veloTM by Viacor Engineering
#241
Postat 04 iunie 2015 - 12:47
Cand se vor putea face la cele 9 chioscuri RATT? Ca la sediul RATT sunt tot timpul 25-30 de oameni.
#242
Postat 04 iunie 2015 - 12:57
#243
Postat 04 iunie 2015 - 13:07

#244
Postat 05 iunie 2015 - 08:55

Avem telefon gratuit pentru a apela la dispecerat, doar pentru sistemul veloTM
Imediat ce primesc formularul cuprinzand regulamentul ce trebuie acceptat, il voi incarca pe server, astfel incat cei ce vin sa-si activeze cardul, sa poata veni cu el gata completat de acasa. (daca au o imprmanta unde sa-l listeze)
L.E. Link download pdf
#245
Postat 05 iunie 2015 - 14:50
#246
Postat 05 iunie 2015 - 17:11
Vali, la 03 iunie 2015 - 22:14, a spus:
Ce se intampla cu echipa care ar trebui sa monitorizeze statile si sa se ocupe de ele? doarme sau doar masina so achizitionat si echipa nu ese formata inca?


andrei_tm, la 03 iunie 2015 - 22:21, a spus:
Daca n-ati aflat pana acum (situatie in care ma aflu si eu), iata:
Citeaza
5 iunie, 2015 - 10:25 AMAutor: Roxana Deaconescu Categorie: ADMINISTRATIE0
Mai bine de jumatate din statii stau goale
Cat despre statiile cu biciclete, nici macar jumatate dintre ele nu functioneaza. Potrivit celor de la RATT, sistemul VeloTM se afla momentan la inceput, putand vorbi despre programul pilot al acestuia. Asadar, nu toate statiile au fost puse in functiune, tocmai pentru ca specialistii sa isi dea seama daca sistemul de inchiriat biciclete are nevoie de corectii.
OT
#247
Postat 05 iunie 2015 - 17:45

#248
Postat 05 iunie 2015 - 20:09
Adian, la 05 iunie 2015 - 14:50, a spus:
Doar in Take I. deocamdata. Dupa ce pornesc si chioscurile, poti merge la oricare din ele. Va tin la curent cu tot ce aflu.
NDY, la 05 iunie 2015 - 17:45, a spus:

Chiar daca cu fraze de genul: "Timisorenii care vor sa inchirieze biciclete din sistemul pus la dispozitie de RATT" se incearca inducerea in eroare a cetatenilor, cred ca majoritatea stiu ca sistemul nu e al RATT, ci al primariei. Cred ca daca functiona perfect se vorbea doar de "sistemul pus la dispozitie de primarie".

#249
Postat 06 iunie 2015 - 09:59
#250
Postat 06 iunie 2015 - 10:57

#251
Postat 06 iunie 2015 - 19:34
#252
Postat 06 iunie 2015 - 20:13
#253
Postat 07 iunie 2015 - 14:29
#254
Postat 07 iunie 2015 - 17:07
2. velotm.ro
Nu uita ca poti descarca formularul de pe sub-pagina dedicata velotm din cadrul paginii web a RATT. Il printezi si il completezi acasa si il aduci cu tine la activare.
#255
Postat 07 iunie 2015 - 17:26
#256
Postat 08 iunie 2015 - 10:15
Informatie oficiala: program de lucru centru activare veloTM: luni-duminica 6 - 21:30
#257
Postat 08 iunie 2015 - 17:40
Va rugam sa postati orice impresie sau sugestie pe care o aveti.
Informatii noi:
-Statiile care nu sunt in programul pilot, dar care au porti libere afisand LED verde, accepta predarea bicicletelor.
-Andocarea unei biciclete abandonate la orice statie functionala, se poate face de catre oricine, cu orice card RATT.
-Nu predati o bicicleta ridicata de voi cu un card, utilizand cardul altcuiva. Se va considera ca nu ati predat bicicleta.
-Puteti utiliza (daca nu sunteti inscrisi pe forum si nu vreti sa va inscrieti) formularul de petitii online si pentru a sesiza probleme legate de veloTM.
Andy, care a utilizat deja sistemul si a venit cu informatii utile, are drept de moderare in acest sub-forum.
#258
Postat 09 iunie 2015 - 12:33
- ar trebui sa existe un mecanic care sa se duca prin statii sa faca niste reglaze la frane si la schimbator (se poate rezolva cu o surubelnita si cu jumatate de minut de rabdare)
- am vazut cateva biciclete care aveau lantul cazut, schimbatoare/frane stricate si tot felul de alte chestii rupte. Dar asta e
- astazi am vrut sa folosesc bicicletele RATT pentru a veni acasa. Singura bicicleta functionala de pe M. Viteazu avea ledul rosu aprins, la Catedrala nu era nicio bicicleta, in 700 la fel, iar in Libertatii, dupa ce am introdus PIN-ul, s-a blocat sistemul. Si puteam sa pun pariu ca si la Posta Mare si in P-ta Marasti pateam la fel. Asa ca, in loc sa fac turul orasului in cautarea unei biciclete, am venit pe jos acasa. In 7 zile de cand folosesc acest sistem, doar de trei ori am putut imprumuta biciclete (in primele doua zile). Dupa aceea ba se bloca sistemul, ba erau statiile off-line, ba nu gaseam biciclete.
- bicicletele sunt bune. Aceleasi schimbatoare si pinioane folosesc si eu pe bicicleta personala si in mii de km facuti cu ea nu am avut probleme. Si le folosesc intens. Nu ar trebui sa fie probleme nici cu cele de pe bicicletele RATT. Dar cum lumea nu are grija de lucrurile altuia... Saua este destul de comoda pentru oras. Bicicleta nu e foarte grea, este rapida, iar cadrul este perfect pentru oricine.
In concluzie, sistemul mi-a facut o impresie proasta. Cand am nevoie de el nu functioneaza. Nu cred ca voi mai apela la bicicletele RATT. In continuare voi folosi bicicleta personala, mersul pe jos si cu MTC-ul.
#259
Postat 09 iunie 2015 - 13:31
Speram ca se lucreaza la remedierea problemelor. Din ce am citit aici de cand s-a dat drumul la sistem trag concluzia ca acesta e un dezastru total.
Ar fi bine daca oamenii ar fi tinuti cumva la curent cu rezolvarea problemelor.
Aceasta postare a fost editata de DariusJ: 09 iunie 2015 - 13:32
#260
Postat 09 iunie 2015 - 15:36
1) Daca bate soarele afara foarte greu mai vezi ceva pe touchscreen-urile alea -> Marirea contrastului/luminozitatii
2) Sistemul se misca foarte greu (navigarea prin meniu merge "linie cu linie") -> Net de proasta calitate
3) Foarte greu "nimeresti" cifrele ca sa bagi PIN-ul -> touchscreen de proasta calitate.
4) Am patit ca la rastelul de biciclete sa nu-mi dau seama daca cititorul de card este pentru bicicleta din stanga sau dreapta -> s-ar putea imprima o sageata sugestiva, mi se pare de bun simt
5) Nu te poti baza defel pe sistemul actual. Cum zicea si colegul @andrei_tm, statiile sunt goale sau au sistemul blocat. In felul in care functioneaza azi sistemul, este util pur si simplu doar daca te sui in masina, te uiti pe harta, vezi unde exista 1-2 biciclete in statie, parchezi masina si apoi folosesti bicicleta ca sa... te plimbi aiurea. Nu poti folosi sistemul sa te deplasezi catre/de la locul de munca de exemplu. Daca as putea sa ma bazez ca gasesc biciclete in statia de plecare/sosire de la locul de munca, as lasa masina acasa.
Ca sa nu fiu un negativist, plusuri :
- Bicicletele par de o calitate medie++, merg usor, schimbi viteza usor, n-am gasit inca bicicleta inutilizabila (cu defecte sau cu lantul cazut).
- In esenta sistemul e usor de folosit :
- din 4-5 clickuri pe touchscreen poti ridica o bicicleta.
- Ai harta real-time si te poti orienta usor
- Ai acces la cont unde poti vedea durata calatoriilor si statia de plecare/sosire
Ca sa trag o concluzie... Ideea este foarte buna insa implementarea lasa de dorit.