STP Timișoara Forum: Stiri despre transportul in comun din Timisoara - STP Timișoara Forum

Salt la continut

Imagine postata
  • (141 Pagini)
  • +
  • « Prima
  • 64
  • 65
  • 66
  • 67
  • 68
  • Ultima »

Stiri despre transportul in comun din Timisoara

#1301 Useril este offline   weg_mann4ratt 

  • Membru senior
  • Grup: Membri seniori
  • Postari: 850
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 28 ianuarie 2013 - 02:25

Vezi postareaAndy Wegmann, la 27 ianuarie 2013 - 22:03, a spus:

Si in jurul a carei sume se invarte aceasta taxa de despagubire ( suma echivalenta pentru scolarizare)? Ma refer in cazul Tv.

Acum cateva luni era 3300 lei.
Pt Tb era 3900.
__________________________________________________________

Vehicul e si caruta si bicicleta, si trotineta, si caruciorul de la supermarket (pe langa tramvaie, troleibuze, autobuze, masini, dube, camioane, motociclete, ATV-uri, etc...).
0

#1302 Useril este offline   emilut 

  • Membru Gold
  • Grup: Membru Gold
  • Postari: 2310
  • Inregistrat: 05 ianuarie 10
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timişoara

Postat 29 ianuarie 2013 - 23:52

Vezi postareacseh_17, la 27 ianuarie 2013 - 15:36, a spus:

Sincer mie doar acuma imi pica fisa, ca nu de mult emilut si chiar si tu, ne insiruiati un numar fara coada de autobuze care stau din varii mortive si lipsuri in depou... Acum cand apare insa un numar oficial, totul este infirmat... :eusa_think:

Sincer eu numai stiu ce sa cred...

Când, "nu de mult"? Precizează! Dacă nu ştii, nu te băga!
Ce???? Dacă a spus robu ceva, însemană că e oficial? Ăsta nu are habar dacă tramvaiul are roţi sau aripi. Să fim serioşi.

Aceasta postare a fost editata de emilut: 31 ianuarie 2013 - 10:59

0

#1303 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30192
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 30 ianuarie 2013 - 00:30

Clar ca daca cateva C-uri stau in garaj din lipsa de piese de schimb si chiar doua-trei G-uri asta nu inseamna ca avem autobuze "noi, in stoc, nefolosite". Ce se scria prin presa e o aberatie. -_-
0

#1304 Useril este offline   emilut 

  • Membru Gold
  • Grup: Membru Gold
  • Postari: 2310
  • Inregistrat: 05 ianuarie 10
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timişoara

Postat 31 ianuarie 2013 - 10:57

Vezi postareacseh_17, la 27 ianuarie 2013 - 23:33, a spus:

Asta vroiam sa zic si eu... Care e diferenta dintre un conducator de vehicul si un ... sofer? Adica autobuzul nu e vehicul sau? :intrebare:

Aici s-a strecurat o mică eroare. E vorba de auto-vehicule. Şi căruţaşul, şi cel care împinge un cărucior, sunt conducători de vehicule. Iar conducătorii de troleibuze, sunt şi ei şoferi.
0

#1305 Useril este offline   cseh_17 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 12614
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Bergisch-Gladbach / Köln

Postat 31 ianuarie 2013 - 16:18

Vezi postareaViktor, la 27 ianuarie 2013 - 22:22, a spus:


Eu am inteles ceea ce doriti dvs. sa spuneti, dar eu doream sa atrag atentia asupra faptului ca soferii de pe troleibuze sunt considerati conducatori de vehicule, nici decum soferi.

@emilut
Deci ca sa lamurim... Inseamna ca afirmatia de mai sus este gresita?

Deci eu stiam ca toti cei care conduc un vehicul (de orice fel, dotat cu motor) se numesc soferi. Desigur vehicule care ruleaza pe sosea. :eusa_think: Adica fie el autobuz, camion, troleu, tractor etc.
0

#1306 Useril este offline   emilut 

  • Membru Gold
  • Grup: Membru Gold
  • Postari: 2310
  • Inregistrat: 05 ianuarie 10
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timişoara

Postat 31 ianuarie 2013 - 18:39

ȘOFÉR ~i m. Lucrător specializat în conducerea unui autovehicul.
AUTOVEHÍCUL ~e n. Vehicul autopropulsat folosit pentru transportul de pasageri sau de materiale.
E adevărat că troleibuzele sunt dependente de reţeaua de contact, dar în final, tot autovehicule sunt. Din câte am auzit, toţi şoferii de troleibuz sunt obligaţi să deţină permis categoria "D", adică pt autobuz.
0

#1307 Useril este offline   manu vatmanu 

  • Vatman
  • Grup: Conducator vehicule
  • Postari: 352
  • Inregistrat: 08 aprilie 10
  • Sexul:masculin
  • Locatia:TIMISOARA
  • Interese:PASIUNEA MEA TRAMVAIELE

Postat 01 februarie 2013 - 13:01

Da . De exemplu dimineata cand se face iesirea din depou de troleibuse cei care sunt pe linia 15 de la semaforu din Dambovita fac dreapta spre Liviu Rebreanu adica merg pe linia 9 nu au retea de contact si merg pe disel trebuie categoria D.In traseu daca este un incident pot sa ocoleasca si pe alte strazi nu este retea de contact categoria D .De exemplu ma-am contrazis cu cineva eu plec cu troleu pana la Arad si vin inapoi nu imi trebuie cat D .
0

#1308 Useril este offline   iulius 

  • Membru autentic
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 86
  • Inregistrat: 12 decembrie 10

Postat 01 februarie 2013 - 19:35

gresit. nu poti conduce tb pana la arad fara cat. d.In romania , poti conduce tb daca ai cat. d, dar nu este obligatorie ptr ca exista subcateboria tb, in strainatate nu exiata subcategoria tb, acolo trebuie sa ai cat. D. In timisoara traseele pe care intra sau ies de pe traseu tb-sele sunt trasee aprobate si agreate de politia rutiera la recomandarea primariei si a ratt-eului .Daca circculi cu tb pe alte trasee risti sa ramai fara permis. In mod normal cu troleele trase jos ai voie sa circuli daor pe sub fire, teoretic.
0

#1309 Useril este offline   manu vatmanu 

  • Vatman
  • Grup: Conducator vehicule
  • Postari: 352
  • Inregistrat: 08 aprilie 10
  • Sexul:masculin
  • Locatia:TIMISOARA
  • Interese:PASIUNEA MEA TRAMVAIELE

Postat 04 februarie 2013 - 15:05

Da domnule iulius aveti dreptate cu cine m-am contrazis lucra si la troleibuse si sustin sus si tare ca nu este necesar categoria D.Sper sa citeasca si sa bage la cap .

Aceasta postare a fost editata de Florin.B RATT: 04 februarie 2013 - 18:57

0

#1310 Useril este offline   Viktor 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 4686
  • Inregistrat: 25 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timişoara
  • Interese:Filme, poze, distractie, calatorii etc.Imi plac foarte mult tramvaiele Wegmann GT4.

Postat 19 februarie 2013 - 16:22

Big Brother in tramvaie la Timisoara! Vor fi puse cate 6 camere video in fiecare garnitura reconditionata

TIMISOARA. Jumatate din tramvaiele din Timisoara vor fi ca noi dupa reconditionarea anuntata de primarul Nicolae Robu. Zilele trecute, edilul a anuntat ca in anii urmatori vor fi reabilitate cel putin 30 din tramvaiele care se afla acum in parcul auto al RATT.

In urma reconditionarii, in fiecare vagon de tramvai se vor pune cate 6 camere video. Acestea vor duce la scaderea numarului de calatori fraudulosi si a violentei in mijloacele de transport in comun.

“Proiectul de reabilitare prevede echiparea tramvaielor cu 6 camere video, dupa modelul existent in tramvaiele moderne, noi, de aceleasi dimensiuni”, a declarat, marti, primarul Timisoarei.

Edilul nu s-a decis inca unde va trimite mijloacele de transport in comun pentru reconditionare, insa este cert ca in viitor, calatorii timisoreni se vor bucura de tramvaie moderne, cu incalzire in scaune, climatizare, internet si camere video in fiecare vagon.

Un singur tramvai reconditionat va costa in jur de 500.000 de euro. Primul ar putea circula chiar de anul acesta in Timisoara. Va reamintim ca in parcul Regiei Autonome de Transport in Comun se afla 93 de tramvaie, din care doar 60 sunt scoase zilnic pe traseu.
Sursa:OpiniaTM
0

#1311 Useril este offline   Viktor 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 4686
  • Inregistrat: 25 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timişoara
  • Interese:Filme, poze, distractie, calatorii etc.Imi plac foarte mult tramvaiele Wegmann GT4.

Postat 19 februarie 2013 - 16:32

Vezi postareaViktor, la 19 februarie 2013 - 16:22, a spus:

care se afla acum in parcul auto al RATT.


Te pomenesti ca le-au dus in curtea garajului de autobuze iar noi nu stim.
0

#1312 Useril este offline   Chagall 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10295
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:nespecificat

Postat 19 februarie 2013 - 19:19

:up: Viktor scrie, Viktor raspunde.
Faci cumva o piesa de teatru? :lol:
0

#1313 Useril este offline   Viktor 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 4686
  • Inregistrat: 25 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timişoara
  • Interese:Filme, poze, distractie, calatorii etc.Imi plac foarte mult tramvaiele Wegmann GT4.

Postat 19 februarie 2013 - 21:09

Vedeti ca mai putin si pun biletele in vanzare :04: .
Am vrut sa scriu tot in acelasi post, dar m-am luat cu altceva intre timp si din greseala am dat post nou :rad_masa: .
0

#1314 Useril este offline   cseh_17 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 12614
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Bergisch-Gladbach / Köln

Postat 22 februarie 2013 - 16:01

Noi concedieri la RATT: aproape 30 de posturi vor fi desfiintate


Scris de A. Strugariu - Consiliul local trebuie să aprobe în perioada următoare noul Program de reorganizare şi restructurare al Regiei Autonome de Transport Timişoara. Se propune desfiinţarea unui număr de 29 de posturi din structura regiei.


Programul de reorganizare şi restructurare al RATT, precum şi desfiinţarea celor 29 de posturi, au fost deja aprobate în Consiliul de Administraţie al regiei la sfârşitul lunii ianuarie. Cheltuielile cu personalul au ponderea principală în structura cheltuielilor de exploatare, reprezentând aproximativ 48% din totalul acestora, spun reprezentanţii RATT.

Vor dispărea opt posturi de la cabinetul directorului general Ioan Goia (unul de consilier juridic, unul de administrator, unul de recepţioner şi mai multe de muncitori), un post de tehnician de la Biroul planificare, organizare şi calitate, unul de la Serviciul resurse umane, trei de la Biroul relaţii publice, unul de şef de birou la Serviciul intern de prevenire şi protecţie, cinci de la Serviciul monitorizarea energiei, ca urmare a desfiinţării activităţii acestui serviciu, spun reprezentanţii RATT, un post de consilier juridic de la Biroul achiziţii publice şi depozite, cinci de la Secţia mentenanţă (activitatea de reparaţii şi întreţinere autobuze şi troleibuze de pe bulevardul Dâmboviţa) şi patru de la Biroul marketing şi tarife. Se înfiinţează în schimb 13 posturi de şoferi de autobuz.

Persoanele concediate vor beneficia de zece salarii medii brute dacă au o vechime de până în 10 ani în cadrul RATT, iar cei cu peste 10 ani vechime vor primi 15 salarii medii brute. Posturile vor fi desfiinţate în termen de un an de la data aprobării programului în consiliul local.

Regia Autonomă de Transport Timişoara va rămâne cu aproape 900 de angajaţi în urma restructurărilor.

Măsurile de eficientizare, reorganizare şi restructurare a activităţii regiei au în vedere în principal reducerea cheltuielilor, creşterea veniturilor şi atragerea de noi călători.

Chiar dacă primarul Nicolae Robu anunţat recent că municipalitatea nu va mai cumpăra tramvaie noi decât dacă va exista posibilitatea accesării de fonduri europene în acest sens pe viitor, autorităţile locale optând pentru reabilitarea celor vechi, reprezentanţii RATT au în plan „îmbunătăţirea continuă a calităţii serviciilor furnizate clienţilor prin reînnoirea parcului de troleibuze, prin achiziţia de troleibuze noi în continuare, şi a parcului de autobuze, prin achiziţia de 30 autobuze articulate noi, respective achiziţia de tramvaie noi”.



Sursa:TION


Ok. Pe mine ma intereseaza ultima fraza. Deci cum adica troleibuze noi, si inca 30 autobuze articulate...?
Adica OK. Autobuze sa zicem ca avem nevoie. Dar troleibuze? Nu ca m0ar supara ideea, dar de ce nu se pune pe prim plan tramviaul, asa cum a fost el in todeauna in TM?
0

#1315 Useril este offline   Vali 

  • Membru VIP**
  • Grup: VIP
  • Postari: 1531
  • Inregistrat: 04 noiembrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara
  • Interese:Modeling feroviar, transportul in comun(in special trolebuzele :D)

Postat 22 februarie 2013 - 16:11

Eu am auzit de la un sofer care io zis cineva ca o soseasca autobuze cu cabina si cica fara clima...
0

#1316 Useril este offline   Gygyman6 

  • Membru Gold
  • Grup: Membru Gold
  • Postari: 3164
  • Inregistrat: 07 ianuarie 09
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 22 februarie 2013 - 17:08

Vezi postareacseh_17, la 22 februarie 2013 - 16:01, a spus:

Ok. Pe mine ma intereseaza ultima fraza. Deci cum adica troleibuze noi, si inca 30 autobuze articulate...?
Adica OK. Autobuze sa zicem ca avem nevoie. Dar troleibuze? Nu ca m0ar supara ideea, dar de ce nu se pune pe prim plan tramviaul, asa cum a fost el in todeauna in TM?


Pai nu a spus primarul ca vrea sa suplimenteze liniile de tramvai cu autobuze? :eusa_think:

Bataie de joc, acum nu il laud pe Ciuhandu dar cand a cumparat autobuzele articulate, cei de la PNL au sarit ca arsi ca sunt prea multe ca sunt prea scumpe ca circula goale, acum vad ca mai cumpara si ei o tura, cand a imprumutat Ciuhandu banii aceia pentru tramvaie, au spus ca baga orasul in datorii ca nu e nevoie de tramvaie, acuma vad ca banii aia sunt buni numai ca folositi pentru altceva.

Oricum e lung drumul de la promisiuni la fapte, probabil vom capata ceva autobuze ca sa isi vada implinit visul primarul cu suplimentarea liniilor de tramvai dar in rest nu ii cred asa de "muncitori si milostivi" pe cei de la conducere sa se indure sa cumpere "ei" niste tramvaie noi sa avem in sfarsit un necesar stabil si sa recapatam liniile de dupa desfiintarea lui 3. Troleibuzele sunt sigur ca daca ajung pentru prelungirea inspre Dumbravita nici vorba sa mai capatam cateva.

De apreciat gestul cu reducerea de personal din birouri, dar mai bine refaceau sectia care se ocupa de intretinerea macazurilor si le faceau pe alea functionale dupa parerea mea.
0

#1317 Useril este offline   emilut 

  • Membru Gold
  • Grup: Membru Gold
  • Postari: 2310
  • Inregistrat: 05 ianuarie 10
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timişoara

Postat 22 februarie 2013 - 19:03

Hi, hi, hi! Hai să vă spun eu cum arată situaţia cu reducerea personalului din birouri. E vorba de o rocadă.
Da. Aceştia pleacă din birouri, dar nu şi din RATT. Au fost mutaţi pe posturile ocupate până acum de angajaţi cu pregătire medie. Cei care urmează să "zboare" sunt cei pe care i-am pomenit. De ex, la garajul auto au fost înlocuiţi şefii de garaj cu persoane pe care nu le-am mai văzut. Posturile cu pricina nu necesită studii superioare. Nici gând. Orice absolvent de 8 clase poate îndeplini cerinţele postului.
Poate, la următoarea restructurare, ne vor înlocui pe noi - şoferii - cu personal licenţiat. Apoi, pe cei care dau cu mopul.
0

#1318 Useril este offline   mile 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10862
  • Inregistrat: 08 octombrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Regiunea Banat
  • Interese:Navigatia pe Bega, tramvaie si firobuze

Postat 23 februarie 2013 - 16:09

Citeaza

Bine aţi venit pe pagina Retim


SC RETIM Ecologic Service SA este o societate comercială cu capital mixt, 50% dintre acţiuni fiind deţinute de Consiliul Local Timişoara, iar celelalte 50% de către acţionarul german. Societatea are sediul central în Timişoara, str. Oituz nr. 3/A, cod 300086.



Aparent nici o legatura a citatului cu RATT-ul.

Serviciul de salubritate al orasului a fost o regie a primariei ca si Ratt-ul. In anul 1997 printr-un parteneriat cu concernul german RWE s-a creeat Societatea Comerciala Retim Ecologic Service SA cu 50 % din actiuni fiecare parte.


Citeaza

În anul 1997 din parteneriatul Consiliul Local şi concernul german RWE a luat fiinţă actuala societate comercială de salubritate, devenind astfel o societate mixtă româno-germană pe acţiuni.
Date generale:
- Capitalul social al societăţii: 2.608.400 lei;
- Numărul de angajaţi: 609 persoane;



Dupa parerea mea, activitatea Retim-ului este una satisfacatoare doar ca cetatenii mai au probleme de comportament civilizat.


Prin acest exemplu vreau sa atrag atentia ca o astfel de combinatie (RATT + firma de transport in comun din Karlsruhe, Bremen, Munchen sau altele) ar rezolva o buna parte din problemele cu care se confrunta RATT-ul. Manegement german aplicat pana la portari si femei de serviciu (daca acestea exista), organizare germana de la sefi pana la vatmani si soferi, curatenia si ordinea la fel. Plus in prima faza niste SH intretinute!!!

Nu stiu juridic ce implica acest lucru dar ma gandesc daca la Retim s-a putut, atunci si la RATT ar fi posibil un astfel de parteneriat, chiar daca vorbim de o societate comerciala pe actiuni. Ar trebui studiata aceasta posibilitate insa mie frica ca si aici exista tot felul de interese, mai putin interesul comunitatii, al orasului.

Altfel va curge multa cerneala pe acest topic iar rezultatele pozitive si palpabile vor ramane extrem de indepartate.


PS Daca exista un topic mai potrivit, rog mutarea postarii sau o mut eu daca mi se spune unde.

PPS Vor functiona si sistemele de anuntare a statiilor. Cu nemtii nu te joci!

Aceasta postare a fost editata de mile: 23 februarie 2013 - 16:10

0

#1319 Useril este offline   emilut 

  • Membru Gold
  • Grup: Membru Gold
  • Postari: 2310
  • Inregistrat: 05 ianuarie 10
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timişoara

Postat 23 februarie 2013 - 16:37

Să vedem: Retim lucrează (ca întotdeauna) în baza unor contracte cu primăria, sau cu diverşi terţi, persoane fizice sau juridice.
În cazul RATT se cam schimbă calimera. Ca peste tot pe mapamond, transportul public de persoane nu rezistă prin propriile eforturi mai mult de două luni. Inclusiv în Germania, subvenţia prin care acesta subzistă este de până la 90%. De unde şi gradul înalt de prestare a serviciilor.
0

#1320 Useril este offline   mile 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10862
  • Inregistrat: 08 octombrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Regiunea Banat
  • Interese:Navigatia pe Bega, tramvaie si firobuze

Postat 23 februarie 2013 - 17:03

90 % din ce? ...din cat?...Imi scapa acest lucru.

Cred ca si daca ar fi subventia de 100%(nu stiu din cat, dintr-un leu, din 100 de milioane, din necesar, dintr-un bilet, dintr-un abonament?) la Ratt, lucrurile tot prost ar merge!

Putem vorbi si de schimbari si lucruri care nu costa nici un ban regia, si anume mentalitatea angajatilor, atitudinea fata de munca in general, atitudinea fata de fisa postului, etc.
Am vazut nu odata electro-mecanici de la ratt iesiti la cap 2 in pauza pentru a-si cumpara mancare, in salopete negre ca la mineri, ele fiind la origini albastre. Aceste salopete n-au vazut detergent si apa poate si de un an de zile. Nu stiu daca este vina regiei ca ei umbla cu salopete atat de murdare dar in mod sigur este vina regiei ca ii lasa sa iasa pe strazi in acest hal. Sa fie clar ca nu toti muncitorii pe care ii vad iesind pe la cap 2 au salopetele atat de murdare dar cativa tot sunt.

Imi pare rau ca trebuie sa scriu astfel de lucruri insa le scriu in speranta ca ele se vor indrepta.

Aceasta postare a fost editata de mile: 23 februarie 2013 - 17:20

0

Arata acest topic


  • (141 Pagini)
  • +
  • « Prima
  • 64
  • 65
  • 66
  • 67
  • 68
  • Ultima »

1 useri citesc topicul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi