STP Timișoara Forum: Reabilitarea infrastructurii publice urbane a malurilor Canalului Bega - STP Timișoara Forum

Salt la continut

  • (59 Pagini)
  • +
  • « Prima
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • Ultima »
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

Reabilitarea infrastructurii publice urbane a malurilor Canalului Bega (finalizat) - din fonduri UE, constructor: Tehnodomus Evaluare topic: ****- 5 Voturi

#261 Useril este offline   Chagall 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10295
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:nespecificat

Postat 02 martie 2014 - 10:05

Conform planurilor postate de sorinm, la Podul Modos vor fi subtraversari pe ambele parti.
Nu prea inteleg exact, unde va duce subtraversarea din partea de nord a podului, deoarece in acel loc ar trebui sa se termine proiectul.

Imagine atasata: monthly_03_2014/post-30-026589100 1393747482.txt
2

#262 Useril este offline   mile 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10862
  • Inregistrat: 08 octombrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Regiunea Banat
  • Interese:Navigatia pe Bega, tramvaie si firobuze

Postat 02 martie 2014 - 14:55

Vezi postareaChagall, la 26 februarie 2014 - 23:36, a spus:

Portiunea dintre Podul Neptun si podul pietonal de langa Parcul Copiilor a fost transformat intr-un imens depozit cu moloz.



Poate vor sa ridice digul, sa-l faca mai inalt!... :Facepalm_emote_gif:
Tare mi-e teama sa nu cada vreo basculanta peste conductele Calorului. Cred ca pe acolo trec conductele.

PS Podul se numeste oficial Decebal....


Vezi postareaHoratius, la 27 februarie 2014 - 12:02, a spus:

SA VEDEM CUM REZOLVA CU ACCES PERSOANELOR CU HANDICAP SI A CARUCIOARELOR CU COPII!!!IN PROIECT NU PREA APARE NIMIC!!!


Pai nu va fi nici o rezolvare in sensul descris mai. Daca n-au prevazut in actualul proiect raze (curbe) la piste de biciclete, latime suficienta la alei macar pentru trei persoane alaturate, trecere pe sub toate podurile pentru continuitate, te astepti sa se fi gandit cineva la rampe pentru accesul persoanelor cu dizabilitati? Aceasta chestiune putea fi rezolvata relativ simplu printr-o lucrare de amploare, prin coborarea aleilor pe langa apa peste tot unde era posibil acest lucru, prin excavarea pamantului de langa maluri. Atunci n-ar fi fost necesare rampe speciale in zona statiilor...

Oricum, ideea cu vaporase ca mijloace de transport in comun nu va prinde viata in varianta unei plati pentru bilet. Doar sub forma de gratuitate (subventie totala de la primarie) in timp ce restul transportului in comun ramane pe bani. Si asta macar 2-3 ani, ca lumea sa se obisnuiasca. Daca se va circula pe gratis cu tramvaiele, firobuzele si autobuzele din 2015, dupa cum se doreste de catre primar, atunci nimeni nu se va "inghesui" la vaporase, nici macar pe gratis...

Sau, spus mai simplu, gratis pe vaporase in primii 2 - 3 ani iar restul transportului in comun sa ramana pe bani. Subventia data de primarie pentru calatoria cu vaporase ar fi mult, mult mai mica decat milionul de euro lunar de care se discuta ca subventie pentru calatoriile cu tramvaiele, firobuzele si autobuzele...


Vezi postareaDoppler, la 01 martie 2014 - 09:33, a spus:




Se vad in pozele din ziar cum se aduna la pontoane (sau imbarcatiuni) crengute si tot felul de materiale plutitoare carate de apa si nimeni nu se gaseste sa le dea drumul mai departe, cu o coada de matura sau cu o vasla, etc., macar cu ocazia acestor festivitati. Este ca si cand ti-ai curata trotuarul din fata casei. Asa se intampla si la Bega Bulevard Festival, de Ziua Marinei, la Ratuste,...Cred ca nimeni nu se oboseste sa faca "vant" acelori crengute adunate, doar Bega, cand se aduna prea multe, le duce mai departe...
0

#263 Useril este offline   devizah 

  • Membru autentic
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 40
  • Inregistrat: 28 decembrie 13
  • Sexul:masculin
  • Interese:151232

Postat 02 martie 2014 - 19:16

Vezi postareaChagall, la 02 martie 2014 - 10:05, a spus:

Conform planurilor postate de sorinm, la Podul Modos vor fi subtraversari pe ambele parti.
Nu prea inteleg exact, unde va duce subtraversarea din partea de nord a podului, deoarece in acel loc ar trebui sa se termine proiectul.



Pai nu asta e pista de biciclete care se face pana in Serbia?

Aceasta postare a fost editata de devizah: 02 martie 2014 - 19:18

0

#264 Useril este offline   Chagall 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10295
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:nespecificat

Postat 02 martie 2014 - 21:18

Ma referam la faptul ca fara continuarea celuilalt proiect lansat de CJT, acea subtraversare nu va duce niciunde.
Si apropo de proiectul lansat de CJT, daca nu se incep in curand lucrarile, sunt sanse f. mari sa se piarda finantarea.
0

#265 Useril este offline   Doppler 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10599
  • Inregistrat: 14 februarie 11
  • Sexul:masculin

Postat 02 martie 2014 - 21:34

Imagine atasata: Bega - 2014.03.02 - 01.jpg Imagine atasata: Bega - 2014.03.02 - 02.jpg Imagine atasata: Bega - 2014.03.02 - 03.jpg Imagine atasata: Bega - 2014.03.02 - 04.jpg
Imagine atasata: Bega - 2014.03.02 - 05.jpg Imagine atasata: Bega - 2014.03.02 - 06.jpg Imagine atasata: Bega - 2014.03.02 - 07.jpg Imagine atasata: Bega - 2014.03.02 - 08.jpg
Imagine atasata: Bega - 2014.03.02 - 09.jpg Imagine atasata: Bega - 2014.03.02 - 10.jpg Imagine atasata: Bega - 2014.03.02 - 11.jpg Imagine atasata: Bega - 2014.03.02 - 12.jpg
Imagine atasata: Bega - 2014.03.02 - 13.jpg
3

#266 Useril este offline   mile 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10862
  • Inregistrat: 08 octombrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Regiunea Banat
  • Interese:Navigatia pe Bega, tramvaie si firobuze

Postat 03 martie 2014 - 11:00

@Doppler N-ai avut cumva si prajina cu tine ca sa faci o poza chiar la gura gaurii de pe pod ca sa vedem cat de adanca este si felul de grinzi folosite, respectiv sa tragem o concluzie daca se poate face o subtraversare. Dupa parerea mea este foarte posibil!



Vezi postareadevizah, la 02 martie 2014 - 19:16, a spus:

Pai nu asta e pista de biciclete care se face pana in Serbia?



Ba da insa doar pe un mal, respectiv cel sudic. Apoi, la Utvin pista va traversa Bega, mergand pe malul nordic. Ai amanunte si schita traseului aici.



Vezi postareaChagall, la 02 martie 2014 - 21:18, a spus:

Si apropo de proiectul lansat de CJT, daca nu se incep in curand lucrarile, sunt sanse f. mari sa se piarda finantarea.



Cine sa inceapa? Bojin - trei autogari?... :Facepalm_emote_gif:
0

#267 Useril este offline   Doppler 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10599
  • Inregistrat: 14 februarie 11
  • Sexul:masculin

Postat 03 martie 2014 - 20:17

Nu am avut prajina, cred ca puteam sa cobor pina la gaura cu toate ca zona era o toaleta uriasa, dar m-am gindit ca "pestera" parea locuita si nu cred ca se bucurau locatarii daca le puneam un blitz in ochi. :eusa_think:

E adevarat ca prajina ar fi solutia cea mai sigura...
1

#268 Useril este offline   Doppler 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10599
  • Inregistrat: 14 februarie 11
  • Sexul:masculin

Postat 04 martie 2014 - 23:50

Splaiul Nicolae Titulescu colt cu strada Jiul:

Imagine atasata: Bega - 2014.03.04 - 1.jpg Imagine atasata: Bega - 2014.03.04 - 2.jpg Imagine atasata: Bega - 2014.03.04 - 3.jpg

Semnalizarea lucrarii este impecabila, incepe la Pasmatex, restrictie 40km/h, apoi 30km/h, la vaporul este semnul de sfirsitul tuturor restrictilor.

Nu stiu sigur daca aceasta lucrare are legatura cu topicul.
0

#269 Useril este offline   Chagall 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10295
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:nespecificat

Postat 04 martie 2014 - 23:51

Cateva poze de azi (04.03.2014)

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: 2.jpg
  • Imagine atasata: 3.jpg
  • Imagine atasata: 4.jpg
  • Imagine atasata: 5.jpg
  • Imagine atasata: 6.jpg
  • Imagine atasata: 7.jpg
  • Imagine atasata: 8.jpg
  • Imagine atasata: 9.jpg
  • Imagine atasata: 11.jpg
  • Imagine atasata: 12.jpg
  • Imagine atasata: 13.jpg
  • Imagine atasata: 14.jpg
  • Imagine atasata: 15.jpg
  • Imagine atasata: 16.jpg
  • Imagine atasata: 17.jpg

6

#270 Useril este offline   Doppler 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10599
  • Inregistrat: 14 februarie 11
  • Sexul:masculin

Postat 05 martie 2014 - 23:38

Nu inteleg ce cauta aceste fose septice (sau sint altceva?) intr-o locatie cu canalizare:

Imagine atasata: Bega - 2014.03.05 - 01.jpg Imagine atasata: Bega - 2014.03.05 - 02.jpg Imagine atasata: Bega - 2014.03.05 - 03.jpg Imagine atasata: Bega - 2014.03.05 - 04.jpg
Imagine atasata: Bega - 2014.03.05 - 05.jpg Imagine atasata: Bega - 2014.03.05 - 06.jpg Imagine atasata: Bega - 2014.03.05 - 07.jpg Imagine atasata: Bega - 2014.03.05 - 08.jpg
5

#271 Useril este offline   devizah 

  • Membru autentic
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 40
  • Inregistrat: 28 decembrie 13
  • Sexul:masculin
  • Interese:151232

Postat 06 martie 2014 - 02:31

Vezi postareaDoppler, la 05 martie 2014 - 23:38, a spus:

Nu inteleg ce cauta aceste fose septice (sau sint altceva?) intr-o locatie cu canalizare:
]


Poate sunt pentru alimentarea cu combustibil a vaporetelor.
0

#272 Useril este offline   cstm 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 400
  • Inregistrat: 14 ianuarie 14
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 07 martie 2014 - 12:42

Din poza a doua postata de Chagall se poate observa ca prin crearea aleilor de pe mal strada Splaiul Grivita a devenit mai ingust, iar zona cea mai ingustat este tocmai in zona unde e parcul (in curba canalului Bega).

Imagine atasata: zona Badea Cartan - Dorobantilor2.jpg Imagine atasata: zona Badea Cartan - Dorobantilor3.jpg

Am postat poza cu o schita cu idei/propuneri, propri, pentru reamenajarea zonei dintre Parcul Uzinei- Badea Cartan.

Mai exact as preciza zona de gatuire a canalului Bega unde acel drumul dintre parc si Bega ar putea fi desfiintat iar parcul sa devina parte unitara cu malul, o zona verde/de recreere pe malulul Begai.

Splaiul Grivita ar putea deveni strada cu sens unic, iar straduta dintre casi si parc sa fi largit, chiar create locuri de parcare. Desi nu este o circulatie mare pe acolo, totusi ar deveni mai civilizat, locuitori ar avea intrari decente in curti si locuri de parcare necesare(chiar pentru blocurile de langa), iar parcul ar avea suprafata mai mare prin faptul ca ar fi unit si amenajat ca parte a malului.
0

#273 Useril este offline   cstm 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 400
  • Inregistrat: 14 ianuarie 14
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 07 martie 2014 - 13:03

Tot ca o imbunatatire a infrastructuri si a confortul as vedea si (a se vede poza anterioara):
- crearea zonei verzi de langa podul de pe Dorobantilor (de altfel locatia statiei de vapor) si prelungirea strazi Eugen Pop (de la intersectia cu str. Ovidiu);
- realizarea strazi de pe malul sudic si inclusiv amenajarea acelui mal (care de altfel nu este inclus in proiectul de reamenajare, arata groaznic);
- reconstruita piata Badea Cartan in locatie noua, largit Podul Dacilor si automat create locuri de parcare (multe disparute cu reamenajarea malurilor), inclusiv eliminarea haosului/mizeriei din zona pietei.

Aceasta postare a fost editata de cstm: 07 martie 2014 - 13:12

0

#274 Useril este offline   Doppler 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10599
  • Inregistrat: 14 februarie 11
  • Sexul:masculin

Postat 07 martie 2014 - 19:28

Tinind cont de locatia de instalare, aspectul exterior si de teava de scurgere catre Bega "fosa" pare sa fie o statie de separare hidrocarburi, pentru ca apa de ploaie sa fie epurata si deversata in Bega, probabil pentru a nu suprasolicita sistemul de canalizare.

Imagine atasata: Bega - 2014.03.07 - 01.jpg Imagine atasata: Bega - 2014.03.07 - 02.jpg Imagine atasata: Bega - 2014.03.07 - 03.jpg Imagine atasata: Bega - 2014.03.07 - 04.jpg
Imagine atasata: Bega - 2014.03.07 - 05.jpg Imagine atasata: Bega - 2014.03.07 - 06.jpg Imagine atasata: Bega - 2014.03.07 - 07.jpg
3

#275 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30201
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 07 martie 2014 - 21:30

Da, separator e, dar ce rost are in locatia respectiva? De unde hidrocarburi asa multe in zona respectiva? (daca era o mare parcare, statie pentru autobuze, sau mai stiu eu ce, intelegeam, dar asa... :unsure: )
0

#276 Useril este offline   Doppler 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10599
  • Inregistrat: 14 februarie 11
  • Sexul:masculin

Postat 07 martie 2014 - 22:49

Ma gindesc ca este obligatoriu ca apa colectata de pe un drum/parcare sa fie separata de eventuale urme de combustibil inainte de a ajunge intr-un riu.

Cei de la Aquatim se plingeau ca timisorenii arunca uleiul de gatit in chiuveta si apa este contaminata din aceasta cauza.

Separatorul este unul dintre cele 2 de linga Podul Traian, ramine de vazut unde o sa fie plasat al 2-lea.
0

#277 Useril este offline   mile 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10862
  • Inregistrat: 08 octombrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Regiunea Banat
  • Interese:Navigatia pe Bega, tramvaie si firobuze

Postat 08 martie 2014 - 13:02

@Doppler

Mereu m-am intrebat unde se va folosi stiva de tuburi de canalizare aflata in parcarea de la ELBA de pe malul canalului. De asemenea era o stiva mare tocmai la Solventu care cred ca a fot deja "ingropata". Iata ca am primit mai sus si raspunsul...

Insa "solutia" adoptata pentru revarsarea in Bega mi se pare cam "primitiva" daca ramane asa cum se vede in poza. Foarte inestetic vizual atat pentru cei care vor naviga cat si pentru cei de pe uscat....
0

#278 Useril este offline   Chagall 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10295
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:nespecificat

Postat 08 martie 2014 - 16:40

Sunt curios sa vad ce se va intampla cu aceste pavaje dupa ce vor fi scoase.

Imagine atasata: 1.jpg Imagine atasata: 2.jpg
Imagine atasata: 3.jpg Imagine atasata: 4.jpg
Imagine atasata: 5.jpg Imagine atasata: 6.jpg
3

#279 Useril este offline   Chagall 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10295
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:nespecificat

Postat 08 martie 2014 - 16:55

Imagine atasata: 2.jpg Imagine atasata: 3.jpg

S-au furat scandurile pe post de cofraj, unde urma sa se toarne betonul, pentru refugiu si statia de vanzari bilete.

Imagine atasata: 1.jpg
3

#280 Useril este offline   mile 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10862
  • Inregistrat: 08 octombrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Regiunea Banat
  • Interese:Navigatia pe Bega, tramvaie si firobuze

Postat 09 martie 2014 - 11:50

Mi se pare foarte ciudat faptul ca locul ales pentru statie (refugiu) este tocmai pe mijlocul "viitoarei" alei. Statia de asteptare va fi pusa pe mijloc sau aproape de mijloc precum multe statii de pe "uscat". Sa te impiedici de ele, sa fi nevoit sa le ocolesti, sa "interactionezi" cu oamenii din statie (daca vor fi), etc.,....

Habar n-am de ce se aleg astfel de solutii in locuri in care exista spatiu suficient pentru alte variante. Motivarea cu economie de spatiu verde mi s-ar parea cel putin puerila in cazul de mai sus daca nu chiar idioata...
3

Arata acest topic


  • (59 Pagini)
  • +
  • « Prima
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • Ultima »
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

1 useri citesc topicul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi