
Reabilitarea infrastructurii publice urbane a malurilor Canalului Bega (finalizat) - din fonduri UE, constructor: Tehnodomus
#521
Postat 06 iulie 2014 - 20:42

#522
Postat 10 iulie 2014 - 23:21
Oricum e o batatlie de joc ce este acolo. Pur si simplu a fost distrus drum si lasat de izbeliste.
#523
Postat 11 iulie 2014 - 17:15

#524
Postat 12 iulie 2014 - 10:28
Chagall, la 06 iulie 2014 - 20:42, a spus:

Toate traseele vechi de strazi din Timisoara au sub asfalt fie piatra cubica, fie piatra neregulata sau piatra sparta mare sau mai marunta...
A fost "mai simplu si economicos" asfaltarea strazilor in acest mod...Daca la vremea respectiva s-ar fi indepartat piatra atunci trebuiau facute fundatii noi, ceea ce presupunea alte cheltuieli mari...Este posibil ca in "acte" sa fi fost trecute lucrari cu refacerea completa a fundatiei...
#525
Postat 14 iulie 2014 - 14:00

Cat despre oful meu mai vechi, pe Titulescu, trotuarul vechi este spart in totalitate iar cel nou este realizat doar partial. Lipsesc 10-15m la legatura cu Podul de Fier iar portiunea de la Jiul spre Vaporu' arata ca dupa razboi. Partea deranjanta este ca de aproximativ o luna nu mai vad nici o miscare in zona. In ultimele 2 saptamani nu s-a avansat cu absolut nimic. Trotuarul vechi era valurit si fisurat..dar acum zona este total impracticabila. Oare nu exista nici o constrangere din partea primariei pentru a limita durata lucrarilor? Inteleg asa zisa "modernizare in forta a orasului" cum ii place primarului sa spuna, insa de ce sa spargi o zona practicabila ca apoi sa nu lucrezi absolut nimic acolo cu saptamanile?
#528
Postat 14 iulie 2014 - 18:46
#529
Postat 16 iulie 2014 - 23:58


#530
Postat 17 iulie 2014 - 11:37

#532
Postat 17 iulie 2014 - 19:34
maximus, la 17 iulie 2014 - 11:37, a spus:

Cred ca am fost inteles gresit. Nu ma bucur cu nimic pentru ca se lucreaza prost. Sunt extrem de frustrat pentru toate neajunsurile de executie pornind de la subtraversari "uitate" si terminand cu alei in zig-zag. Apreciam doar faptul ca proiectul nu a fost abandonat total. Nu ar fi prima situatie in care un santier incepe prin distrugerea infrastructurii (invechite) existente si ramane la stadiul de santier cu anii.
Aceasta postare a fost editata de maximus: 17 iulie 2014 - 19:35
#534
Postat 17 iulie 2014 - 22:49

#535
Postat 22 iulie 2014 - 10:11
Citeaza
Pe unul dintre maluri, edilii au găsit de cuviință să amplaseze pista exact pe mijlocul trotuarului, astfel încât îndrăgostiții nu au loc să se plimbe la braț, ci sunt obligați fie să meargă despărțiți - unul prin stânga, altul prin dreapta pistei de biciclete - fie unul în spatele altuia. Cât despre părinții sau bunicii cu copii de mână, locul le este interzis de-a dreptul. Pe celălalt mal al Begăi, lucrurile sunt și mai bizare: în spatele Catedralei Mitropolitane, pista de biciclete se oprește brusc, într-un zid, sub piciorul Podului Traian. Ca să-și continue drumul, bicicliștii trebuie să urce malul abrupt, cu bicicleta în spate, să traverseze strada printr-un loc nepermis, și abia apoi pot reintra pe pistă.
Bani europeni tocați
Lucrările de reabilitare a malurilor Begăi au început în toamna lui 2013 și vor fi finalizate la mijlocul anului viitor. Valoarea proiectului este de peste 50 de milioane de lei, dintre care 30 de milioane de lei provin de la Uniunea Europeană.
Sursa: EVZ
#536
Postat 22 iulie 2014 - 12:09
Aceasta postare a fost editata de maximus: 22 iulie 2014 - 12:24
#537
Postat 22 iulie 2014 - 17:04
Citeaza
Pista nou construită se află pe malul Begăi și are capăt final fix un zis de sub un pod. Pista face parte dintr-un amplu proiect cu zeci de kilometri de pistă pe malul Begăi. Reprezentanții Primăriei spun că s-a oprit construția ei exact la pod, unde există un zid, pentru a nu perturba activitatea terasei care se află dincolo de zid de perioada verii, urmând ca ea să se continue pe lângă terasa respectivă în toamnă.
Nu am vrut să distrugem terasa pe perioada verii, dar vor ieși cu pista imediat după terenul de fotbal. Din motive de siguranță nu au dus-o acum, au precizat reprezentanții PMT.
#538
Postat 22 iulie 2014 - 18:05

#539
Postat 22 iulie 2014 - 19:20
Am impresia ca el este cel rupt de realitate, nu umbla cu bicicleta si in loc sa insiste pe desfiintarea zidului, lucru absolut normal, merge pe varianta ocolirii restaurantului-terasa...Mi-e greata de astfel de pozitii in defavoarea timisorenilor ...

#540
Postat 23 iulie 2014 - 10:56
BRAVO! Asta da presa TIMISOREANA! Scandalul ne intereseaza, nu treburile orasului....

