Citeaza
Stiri despre transportul in comun din Timisoara
#2401
Postat 05 martie 2018 - 20:21
#2402
Postat 09 martie 2018 - 16:46
Citeaza
#2403
Postat 09 martie 2018 - 22:42
#2404
Postat 09 martie 2018 - 22:48
#2405
Postat 09 martie 2018 - 22:57
#2406
Postat 10 martie 2018 - 09:33
#2407
Postat 10 martie 2018 - 11:23
#2408
Postat 13 martie 2018 - 21:24
Citeaza
Stațiile din zona Cartier Crișan vor fi următoarele: o pereche de stații înainte de str. Țițeica (pe str. Vălișoara nr. 4), Gheorghe Țițeica (pe str. Ismail nr. 20), Ismail (pe str. Luncani nr. 73) și Luncani (pe str. Luncani nr. 7).
#2409
Postat 18 martie 2018 - 21:36
Citeaza
Am incercat sa platesc abonamentul cu cardul in Lipovei (Ap. Petru si Pavel), luni dimineata (12.03), dar doamna de la chiosc mi-a spus ca "la noi nu este asa ceva" (POS). Deci, pana la urma, se poate sau nu plati cu cardul, sau doar in Dambovita merge?
Aceasta postare a fost editata de Paul85: 18 martie 2018 - 21:37
#2410
Postat 18 martie 2018 - 21:41
Au un convertor de la RS232 la USB si pare ca la instalarea acestuia e o problema, dar se lucreaza si probabil se va rezolva.
#2411
Postat 23 martie 2018 - 20:59
Citeaza
Societatea de Transport Public Timișoara anunță modificări de trasee datorită oraganizării evenimentului sportiv Semimaratonul Internațional SportGuru Timișoara 21k. Astfel, în data de 25.03.2018, între ora 08:00 și 15:00 anumite linii de tramvai, autobuz și troleibuz vor fi modificate după cum urmează:
- linia 1 va circula de la Gara de Nord prin Piața Maria - Piaţa Bălcescu - Banatim -Piaţa Traian - Piaţa Badea Cârţan - Gara de Est şi retur pe acelaşi traseu,
- linia 2 va circula din Dâmboviţa prin Piaţa Maria - Piaţa Bălcescu - Banatim - Piaţa Traian - Piaţa Badea Cârţan - Gara de Est şi retur pe acelaşi traseu,
- linia 4 va circula în Torontal - Str. Brediceanu - str. Nemoianu spre Catedrala Mitropolitană - Piaţa Maria - Piaţa Bălcescu - Banatim - AEM şi retur pe acelaşi traseu,
- linia 3/E3 va circula deviat de la Calea Martirilor pe Liviu Rebreanu - str. Brâncoveanu - Gara de Nord şi, în continuare, pe traseul normal,
- liniile E7, 33, 33b vor circula deviat de la str. 16 Decembrie pe podul Traian - bv. Regele Ferdinand - Piaţa Regina Maria și retur,
- linia E8 va circula deviat de pe str A. Şaguna pe str. St. O. Iosif - str. Ștefan cel Mare - AEM - bv. Liviu Rebreanu - C. Şagului - traseu normal - bv. L. Rebreanu - AEM - Stan Vidrighin - str. Ştefan cel Mare - str Şt. O. Iosif - str. A. Şaguna şi, în continuare, intră pe traseul normal,
- linia 16 va circula deviat de la str. Cluj pe traseul liniei 15.
Transportul pe traseul Gara de Est - Ştrand UMT - str. Gh. Adam - Piaţa General Economu - Calea Dorobanţilor - str. Andrei Şaguna - str. Mihalache - Piaţa Traian - str Dacilor - str. Mihail Kogălniceanu - Gara de Est va fi asigurat de autobuze.
#2412
Postat 05 aprilie 2018 - 11:42
Citeaza
#2413
Postat 28 aprilie 2018 - 18:49
Citeaza
Stațiile vor fi comune cu celelalte mijloace de transport în comun de pe traseu.
#2414
Postat 30 aprilie 2018 - 12:15
Citeaza
- eliminarea reducerii de 20% pentru cetățenii din Timișoara,
- eliminarea titlurilor tarifare de 2 linii,
- eliminarea titlurilor de călătorie valabile 5 zile,
- eliminarea titlurilor de călătorie valabile 15 zile,
- eliminarea titlurilor de călătorie de 1 linie și 2 linii pentru agenții economici, atât pentru abonamentele nominalizate, cât și pentru cele nenominalizate.
De asemenea, prețul unui bilet pentru liniile urbane va avea același preț cu cel pentru liniile expres si anume, 2,5 lei.
Mâine, 01.05.2018, punctele de lucru vor fi închise, cu excepția celui din Piața 700.
Tarifele pot fi consultate pe site.
#2415
Postat 30 aprilie 2018 - 16:57
Totusi prin ce se justifica scumpirile? Investitii, imbunatatiri ale infrastructurii sau a mtc-urilor nu vad. Is curios cati ani a stat in vigoare reducerea ptr cetateni?
#2416
Postat 30 aprilie 2018 - 20:18
Poate ma insel, dar parca reducerea a intrat deodata cu lansarea sistemului de ticketing, deci 2008-2009
#2417
Postat 15 mai 2018 - 12:01
Iar cifrele pomenite in articol sunt departe de a fi reale, respectiv numarul tramvaielor, numarul autobuzelor, numarul liniilor de tramvai active, numarul liniilor de firobuze active, etc.,...
O parte din aceste cifre false se datoreaza interpretarii gresite de catre autoarea articolului (prietena noastra ?!) iar alta parte se datoreaza expunerii incalcite a datelor sau nereale ale interlocuitorului/intervievatului....
Una peste alta, nu aflam lucruri noi ci doar faptul ca, vezi Doamne, exista preocupare la nivel decizional din cadrul STPT de imbunatatire serioasa a functionarii transportului in comun in Timisoara...
Ideea de a face lagatura directa intre toate cartierele, fara transbordare, este buna insa nu si posibila sau daca este posibila, atunci va avea o frecventa atat de rara incat nu va fi solicitata...Si atunci ar fi de preferat o transbordare cu circulatia mtc-urilor la frecventa marita decat varianta cealalta...
Pe de alta parte ma intreb oare cati calatori folosesc Linia 7 de la Dambovita pana in Centru sau Torontalului (si/sau retur) facand un ocol mare prin Fratelia...
Aceeasi intrebare o am si legat de Linia 9...Oare cati calatori folosesc aceasta linie mergand din Soarelui/Girocului la Gara de Nord cu ocol mare prin Sagului/Dambovita/Iosefin (si/sau retur)...
Ca si fan al transportului in comun (tramvaie si firobuze), imi plac aceste linii lungi insa nu cred ca sunt si economice...Niste statistici oficiale din partea sistemului de ticketing ne-ar putea lamuri...
Transportul public, intre realitate si utopie. Ce face STPT cand Robu face sondaje pe Facebook
#2418
Postat 15 mai 2018 - 22:02
Citeaza

Cat despre linia 7, pe ruta Torontalului - Balcescu pare sa fie destul de utilizat. In rest, probabil mai putin. Sa mearga cineva dintr-un capat in altul, ma gandesc ca mai rar se intampla.
Dar cred ca ideea cu aceste rute prelungite a fost un fel de comasare de linii, astfel incat sa se acopere o parte cat mai mare din retea cu un nr mai redus de vehicule. De exemplu, linia 7 actuala, acopera partial ceea ce inainte era linia 11 tramvai (Torontalului - Piata Maria). Iar linia 9, prin prelungirea spre gara, acopera golul lasat de linia 7 (Dambovita - Iosefin) si de linia 3 (Dambovita - Gara).
#2419
Postat 15 mai 2018 - 22:17
#2420
Postat 16 mai 2018 - 11:42
Dar in mod cert prinde bine celor care nu se grabesc si celor care folosesc linia pe segmente scurte sau medii....
Paul85, la 15 mai 2018 - 22:02, a spus:
Ei, aici e problema! Daca reduci numarul de mtc-uri, automat reduci frecventa si atunci linia devine (si) mai putin atractiva...Foarte putini calatori mai au rabdare sa astepte peste 15-20 minute in statie si mai ales acei calatori care au de calatorit 3-4-5 statii....
Practic, o initiativa pozitiva poate duce la un rezultat negativ....