Infrastructura tramvaielor
#821
Postat 01 octombrie 2019 - 11:36
#822
Postat 01 octombrie 2019 - 12:02
Doppler, la 30 septembrie 2019 - 23:43, a spus:
Pai nu. Voiau demontarea liniei contact de pe terenul lor si dl. Adi mi-a spus ca daca se va demonta, e clar ca pierdem bucla in discutie de pe atunci deja. Daca Cosmin zicea ca nu s-a demontat, am zis sa nu mai insist ca poate nu stiu eu bine. Din pacate, s-a dovedit ca am avut dreptate, chiar daca linia contact a ramas.
mile, la 01 octombrie 2019 - 11:02, a spus:
Aceste linii nu sunt desfiintate. Ca dovada, iata ca vin bani pentru linia 5. Link articol Tion.

#823
Postat 01 octombrie 2019 - 12:24
Aceste credite personale din momentul privatizarii fabricii au putut fi returnate dupa prima tura de dividende, maxim partial din a doua tura. Aceste aspecte erau cunoscute de marii actionari in momentul in care au contractat credite pentru privatizare...
Dar, una peste alta, Elba este singura fabrica post comunista din Timisoara ramasa in picioare si cu acelasi gen de produse. La unele produse s-a renuntat in timp...
@Florin
Oare suntem in stare ca in 3 ani sa refacem bul Bogdanestilor? Sau 3 ani de la prima lopata pe santier fara sa punem proiectarea si licitatiile la socoteala?...
Apoi, daca se face bucla la capat, 5 ani nu mai putem ataca pasajul Solventul? Corect?...
Linia 3 a fost desfiintata, pardon, suspendata de peste 10 ani de zile (in februarie vor fi 11) si daca de-a lungul timpului s-a pomenit de 3 ori ca vin banii si se va reface linia, iata ca asta nu s-a intamplat si nici nu se mai pomeneste acest lucru...
LE Cred ca postarile legate de bucla se pot muta la topicul adecvat, fiind multe si lungi...
Inclusiv si eu am contribuit la acest off-topic.
#824
Postat 01 octombrie 2019 - 17:24
Nu-i chiar asa. Spumotim. Azur. AEM. Detergenti-Dalli. Spumotim privatizata tot cu MEBO.
Aceasta postare a fost editata de Ebi: 01 octombrie 2019 - 17:26
#825
Postat 01 octombrie 2019 - 18:36
mile, la 01 octombrie 2019 - 12:24, a spus:
Oare suntem in stare ca in 3 ani sa refacem bul Bogdanestilor?
In mod sigur nu, dar raspundeam la intrebarea ta referitoare la "avize de la Statul Major al Armatei sau hotarari de guvern". Deci sigur ca nu sunt avize de genul asta, in acte liniile nefiind desfiintate.
#826
Postat 02 octombrie 2019 - 06:05
Doome27, la 01 octombrie 2019 - 11:36, a spus:
Intr-adevar legea e confuz facuta..posibil intentionat...si mai mult ca sigur si cu "ajutorul" incompetentei si indiferentei crase a politrucilor din ministere care au redactat-o si a turmei care a votat-o fara macar sa se oboseasca sa citeasca pentru ce ridica mana. Procurorii mai au de sapat de doi ani de zile cum poarta de intrare in oras a ucis un tanar dupa ce a fost "cosmetizata" in forta..fara cel mai marunt aviz de la inspectia in constructii, fara proiect tehnic, fara expertiza care sa spuna daca ce si cum se poate "cosmetiza"...dar atat timp cat rudele procurorilor de la parchetul Timisoara sunt angajati pe sinecuri publice in aparatul bugetar din cd loga..slabe sanse de ancheta...
Sa nu uitam ca de ani de zile Curtea de conturi la controlul anual atentioneaza primaria ca nu exista un inventar clar al terenurilor si cladirilor aflate in proprietatea ei. Cu rea vointa sau cu indiferenta..situatia se perpetueaza. Tineti minte cum s-au facut de tot rasul cand au vrut sa aloce o cladire ca si sediu pentru autoritatea care gestioneaza navigatia pe Bega si dupa ce au votat in consilu s au prins ca nu au intabulata in Cartea Funciara in conditiile in care cladirea e de aproape 100 de ani vechime. Daca tu primarie habar nu ai (sau nu vrei sa ai habar din interes) de patrimoniul tau..nici nu ma mir ca e "facuta" de cei care stiu legea la virgula..Probabil daca cei de la Elba vindeau acea fasiuta de teren tovarasului Nasleu nu era nici o apasare sa fie "rascumparata" la de 10 ori pretul vanzarii "pentru cauza de utilitate publica"...asa cum se proceaza si cu "baietii destepti" care cumpara parcele mici de teren exact pe unde stiu ca va trece un segment de autostrada..sau de drum national...conteaza intuitia in afaceri....
Statul ofera "cadouri" cum zici tu..ca nu de la el da...si-a facut cel mai mare cadou in 1948 cand a nationalizat tot cu hei rup peste noapte..si proprietarii de drept au ramas in cel mai bun caz cu viata..si aia chinuita prin temnite si urmariti pana la sfarsitul zilelor lor ei si 2 generatii dupa pentru ca erau "chiaburi" "dusmani ai poporului"..si copiii lor chiar daca invatau carte nu aveau dreptul sa faca o facultate pentru ca nu aveau "origine sanatoasa"...
Nervii si isteria domnului Robu banuiesc ca sunt legate atat de fasairea imaginii publice si stricarea inaugurarii cat si de aspecte mai concrete. Ieri citeam in ziar ca a mai fost o tura de negocieri in care ELBA a propus fie vanzarea parcelei fie inchirierea ei contra unei sume...cauzand suparare maxima din partea lui EL Insusi. Daca nu e parte din afacere (prin interpusi) clar nu e de acord cu ea. Altfel nu a avut nici o mustrare de constiinta sa dea terenuri publice la schimb tembelilor care au ridicat acvariul din centru ( asta in conditiile in care oricum in urmatoarele 6 luni le expira autorizatia de functionare si avea dreptul legal sa ii demoleze gratis) asa cum nu a avut nici o apasare sufleteasca sa toace 1 milion 600 de mii de euro pentru "reabilitarea" unui parc in care cu toata ingaduinta si buna credinta posibila nu vezi acei bani reali cheltuiti. Ca sa nu mai pomenim de infinitele studii de fezabilitate pentru fantani urlatoare, banii tocati pe tot felul de tampenii care au lasat doar gauri in buget..si tot asa.
Sunt curios cat au propus cei de la ELBA sa fie chiria pentru acea fasie de teren...poate negociaza sa le dea la schimb trocaricele cumparate din Ungaria cu 30.000 euro din banii nostri si care zac de ani de zile in conservare la STPT. Nu am auzit sa ii fie imputata cuiva pe persoana fizica aceasta achizite total paguboasa...daca la o firma privata faci un prejudiciu de 30.000 euro clar platesti..la stat...plateste prostimea...
Aceasta postare a fost editata de BogdanTm: 02 octombrie 2019 - 06:10
#827
Postat 02 octombrie 2019 - 13:36
Deci ELBA nu o sa poata sa vanda parcela nimanui, doar primariei eventual, probabil de aici si disperarea lor.
Aceasta postare a fost editata de Ronat: 02 octombrie 2019 - 14:34
#828
Postat 02 octombrie 2019 - 16:14

Citeaza
„Sunt înștiințat că administratorul societății a comunicat că de mâine dimineață (joi – n.r.) vor fi de acord să circule tramvaiul până când instanța se va pronunța, adică așa cum am propus să se întâmple. Sper că nu este o informație falsă, eu vreau să îngropăm… «securea războiului», eu nu am niciun război cu el”, i-a anunțat primarul pe consilierii locali curioși să afle cum s-a ajuns în această situație.
http://www.tion.ro/t...-locala/2330519
#830
Postat 19 octombrie 2019 - 03:17

Aceasta postare a fost editata de Bobby: 19 octombrie 2019 - 03:17
#833
Postat 15 februarie 2020 - 19:23

In alta ordine de idei, hai sa va prezint formidabila infrastructura modernizata acum 15 ani pe care vor circula din toamna tramvaiele turcesti de milioane:
700:





P-ta Sf Maria:





Auci... daca pe portiunile drepte linia mai arata decent, in curbele fie ele cat de largi linia arata de parca ar fi fost facuta di plastic, rotile tramvaiului deja decupand din protectie...
#836
Postat 16 mai 2020 - 21:27


Imi amintesc de o poveste a unui profesor de la mecanica-UPT care a fost chemat sa investigheze niste osii rupte de tren, unde s-a constatat ca acestea au fost umplute cu sudura in locurile unde veneau rulmentii pentru a corespunde standardelor actuale, desigur unde s-a actionat cu sudura otelul s-a decalit.
#838
Postat 17 iunie 2020 - 21:57

Liniile 2 si 9 in continuare intra in bucla din Dambovita (traseul cu rosu) in loc sa o ia direct, evitand sa intre in bucla, sa schimbe macaz si desigur castigand timp (traseul albastru).