Reabilitarea infrastructurii publice urbane a malurilor Canalului Bega (finalizat) - din fonduri UE, constructor: Tehnodomus
#881
Postat 21 martie 2015 - 20:10
hotaram o zi si o ora,ne intalnim cativa biciclisti cu 'unelte' la noi si rezolvam neortodox problema.
despre buncar ce sa mai zic? absolut grotesc!!!
#883
Postat 28 martie 2015 - 10:57
Poze de ieri, 27 martie 2015:
#886
Postat 30 martie 2015 - 09:20
#888
Postat 30 martie 2015 - 17:38
#889
Postat 30 martie 2015 - 19:57
P:S. Nu stiu de ce nu au optat pentru ca lumina sa fie la nivelul solulul aceelea sigur nu se puteau vandaliza asa de usor cum o sa fie cu astea (ingropate in asfalt)
Unde nu e cap ... vai de picioare.
Aceasta postare a fost editata de FerraryTm: 30 martie 2015 - 20:05
#892
Postat 05 aprilie 2015 - 14:28
#894
Postat 13 aprilie 2015 - 08:32
Una peste alta, am impresia ca lucrarile din cadrul acestui proiect sunt sistate desi este inca de lucru. Sunt o gramada de portiuni neterminate, lasate in aer, portiuni de legatura, etc.,...Mai avem de-a face cu portiuni executate prost, avem de-a face cu rampe prea (exagerat de) abrupte care din pacate asa vor ramane...
Deci, prea multe minusuri la o lucrare nici macar terminata...
@ Doppler
Si apropo de o alta discutie pe alt topic, legat de pamantul suprainaltat de langa borduri (mostenire comunista?!), pe splaiul Nistrului intre Podul Decebal si Dacilor (Badea Cartan), pamantul dislocat pentru a face loc noului trotuar a fost "depozitat" exact intre borduri si trotuar, inaltandu-se astefel nivelul solului fata de borduri si cu 0,5 metri in unele locuri. Si din pacate asa va ramane. Aceasta lucrare a fost executata anul trecut (2014!).
#895
Postat 24 aprilie 2015 - 18:26
#897
Postat 25 aprilie 2015 - 18:17
Se poate observa ca ele sunt prinse chiar la marginea trotuarului ceea ce va face ca trotuarul sa fie si mai strangulat de picioarele celor asezati. Vechile banci erau retrase cu circa 1m fata de linia trotuarului...Deci, mai prost decat inainte...
Bancile noi sunt putin mai scurte decat cele vechi, oferind doua locuri persoanelor mai plinute, respectiv 3 locuri persoanelor mai suple...
In schimb sunt destul de comode, usor ergonomice chiar...
PS Persoana din a 3-a poza facea parte dintre organizatorii crosului si nu statea la pozat precum s-ar putea crede...
#899
Postat 26 aprilie 2015 - 09:25

#900
Postat 26 aprilie 2015 - 11:18
Florin.B RATT, la 26 aprilie 2015 - 09:25, a spus:

nu stiu de ce dar am o vaga banuiala ca nu exista o firma care sa se ocupe de intretinere. Practic s-au tocat banii cu lucrarea ...dupa modelul "reamenajare" parcuri ...vezi Parcul copiilor, parcul poprului si celelalte....si candva...se va face o noua licitatie pentru "intretinere spatii verzi si alei" . Desigur ca asta implica sa fie contactata firma de proiectare...sa se faca un caiet de sarcini, sa organizam o licitatie care desigur poate fi contestata....un studiu de fezabilitate....si eventual candva cand se incheie circul birocratic vom constata ca nu mai avem ce intretine pentru ca totul e distrus...asadar facem o NOUA licitatie sa reabilitam totul de la zero....si sa schimbam...schimbarea....
