veloTM by Viacor Engineering
#281
Postat 11 iunie 2015 - 11:38
#282
Postat 11 iunie 2015 - 14:44
- sistemul merge foarte greu la login, mai exact durata intre scanarea cardului si afisarea numarului sau pe ecran, inainte de a introduce pin-ul, este prea mare; de cele mai multe ori am renuntat pentru ca dura mai mult de cele 2 minute indicate pe ecran, iar cand apasam pe butonul inapoi nu raspundea la comanda.
- lipsa bicicletelor in statii; sper sa se suplimenteze cat mai curand numarul bicicletelor puse in circulatie, pentru ca am observat deja multa lume care foloseste sistemul, fiind evident faptul ca numarul bicicletelor e insuficient pentru cererea deja existenta
- porturi blocate (cu beculet rosu); o data "am reusit" chiar eu, din pacate, sa blochez o bicicleta in port cand incercam sa o scot...
- diferenta intre numarul de biciclete din statie pe net si la fata locului; sau cand chiar mai gaseam una, era blocata...
Alte mentiuni:
- a durat aproape 2 ore pana am reusit sa-mi activez cardul (stat la coada, un singur ghiseu deschis + activare), desi aveam deja contul facut pe net
- mi-a cazut lantul la prima bicicleta folosita; l-am pus la loc si n-am mai avut problema asta de atunci; trebuie avut grija cu schimbatul vitezelor, sa nu se faca prea rapid.
In rest, numai de bine! Spor la remedierea neajunsurilor sistemului!
#283
Postat 11 iunie 2015 - 18:39
- P-ŢA LIBERTĂŢII
- P-ŢA 700
- CATEDRALĂ
- MĂRĂŞTI
- BADEA CÂRŢAN
- COMPLEXUL STUDENŢESC
- CALEA ŞAGULUI LA PROFI
- DIVIZIA 9 CAVALERIE – CALEA LIPOVEI
- CALEA ARADULUI –LIEGE
- GROZĂVESCU – POŞTA MARE
#284
Postat 11 iunie 2015 - 19:48
-O mica poveste, plina de peripetii, as avea si eu de impartasit (si asta in speranta ca se vor gasi solutii in timpul cel mai scurt de catre persoane care se pricep)
-Asadar, in dimineata zilei de 04.06, dupa o asteptare de aprox 2 ore la ghiseul RATT de pe str. T. Ionescu (eram doar a 7-a persoana la coada), perioada in care am vazut cum 10 lucratori RATT roiau in jurul unui singur PC incercand sa ii dea de cap noii aplicatii, am reusit sa fac rost de mult asteptatul card RATT (impreuna cu codul PIN aferent si cu contul nou creat) care, asa cum gandeam la acea vreme, avea sa imi permita sa folosesc acest serviciu pentru care am avut numai cuvinte de lauda. Insa lucrurile nu au stat tocmai asa cum m-am asteptat.
-In ziua urmatoare, am iesit la o plimbare prin oras si am incercat sa ma folosesc de acest card. Primul rastel: Punctele cardinale - nu am reusit sa ridic bicicleta (mesajul afisat pe ecran: ,,cardul dvs este inactiv”). Apoi, la posta statia era off-line, la pasaj la Michelangelo nu erau biciclete, la Marasti erau 2 biciclete blocate (led rosu), iar la Piata 700 am primit acelasi mesaj cum ca al meu card ar fi inactiv. Dupa 5 tentative de ridicare a bicicletelor esuate, am sunat la dispeceratul VeloTm, mi-am expus problema cu privire la cardul inactiv, iar domnul amabil de la telefon mi-a transmis ca inactivitatea cardului se datoreaza lipsei unor mentiuni din baza sa de date referitoare la adresa mea de mail si domiciliu. Solutia? Mi s-a recomandat de catre acelasi domn sa merg inapoi la sediul RATT de pe T. Ionescu, intrucat problema ar fi de la ei, si nu de la VeloTm. Zis si facut!
-In data de 07.06, in speranta ca intre timp s-a remediat din oficiu problema, am incercat sa ridic din nou o bicicleta in Badea Cartan, tot fara succes bineinteles. Am mers ulterior din nou la unul din ghiseele RATT de pe T. Ionescu pentru a rezolva problema cu inactivitatea cardului. Doamna de la ghiseu, in urma verificarii cardului, mi-a transmis ca, odata ce am primit pe mail PIN-ul cardului, problema nu mai este la ei, ci la gestionarul acestui sistem, respectiv VeloTm. Amuzat, am sunat din nou la dispeceratul la care sunasem si cu doua zile in urma. Acelasi domn, cu care vorbisem doua zile mai devreme, a inceput sa rada spunandu-mi ca problema este la RATT si nu la ei. Eram asadar in ipostaza penibila de a fi ,,pasat” de la unii la altii pe timpul meu si pe nervii mei. Dupa ce am insistat in fata doamnei de la ghiseu sa vada inca o data ce nu este ok cu cardul meu, aceasta a facut ceva modificari de date in aplicatie ca apoi sa ma trimita din nou la Cartan pentru a verifica daca merge. Ei bine, odata ajuns la rastel, dupa validarea cardului si introducerea codului PIN, mesajul afisat nu a mai fost, ce-i drept, "CARDUL DVS. ESTE INACTIV”, ci "PIN-UL DVS ESTE INVALID”. M-am reintors la doamna de la ghiseu care mi-a transmis ca trebuie sa astept mai intai sa mi se trimita pe mail noul cod PIN (aspect pe care putea sa il mentioneze inca de la inceput si sa ma scuteasca de un drum inutil). In fine, dupa o asteptare de 15 minute, am primit noul cod PIN. Inca mai speram

-Ultima data cand am incercat sa mai rezolv ceva a fost ieri (10.06), cand m-am indreptat la acelasi ghiseu si mi s-a zis senin de catre o alta doamna ca nu se mai poate face nimic altceva decat sa se emita un nou card pentru care as fi nevoit sa platesc din nou.
-Astept solutii concrete. Multumesc!
P.S. scuze pentru povestea care a devenit roman
#285
Postat 11 iunie 2015 - 19:57

Oricum, ai nostri incearca sa faca legatura intre cele doua baze de date, astfel ca datele deja stocate pe serverele RATT sa fie disponibile si in veloTM, dar eu zic ca treaba asta trebuia ceruta in caietul de sarcini din start. (o alta scapare)
Daca cardul este defect, nu deteriorat, nu cred ca au de ce sa te puna la plata.
P.S. La sediu exista doar un PC conectat in sistemul veloTM, PC care face parte din aceasta investitie, deci chiar daca pare ca celalalte ghisee stau degeaba, pur si simplu nu au cum sa activeze carduri, neavand nici hardware-ul si nici softul necesar.
Sper ca in curand sa porneasca si celalalte puncte de activare.
#286
Postat 11 iunie 2015 - 20:03
Florin.B RATT, la 11 iunie 2015 - 19:57, a spus:

vineri (05.06) am sunat la 0356/803716, iar duminica am sunat la 0800/410415 si am vorbit cu acelasi domn cu care am vorbit vineri
Am fost pasat de colo-colo, fara sa se vina cu o solutie in sprijin.
Aceasta postare a fost editata de VMC: 11 iunie 2015 - 20:04
#287
Postat 11 iunie 2015 - 20:04
#289
Postat 11 iunie 2015 - 20:16
#291
Postat 11 iunie 2015 - 20:33
#292
Postat 11 iunie 2015 - 20:35
#293
Postat 11 iunie 2015 - 20:51
#294
Postat 11 iunie 2015 - 20:56
#295
Postat 11 iunie 2015 - 21:00
#296
Postat 11 iunie 2015 - 21:19

#297
Postat 11 iunie 2015 - 21:37
#298
Postat 11 iunie 2015 - 22:12
#299
Postat 12 iunie 2015 - 00:20
Aceasta postare a fost editata de maximus: 12 iunie 2015 - 00:20
#300
Postat 12 iunie 2015 - 07:14
Aventura a continuat, insa, ieri, am luat o bicicleta de la Punctele Cardinale, a mers totul struna, logare la minut, bicicleta functionala. Apoi am vrut pe la pranz sa mai iau una din Pta 700, dar din 7 biciclete niciuna nu era disponibila, toate cu rosu. M-am logat de mai multe ori, cu lag mare de data asta, nimic, bicicletele de la pozitiile 7,8,9,10 ....etc nu pot fi ridicate, ceva de genu. O domnita suparata a continuat operatiunea crezand ca o sa reuseasca ce n-am reusit eu. Plec in Libertatii, vad vreo 6 biciclete, ma apropii si vad led verde la una din ele, restul rosu. Logare, cu ajutorul unui domn care imi facea umbra cu mapa pe display, cu lag destul de mare si aici, incerc sa scot bicicleta cu led verde, dar nu vrea, mai incerc, nimc, logare din nou, degeaba. Incearca si domnul, ca cardul dumnealui, reuseste sa se logheze, apoi pune cardul in dreptul bicicletei si acesta se schimba din culoare verde in rosu, apoi il invit sa renunte ca e pierdere de timp. Hotarat sa ma mai plimb cu bicicleta 20 de min, ma duc la Marasti, unde surpriza, ma loghez intr-un minut, ridic bucuros bicicleta si o iau spre Aradului, ajung la statia Felix, cobor, privesc ledurile, sa vad unde am verde si ... surpriza, nu erau nici verzi, nici rosii, ci toata statia era shutdown total, pur si simplu nu era alimentata, parca a debransat-o electric cineva, totul oprit. Solutia, fuga inapoi, pe unde am venit, la statia de la Piata Verde, unde ma rugam sa nu fie la fel. Am avut noroc, am predat bicicleta.
Atentie utilizatorilor: in manualul de utilizare (http://www.ratt.ro/velo_tm.html) scrie sa apropii cardul de cititorul din partea dreapta a bicicletei. Nu peste tot e la fel, la Libertatii, spre exemplu, e invers, trebuie pus cardul pe cititorul din stanga bicicletei. Depinde de cum e pozitionat rastelul fata de consola cu ecranul de logare, am observat ca bicicletele pot fi puse si pe o parte si pe alta a rastelului, asta in functie de spatiul disponibil din jurul rastelului. L Marasti am vazut, spre exemplu biciclete pe ambele parti. In alte locuri nu e posibil acest lucru.