Autobuze electrice - Descriere, date tehnice, pareri ale celor care au calatorit cu ele
#301
Postat 19 martie 2015 - 08:54
#302
Postat 19 martie 2015 - 09:51
#303
Postat 19 martie 2015 - 12:46
Pentru perioada rece, se poate apela la un sistem auxiliar de tip Webasto.
Btw. Se mai achiziționează autobuzele electrice, după cum preconiza Robu anul trecut?
Aceasta postare a fost editata de emilut: 19 martie 2015 - 12:51
#304
Postat 11 mai 2015 - 11:46
mile, la 05 octombrie 2014 - 14:23, a spus:
Vom vedea in primavara si vara ce interes deosebit va fi pentru acest gen de turism in Timisoara...

Si iata ce se intampla la sfarsitul primaverii...
Citeaza
11 mai, 2015 - 10:03 AMAutor: Roxana Deaconescu
TIMISOARA. Graba strica treaba! Conducerea Primariei Timisoara a platit 30.000 de euro pe doua masinute turistice care zac inca din toamna anului trecut intr-un depou al RATT. Acestea nu pot fi scoase pe traseu si nu se stie clar daca ii vor plimba pe turisti prin Timisoara in acest an. Primarul Nicolae Robu inca spera…
Sunt probleme mari cu cele doua masinute turistice cumparate anul trecut. Nu pot fi inmatriculate, iar primarul Timisoarei sustine ca situatia este de neinteles.
„Este o problema de neinteles, aceste vehicule sunt cumparate din Uniunea Europeana, din Ungaria, unde pot circula, si in Romania s-a primit un aviz negativ din partea RAR la nivel national. Este de neinteles. Ele trebuie sa fie expertizate si supuse omologarii”, ne-a explicat Nicolae Robu.
Si un comentariu la articol...
Citeaza
Eu stiu ca s-a circulat cu ele anul trecut, chiar robu a fost pasager. Daca nu au fost omologate, cum s-a circulat cu ele pe drumurile publice? inseamna ca s-a incalcat legea !
Art. 334
Punerea în circulaţie sau conducerea unui vehicul neînmatriculat
(1) Punerea în circulaţie sau conducerea pe drumurile publice a unui autovehicul sau a unui tramvai neînmatriculat sau neînregistrat, potrivit legii, se pedepseşte cu închisoare de la unu la 3 ani sau cu amendă.
OT
#305
Postat 11 mai 2015 - 17:27

#306
Postat 12 mai 2015 - 08:27
In urma cu nista ani se dorea introducerea unui trenulet de la Bastion la ZOO. Banuiesc ca nici acel trenulet n-ar fi avut usi.
In schimb putem vedea prin lume ca circula trenulete "fara usi" pe drumuri publice...
Pe vremuri aveam titi-car-uri pe litoralul nostru care circulau deasemenea pe drumuri publice...
Inteleg pozitia RAR-ului insa ar trebui sa existe exceptii de la regula in acest domeniu, domeniul turistic...
Prin cele scrise nu afirm ca sustin aceste microbuze dar nici nu ma deranjeaza prea mult daca se constata ca vor avea succes, lucru de care ma indoiesc in continuare...
#307
Postat 12 mai 2015 - 11:55
#308
Postat 13 mai 2015 - 15:48
#309
Postat 13 septembrie 2015 - 18:47
#310
Postat 13 septembrie 2015 - 20:27
#312
Postat 05 octombrie 2015 - 17:53
Citeaza
#314
Postat 05 octombrie 2015 - 20:38
După părerea lui, e mult mai bine realizat decât chinezul de la BYD, dpdv al performanțelor tehnice.
Nu face zgomot, accelerația e grozavă, frânele sunt foarte eficiente, e mult mai stabil pe roți.
#316
Postat 05 octombrie 2015 - 21:35
Cat despre sofer care este multumit de demaraj, asta este avantajul la motorul electric. Cuplul este maxim de la 0 rot/min.
#317
Postat 05 octombrie 2015 - 21:44
Spre deosebire de cei care se extaziază la vederea tapițeriei sau a culorii lămpilor de semnalizare.
#318
Postat 05 octombrie 2015 - 22:04
#319
Postat 05 octombrie 2015 - 22:07
#320
Postat 05 octombrie 2015 - 22:11