Reabilitarea infrastructurii publice urbane a malurilor Canalului Bega (finalizat) - din fonduri UE, constructor: Tehnodomus
#381
Postat 01 mai 2014 - 17:38
#382
Postat 02 mai 2014 - 14:36
1- O serie de poze de la spargerea vechiului trotuar? (Din pacate nu sunt in tara sa ajung pe acolo)
2- Care este rolul acestor tuburi albastre care au fost ingropate in acea zona, si nu numai?
Merci
#383
Postat 02 mai 2014 - 15:31
#384
Postat 02 mai 2014 - 22:20





















mile, la 24 aprilie 2014 - 10:02, a spus:

...si iata raspunsul venit din postarile lui Sorinm cu schitele proiectului...Pista coboara de sus, de pe dig...
Parerea mea este ca va avea o panta destul de abrupta avand in vedere diferenta de nivel, buna pentru coborare insa cei care bor merge in "contra-sens", vor urca greu...
Apoi lipsa treptele imediat langa pod mi se pare ca este o scapare (a cata oare!) a proiectantului deoarece im mod sigur se vor ivi situatii in care unii pietoni veniti pe sub pod dinspre "Vaporu'" vor dori sa urce pentru a merge pe aceasta parte a drumului catre Catedrala sau Piata Maria, nu o vor putea face decat la o distanta apreciabila fata de pod, pana la primele trepte care se vad in desen...O "scapare" elementara a proiectantului...


#385
Postat 02 mai 2014 - 22:44
1) Am observat din prima chestiunea asupra careia mi-ai atras atentia...Foarte bine ca fac (si) acea coborare conform proiectului desi mi se pare cam abrupta pentru...urcare. Chiar daca vor fi marcaje pentru coborare, in mod sigur va fi folosita si pentru urcare...Dar acum mi se pare ca se vede si mai clar necesitatea unor trepte lipite de pod, lucru absolut firesc.
2) Daca nu se rareste "padurea" (care va tot creste) de la piciorul podului Decebal pe langa care trece pista, aceasta zona va deveni un veritabil WC public in natura sau... un loc de ambuscada pentru "haiduci" la orele tarzii...
3) Astept in continuare cu nerabdare deschiderea trecerii de sub pod pe malul nordic, la Vaporu', lucru de care ma indoiesc tot mai tare datorita amanarii exagerate si suspicioase...
#386
Postat 03 mai 2014 - 16:12
Sunt curios cum rezolva zona marcata de mine cu albastru. Acolo se ingusteaza mult trotuarul si trebuie rezolvata subtraversarea podului la Vaporul. In plus, in zona cu Vaporul sunt si ceva baze sportive destul de paraginite dar inca functionale.
Aceasta postare a fost editata de maximus: 03 mai 2014 - 16:18
#387
Postat 03 mai 2014 - 21:18
In unele locuri pista a fost ingustata pentru a proteja pomii de pe traseu, care pomi in urmatorii zece ani vor distruge pista cu radacinile lor, ridicand-o si crapand-o...Investitie total aiurea...
Si tot aiurea se pun lampile la nivelul pistei dupa cum se pot vedea tuburile pregatitoare...In principiu n-ar fi rau numai ca dupa cateva luni aceste lampi nu vor mai functiona, fie ca se vor arde becurile, fie ca vor fi sparte. Au fost montate asemenea lampi (de podea) in multe locuri din oras si aproape ca niciuna nu mai functioneaza...





#389
Postat 04 mai 2014 - 11:48
mile, la 02 mai 2014 - 22:44, a spus:
3) Astept in continuare cu nerabdare deschiderea trecerii de sub pod pe malul nordic, la Vaporu', lucru de care ma indoiesc tot mai tare datorita amanarii exagerate si suspicioase...

QED
Restul de poze:







Scurgerea apei pluviale (in)direct in Bega inca nu functioneaza.
#391
Postat 04 mai 2014 - 18:54



Dar se pare ca grota este "golita" dupa cum se vede in poza...
Si tot din aceeasi poza reiese faptul ca prova "Vaporului" este pozitionata foarte aproape de pod, respectiv de iesirea de sub pod...Acest aspect iarasi va incurca oarecum biciclistii sau pietonii...
#392
Postat 04 mai 2014 - 20:32
#394
Postat 05 mai 2014 - 21:00
#398
Postat 07 mai 2014 - 17:20

Au inceput lucrarile la pista de biciclete care va lega Padurea Ceala de centrul Aradului

Citeaza
Lucrari au loc atat in centru, pe faleza Muresului, cat si in cartierul Faleza Sud, langa dig, santierul fiind deschis la baza podului autostrazii. Aici, terenul este nivelat pentru a permite inceperea lucrarilor la fundatia viitoarei piste.
Biciclistii vor avea doua sensuri de circulatie, pentru ca pista va fi lata de un metru. Va dispune de 15 locuri de popas, amenajate cu rastele si mobilier stradal (precum banci si cosuri de gunoi). Intreagul traseu va fi iluminat pe timp de noapte, iar din loc in loc vor exista instalatii de umflare a pneurilor si de verificare a presiunii acestora.
Proiectul ar urma sa fie finalizat anul viitor, dar reprezentantii municipalitatii spun ca un segment aflat in centrul orasului, pe malul Muresului, va putea fi utilizat peste cateva luni, acolo lucrarile fiind mai simple si nu implica realizarea infrastructurii, decat refacerea asfaltului si trasarea pistei.
Un alt proiect al Primariei Arad prevede amenajarea de piste pe toate strazile importante din oras, fiind vorba de o lungime totala de 122,5 kilometri. Pentru acest proiect, municipalitatea a obtinut o finantare europeana de peste sase milioane de euro.
Sursa
#399
Postat 07 mai 2014 - 20:05
Citeaza
Iar in ce priveste latimea pistei de 1 metru pentru ambele sensuri mi se pare tot o prostie...Minim ar fi de 1,5 m...
Probabil ca o fac de 1 m ca sa nu urce tembelii cu masini pe ea...