Reabilitarea infrastructurii publice urbane a malurilor Canalului Bega (finalizat) - din fonduri UE, constructor: Tehnodomus
#322
Postat 05 aprilie 2014 - 22:57
Astept cu nerabdare momentul cand se va deschide (sparge) si aceasta trecere...Astept acest moment, precum am mai scris, de 40 de ani...
La fel, astept de niste ani buni ca aceste trepte sa fie reparate, ca sa nu-si rupa lumea picioarele pe ele...
#323
Postat 05 aprilie 2014 - 23:54
#325
Postat 06 aprilie 2014 - 13:15
Doppler, la 05 aprilie 2014 - 23:54, a spus:
Nu-mi dau seama la care dintre cele doua "carciumi" te referi; la Clubul de Jazz de pe malul sudic sau la Vaporu' de pe malul nordic...
Clubul s-a infiintat si deschis dupa '89, prin '93-94 parca si s-a folosit un spatiu "neconventional" care cred ca a fost inchis cumva si pana atunci si total nefolosit...Decat un spatiu inchis si nefolosit mai bine un ... Club de Jazz. Parea o idee buna la acea vreme...
Ma mir ca cei care au facut investitia, nu si-au recuperat macar o parte din ea si ma refer la barele de fier folosite in interior pentru structura...
In schimb, despre inchiderea de pe malul nordic pot spune urmatoarele...Era prin 1973-74 de 23 August (zi nationala pe acea vreme) cand seara am iesit cu familia la "mici si bere" la una dintre tarabele improvizate cu aceasta ocazie intre Flora si podul Mitropolit A. Saguna, cel de pe bul M. Viteazu'...Dupa consumatie, am trecut cu totii din familie pe malul opus la plimbare iar dupa un anumit timp, barbatii din "echipa" (eu eram copil trecut de 12 ani) doreau sa continue "consumatia" la Vaporu' iar pentru acest lucru trebuia urcat sus pe dig, traversat drumul si apoi coborat la Terasa Vaporu'...Ori acest lucru mi s-a parut extrem de stupid din moment ce se putea vedea faptul ca trecerea de sub pod era oprita prin zidirea ei...
Dupa multi ani, cand am ajuns si eu "barbat" si mergeam la o bere la Vaporu', vedeam ca butoaiele de bere (la halba) erau scoase tocmai din incaperea de sub pod!!!...
Iata de ce spun ca astept de 40 de ani ca acele zidiri si ziduri sa fie sparte odata pentru totdeauna si spatiul respectiv sa fie redat pietonilor si biciclistilor...
Daca proiectantul acelui pod ar fi stiut ca subtrecerile podului vor fi zidite atatia ani de zile, s-ar fi sinucis inainte de-a proiecta acest pod...Prin aceste zidiri s-a facut o crima (morala) asupra proiectantului...Si daca lumea (necivilizata) isi face nevoile pe sub poduri, solutia nu consta in faptul de a zidi aceste spatii ci de a infiinta toalete publice (chiar sub poduri cum erau candva sau de a curata regulat locul in care "timisorenii" isi fac nevoile fiziologice...Ultimele doua variante sunt cele civilizate si nu zidirea...
#326
Postat 06 aprilie 2014 - 14:00
#328
Postat 06 aprilie 2014 - 18:11
N-am fost niciodata in interior asa ca nu stiu cum era insa in mod sigur se auzeau tramvaiele in interior, precum spui...
#331
Postat 10 aprilie 2014 - 18:52
Situati similare sunt mult mai multe pe tot traseul reabilitat.
De altfel utilajul pare unu de dimensiuni mici, cu o o cupa mica, unul care va putea transplanta doar pomi tineri, care nu ai o desfasurarea a radacinilor prea mare.
#333
Postat 10 aprilie 2014 - 22:18
Citeaza

“Prezentam in premiera un utilaj deosebit, de care va beneficia Timisoara incepand de astazi. Este vorba de un utilaj de transplantat arbori. El extrage arborele cu un balot, evident cu tot cu radacina si acel balot, si il poate replanta pentru ca avem in desfasurare lucrari la care apare nevoia de a inlatura anumiti arbori, pentru ca nu putem sa facem amenajarile asa cum s-ar impune in prezenta lor si pe de alta parte pentru ca in prezenta lor dorim ca Timisoara sa aiba mult mai multi arbori decat a avut pana in prezent vrem sa-i valorificam pe cei care nu sunt la locul potrivit transplantandu-i. Si iata, avem un astfel de utilaj, care face transplantarea. Utilajul a fost achizitionat de catre partenerul primariei, firma Rogera. Este unul singur, a costat in jur de 70.000 de euro. Are caracteristici tehnice foarte bune, poate extrage copaci cu baloti care cantaresc laolalta pana la o tona, iar diametrul arborelui, la baza, poate fi de pana la 50 de centimetri”, a declarat mandru primarul Timisoarei.
opinia timisoarei
#334
Postat 11 aprilie 2014 - 17:46
In poza din stanga se pot observa bordurile asezate, care ulterior au fost scoase si remontate mai spre dreapta.
Conform proiectului, in acest caz am fi avut parte alei mult mai inguste pe portiunea respectiva.
#335
Postat 11 aprilie 2014 - 20:54
#336
Postat 11 aprilie 2014 - 21:12
#337
Postat 12 aprilie 2014 - 20:59
#338
Postat 13 aprilie 2014 - 11:53
http://www.tion.ro/l...de-euro/1404833
#339
Postat 13 aprilie 2014 - 12:10
devizah, la 13 aprilie 2014 - 11:53, a spus:
http://www.tion.ro/l...de-euro/1404833
Lucrarile respective fac parte dintr-un alt proiect.
#340
Postat 15 aprilie 2014 - 21:49
Din pacate acest nou trotuar se infunda brusc in bazele sportive (in mare majoritate lasate in paragina) ce sunt pe acea parte a canalului. Stie cineva ce prevede priectul pe acea portiune? Si peste drum, pe N. titulescu, in zona Parcul Central sunt baze sportive. Cum arata proiectul pe aceste portiuni?

Ajutor


















