Infrastructura tramvaielor
#321
Postat 04 iunie 2012 - 22:38
#322
Postat 05 iunie 2012 - 00:46
In 1995 s-a lucrat pe Str. Stefan cel Mare (intre St. O. Iosif si Banatim), iar in 1997 s-a lucrat pe str Stefan cel Mare (intre Piata Traian si St. O. Iosif). Nu s-a lucrat pe portiunea Banatim - AEM deloc atunci. In '95 s-a lucrat pe rand pe cate un sens, liniile 4 si 5 (la vremea respectiva) mergand normal pe sensul pe care nu se lucra, si ocolind via Banatim - Balcescu - Maria (sau Maria - Balcescu - Banatim) pe celalalt sens. In '97 circulatia pe Stefan cel Mare a fost oprita de tot, iar liniile 4 si 10 ocoleau prin Balcescu - Maria, iar linia 5 pe la UMT (traseu pe care a si ramas). In ambele cazuri, pe portiunea Banatim - AEM se circula normal.
Cat despre autobuzul 42 eu stiu asa: in perioada 2001-2003 s-au facut lucrari de modernizare pe portiunea Banatim - Piata Maria, iar linia 42 era cea care inlocuia in acea perioada linia 7 (Str Lidia - Piata Mocioni). In afara de aceasta, a mai existat linia 41, care inlocuia liniile 6 si 8, pe traseul Piata Mocioni - Banatim (AEM?).
#323
Postat 05 iunie 2012 - 09:07
#324
Postat 05 iunie 2012 - 09:35
Florin.B RATT, la 04 iunie 2012 - 22:38, a spus:
Exact.
Paul85, la 05 iunie 2012 - 00:46, a spus:
Cat despre autobuzul 42 eu stiu asa: in perioada 2001-2003 s-au facut lucrari de modernizare pe portiunea Banatim - Piata Maria, iar linia 42 era cea care inlocuia in acea perioada linia 7 (Str Lidia - Piata Mocioni). In afara de aceasta, a mai existat linia 41, care inlocuia liniile 6 si 8, pe traseul Piata Mocioni - Banatim (AEM?).
Ala e cu totul alt traseu de care vorbea emilut. Linia 41 din acea perioada mergea doar pana la Banatim.
Asa e, L42 (P-ta Mocioni - str. Lidia) a existat in perioada 2001 - 2003, iar dupa ce s-a desfiintat, a aparut imediat linia 42 cunoscuta de noi toti: Posta Mare - Liceul Auto. Denumirea de 42, fiindca 41 (P-ta Mocioni - Banatim) inca mai exista, pentru putin timp. Tot atunci s-au infiintat L43 si L44.
De aceea nu inteleg unde se incadreaza L42 pe care emilut a lucrat.
#325
Postat 05 iunie 2012 - 23:29
#327
Postat 06 iunie 2012 - 15:28
Aceasta postare a fost editata de emilut: 06 iunie 2012 - 15:29
#330
Postat 07 iunie 2012 - 10:14
#332
Postat 07 iunie 2012 - 10:41

#333
Postat 07 iunie 2012 - 12:31
Visor, la 07 iunie 2012 - 10:14, a spus:
Atunci când m-am înregistrat pe forum, mi-a fost frică să-mi dau numele real, precum şi adresa de e-mail din care s-ar fi putut deduce acesta. Aveam oarecari temeri privitoare la intenţiile celor care foloseau forumul. Iniţial, nici nu am vrut să-mi dezvălui calitatea de angajat al RATT.
Acum, când am ajuns să vă cunosc, sunt nevoit să recunosc netemeinicia ipotezelor pe care mi le închipuisem. Îmi voi continua user-atul sub nick-ul "emiluţ", fie doar şi ca un tribut adus fostului meu (fizic) cumnat şi perpetuului meu frate sufletesc.
#334
Postat 07 iunie 2012 - 16:38

Daca vrei vreodata sa iti schimbi userul sa stii ca este posibil si il vom face fara nici o problema!

#335
Postat 26 iunie 2012 - 21:35
#337
Postat 26 decembrie 2012 - 18:33
Va multumesc
#338
Postat 26 decembrie 2012 - 18:41

#339
Postat 22 martie 2013 - 17:51
Scris de B.A.M. -
Primarul Nicolae Robu a declarat că a refuzat, vineri, să semneze recepţia lucrărilor de reabilitare a liniilor de tramvai de pe Calea Dorobanţilor şi Andrei Şaguna, deoarece acestea sunt de proastă calitate. Lucrarea a început în urmă cu circa opt ani şi ar fi trebuit să fie finalizată în trei ani.

Continuare in tion
Bine face!
Aceasta postare a fost editata de mile: 22 martie 2013 - 17:57
#340
Postat 22 martie 2013 - 18:21