Stiri despre transportul in comun din Timisoara
#1941
Postat 12 februarie 2015 - 21:43
Mai multe pe TION
#1942
Postat 13 februarie 2015 - 06:25
Bobby, la 12 februarie 2015 - 21:43, a spus:
Mai multe pe TION
sa mearga si domniile lor alesii nostri o saptamana doar cu RATT ul zi de zi si vor afla singuri raspunsurile pe care le cauta. Pana una alta primarele si-a luat Mercedes..nu abonament general RATT...
#1943
Postat 13 februarie 2015 - 09:24
Curtea De Conturi calare pe RATT.
Aceasta postare a fost editata de Goldmember: 13 februarie 2015 - 14:22
#1944
Postat 13 februarie 2015 - 19:28
Bobby, la 12 februarie 2015 - 21:43, a spus:
Am citit partea asta si mai apoi am aruncat ochii mai in jos pe ecran si am dat de semnatura membrului Goldmember, cred ca aia e cea mai buna mentalitate in momentul de fata.
Si oricum primarul ar trebuii sa se resemneze in declaratii de genul, pentru ca cu ce spune da inca odata dovadat de ipocrizie, cand vii si spui de la bun inceput ca nu cumperi tramvaie ca sunt prea scumpe dar te doar unde si de proiectul asta cu modernizarea si accepti tot felul de scuze de la cei care modernizeaza, pai cred ca stim unde e problema legata de mentalitate.
Aceasta postare a fost editata de Gygyman6: 13 februarie 2015 - 19:29
#1945
Postat 22 februarie 2015 - 19:03
#1947
Postat 23 februarie 2015 - 19:15
#1948
Postat 23 februarie 2015 - 20:26
#1949
Postat 23 februarie 2015 - 21:57


#1950
Postat 24 februarie 2015 - 19:13
#1951
Postat 25 februarie 2015 - 12:09
#1952
Postat 25 februarie 2015 - 14:37

Una peste alta, ar trebui facut ceva.
#1953
Postat 27 februarie 2015 - 13:58
Citeaza
Traseul liniei 10 pe sensul 1 este: Piaţa Libertății, Piaţa Traian, Banatul, Sala Olimpia, Piaţa Bălcescu, Piaţa Maria, Catedrala Mitropolitană, Piaţa 700, Piața Libertății.
Traseul pe sensul 2 de circulaţie este: Piaţa Libertății, Piaţa 700, Catedrala Mitropolitană, Piaţa Maria Piaţa Bălcescu, Sala Olimpia, Banatul, Piaţa Traian, Piaţa Libertății.
Tramvaiele vor opri în toate stațiile de pe traseu.
#1955
Postat 27 februarie 2015 - 22:30

Pana una alta, chiar nu s-a ajuns la nicio concluzie in privinta traseului actual al liniei 6? Ar trebui sa fie destul de evident faptul ca in Traian se goleste aproape tot vagonul ca mai apoi, tot in Traian, de data aceatsa peste vreo 20 de minute, sa se umple la loc...

P.S.: Chiar cred ca ar fi fost mai OK sa fie din nou linia 6 in circuit si linia 10 cu un capat in Torontal (indiferent de traseul care il urmeaza apoi)...
Aceasta postare a fost editata de NDY: 27 februarie 2015 - 22:33
#1956
Postat 28 februarie 2015 - 15:21
La ce intervale circula linia 10?
#1958
Postat 28 februarie 2015 - 20:00
#1959
Postat 28 februarie 2015 - 21:03
#1960
Postat 01 martie 2015 - 10:54
Citeaza
La urmatoarea sedinta de consiliu local, alesii vor da in administrarea RATT un teren de 5,6 hectare, adica de 56.546 de metri patrati, din Calea Buziasului. In conditiile in care Consiliul Local nu va mai fi actionar unic al regiei, RATT isi pierde dreptul de administrare, au decis reprezetantii Primariei Timisoara.
Conducerea RATT a cerut terenul inca din luna martie a anului 2014, pentru a amenaja pe el un depou de tramvaie si o substatie de redresare.
„In momentul de fata, depoul de tramvaie se afla in centrul orasului – zona de monumente istorice, respectiv pe Take Ionescu, unde infrastructura de transport existenta nu permite asigurarea mentenantei pentru tramvaiele de tip nou care se produc, in prezent, pe piata de furnizare a materialului rulant. Asadar, este necesara relocarea acestui depou din zona centrala a orasului in zona periferica a acestuia si construirea unui depou modern. (…) Petru o mai buna asigurare a programelor de circulatie a tramvaielor si avand in vedere reteaua de linie cale urbana existenta, depourile de tramvaie, doua la numar, vor trebui amplasate, pe cat posibil, diametral opus. In acest sens, analiza cost-beneficiu a investitiei in transportul cu tramvaiul recomanda ca locatia aleasa sa fie in Timisoara, Calea Buziasului”, se arata in referatul ce insoteste proiectul de hotarare.
Avem nevoie de milioane de euro
Potrivit primarului Nicolae Robu, centrul Timisoarei trebuie eliberat de depoul existent. Edilul sustine ca se incearca atragerea de fonduri europene pentru construirea depoului de la iesirea din oras spre Mosnita Noua.
„Vrem sa eliberam zona aceasta din centru, de pe Take Ionescu, practic se muta depoul de aici, nu va fi un al treilea depou. Spatiul ramas ar putea sa fie cu alta utilitate, este destul de central, este pacat sa fie tinut. Vom incerca pe fonduri europene, daca putem sa gasim o linie de finantare pentru extinderea sistemului de transport cu tramvaiul, care sa cuprinda si construirea depoului. Daca nu, om vedea cand vom putea sa alocam de la bugetul local”, ne-a declarat Nicolae Robu.
Momentan nu s-au facut estimari de costuri, insa suma nu este deloc de lepadat, spune edilul-sef.
„Nu am o estimare, nu este chiar mica suma, in orice caz. Din discutiile purtate cu domnul Goia (n.r. Ioan Goia, directorul RATT) si cu domnul Chis (n.r. Culita Chis, seful Directiei Tehnice din cadrul Primariei Timisoara), a rezultat ca ar fi bine sa gasim o sursa externa, pentru ca altfel ne-am incarca. Este vorba despre milioane de euro”, a conchis Robu.
In prezent, RATT are doua depouri de tramvaie: unul pe Take Ionescu si altul in cartierul Dambovita.
Ramane de vazut daca municipalitatea va reusi sa obtina fonduri europene pentru mutarea depoului de tramvaie de pe Take Ionescu sau daca va aloca bani din bugetul orasului.
sursa foto: ratt.ro/forum