Linia 13 barat Linie suspendata
#1
Postat 24 noiembrie 2012 - 19:46
"Noua linie de autobuz 13 barat va avea următorul traseu: Balta Verde – Strada Zalău – Strada Alexandru Lăpuşneanu – Strada Grigore Alexandrescu – Strada Madona – Strada C.A. Rosetti – Stadionul de rugby "Gheorghe Răşcan" – Strada Călimăneşti - Strada Livezilor – Strada Grigore Alexandrescu – Strada Macilor – Bulevardul Cetăţii, urmând să se întoarcă la Balta Verde, pentru efectuarea unei noi curse."
Eu nu inteleg traseul asta. Pe harta nu iese nicicum. Are cineva un traseu desenat?
#3
Postat 25 noiembrie 2012 - 09:31
1 se poate reintoarce pe aceasi traseu pe care a venit
2 un mic ocol pentru a fi circuit.
Rog pe cine cunoaste zona sa ma ajute sa rezolv dilema.
13.JPG (83.98K)
Number of downloads: 244]
Aceasta postare a fost editata de Andy: 26 noiembrie 2012 - 20:00
#4
Postat 25 noiembrie 2012 - 10:28
#5
Postat 25 noiembrie 2012 - 10:43
playboy, la 25 noiembrie 2012 - 10:28, a spus:
Multumiri pentru efort. Inca un traseu care duce nicaieri. Oare omul care face aceste trasee in RATT e bine intentionat?
#6
Postat 25 noiembrie 2012 - 10:51
Citeaza
E un traseu experimental, deci nu e sigur ca ramane asa.
#7
Postat 25 noiembrie 2012 - 11:42
Florin.B RATT, la 25 noiembrie 2012 - 10:51, a spus:
E un traseu experimental, deci nu e sigur ca ramane asa.
Pai tocmai. Eu cred ca nu cei din zona Mircea au cerut aceasta linie ci cei care vor sa ajunga la stadion din alte zone ale orasului (in plus, nu crewd ca publicul a propus traseul si statiile).
Daca din Steaua sau Ion Ionescu trebuie sa schimb doua MTC si apoi sa iau 13 barat, e absolut inutil. De aia zic: traseul acesta transmite un mesaj de sfidare la adresa celor care solicitat linia.
Cum s-a mai diascutat si despre linia 46: trebuie sa porneasca din zona Cetate.
#8
Postat 25 noiembrie 2012 - 11:49
#9
Postat 25 noiembrie 2012 - 11:53
Fisiere atasate
-
Traseu linia 13 barat.jpg (329.32K)
Number of downloads: 257
#10
Postat 25 noiembrie 2012 - 12:09
Florin.B RATT, la 25 noiembrie 2012 - 11:49, a spus:
Anuntul spune ca s-a cerut acces la stadionul de rugby (ca avem echipa campioana, remember?).
Dar oricum ne intoarcem de unde am pornit: populatia cere o linie pentru accesul in zona Ronat. Vine o comisie de circulatie si zice: OK, luati voi autobuzul asta cam de acolo de unde nu mai e mult de mers pe jos. Nu de la Cetatii (unde nici nu are statie), ci mai incolo, ca sa trebuiasca sa veniti cu 5-ul.
... Deci nu e o persoana ci o comisie (in consiliul local?) --- foarte interesant, acuma se intelege perfect. Astia au o megalomanie specifica: isi inchipuie ca Timisoara e cat Bucurestiul, sa bagi linie de autobuz de la capatul metroului... Bravo lor.
Aceasta postare a fost editata de aristotelro: 25 noiembrie 2012 - 12:15
#11
Postat 25 noiembrie 2012 - 12:57
> Primar - seful comisiei
> seful directiei Transporturi - secretar
> viceprimar
> director Urbanism
> seful Biroului pentru siguranta Circulatiei
> directorul directiei Edilitare
> seful serviciului Infrastructura in Transporturi
> consilier in cadrul Biroului Infrastructura in Transporturi
> serviciul Transport si Retele Publice
> director S.C. Rosign S.A (semaforizare)
> director general ADP
> director adjunct la directia Politiei Comunitare
#12
Postat 25 noiembrie 2012 - 13:04
Daca se va dovedi ca linia este rentabila, asta e, va ramane, daca nu, atunci va fi suspendata in scurt timp, o luna-doua. Depinde in totalitate de corectitudinea calatorilor. Oare ei stiu asta?...
Aceasta postare a fost editata de mile: 25 noiembrie 2012 - 13:05
#13
Postat 25 noiembrie 2012 - 13:20
mile, la 25 noiembrie 2012 - 13:04, a spus:
Daca se va dovedi ca linia este rentabila, asta e, va ramane, daca nu, atunci va fi suspendata in scurt timp, o luna-doua. Depinde in totalitate de corectitudinea calatorilor. Oare ei stiu asta?...
Mesajul dumneavoastra porneste de la presupozitia ca vor exista calatori, adica de la utilitatea liniei de tip tur de cartier (utilitate si in termeni financiari pentru calator). Eu tocmai asta contestam, utilitatea ei, in conditiile in care, pentru a merge din Ronat pana in Centru trebuie sa aleg intre 3 variante:
- 13 barat, apoi 5. Probabil o sa fac 40 de minute pana in statia 700.
- 13 barat apoi 13 (abonament comun), dar daca nu au statie comuna nu voi alege aceasta varianta.
- vechiul meu comportament, adica linia 5 sau 13, depinde unde locuiesc.
Dupa cum se observa linia 13 barat nu invita la corectitudine ci la un refuz. Mesajul transmis de catre autoritatile locale cu aceasta oferta este unul de inadecvare la utilizarea Timisoarei de catre locuitori, de nestiinta.
Cand voi putea composta un bilet care sa fie valabil, de exemplu, o ora pe orice MTC, pentru a ajunge intr-un punct oarecare din oras, atunci da, asemenea linii vor fi utile. Pana atunci ele sunt doar nerealiste.
#14
Postat 25 noiembrie 2012 - 13:55
Parerea mea este ca au mutat 44 in Ronat, daca intelege cineva ce vreau sa zic, si ca se apropie alegerile.
#15
Postat 25 noiembrie 2012 - 14:20
Sunt intrutotul de acord cu opinia ta, nici nu am intrat in contradictie, doar am uitat sa pun un emoticon la prima mea propozitie...
Citeaza
Autoritatile iarasi fac ceea ce stiu ele sa faca de obicei, iti dau da nu asa cum ai vrea tu si cum ar fi normal ci cum vor ele...
Pe de alta parte nu putem avea o legatura de transport in comun intre orice strada marginasa a orasului cu zona centrala. Daca si acest 13 barat ar merge in zona centrala, ar fi o a treia linie paralela a Ronatului cu Cetatea. In stanga fata de nord avem linia 5 (cu multi blatisti), pe dreapta avem linia 13 si ar veni in mijloc noua linie 13 barat. Prea mult la cateva mii (5 - 7 mii maxim) de locuitori...
Este o linie pur electorala care va disparea dupa anul nou, nejustificandu-se...
As putea asocia acest stil de lucru al autoritatilor si la pistele pentru biciclisti. Se mandresc cu realizari de zeci de kilometri insa ele nu sunt interconectate, trec printre pomi, stalpi, guri de scurgere, borduri inalte sau prea putin cobarate, trepte, pante abrupte, chioscuri de ziare in drum, pe trotuare pline de pietoni, samd.,...deci foarte multe neajunsuri dar lucrarile sunt bifate ca si realizate si ar trebui sa le multumim pentru osteneala lor...
#16
Postat 25 noiembrie 2012 - 16:08
Este o linie pur electorala care va disparea dupa anul nou, nejustificandu-se...
Aici ai multa dreptate ... Ai spun lucrurilor pe numea
Aceasta postare a fost editata de FerraryTm: 25 noiembrie 2012 - 16:09
#17
Postat 25 noiembrie 2012 - 23:09
#18
Postat 25 noiembrie 2012 - 23:35
Cat despre denumire ei, ce ziceti de 9/?
(Desigur glumesc)
#19
Postat 26 noiembrie 2012 - 01:22
#20
Postat 26 noiembrie 2012 - 17:49
Andy, la 25 noiembrie 2012 - 09:31, a spus:
1 se poate reintoarce pe aceasi traseu pe care a venit
2 un mic ocol pentru a fi circuit.
Rog pe cine cunoaste zona sa ma ajute sa rezolv dilema.
Prima semitura, pana la stadion e corect (cu varianta A, caci str. Madona este asfaltata, nu Ion Ratiu), dar apoi nu merge pana la Mircea cel Batran, ci pe Moise Dobosan (fosta Calimanesti), pana la capatl strazii din dreapta, apoi o ia pe Macilor si pe Mircea cel Batran si pe Cetatii.
FerraryTm a trasat bine traseul, doar statiile nu.