Stiri despre transportul in comun din Timisoara
#241
Postat 01 iunie 2010 - 14:49
#242
Postat 01 iunie 2010 - 19:47
#243
Postat 01 iunie 2010 - 19:59
#244
Postat 01 iunie 2010 - 20:08
#245
Postat 01 iunie 2010 - 20:40
Florin.B RATT, la 01 iunie 2010 - 19:47, a spus:
Ma refer ca Regia sa ramana la fel ( ma rog modernizare ar cam trebui ) dar sa primim bani de la un strain . Cred ca pricepi cum zic , adica cum e Iancu la Poli ( nu e strain , dar ca exemplu ... ) sa ramana la fel , si el sa primeasca """ profitul """ ( Daca exista asa ceva )
Aceasta postare a fost editata de Raoul94: 01 iunie 2010 - 21:03
#246
Postat 01 iunie 2010 - 20:45
#247
Postat 01 iunie 2010 - 21:13
Florin.B RATT, la 01 iunie 2010 - 19:47, a spus:
Ma gandesc ca in contractul de vanzare-cumparare se pot stipula niste lucruri sanatoase cu conditia ca acei juristi din partea noastra sa nu fie de fapt ai lor (adica platiti si de acel "investitor strain"), aici ii toata treaba pe de o parte, iar pe de cealalta, gasirea unui pret corect pentru ambele parti...Mergand pe un astfel de scenariu ipotetic, sunt sigur ca controlorii si-ar face treaba in modul cel mai serios iar vatmanii iubitori de acompaniamente s-ar lipsi de aceasta placere...
As propune ca "investitorul strain" sa fie BSAG sau cei din Karlsruhe, in orice caz o firma dintr-un oras (de marimea Timisorii sau pe acolo pe undeva) din Germania sau din fosta capitala imperiala a Banatului si anume Viena, sau din Austria. Daca ar fi interesati, le-am putea oferi si un bonus, iar peste vreo cinci - sase ani am avea si Siemens LF la mana a doua aduse din Viena in cazul in care Ratt-ul ar fi cumparat de cei din Viena...n-am beneficia de SH-uri la 25 de ani de la fabricatie si pe bani ci la 5 - 6 - 7 ani si pe gratis...
In conditiile de mai sus cred ca aceasta varianta este cea mai buna dintre toate celelalte si foarte posibila ...si asa doar traim in aceeasi tara, in UE...Apropo de UE, am citi undeva azi ca UE are 510 milioane !! de locuitori...(s-ar putea ca multora din afara UE sa nu le prea placa acest lucru)...
Cred ca ar trebui putin (mai mult) meditat asupra acestui subiect, atat noi cat si cei de la etajele mai superioare...
#248
Postat 01 iunie 2010 - 21:51
#249
Postat 02 iunie 2010 - 16:50
#250
Postat 02 iunie 2010 - 17:14
#251
Postat 02 iunie 2010 - 19:21
Are conducerea Ratt vreun plan sa iasa din impasul asta, sau macar vrea Primaria sa salveze Regia?
De privatizat, zic eu sunt sanse slabe, s-a investit prea mult in autobuze troleibuze si infrastructura pentru tramvaie, si ca tot veni vorba de autobuze, cum se mai pot cumpara daca deja sunt datorii?
#253
Postat 02 iunie 2010 - 22:02
PNL a obtinut un post de director adjunct la o regie cu destula bataie de cap. Noul ocupant al functiei, si ea, nou-nouta spera insa ca echipa manageriala din care de-acum face parte sa depaseasca pana la urma problemele de moment.
„Pana nu demult postul de director adjunct nu exista in cadrul Regiei. A fost aprobat insa, impreuna cu o noua organigrama, intr-o recenta sedinta de Consiliu Local, asa incat, peste cateva zile imi voi intra in atributii. Este adevarat ca la RATT sunt destule probleme dar am convingerea ca, impreuna cu intreaga echipa manageriala, ne vom achita de sarcini” - arata, miercuri, Ionut Nasleu.
Noul director adjunct al RATT are 39 de ani, a fost consilier judetean, senator de Timis si director general la o firma de transport, experienta sa in acest domeniu fiind, cel mai probabil, unul din motivele alegerii sale pentru acest post.
agenda.ro
#254
Postat 02 iunie 2010 - 22:09
Florin.B RATT, la 02 iunie 2010 - 20:04, a spus:
Am si eu o mica intrebare. Daca le cumpara primaria TIMISOARA, este normal sa le vedem pe trasee metropolitane ? Nu neaparat acestea articulate de acum, ci si celelalte care tot de primarie au fost cumparate. Incerca sa ma convinga cineva pe forum ca acelea erau in leasing si ca de fapt n-ar fi primaria proprietarul, si ca ... etc ... Banuiesc ca si acestea 30 buc vor fi luate cu credit, in rate sau in leasing si nu cu CASH... Cine da banii, este normal sa le si foloseasca...
Daca se doresc linii metropolitane, atunci ar trebui ca aceasta asociatie, respectiv ZMT sa i-a credit si sa cumpere autobuze, sau din fonduri europene, si sa se infiinteze AUTOBUZELE ZMT, persoana juridica de sine statatoare, cu autogara lor, etc...dar se pare ca multe primarii au venit in ZMT doar pentru a primi iar cand ii vorba de dat, pauza mare...
#255
Postat 03 iunie 2010 - 01:27
Mile:
In Asociatia de Transport Metropolitan, Primaria Timisoara este membru alaturi de alte primarii. De ce n-ar avea dreptul sa decida trimiterea unor autobuze care le apartin pe liniile astea? Vorbim strict dpdv organizatoric, ca altfel as fi si eu de acord ca nu-i baş cea mai buna decizie
#256
Postat 03 iunie 2010 - 11:43
#257
Postat 03 iunie 2010 - 17:56
#258
Postat 03 iunie 2010 - 18:29
#259
Postat 03 iunie 2010 - 18:58
#260
Postat 03 iunie 2010 - 19:21
dAImon, la 03 iunie 2010 - 01:27, a spus:
Mile:
In Asociatia de Transport Metropolitan, Primaria Timisoara este membru alaturi de alte primarii. De ce n-ar avea dreptul sa decida trimiterea unor autobuze care le apartin pe liniile astea? Vorbim strict dpdv organizatoric, ca altfel as fi si eu de acord ca nu-i baş cea mai buna decizie
In orice asociatie fiecare asociat contribuie cu ceva, proportional cu "marimea" lui iar profitul se imparte dupa contributie. De ce eu Primaria Timisoara sa ma asociez cu cineva, cheltuind banii contribuabililor mei, si, sa ofer servicii asociatilor mei fara ca ei sa fi contribuit macar cu un leu din banii contribuabililor
lor la cumpararea autobuzelor (cota parte cum am mai spus). Si asta in timp ce unii contribuabili din Timisoara inca mai circula cu multe rable pe unele trasee. Nu mi se pare nici normal, nici corect, si nici moral. Uite ce repede s-a dovedit traseul Remetea - Ianova nerentabil, si asta in timp ce pe forum se vorbea de o rentabilitate deosebita a tuturor traseelor metropolitane. Poate peste ceva timp se vor dovedi si alte trasee metropolitane nerentabile. Daca aceste primarii intrate in asociatie ar fi contribuit si ele cu ceva bani sau asociatia in ansamblu ar fi facut credit pentru achizitia unor autobuze pentru trasee metropolitane, atunci si primariile respective ar fi subventionat in ultima instanta biletele sau abonamentele propriilor cetateni din bugetul (lor) local. Ar fi fost direct interesate ca aceste linii sa functioneze. Dar asa nu-i nici o problema, a plecat RATT-ul, vine nu stiu care SRL sau SA si treaba merge mai departe. Am auzit ca a si venit un "privat",... cu scaune tapitate, confort mai mare (asta la inceput ca sa impresioneze zic eu) si Ianova n-a ramas fara autobuz. Aceasta asociatie este de fapt primul pas in infaptuirea ZONEI METROPOLITANE TIMISOARA, lucru care se tergiverseaza de niste ani buni de zile,...toti ar vrea sa castige, dar nimeni nu vrea sa cheltuie...
Visor, la 03 iunie 2010 - 11:43, a spus:
Este rau (am scris si mai sus) ca platitorii (cumparatorii - in speta contribuabilii timisoreni) ai acestor autobuze inca mai circula pe diverse trasee cu autobuze vechi (a se citi rable). Ma gandesc ca daca ati circula zilnic pe linia 13 (sa zicem ca locuiti in Mehala) n-ati mai fi atat de toleranti, dar asa suntem noi, pana nu ne atinge ceva direct si personal, nu simtim...

Ajutor

Raspuns nou
Citare Multipla















