Reabilitarea infrastructurii publice urbane a malurilor Canalului Bega (finalizat) - din fonduri UE, constructor: Tehnodomus
#661
Postat 26 octombrie 2014 - 18:08
Pe de alta parte ma intreb daca placile de beton sunt cumva fixate de pilonul podului sau sunt doar asa "asternute" pe pietris...
#662
Postat 29 octombrie 2014 - 19:02

Pe o portiune din Splaiul Grivita au aparut si stalpisorii, insa mi-a crapat bateria de la telefon prea repede si n-am apucat sa-i pozez.



Scuzati calitatea proasta a pozelor, am un "smartfon" cam batran si cu putini pixeli
Aceasta postare a fost editata de Florin.B RATT: 29 octombrie 2014 - 19:42
Motiv editare: Edit foto
#663
Postat 29 octombrie 2014 - 19:39
#664
Postat 30 octombrie 2014 - 02:09


Un program gratuit de editare gen PS este gimp. Alt program gratuit, cu care poti sa redimensionezi poze la gramada, este Shrink O'Matic.
#666
Postat 03 noiembrie 2014 - 21:39

Aceste borduri tesite au latimea mult mai mica decat talpa stalpisorilor (bolarzilor) ceea ce imi sugereaza faptul ca proiectul n-a tinut cont ori de acest tip borduri ori de dimensiunile talpei stalpisorilor...Alta explicatie n-am!...Orice proiectant care are macar un mic respect fata de meseria sa n-ar alege o astfel de solutie...
Mai avem si in alte parti asemenea borduri cu tesitura mare si pe care urmeaza a fi montati bolarzii...
Am fost si eu duminica "sub" Podul Modos (si) la pozat si daca tot am facut si poze, le voi posta ca sa nu fie munca in zadar, desi colegul andrei_tm a fost mai iute de picior...

Dinspre Freidorf catre oras...Am si asistat la o scena in care o doamna biciclista s-a intalnit cu un domn biciclist exact in locul in care "pasajul" este cel mai ingust...Evident ca domnul s-a oprit pe loc lasand trecere libera doamnei...Din pacate mi-a scapat momentul...








Si invers...Se poate observa cat spatiu liber ramane intre alee si malul de pamant, situatie in care aleea putea fi largita in acest loc...






#667
Postat 04 noiembrie 2014 - 19:17
"Reprezentantii Primariei Timisoara vor sa cumpere 7 vaporase. Timisoarei ii ajungeau insa… doua, sustin specialistii, mai ales ca Bega are doar 8 kilometri navigabili in capitala Banatului."
„In vaporase incap 50 – 70 de persoane ..."
„Statiile actuale au niste probleme de proiectare care trebuie rezolvate inainte de punerea lor in functiune, sunt prea intrate in mal. Un vapor nu se poate apropia decat daca are in jur de 6-7 metri… o solutie ar fi degajarea malului in asa fel incat sa incapa vaporasele, se poate lua din zona de mal de acolo, de langa statii, din baza malului."
Aceasta postare a fost editata de cstm: 04 noiembrie 2014 - 19:22
#668
Postat 04 noiembrie 2014 - 19:38
cstm, la 04 noiembrie 2014 - 19:17, a spus:
Era evident de la bun inceput acest aspect.

#670
Postat 04 noiembrie 2014 - 21:40

Eu sincer nu am nici cea mica idee de tipurile de vaporase si dimensiunile lor, tipuri de motorizare, ... dar sunt de aceasi parere cu Doppler ca ar fi, clar, necesar pontonul (speram chiar sa fie o varianta functionala) si la fel mi se pare prea putin 2 vaporase cum zice capitanul. Poate 7 sunt multe pentru inceput dar vreo 4 ar trebui totusi.
La fel chiar sper sa fie gestionat de ratt ca mijloc de transport in comun, cu curse regulate.
#671
Postat 04 noiembrie 2014 - 21:48
Insa cel mai simplu "reglaj" se face prin pontoane plutitoare, intr-adevar!...
M-as mira ca, Capitanului sa-i scape acest aspect...
#672
Postat 07 noiembrie 2014 - 18:42
Poze din seara asta. Pista pentru biciclete și trotuarul sunt iluminate destul de bine. Dacă nu ar fi ascunse lămpile între pomi, ar fi mult mai bine. Oricum, nu se compară lumina acestor felinare cu lumina fostelor felinare.
Nu am avut trepiedul cu mine, așa că pozele sunt de calitate slabă.





Restul pozelor
Aceasta postare a fost editata de andrei_tm: 07 noiembrie 2014 - 19:15
#676
Postat 08 noiembrie 2014 - 07:08
Cei care s-au ocupat de proiect și-au bătut joc de el. Și pe porțiunile în care este finalizată pista pentru biciclete am văzut bicicliști care preferă carosabilul.
#677
Postat 08 noiembrie 2014 - 09:34
Sincer mai bine amenajau ceva locuri de parcare spre carosabil si un traseu lat ca in zona centrala.
Oare ce alte amenajari ar fi in proiect in acea zona? Ca fara a "atrage" plimbareti sa serpuiasca sunt absolut convins vor alege calea dreapta.
#678
Postat 08 noiembrie 2014 - 10:43
Chagall, la 07 noiembrie 2014 - 23:47, a spus:



Care dintre cele doua va fi pista pentru biciclisti? Sper ca nu cea serpuita!?
#679
Postat 08 noiembrie 2014 - 12:08
Sau se considera ca merg pe unul dintre maluri si ma intorc pe celalat...


#680
Postat 08 noiembrie 2014 - 12:43
Aceasta postare a fost editata de Adian: 08 noiembrie 2014 - 12:47