Vad ca nu se renunta la alei serpuite pe malul canalului Bega. Acestea se construiesc in continuare la fel de inguste si la fel de serpuite. Doar pista pentru biciclete este in linie dreapta insa ingusta. Sunt curios cati pietoni vor alege sa mearga in zig-zag pe aleea dedicata lor si cati vor merge pe pista in linie dreapta...
Apoi, iata cat de "profesionist" se face priza intre beton si asfalt, beton care are urme serioase de pamant pe el avand in vedere ca cu ceva timp in urma gramezi mari de pamant au fost "depozitate" chiar pe traseele betonate. Pamantul cred ca provenea de la saparea gropilor si a santului pentru stalpisori si cabluri electrice...Conditia ca priza sa fie trainica este ca betonul sa fie perfect curat iar stratul de (smoala) legatura sa fie intins pe toata suprafata. Altfel stratul de asfalt va incepe sa se exfolieze peste doi-trei ani...
Despre aceste lucruri (logice) am citit si in proiectul pistei CJT ...unde se dadeau "sfaturi" constructorului in acest sens...
Dupa cum au fost puse bordurile la colturile podului Stefan cel Mare putem deduce cu usurinta ca traversarea bulevardului Dragalina se va face in forma literei U ceea ce inseamna 3 cicluri de semaforizare, adic vreo 3 minute de asteptare. Nici in varianta directa timpul de asteptare la semafosr n-ar fi fost prea scurt. El se apropie de doua minute. Insa 3 minute de stationare pentru un biciclist inseamna mult, el in acest timp poate ajunge la podul urmator sau chiar mai departe. Iata de ce era utila o subtrecere si in acest caz daca aveam de gand sa facem ceva util de-adevaratelea...