veloTM by Viacor Engineering
#102
Postat 07 decembrie 2014 - 10:25
Wegmann, la 02 noiembrie 2014 - 13:31, a spus:
Gresit! Mai bine s-ar corecta textul scris ... gresit!

Ieri, la bancomatul BRD de la Auchan Sud, pentru prima data am vazut meniu in maghiara...De ce m-ar deranja acest lucru daca am meniul (si) in limba mea oficiala?...
Asta inseamna in mod concret multiculturalitate si nu doar vorbe!
#103
Postat 07 decembrie 2014 - 10:56
#107
Postat 22 decembrie 2014 - 22:42
There are apparently some in Paris who have not quite grasped the concept of the bike-share system, Vélib’. On the surface, it’s simple. You rent a bike and then return it to one of the city’s many docking stations when you’re finished. But that’s where things get tricky. Lots of bikes never seem to find their way back to the system – 9,000 vehicles a year, to be precise.
http://www.france24....e-system-velib/
#110
Postat 23 decembrie 2014 - 07:05
Probleme cu furtul/vandalizarea exista in mai toate orasele care implementeaza acest fel de sisteme. Si totusi conceptul se raspandeste rapid in lume. E ca si cu telefoanele publice (cat timp mai erau raspandite). Si acolo trebuia sa socotesti cu o paguba anume datorita vandalismului. La biciclete exista diferite strategii pentru a limita pierderile. Intre altele (pe langa solutii IT de inregistrare a clientilor) folosirea unor forme/culori usor de recunoscut cat si a unor biciclete unisex relativ lente si grele dar stabile (statistic majoritatea furturilor si a daunelor sunt provocate de adolescenti masculi).
A aparut chiar si o solutie open source pentru organizarea unui sistem de bike sharing.
Mai jos aveti un exemplu de bicicleta care se poate fura eventual pentru piese. Teoretic orice bicicleta poate fi furata. Practic e mult mai "eficient" sa furi una oarecare cu 21 de viteze din spatele blocului decat o asemenea "minune" cu 5 viteze si cu cadru de otel.
#111
Postat 23 decembrie 2014 - 15:22
Tin sa cred ca printre multitudinea de servicii pe care le-am intalnit: Paris, Budapesta, Timisoara(pe viitor) putem cadea de comun acord, ca este unul dintre cele mai bine organizate. Nu doar prin simplul fapt ca iti poti lasa bicicleta cam oriunde, ci si prin sistemul de localizare/rezervare/plata.
#114
Postat 25 decembrie 2014 - 15:05

Bine, eu ma refeream la distributie si locatia lor, si nu la siguranta lor!

Si totusi, sa fim seriosi, reusesti sa faci asta, dupa ceva ani de studii... Cati dintre magnetii care fura bicicletele prin Paris si alte orase credeti ca are cunostintele necesare + scule?

#115
Postat 25 decembrie 2014 - 15:21
-E un proiect de prestigiu al DB finantat de catre guvernul federal care a costat sume imense
-Are in spate intreaga infrastructura IT a Deutsche Bahn
Scopul este de fapt acela de a ajuta industria germana sa dezvolte tehnologii logistice avansate care pot fi ulterior adaptate si in alt scop si care in final pot fi (eventual) exportate in toata lumea. Nu vom afla niciodata la care problema se cauta de fapt solutia aici.
Deci fata de un sistem normal de bike sharing 3.0 e complet alta liga. Personal cred ca server-side e capabil sa gestioneze si altceva decat o gramada de biciclete. Dar astea-s doar presupuneri.
#116
Postat 26 decembrie 2014 - 13:51
Dacă da, doar cele cu abonament sau și cele preplatite?
#117
Postat 26 decembrie 2014 - 14:28
#118
Postat 16 martie 2015 - 11:57
#119
Postat 16 martie 2015 - 13:59