STP Timișoara Forum: Stiri despre transportul in comun din Timisoara - STP Timișoara Forum

Salt la continut

Imagine postata
  • (141 Pagini)
  • +
  • « Prima
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • Ultima »

Stiri despre transportul in comun din Timisoara

#101 Useril este offline   fan 

  • Vatman
  • Grup: Conducator vehicule
  • Postari: 147
  • Inregistrat: 11 iunie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara
  • Interese:Tramvaiele

Postat 03 septembrie 2009 - 07:05

Mesaj moderat.

Am luat hotararea sa nu comentam articole din ziare privitoare la fosta, actuala sau viitoarea conducere (se pot posta doar citate din ziar, citate care exprima parerea ziaristului respectiv nu a membrilor acestui forum). Toate mesajele care nu corespund acestor criterii vor fi sterse. Va multumesc pentru intelegere.








ok, receptionat!

Aceasta postare a fost editata de fan: 03 septembrie 2009 - 12:05

0

#102 Useril este offline   alecs 

  • Membru Onorific
  • Grup: Membru onorific
  • Postari: 3145
  • Inregistrat: 20 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:timisoara
  • Interese:http://soferderomania.promotor.ro/carmen_m click plz

Postat 07 septembrie 2009 - 22:03

Prefectul nu mai contestă concursul pentru şefia RATT.

Dacă săptămâna trecută prefectul de Timiş avertiza Primăria Timişoara despre o serie de încălcări ale prevederilor legale în organizarea concursului pentru şefia RATT, luni, după ce s-a întâlnit cu primarul, reprezentantul guvernului în teritoriu a concluzionat că... totul este legal.
Prefectul nu mai contestă concursul pentru şefia RATT
Concursul pentru ocuparea funcţiei de director general al Regiei Autonome de Transport Timişoara s-a desfăşurat în 2 septembrie 2009, iar rezultatele vor fi anunţate marţi. Trei persoane şi-au depus dosarele pentru concurs, dar una dintre candidaturi, cea a lui Andrei Sedan, un fost angajat al RATT, a fost respinsă. Sedan s-a prezentat, luni, la primărie, pentru a cere un document scris referitor la motivele care au stat la baza respingerii candidaturii sale, fiind hotărât să le conteste. În cursă au mai rămas mult-contestatul Ioan Goia, fostul director general al RATT, şi Florian Zanfir, fost director de exploatare.

Pentru a evita un nou proces cu instituţia de pe bulevardul C. D. Loga, reprezentanţii prefecturii avertizau primăria, printr-o adresă, săptămâna trecută, despre „o serie de încălcări ale prevederilor legale la organizarea concursului”. Ulterior, prefectul a precizat că este dispus să meargă la primărie pentru clarificarea situaţiei şi să nu mai conteste concursul dacă i se demonstrează, cu acte, că totul este în regulă.

Prefectul spune că... nu are rost să mai conteste.
Prefectul Mircea Băcală a avut, luni, o întâlnire cu primarul Gheorghe Ciuhandu: „Am avut o întâlnire cu domnul primar, am discutat despre RATT şi m-a convins că, din punct de vedere al legalităţii, acest concurs s-a desfăşurat legal. Singura obiecţie a fost legată de faptul că cei care au candidat au prezentat, în loc de proiectul de management, o altă lucrare scrisă privind eficientizarea activităţii Regiei, care poate fi asimilată proiectului de management, sunt stabilite criteriile şi obiectivele de performanţă. Nu are rost să fac o altă acţiune în contencios”, a spus Băcală.

Cât despre faptul că postul scos la concurs face obiectul unor procese în derulare, prefectul a declarat: „Domnul primar a spus că îşi asumă ce se va întâmpla dacă instanţa hotărăşte să-l repună în funcţie pe Eugen Stănescu (n. r. – ex-director RATT)”, a adăugat Băcală. Prefectura a solicitat anularea, ca nelegală, a dispoziţiei primarului privind numirea lui Ioan Goia în funcţia de director general al RATT (la concursul anterior, din 2008), din cauza unei incompatibilităţi, iar următorul termen de judecată este 14 septembrie 2009.

Sa vedem cine va fi noul director :oops:
0

#103 Useril este offline   dante 

  • Membru Senior ***
  • Grup: Membri seniori
  • Postari: 626
  • Inregistrat: 25 martie 08
  • Sexul:nespecificat
  • Locatia:Timișoara

Postat 10 septembrie 2009 - 17:57

Ioan Goia.

Aceasta postare a fost editata de Florin.B RATT: 10 septembrie 2009 - 18:36
Motiv editare: Linkul prezinta rezultatele examenului, rezultate afisate pe pagina primariei

0

#104 Useril este offline   todoran13 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 207
  • Inregistrat: 28 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 10 septembrie 2009 - 18:44

Ioan Goia a câştigat din nou şefia RATT!


Concurs cu final aşteptat! Primăria Timişoara a anunţat, în sfârşit, rezultatele concursului organizat în 2 septembrie 2009 pentru ocuparea funcţiei de director general al RATT. Noul şef al Regiei Autonome de Transport Timişoara este tot... Ioan Goia, cel contestat vehement după concursul pe care l-a câştigat şi în 2008!

Trei persoane şi-au depus dosarele pentru a participa la concurs, dar una dintre candidaturi, cea a lui Andrei Sedan, un fost angajat al Regiei, a fost respinsă. În cursă au rămas fostul şef al RATT, Ioan Goia, suspendat din funcţie de către primar în cursul acestui an, în urma unui atac în contencios al Prefecturii Timiş, şi Florian Zanfir, fost director de exploatare, care a fost concediat, ilegal susţine el, tot anul acesta. După suspendarea lui Goia, Regia a fost condusă de un director intermiar, Marcel Nicola, iar primăria a hotărât să organizeze un nou concurs pentru acest post, în speranţa de a pune capăt tuturor contestaţiilor...

Se pare că decizia Comisiei de concurs, prezidată de primarul Gheorghe Ciuhandu, a fost una grea, în condiţiile în care desemnarea câştigătorului a durat destul de mult, chiar dacă rezultatul este... cel aşteptat, ţinând cont de susţinerea de care s-a bucurat până acum Goia din partea primăriei. Astfel, Ioan Goia a fost admis cu nota finală 9,787, în timp ce Florian Zanfir a obţinut doar 7,425. Cei nemulţumiţi de rezultat pot depune contestaţie în termen de trei zile.

Perdantul acestui concurs, Florian Zanfir, este hotărât să depună contestaţie. El crede că tot ce s-a întâmplat ţine de jocurile politice: „Nu e nicio surpriză, ţinând cont de felul cum a fost primit domnul Goia de către Comisia de concurs şi cum s-au purtat cu mine. În primă fază voi depune contestaţie la primărie şi, bineînţeles, în instanţă. Mi se pare firesc să depun contestaţie, astea nu sunt concursuri. Să facă numiri politice dacă nu sunt în stare să organizeze concursuri oneste! Nu sunt de acord ca în urma unor trocuri politice să cadă victime oameni nevinovaţi. Eu n-am avut nicio implicare politică niciodată...”, ne-a declarat Zanfir.


SURSA: tion.ro

Aceasta postare a fost editata de todoran13: 10 septembrie 2009 - 18:46

0

#105 Useril este offline   Chagall 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10295
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:nespecificat

Postat 10 septembrie 2009 - 20:06

Felicitari castigatorului, acum sa vedem cum o sa scoata RATT-ul din criza....
0

#106 Useril este offline   cseh_17 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 12614
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Bergisch-Gladbach / Köln

Postat 12 septembrie 2009 - 09:21

Poate asa nu se aude, dar din interior (angajati), se aud voci care spun ca acest Goia, tace si face...

Dar sa lasam faptele sa vorbeasca...
0

#107 Useril este offline   Wegmann 

  • Membru Gold
  • Grup: Membru Gold
  • Postari: 2281
  • Inregistrat: 09 decembrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Erlangen/Nürnberg

Postat 12 septembrie 2009 - 12:44

Ca sa n-avem probleme cu dreptul de autor, voi posta doar linkul catre poza din Adevarul. Sa nu va mirati daca in urmatoarea vreme veti vedea/auzi/citi mai des despre accidente. Inteleg ca exista probleme majore pe acest bulevard, insa asta nu-i motiv sa te bagi ca inconstientul pe linia de tramvai.
0

#108 Useril este offline   alecs 

  • Membru Onorific
  • Grup: Membru onorific
  • Postari: 3145
  • Inregistrat: 20 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:timisoara
  • Interese:http://soferderomania.promotor.ro/carmen_m click plz

Postat 12 septembrie 2009 - 13:17

Aici trebuie sa te contrazic...am trecut pe acolo cu masina de cand au inceput lucrarile, iar in multe locuri te directioneaza muncitorii pe linia de tramvai.La o intersectie, cand sa ies de pe o straduta laterala, ne-a directionat pe linia, iar la semafoare, am iesit, ca toti ceilanti, iar peste 100m ne-a bagat inapoi pe linie...si trebuie sa treci si o "mini bordura" ca sa ajungi pe linii :slap:
0

#109 Useril este offline   Visor 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 8421
  • Inregistrat: 09 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara
  • Interese:STPT, Trenuri, Fotografia, Desenul, PC

Postat 15 septembrie 2009 - 11:53

Dar daca esti directionat pe linia de tramvai de acei oameni, viteza este redusa, nu-i pericol de accidente.
0

#110 Useril este offline   Wegmann 

  • Membru Gold
  • Grup: Membru Gold
  • Postari: 2281
  • Inregistrat: 09 decembrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Erlangen/Nürnberg

Postat 18 septembrie 2009 - 15:01

Articol de azi in Renasterea. Acum , eu nu pot spune daca motivele invocate de catre ziarist sunt cele reale, insa la capitolul bilete situatia chiar nu e roz. De ex. pentru toata Circumvalatiunii exista doar chioscul RATT situat la bucla de intoarcere a tramvaiului 4. Sau mergi pana in 700. Deci, treaba e departe de a fi satisfacatoare. Daca tot vor sa lucreze cu chioscuri in loc de automate (care ar fi mult mai eficiente), macar sa mai deschida unele pe Gh. Lazar si la Antenele Radio. Sau sa vanda soferii/vatmanii bilete. Se practica in tari cu un flux mult mai mare de calatori si functioneaza fara probleme.
0

#111 Useril este offline   dAImon 

  • Membru activ
  • Grup: Membru Gold
  • Postari: 3889
  • Inregistrat: 25 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 18 septembrie 2009 - 21:00

Sunt perfect de acord că sunt probleme cu distribuirea biletelor. Nu înţeleg de ce nu este mărit numărul comercianţilor, ar fi o situaţie de win-win, comisioane mai multe dar şi încasări mai mari. Sau renegociat, cu comision per vânzare, nu fix lunar (presupun că aşa se practică).

Însă în ţările citate, poate şoferii şi vatmanii au program mai relaxat (fiind şi mai multe vehicule pe traseu). La noi, Dumnezeu cu mila, cât de reale sunt graficele de circulaţie .. :unsure:
0

#112 Useril este offline   Wegmann 

  • Membru Gold
  • Grup: Membru Gold
  • Postari: 2281
  • Inregistrat: 09 decembrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Erlangen/Nürnberg

Postat 20 septembrie 2009 - 14:39

Vezi postareadAImon, la 18 Sep 2009, 21:00, a spus:

Însă în ţările citate, poate şoferii şi vatmanii au program mai relaxat (fiind şi mai multe vehicule pe traseu). La noi, Dumnezeu cu mila, cât de reale sunt graficele de circulaţie .. <_<


Aici iti dau partial dreptate, insa trebuie sa tii cont si de faptul ca in majoritatea oraselor (si in occident) nu s-a implementat sistemul pe card, deci implicit procentul celor care cumpara bilete clasice este mai mare.
0

#113 Useril este offline   Dr2005 

  • Membru onorific
  • Grup: Membru onorific
  • Postari: 1403
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Bucuresti, Sector 6 - Drumul Taberei

Postat 21 septembrie 2009 - 00:59

Vezi postareaWegmann, la 20 Sep 2009, 15:39, a spus:

trebuie sa tii cont si de faptul ca in majoritatea oraselor (si in occident) nu s-a implementat sistemul pe card, deci implicit procentul celor care cumpara bilete clasice este mai mare.



Păi... şi nu vi se pare ceva în neregulă aici? Adică... reţele de transport mult mai mari (îmi vine în minte Viena) se bazează în continuare pe clasicul bilet de hârtie, pe care îl poţi lua de oriunde (automate, tutungerii, gări, puncte de lucru ale operatorilor de transport - la preţ normal, ori din vehicul la preţ ceva mai mare). E drept, în Viena e 1,8 euro o călătorie, iar un abonament de o zi 5,70. În schimb, cu preţul a 249 de călătorii (449 euro) îţi poţi lua un abonament anual, iar cu banii daţi pe 27 de călătorii (49,5 euro) iei un abonament lunar (am specificat preţurile întregi, pensionarii, elevii şi studenţii au 50% reducere). Pe când la Timişoara, un abonament lunar costă cât 59 de bilete...
De aia în Viena 90% din călători au abonament, aşa că unele vehicule nici nu mai au validatoare, şoferul îţi ştampilează biletul în loc să îl bagi în validator.
0

#114 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30166
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 21 septembrie 2009 - 17:47

Vezi postareaDr2005, la 21 Sep 2009, 01:59, a spus:

De aia în Viena 90% din călători au abonament...


Asta e si tinta noastra: cat mai multi calatori care sa aiba carduri (abonamente) si cati mai putini cu bilete.
0

#115 Useril este offline   Wegmann 

  • Membru Gold
  • Grup: Membru Gold
  • Postari: 2281
  • Inregistrat: 09 decembrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Erlangen/Nürnberg

Postat 21 septembrie 2009 - 18:35

Da, da, insa aia 10% (cel putin) tot raman. Si presupun ca nimeni nu vrea sa introduca apartheidul in TM.
0

#116 Useril este offline   Dr2005 

  • Membru onorific
  • Grup: Membru onorific
  • Postari: 1403
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Bucuresti, Sector 6 - Drumul Taberei

Postat 22 septembrie 2009 - 06:59

Mi se pare logic ca ţinta unui operator de transport să fie abonaţii... însă uitaţi-vă cât de scump e abonamentul în raport cu biletele. La preţurile astea, oamenii o să prefere să ţină biletul în buzunar şi să-l taxeze când văd controlorii în staţie.
0

#117 Useril este offline   alecs 

  • Membru Onorific
  • Grup: Membru onorific
  • Postari: 3145
  • Inregistrat: 20 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:timisoara
  • Interese:http://soferderomania.promotor.ro/carmen_m click plz

Postat 24 septembrie 2009 - 14:52

Bătaie de joc la concursul pentru şefia RATT.

Executivul Primăriei Timişoara propune Consiliului Local aprobarea criteriilor şi a procedurii de selecţie a managerului de la RATT după ce a organizat concursul şi a fost desemnat câştigătorul: Ioan Goia! Oficialii municipalităţii spun că nu s-au înţeles cu Goia la semnarea contractului de management.
Bătaie de joc la concursul pentru şefia RATTGheorghe Ciuhandu si Ioan Goia

Deşi prefectul Mircea Băcală a contestat iniţial legalitatea concursului pe care intenţiona să-l organizeze Primăria Timişoara pentru postul de director general al RATT, ulterior primarul Gheorghe Ciuhandu l-a convins că totul este în regulă. În 2 septembrie a fost organizat concursul, câştigat de fostul şef al Regiei, Ioan Goia. Contracandidatul său, Florian Zanfir, a contestat organizarea concursului, reclamând faptul că nu a existat un regulement clar în acest sens, nişte criterii de selecţie. Zanfir a cerut anularea concursului. Iată că, acum, primăria le propune consilierilor locali un proiect de hotărâre privind... aprobarea obiectivelor şi criteriilor de performanţă pentru anul 2009 ale Regiei Autonome de Transport Timişoara, precum şi a criteriilor şi procedurii de selecţie a managerului RATT.

În ceea ce priveşte procedura de selecţie, în proiect se arată că angajarea directorului general la RATT se face în urma concursului de proiecte de management, cu contract individual de muncă pe durată determinată şi contract de management. În anexa proiectului se precizează şi că la concurs poate participa orice persoana fizică sau, atenţie, persoană juridică, dacă îndeplineşte condiţiile...

Primarul nu s-a înţeles cu Goia?

Între timp, Comisia de la concursul pentru şefia RATT din 2 septembrie, prezidată de primarul Gheorghe Ciuhandu, s-a întâlnit cu candidatul declarat admis, Ioan Goia, pentru a discuta despre clauzele stipulate în contractul de management. Surpriză însă, ţinând cont de susţinerea de care s-a bucurat Goia în primărie, în ceea ce priveşte obiectivele şi criteriile de performanţă la a căror realizare se obligă managerul, negocierile s-au blocat la capitolul subvenţii. „Acordarea subvenţiilor precum şi cuantumul acestora fiind apanajul Consiliului Local, comisia de concurs nu a avut cum să le ia în calcul ca şi temă de negociere în vederea semnării contractului de management”, spun oficialii primăriei.

Contractul de management nu a fost semnat pentru că nu s-a ajuns la un consens între Comisia de organizare a concursului şi candidatul câştigător, deci Goia nu a fost încă numit director.
0

#118 Useril este offline   alecs 

  • Membru Onorific
  • Grup: Membru onorific
  • Postari: 3145
  • Inregistrat: 20 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:timisoara
  • Interese:http://soferderomania.promotor.ro/carmen_m click plz

Postat 25 septembrie 2009 - 23:08

Un nou concurs pentru şefia RATT.

Regia Autonomă de Transport Timişoara este în prag de faliment, dar primăria organizează concursuri pe bandă rulantă pentru postul de director. Se pregăteşte... un nou concurs pentru şefia RATT. Ioan Goia vrea director dacă aleşii locali vor aproba, la viitoarea rectificare de buget, alte subvenţii pentru Regie.
Un nou concurs pentru şefia RATT

Nici consilierii locali nu mai înţeleg ce se întâmplă cu concursurile cu cântec organizate de primărie pentru postul de director general al RATT. În 2008 a fost un concurs, a ieşit director Ioan Goia, a cărui participare a fost contestată în instanţă, fiind suspendat ulterior, în 2 septembrie 2009 – alt concurs, a ieşit câştigător acelaşi Goia, care, însă, nu a fost numit încă director, pentru că a refuzat să semneze contractul de management. Culmea, ulterior, Executivul Primăriei a iniţiat un proiect de hotărâre privind aprobarea obiectivelor şi criteriilor de performanţă ale RATT pentru 2009, precum şi a criteriilor şi procedurii de selecţie a managerului, care va fi supus la vot în şedinţa de consiliu de săptămâna viitoare.

Purtătorul de cuvânt al municipalităţii, Flavius Boncea, vorbeşte despre... organizarea unui nou concurs: „Concursul din 2 septembrie a fost în regulă, dar trebuia încheiat contractul de management şi nu s-a ajuns la un acord cu candidatul declarat câştigător, în privinţa subvenţiilor, asupra cărora nu putea să se pronunţe Comisia de concurs, pentru că este atributul Consiliului Local. Neîncheindu-se contractul, probabil că va fi un nou concurs”, a declarat Boncea. Ioan Goia are însă o altă versiune, concursul pe care l-a câştigat nu a fost încă anulat şi totul depinde de rectificarea de buget pe care o vor aproba consilierii locali în următoarea şedinţă, de câţi bani va beneficia Regia pentru numeroasele gratuităţi şi facilităţi acordate anumitor categorii de călători: „Eu am cerut să se păstreze subvenţiile la nivelul din ultimii ani. Era vorba să vedem dacă în consiliul local se aprobă aceste subvenţii, la viitoarea rectificare. Dacă se îndeplineşte această condiţie, nu am niciun impediment pentru semnarea contractului de management”, ne-a declarat Goia.

Consilierii nu mai înţeleg nimic, dar au suspiciuni multe...
Consilierii PD-L nu înţeleg de ce sunt puşi să aprobe acum criteriile şi procedura de selecţie a managerului de la RATT, după concurs: „Probabil că şi-au dat seama că, din punct de vedere juridic, erau nişte scăpări. Cum pot eu să aprob nişte criterii pentru un concurs care s-a ţinut deja? Iniţial nu a fost nevoie de o astfel de hotărâre? Ni s-a spus că ultimul concurs nu ar mai fi valabil, dar eu cred că Goia va semna ulterior contractul de management. Probabil să nu poate fi atacaţi... Cred că şi prefectul ar trebui să se sesizeze”, a declarat pedelistul Ovidiu Ciuhandu. Consilierul PSD Radu ţoancă crede că se va organiza un nou concurs pentru că precedentul „probabil nu a fost legal” şi pentru că lui Goia i s-au părut insuficiente fondurile pe care le acordă Regiei Consiliul Local, cu titlu de subvenţii. „Dacă în îndărătul acestei hotărâri se ascunde intenţia mascată de a-l reconfirma în funcţie pe Goia – ne vom opune”, a spus pesedistul, precizând că Goia a fost membru PSD, dar nu mai este.
0

#119 Useril este offline   Chagall 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10295
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:nespecificat

Postat 26 septembrie 2009 - 08:16

La atatea concursuri ce mai conteaza inca o runda?
0

#120 Useril este offline   alecs 

  • Membru Onorific
  • Grup: Membru onorific
  • Postari: 3145
  • Inregistrat: 20 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:timisoara
  • Interese:http://soferderomania.promotor.ro/carmen_m click plz

Postat 09 noiembrie 2009 - 16:15

Si se pare ca nu s-a incheiat...


Prefectul vrea să dea în judecată primăria pentru concursul de la RATT.

Prefectul de Timiş, Mircea Băcală, se implică din nou în epopeea concursului pentru funcţia de director al Regiei Autonome de Transport Timişoara (RATT). Băcală a declarat că va da în judecată Primăria Timişoara dacă reprezentanţii municipalităţii nu îi vor trimite în scurt timp documentaţia care a stat la baza organizării acestui concurs.
Prefectul vrea să dea in judecată primăria pentru concursul de la RATT

Reprezentantul Guvernului în teritoriu s-a plâns de felul în care funcţionează comunicarea „pe canalele oficiale” între Primăria Timişoara şi Prefectura Timiş, dând ca exemplu concret concursul pentru şefia RATT.
„Pe canalele oficiale nu am primit niciun răspuns. Un caz concret este cel privind organizarea concursului privind şefia RATT. Am trimis două adrese să ni se transmită documentaţia care a stat la baza organizării acestui concurs. Faptul că cel care a câştigat acest concurs (Ioan Goia – n.r.) nu a semnat contractul de management nu înseamnă că acest concurs a fost anulat. În acest moment, Instituţia Prefectului se pregăteşte să atace în contencios administrativ concursul de la RATT”, a susţinut Mircea Băcală.

În replică, reprezentanţii municipalităţii afirmă că Ioan Goia a refuzat să semneze contractul de management după câştigarea concursului şi, în consecinţă, Primăria Timişoara se pregăteşte pentru un nou concurs.
„Contractul de management nu mai poate fi semnat deoarece câştigătorul concursului a refuzat să semneze şi va fi organizat un alt concurs. În condiţiile astea nu avem ce acte să trimitem Prefecturii Timiş. Nu avem un contract semnat”, a declarat purtătorul de cuvânt al Primăriei Timişoara, Flavius Boncea.

Aceasta postare a fost editata de alecs: 09 noiembrie 2009 - 16:16

0

Arata acest topic


  • (141 Pagini)
  • +
  • « Prima
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • Ultima »

1 useri citesc topicul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi