine, vrem ca cei disponibilizati sa aiba prioritate. Vor putea astfel ramane in cadrul RATT aproape 100 de persoane care in toamna ar fi ramas fara serviciu” a precizat Ioan Goia.

Activitatea de mentenanta va fi principala furnizoare de someri.
„Raportul dintre personalul de bord si cel de mentenanta este exagerat la Timisoara. Daca in vest acest raport ajunge sa fie chiar subunitar, la noi pentru fiecare conducator de tramvai sau troleibuz exista trei persoane cu mentenanta” a afirmat Ioan Goia.

Directorul RATT a facut deja cunoscut ca numarul de controlori va fi mult redus, munca de verificare urmand sa fie externalizata.
„Din cei 85 de controlori pe care-I avem acum vor ramane 20. Controalele le vor efectua practic cei de la Politia Comunitara, oamenii nostri acordandu-le un sprijin mai degraba tehnic” a mai spus conducatorul regiei.

Nu sunt singurele masuri pe care le-a anuntat directorul RATT, in vederea eficientizarii activitatii, reducerea cheltuielilor urmand a fi completata si de cresterea veniturilor.
„Vrem sa descurajam calatoriile cu biletul, in favoarea abonamentelor. Principalele fraude se fac la bilete, care pot fi sau nu perforate, in timp ce abonamentul este oricum deja platit. Vom scumpi asadar biletele. In plus, intentionam sa introducem pentru categoriile care beneficiau de subventii – pensionari, fosti deportati, veterani de razboi etc – un tarif social, care va fi probabil de 50 de lei. Mizam pe faptul ca propunerea va primi acordul Consiliului Local, dat fiind faptul ca este vorba de diminuarea subventiei. Oricum, am constatat ca aceste persoane, al caror numar ajunge aproape de 40 de mii, nu efectuau decat aproximativ jumatate din calatoriile la care ar fi avut dreptul” a mai afirmat Ioan Goia.

Daca aceste masuri vor fi aprobate, conducerea RATT intentioneaza sa mentina noul pret la bilete si abonamente pana anul viitor, Regia sperand ca, dupa plata salariilor compensatorii pentru cei concediati, sa se reuseasca o economie de circa 2 milioane de euro pe an.
Sursa:agenda.ro
Inca o veste foarte proasta. :coolspeak:
Se pare ca RATT merge din rau in mai rau.
0

#315 Useril este offline   Wegmann 

  • Membru Gold
  • Grup: Membru Gold
  • Postari: 2282
  • Inregistrat: 09 decembrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Erlangen/Nürnberg

Postat 28 iunie 2010 - 16:39

Adevarul mai adauga ceva:

Citeaza

Dincolo de modificările ce privesc programul de circulaţie al mijloacelor de transport în comun, R.A.T.T. a pregătit şi alte schimbări care vor intra în vigoare chiar de la începutul lunii iulie. Liniile de tramvai şase şi zece se vor combina şi în locul lor va circula un singur tramvai ce va avea traseul: Calea Torontalului - Balta Verde - Piaţa 700 - Catedrala Mitropolitană - Piaţa Maria - Piaţa Bălcescu - Sala Olimpia - Banatim - Piaţa traian - Prefectură - Piaţa 700 - Balta Verde - Calea Torontalului. „Am apelat la aceste modificări după ce s-au făcut verificări şi sondaje, în urma cărora s-a constatat că este o linie neeficientă", a mai spus Cosmin Bradu.O veste bună pentru timişoreni ar fi faptul că, pe porţiunea Piaţa 700 - Piaţa Maria - Piaţa Traian şi viceversa, toţi timişorenii care au abonament pe una dintre liniile ce traversează această zonă, pot circula gratuit şi cu alt tramvai care circulă pe acest traseu.

O altă schimbare se va efectua pe linia tramvaiului nouă care avea capătul de linie în Ciarda Roşie. Capătul de linie va fi mutat în Piaţa Gheorghe Domăşnean.



0

#316 Useril este offline   Chagall 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10295
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:nespecificat

Postat 28 iunie 2010 - 16:42

Disponibilizarea a 400 de angajati este foarte mult (cat toti vatmanii si soferii de autobuze la un loc)! :coolspeak:

Se anunta vremuri grele! :04:
0

#317 Useril este offline   dAImon 

  • Membru activ
  • Grup: Membru Gold
  • Postari: 3889
  • Inregistrat: 25 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 28 iunie 2010 - 19:48

Prin eliminarea liniei 10 din Gara, acolo raman a merge doar 8 si 1. Hmm? Sigur e o idee buna?

In alta ordine de idei, cum naiba salariul mediu e de 1800 ron? Nu de alta dar mediul pe oras e pe la 1300.
0

#318 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30199
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 28 iunie 2010 - 20:06

Vezi postareadAImon, la 28 iunie 2010 - 19:48, a spus:

In alta ordine de idei, cum naiba salariul mediu e de 1800 ron? Nu de alta dar mediul pe oras e pe la 1300.


Atat e. Retine ca e vorba de salariul mediu pe intreprindere, nu de salariul celor de la intretinere.
0

#319 Useril este offline   NDY 

  • Membru VIP*
  • Grup: VIP
  • Postari: 2439
  • Inregistrat: 07 iunie 09
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 28 iunie 2010 - 22:45

Vezi postareaViktor, la 28 iunie 2010 - 14:20, a spus:

...

Activitatea de mentenanta va fi principala furnizoare de someri.
„Raportul dintre personalul de bord si cel de mentenanta este exagerat la Timisoara. Daca in vest acest raport ajunge sa fie chiar subunitar, la noi pentru fiecare conducator de tramvai sau troleibuz exista trei persoane cu mentenanta” a afirmat Ioan Goia.
...


Nu e tot aia? :04: 1/3 mi se pare subunitar...sau pentru ei nu e? :04:

Cat despre controlori...exista suficienti comunitari care sa efectueze aceste controale? :coolspeak:
0

#320 Useril este offline   cseh_17 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 12614
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Bergisch-Gladbach / Köln

Postat 29 iunie 2010 - 08:12

Pardon ca intrerup discutia, daaaar s-a dat o stire cum ca inca o linie de tramvai se desfiinteaza, sinimeni nu are nici o reactie?? :coolspeak:
0

Arata acest topic


  • (142 Pagini)
  • +
  • « Prima
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17
  • 18
  • Ultima »

3 useri citesc topicul
0 membri, 3 vizitatori, 0 utilizatori anonimi