STP Timișoara Forum: Infrastructura tramvaielor - STP Timișoara Forum

Salt la continut

Imagine postata
  • (48 Pagini)
  • +
  • « Prima
  • 18
  • 19
  • 20
  • 21
  • 22
  • Ultima »
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

Infrastructura tramvaielor Evaluare topic: ***** 3 Voturi

#381 Useril este offline   mile 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10862
  • Inregistrat: 08 octombrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Regiunea Banat
  • Interese:Navigatia pe Bega, tramvaie si firobuze

Postat 22 mai 2013 - 09:14

Vezi postareaFlorin.B RATT, la 21 mai 2013 - 22:32, a spus:

Pai, eu il urmaresc pe camera si situatia e cam asa:
- multi vatmani il ignora (opresc dupa sanie si schimba manual)




Inca o dovada ca o situatie anormala care persista o perioada indelungata devine absolut NORMALA!!! Ce ciudat!... :naughty1:
0

#382 Useril este offline   cseh_17 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 12614
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Bergisch-Gladbach / Köln

Postat 22 mai 2013 - 14:57

Eu cred ca bataia in cap pe care o au unii vatmani e mai grava... :censored:
0

#383 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30199
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 22 mai 2013 - 20:46

Ca sa stimuleze utilizarea acestei automatizari, colegul meu va modifica suntul si probabil vor face si sania de comutare mai lunga in faza a doua.
0

#384 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30199
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 24 mai 2013 - 19:34

Inca o amenitare la adresa tramvaiului :timeout:

Citeaza

Renasterea Banateana
Timişorenilor nu le mai garantează nimeni siguranţa când trec pe nouă dintre podurile din oraş. Viceprimarul Traian Stoia a recunoscut, vineri, că o jumătate din podurile de peste Bega sunt ieşite din garanţie şi pot constitui un pericol real.

Problema este şi mai gravă în cazul podurilor peste care circulă tramvaie, întrucât acestea sunt suprasolicitate.

“Sunt poduri, cum este cel spre Gara Mare, de pe bd. Dragalina, cu două linii de tramvai, unde frecvent opresc la semafor câte două tramvaie, extrem de grele”, a declarat Stoia.

Pentru prelungirea garanţiei podurilor - lucrări de reabilitare şi consolidare - sunt necesari foarte mulţi bani, care nu au fost prevăzuţi în bugetul din acest an.


Pai, hai sa luam niste tramvaie noi, mai usoare decat astea vechi. ;)
1

#385 Useril este offline   Gygyman6 

  • Membru Gold
  • Grup: Membru Gold
  • Postari: 3164
  • Inregistrat: 07 ianuarie 09
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 24 mai 2013 - 20:25

Mai bine tacea din gura, asta arata cat de incompetenta e conducerea orasului si ca bugetul a fost facut dupa interese, cuprinde mai mult partea de sosele adica acolo unde "regii asfaltului" au firme si astfel pot lua banii degeaba fara sa faca nimica, dovada e "mega pasajul" de la complex.

Mereu ni se arata problemele, ni se spune ca nu sunt bani, dar cand a fost facut bugetul toti latrau ca vor schimba fata acestui oras si ca au adus bani cu carul... sa inchida podul ala daca asta e "solutia", sa vedem atunci cat va rezista infrastructura rutiera a orasului. RUSINE, pentru ca nici macar o solutie nu ne prezinta, ci doar ca ceva e degradat.

Timisoara Capitala Culturala si oras de 5 stele... cred ca si un sat din strafundurile junglei somaliene isi respecta mai mult trecutul si istoria decat o face aceasta fosta mlastina.

Aceasta postare a fost editata de Gygyman6: 24 mai 2013 - 20:26

1

#386 Useril este offline   Viktor 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 4686
  • Inregistrat: 25 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timişoara
  • Interese:Filme, poze, distractie, calatorii etc.Imi plac foarte mult tramvaiele Wegmann GT4.

Postat 24 mai 2013 - 21:05

Cred ca dansul nu gandeste inainte de a zice o tampenie. Tramvaiele alea nu opresc pe pod ci pe drum. Nici unul intre ele nu sta oprit pe pod.
1

#387 Useril este offline   mile 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10862
  • Inregistrat: 08 octombrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Regiunea Banat
  • Interese:Navigatia pe Bega, tramvaie si firobuze

Postat 25 mai 2013 - 10:30

Citeaza

“Sunt poduri, cum este cel spre Gara Mare, de pe bd. Dragalina, cu două linii de tramvai, unde frecvent opresc la semafor câte două tramvaie, extrem de grele”, a declarat Stoia.




Pai si cine a montat semafoarele, d-nule Stoia? Nu tot PRIMARIA (in mandatul Ciuhandu)?...



Vezi postareaGygyman6, la 24 mai 2013 - 20:25, a spus:

... sa inchida podul ala daca asta e "solutia", sa vedem atunci cat va rezista infrastructura rutiera a orasului.


In aceste conditii "s-ar dezvolta" si ar fi folosite mai tare liniile de firobuze, mai ales liniile de la gara si si-ar avea rostul si fosta linia 12...precum in anii '50 cand a fost inchis podul... :)



Vezi postareaViktor, la 24 mai 2013 - 21:05, a spus:

Tramvaiele alea nu opresc pe pod ci pe drum. Nici unul intre ele nu sta oprit pe pod.


Da, asa este, numai ca ele opresc inaintea podului in panta, si de cele mai multe ori pornesc pe verde din pozitia "stop" accelerand puternic ca sa urce pe pod. in aceste conditii se produc trepidatii si vibratii destul de mari care sunt absorbite de structura podului, care inevitabil duce la degradarea accentuata (in timp) a podului. Si toata deplasarea tramvaielor peste pod se produce la o viteza mica , neexistand o viteza initiala.
Deci, semafoarele pentru tramvai sunt in plus...

Aceasta postare a fost editata de mile: 25 mai 2013 - 10:32

0

#388 Useril este offline   Gygyman6 

  • Membru Gold
  • Grup: Membru Gold
  • Postari: 3164
  • Inregistrat: 07 ianuarie 09
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 25 mai 2013 - 12:00

Vezi postareamile, la 25 mai 2013 - 10:30, a spus:

In aceste conditii "s-ar dezvolta" si ar fi folosite mai tare liniile de firobuze, mai ales liniile de la gara si si-ar avea rostul si fosta linia 12...precum in anii '50 cand a fost inchis podul... :)


He he he, si eu care stau in Lunei cu ce o sa ajung la gara? si nu voi fii numai eu in situatia asta.
0

#389 Useril este offline   Viktor 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 4686
  • Inregistrat: 25 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timişoara
  • Interese:Filme, poze, distractie, calatorii etc.Imi plac foarte mult tramvaiele Wegmann GT4.

Postat 25 mai 2013 - 14:48

@dl Mile
Pai daca tramvaie ajung la semafor, care este pe culorea rosie si le obliga sa se opreasca, iar dupa ce au oprit li se face verde, nu vi se pare o prostie acest lucru?
Puteau implementa un sistem care sa le permita tramvaielor trecerea din timp pe culorea verde a semaforului fara a mai opri, lucru care s-ar putea implementa si pe linia 9 de altfel, nu sa stea tramvaiele la semafoare aiurea, pierzand timp si eficienta pentru un lucru banal si plus de asta e vorba de traversarea unei dinstante de 10 metri(aproximativ,+/-) si nu de kilometrii.
0

#390 Useril este offline   cseh_17 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 12614
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Bergisch-Gladbach / Köln

Postat 25 mai 2013 - 15:41

Daca vorbesti de lungimea podului, acolo sunt intre 40-50m.
Sistemul este intradevar unul imbecil cu atat mai mult cu cat vorbim de tramvaie si panta. Prin implementarea unui sensor, sa zicem imediat dupa curba, s-ar creea timp suficient pentru a da liber unui tur de semaforizare pana ajunge tramvaiul. Astfel s-ar reduce uzura bandajelor si a sinei la plecare, timp si nu in ultimul rand curent.
Nu mica mi-a fost uimirea cand acum vre-un an eram in vizita la cineva pe str. Ion Ghica, si deodata a inceput sa clipeasca lumina de parca ar suda vecinul de langa. Fiind vorba de o casa nationalizata nemodernizata, cu cablajul electric vechi, in momentul in care demareaza tramvaie cu remorca, lumina incepe sa joace.
0

#391 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30199
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 25 mai 2013 - 17:44

Cine stie, poate avea el undeva un contact imperfect si asta se intampla din cauza vibratiilor. Reteaua de contact nu are nicio legatura cu reteaua de alimentare a locuintelor. Sunt cabluri de inalta tensiune in substatie, acolo se reduce tensiunea si se redreseaza, dupa care ajunge in reteaua de contact.
0

#392 Useril este offline   mile 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10862
  • Inregistrat: 08 octombrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Regiunea Banat
  • Interese:Navigatia pe Bega, tramvaie si firobuze

Postat 25 mai 2013 - 19:53

@Viktor


Citat din mine....la postarea #387...

Citeaza

Deci, semafoarele pentru tramvai sunt in plus...


Aceasta postare a fost editata de mile: 25 mai 2013 - 19:54

0

#393 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30199
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 07 iunie 2013 - 10:12

Inca un filmulet realizat de colegul care se ocupa de macaz (dupa schimbarea suntului, astfel incat curentul de actionare sa fie mai mic):


0

#394 Useril este offline   radub 

  • --
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Banati 2
  • Postari: 333
  • Inregistrat: 04 iunie 08
  • Sexul:masculin

Postat 08 iunie 2013 - 16:35

De ce v-ati zgarcit la branza cu sania aia?
0

#395 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30199
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 08 iunie 2013 - 18:15

:) E doar un prototip. Am inteles ca vor face una ceva mai lunga si cu alte materiale. Oricum, nu s-a cumparat aproape nimic, majoritatea componentelor fiind executate in regie proprie, din materiale reciclate sau aflate in stoc.
0

#396 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30199
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 09 iunie 2013 - 18:47

Pentru intretinerea infrastructurii (si spatiul dintre linii tot infrastructura e :) ) s-a realizat un dispozitiv pentru imprastierea ierbicidului (o solutie aprobata, ecologica, etc). Va pun cateva poze cu instalatia:

Imagine atasata: DSC00747-2.jpg Imagine atasata: DSC00748-2.jpg Imagine atasata: DSC00749-2.jpg Imagine atasata: DSC00751-2.jpg Imagine atasata: DSC00752-2.jpg

Pompa e una folosita la autobuze (24V) pentru recircularea apei si poate debita o presiune de 2 bar.
5

#397 Useril este offline   mile 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10862
  • Inregistrat: 08 octombrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Regiunea Banat
  • Interese:Navigatia pe Bega, tramvaie si firobuze

Postat 09 iunie 2013 - 19:07

Apreciez faptul ca in ultima perioada au aparut tot felul de preocupari pentru bunul mers al lucrurilor...Ma refer la plugurile de asta iarna, la sanii pentru macaze si macaze, la folia pentru geamuri (daca acestea au efectul dorit),...Acum avem acest sistem automatizat de erbicidare de-a lungul liniilor de tramvaie... Astept in continuare afisajele electronice pentru tramvaie, ca deja a venit vara...

Aceasta postare a fost editata de mile: 09 iunie 2013 - 19:07

0

#398 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30199
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 09 iunie 2013 - 20:55

Cred ca mai de graba vom vedea un sistem de udare a liniilor, ca vine caldura. :)
0

#399 Useril este offline   Sorin 

  • RATT Staff
  • PipPipPip
  • Grup: RATT Staff
  • Postari: 148
  • Inregistrat: 03 februarie 09
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timişoara
  • Interese:Temporal Mechanics

Postat 10 iunie 2013 - 20:58

Vezi postareamile, la 09 iunie 2013 - 19:07, a spus:

Apreciez faptul ca in ultima perioada au aparut tot felul de preocupari pentru bunul mers al lucrurilor

Se numește pasiune și asta nu ține cont multe. Iar câteodată chiar e amplificate de greutățile zilnice.
Ceva de genul "Yeeee... am reușit!" :rolleyes:
2

#400 Guest_Don Quijote_*

  • Grup: Guests

Postat 13 iulie 2013 - 14:34

Mai ezista activitate de intrerinere la RATT pentru lina cale si linia contact?

Atelierul linie cale - practic desfintat. Nu se mai efectueaza decat lucrari accidentale (sudura la rupturi linie cale, interventii macaze mecanice, scoaterea masticului Ortec :)). In ultimii ani nu s-a efectuat nici o lucrare de intretinere la liniile de tramvai nemodernizate, dar nu s-a facut nici la liniile modernizate ( a se vedea uzura ondulatorie aparuta pe sute de metrii)
Atelierul linie contact - din 6 turnuri, au mai ramas active 2 sau 3. Personalul a fost decimat, pe un turn existand 2 electricieni si un sofer. Cu aceste efective nu se pot realiza lucrari de intretinere.
Atelierul substatii de redresare in faza de desfintare. A fost desfintata echipa de cabluri(6 oameni) casandu-se echipamentul de defectoscopie(determinarea defectului in cabluri)desi firma are peste 350 km cabluri electrice. Au fost desfintate echipele de mentenanta din substatii( 16 electricieni). S-a incheiat un asa zis contract de mentenanta cu .... dar nu se desfasoara dupa normativ ci se executa la comanda inaintata de RATT

Arata acest topic


  • (48 Pagini)
  • +
  • « Prima
  • 18
  • 19
  • 20
  • 21
  • 22
  • Ultima »
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

1 useri citesc topicul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi