Aceasta postare a fost editata de NDY: 12 iunie 2015 - 10:43
veloTM by Viacor Engineering
#301
Postat 12 iunie 2015 - 10:43
#302
Postat 12 iunie 2015 - 10:53
#304
Postat 12 iunie 2015 - 23:30

#305
Postat 13 iunie 2015 - 08:39
#306
Postat 13 iunie 2015 - 09:09

Pe moment, masina care le redistribuie (singura din sistem), le ridica pe cele defecte si le aduce in Take Ionescu, unde cineva se ocupa de ele.
#307
Postat 17 iunie 2015 - 07:21
#308
Postat 17 iunie 2015 - 08:48
#309
Postat 17 iunie 2015 - 11:07

#310
Postat 17 iunie 2015 - 13:14
1. suntem la jumatatea perioadei pilot si sistemul merge mai rau in loc sa mearga mai bine:
1.1. conexiunea e bazata pe 3G de la Digi - totusi nu cred ca asta e cauza, folosesc zilnic 3G de la Digi si merge accetapbil
1.2. ecranul tactil e foarte slab
1.3. display-ul e foarte slab, nu vezi nimic in lumina soarelui
1.4. totul se misca greu. cred ca o sursa a problemei ar putea fi caldura. am vazut ca in acele standuri de aluminiu stau calculatoarele, imi si imaginez ca se ajunge undeva la 60-70 de grade in ele cand e soare puternic. calculatoarele probabil ruleaza la 90-100 de grade, daca mai ruleaza. nu am vazut sa fie aer conditionat, in felul asta in cateva luni probabil vor schimba toate procesoarele.
2. carduri nu se pot face omeneste: am fost acolo de vreo 4 ori si tot timpul erau 20-30 oameni la coada, evident ca n-am stat. am auzit de la cei care au stat ca se asteapta si 1-2 ore. din ce cauza? tot din cauza lipsei de hardware din restul punctelor unde ar trebui sa se activeze si emita carduri
3. bicicletele sunt putine pentru ca au fost scoase putine si pentru ca permanent sunt stricate cateva. personalul alocat e putin, atat pentru mutarea bicicletelor cat si pentru repararea lor.
4. RATT nu prea stie nimic despre sistem, decat din auzite. cu alte cuvinte, comunicarea si instruirea e mai mult decat deficitara.
Concluzie finala? Implementarea sistemului s-a facut in bataie de joc. Aplicatia nu mi se pare deloc una complicata (poate confirma orice programator sau informatician). Predarea sistemului catre RATT s-a facut la fel, tot in bataie de joc. Iar interesul fata de acest proiect, din partea celor care l-au implementat dar si a primariei mi se pare minim.
Sunt curios cat si daca se va mai remedia ceva dupa finalizarea programului pilot, adica dupa sfarsitul lunii.
Aceasta postare a fost editata de DariusJ: 17 iunie 2015 - 13:16
#311
Postat 17 iunie 2015 - 17:52
P.S. Din cate stiu, un procesor care trece repetat de 60°C, incepe sa sufere defectiuni ireversibile (se distrug tranzistoare si chiar daca sunt sute de milioane, (peste 600 de milioane in cazul unui i3 s zicem) la un moment dat tot se va simti in functionarea lor)
#312
Postat 17 iunie 2015 - 18:26
O problema ar fi ca nu apare harta pe ecran.
#313
Postat 18 iunie 2015 - 01:08
#315
Postat 18 iunie 2015 - 12:23
Am un card activat pentru folosirea bicicletelor insa in monetul in care introduc PINul din 4 cifre imi da mesajul: Card Invalid.
Am scris si la contact@velotm.ro insa momentan nu am primit raspuns. Am fost si la sediul RATT unde s-a activat cardul, si mi s-a spus sa las pe un biletel numele si care e problema insa tot degeaba...
Ce as mai putea face?
#316
Postat 18 iunie 2015 - 12:42
#317
Postat 18 iunie 2015 - 12:55
am incercat sa activez un card la Posta Mare (completand formularul pe net) si acolo pauza... cica doar pe Take Ionescu. Sa inteleg ca cele 9 puncte de activare sunt inca nefunctionale ?
Florin.B RATT, la 04 iunie 2015 - 13:07, a spus:

#318
Postat 18 iunie 2015 - 13:08
#320
Postat 18 iunie 2015 - 16:39
Cred ca nici macar nu e problema de conexiune, ci statiile nu au cum sa reactioneze, fiind supraincalzite.
Fibra optica va fi doar o frectie la un picior de lemn.
Cred ca cei care au facut proiectul asta nu s-au asteptat la un interes atat de mare, ci au facut-o cum se fac proiectele astea pe bani europeni, in batjocura. Am vazut de cand au instalat statiile prima oara si m-am jucat cu ecranul. Cand am vazut cum arata sistemul mi-am cam dat seama ca parca e facut de cineva care a invatat programarea in Pascal si acolo a ramas.
Si mai ales ca de la ultimele probleme in loc sa se imbunatateasca situatia se inrautateste.
Eu chiar imi doream sa folosesc bicicleta in loc de masina.