
veloTM by Viacor Engineering
#463
Postat 24 septembrie 2015 - 21:10
#464
Postat 17 octombrie 2015 - 19:18
Aceasta postare a fost editata de Adian: 17 octombrie 2015 - 19:18
#465
Postat 17 octombrie 2015 - 19:29
#467
Postat 17 octombrie 2015 - 19:37
#468
Postat 17 octombrie 2015 - 19:38
#469
Postat 17 octombrie 2015 - 19:40
Citeaza
Pai doar nu altele.
PS: In apropiere de piata Iosefin este o statie de inchiriere care nu a avut niciodata biciclete, aceasta fiind dinaintea proiectului amplasata. Vriun plan cu ea?
Aceasta postare a fost editata de dan.s: 17 octombrie 2015 - 19:42
#472
Postat 21 octombrie 2015 - 23:44

#473
Postat 22 octombrie 2015 - 04:35
Florin.B RATT, la 21 octombrie 2015 - 23:44, a spus:

Facem un studiu de pre-fezabilitate, apoi un studiu de fezabiliate, apoi 2-3 licitatii internationale si vom fi primul oras din lume cu hidro-biciclete amfibii...folositoare si in pasajele inundate pe timp de ploaie...


#474
Postat 27 octombrie 2015 - 19:25
Se decreteaza starea de urgenta! Un potential client veloTM nu poate ridica bicicleta din cauza nefunctionarii ecranului tactil al statiei. In timp mai scurt decat i-ar trebui unui echipaj SMURD (au si ei urgentele lor, dar nu ca ale noastre






Chiar daca pare banc, nu e. (e deja al treilea caz) Rama ecranului are pe doua laturi emitatoare IR si pe celalalte doua, receptoare. Orice se interpune intre emitator si receptor, este considerat degetul celui care opereaza ecranul si duce cursorul in locatia respectiva. Tinand cont de specificul aplicatiei, nu s-a putut utiliza ecran tactil rezistiv sau capacitiv. In toate trei cazurile intalnite deja, era vorba de aceasi tip de "bug".


#475
Postat 28 octombrie 2015 - 01:11
Ar trebuii actualizata lista cu instructiuni - "In caz de nefunctionare ecran verificati ca aceasta sa nu fie confundat cu o frunza de catre insecte..."

In pozele de mai sus e vb de o banala plosnita atrasa de culoarea verde a ecranului.
#476
Postat 09 noiembrie 2015 - 19:16


Chiar nu se putea pozitiona utilajul cu 10 centimetri mai la dreapta?

Apropo, in parbrizul camionului aveau o asa zisa autorizatie, eliberata catre RDS-RCS, dar aceasta era valabila in intervalul 06.2015-09.2015, deci lucreaza ilegal, distrugandu-ne cam tot orasul si ma intreb sincer, cine va readuce totul asa cum a fost initial, pe ce bani si cat va dura asta, tinand cont de amploarea distrugerilor. (la mine in cartier inca nu s-a miscat un pai pentru refacerea drumurilor, parcarilor, spatiilor verzi, etc)
#477
Postat 09 noiembrie 2015 - 21:44
#478
Postat 09 noiembrie 2015 - 22:23

Oricum, presimt ca orice mica problema tehnica va aparea, evenimentul de azi va fi motivul perfect pentru anularea garantiei statiei.

#479
Postat 17 noiembrie 2015 - 17:10
- Prima ora este gratuita, dupa care se plateste un tarif de 2 lei/ora.
- intervalul orar de inchiriere pentru o zi este 06.00-24.00, valabil de luni pana duminica.
- perioada de functionare a sistemului va fi intrerupta in lunile de iarna, cel putin in perioada 01 decembrie - 01 martie, cand se va efectua revizia totala a parcului de biciclete.
- echipamentul inchiriat va putea fi ridicat de la orice statie de inchiriere de biciclete in regim self-service
- echipamentul inchiriat va putea fi returnat la orice statie de inchiriere de biciclete in regim self-service sau in centrul folosit pentru returnarea bicicletelor aflat in Cluj-Napoca, Str. Artelor nr. 4, in cazul in care din diverse motive nu a mai putut fi returnat la statie.
- echipamentul inchiriat va fi returnat in termen de maxim 12 ore de la inchiriere, dar nu mai tarziu de ora 24.00 din ziua inchirierii echipamentului, in caz contrar, Utilizatorul va fi obligat la plata unei sanctiuni penalizatoare de tip Intarziere in valoare de 100 lei, cu mentiunea ca sintagma Intarziere va reprezenta acea situatie justificata in care Utilizatorul returneaza bicicleta in cel mult 12 ore de la expirarea duratei maxime (ora 24.00 din ziua inchirierii).
- in plus, cardul folosit de catre Utilizator pentru inchirierea echipamentului va fi suspendat pe o perioada de 30 (treizeci) zile calendaristice.
In cazul in care se constata disparitia echipamentului, se va stabili carui Utilizator ii apartine responsabilitatea, iar acesta va trebui sa achite o sanctiune penalizatoare de 650 lei reprezentand contravaloarea pretului total de achizitie al bicicletei.
- Utilizatorul poate inchiria simultan NUMAI o singura bicicleta.
- Persoanele care doresc sa obtina un card Bike Sharing se prezinta la unul din sediile Primariilor de cartier sau la sediul Primariei Centrale cu actul de identitate si avand o adresa valida de e-mail pentru a i se emite cardul de acces si pentru a incheia un contract intre parti.
#480
Postat 17 noiembrie 2015 - 20:12
Problemele reale sunt: softul prost, hardware-ul si mai prost, bicicletele ieftine, implementarea proasta (echiparea totemurilor ca la "casa pionierilor", totul parand o improvizatie ieftina, lipsa conexiunii cu fibra optica in toate locatiile, lipsa unui sistem de incalzire ca totemurile sa poata functiona si la temperaturi scazute, deteriorarea transponderelor de pe biciclete din cauza schimbarii foarte dese a bateriilor (circa 100 defecte pana acum) si as mai putea continua pe o pagina intreaga...)
Statii ofline la noi si ... la ei:
