Nu prea inteleg exact, unde va duce subtraversarea din partea de nord a podului, deoarece in acel loc ar trebui sa se termine proiectul.
Reabilitarea infrastructurii publice urbane a malurilor Canalului Bega (finalizat) - din fonduri UE, constructor: Tehnodomus
#261
Postat 02 martie 2014 - 10:05
Nu prea inteleg exact, unde va duce subtraversarea din partea de nord a podului, deoarece in acel loc ar trebui sa se termine proiectul.
#262
Postat 02 martie 2014 - 14:55
Chagall, la 26 februarie 2014 - 23:36, a spus:
Poate vor sa ridice digul, sa-l faca mai inalt!...

Tare mi-e teama sa nu cada vreo basculanta peste conductele Calorului. Cred ca pe acolo trec conductele.
PS Podul se numeste oficial Decebal....
Horatius, la 27 februarie 2014 - 12:02, a spus:
Pai nu va fi nici o rezolvare in sensul descris mai. Daca n-au prevazut in actualul proiect raze (curbe) la piste de biciclete, latime suficienta la alei macar pentru trei persoane alaturate, trecere pe sub toate podurile pentru continuitate, te astepti sa se fi gandit cineva la rampe pentru accesul persoanelor cu dizabilitati? Aceasta chestiune putea fi rezolvata relativ simplu printr-o lucrare de amploare, prin coborarea aleilor pe langa apa peste tot unde era posibil acest lucru, prin excavarea pamantului de langa maluri. Atunci n-ar fi fost necesare rampe speciale in zona statiilor...
Oricum, ideea cu vaporase ca mijloace de transport in comun nu va prinde viata in varianta unei plati pentru bilet. Doar sub forma de gratuitate (subventie totala de la primarie) in timp ce restul transportului in comun ramane pe bani. Si asta macar 2-3 ani, ca lumea sa se obisnuiasca. Daca se va circula pe gratis cu tramvaiele, firobuzele si autobuzele din 2015, dupa cum se doreste de catre primar, atunci nimeni nu se va "inghesui" la vaporase, nici macar pe gratis...
Sau, spus mai simplu, gratis pe vaporase in primii 2 - 3 ani iar restul transportului in comun sa ramana pe bani. Subventia data de primarie pentru calatoria cu vaporase ar fi mult, mult mai mica decat milionul de euro lunar de care se discuta ca subventie pentru calatoriile cu tramvaiele, firobuzele si autobuzele...
Doppler, la 01 martie 2014 - 09:33, a spus:
Se vad in pozele din ziar cum se aduna la pontoane (sau imbarcatiuni) crengute si tot felul de materiale plutitoare carate de apa si nimeni nu se gaseste sa le dea drumul mai departe, cu o coada de matura sau cu o vasla, etc., macar cu ocazia acestor festivitati. Este ca si cand ti-ai curata trotuarul din fata casei. Asa se intampla si la Bega Bulevard Festival, de Ziua Marinei, la Ratuste,...Cred ca nimeni nu se oboseste sa faca "vant" acelori crengute adunate, doar Bega, cand se aduna prea multe, le duce mai departe...
#263
Postat 02 martie 2014 - 19:16
Chagall, la 02 martie 2014 - 10:05, a spus:
Nu prea inteleg exact, unde va duce subtraversarea din partea de nord a podului, deoarece in acel loc ar trebui sa se termine proiectul.
Pai nu asta e pista de biciclete care se face pana in Serbia?
Aceasta postare a fost editata de devizah: 02 martie 2014 - 19:18
#264
Postat 02 martie 2014 - 21:18
Si apropo de proiectul lansat de CJT, daca nu se incep in curand lucrarile, sunt sanse f. mari sa se piarda finantarea.
#266
Postat 03 martie 2014 - 11:00
devizah, la 02 martie 2014 - 19:16, a spus:
Ba da insa doar pe un mal, respectiv cel sudic. Apoi, la Utvin pista va traversa Bega, mergand pe malul nordic. Ai amanunte si schita traseului aici.
Chagall, la 02 martie 2014 - 21:18, a spus:
Cine sa inceapa? Bojin - trei autogari?...

#267
Postat 03 martie 2014 - 20:17

E adevarat ca prajina ar fi solutia cea mai sigura...
#272
Postat 07 martie 2014 - 12:42


Am postat poza cu o schita cu idei/propuneri, propri, pentru reamenajarea zonei dintre Parcul Uzinei- Badea Cartan.
Mai exact as preciza zona de gatuire a canalului Bega unde acel drumul dintre parc si Bega ar putea fi desfiintat iar parcul sa devina parte unitara cu malul, o zona verde/de recreere pe malulul Begai.
Splaiul Grivita ar putea deveni strada cu sens unic, iar straduta dintre casi si parc sa fi largit, chiar create locuri de parcare. Desi nu este o circulatie mare pe acolo, totusi ar deveni mai civilizat, locuitori ar avea intrari decente in curti si locuri de parcare necesare(chiar pentru blocurile de langa), iar parcul ar avea suprafata mai mare prin faptul ca ar fi unit si amenajat ca parte a malului.
#273
Postat 07 martie 2014 - 13:03
- crearea zonei verzi de langa podul de pe Dorobantilor (de altfel locatia statiei de vapor) si prelungirea strazi Eugen Pop (de la intersectia cu str. Ovidiu);
- realizarea strazi de pe malul sudic si inclusiv amenajarea acelui mal (care de altfel nu este inclus in proiectul de reamenajare, arata groaznic);
- reconstruita piata Badea Cartan in locatie noua, largit Podul Dacilor si automat create locuri de parcare (multe disparute cu reamenajarea malurilor), inclusiv eliminarea haosului/mizeriei din zona pietei.
Aceasta postare a fost editata de cstm: 07 martie 2014 - 13:12
#275
Postat 07 martie 2014 - 21:30

#276
Postat 07 martie 2014 - 22:49
Cei de la Aquatim se plingeau ca timisorenii arunca uleiul de gatit in chiuveta si apa este contaminata din aceasta cauza.
Separatorul este unul dintre cele 2 de linga Podul Traian, ramine de vazut unde o sa fie plasat al 2-lea.
#277
Postat 08 martie 2014 - 13:02
Mereu m-am intrebat unde se va folosi stiva de tuburi de canalizare aflata in parcarea de la ELBA de pe malul canalului. De asemenea era o stiva mare tocmai la Solventu care cred ca a fot deja "ingropata". Iata ca am primit mai sus si raspunsul...
Insa "solutia" adoptata pentru revarsarea in Bega mi se pare cam "primitiva" daca ramane asa cum se vede in poza. Foarte inestetic vizual atat pentru cei care vor naviga cat si pentru cei de pe uscat....
#280
Postat 09 martie 2014 - 11:50
Habar n-am de ce se aleg astfel de solutii in locuri in care exista spatiu suficient pentru alte variante. Motivarea cu economie de spatiu verde mi s-ar parea cel putin puerila in cazul de mai sus daca nu chiar idioata...