Infrastructura tramvaielor
#281
Postat 25 ianuarie 2011 - 19:31
Totusi, ma gandesc ca in spate sta o investitie. Si nu de ieri, de alaltaieri, stau de bibelou (numarul mic de macaze care mai functioneaza se poate neglija).
Se neglijeaza in punerea problemei si ca se datoreaza datorita partii de pe vagoane sau celei de la locatia macazului.
#285
Postat 25 ianuarie 2011 - 20:45
#286
Postat 25 ianuarie 2011 - 20:53
Caz concret povestit de manu vatmanu (sef de echipa la interventii, intretinere macaze): baiatii au fost trimisi la o urgenta, de schimbare de un motor. Tipul de la magazie care se ocupa cu piesele, cu 2 zile inainte a pus deoparte un motor ruginit si murdar, fiind functional insa blocat. Langa el venisera 3 motoare noi. La interventia mentionata, acelasi tip a dat la echipa motorul vechi ruginit. Acesti au observat acest lucru abia la fata locului, fiind nevoitit sa se intoarca...
#288
Postat 25 ianuarie 2011 - 21:13
cseh_17, la 25 ianuarie 2011 - 20:53, a spus:
Caz concret povestit de manu vatmanu (sef de echipa la interventii, intretinere macaze): baiatii au fost trimisi la o urgenta, de schimbare de un motor. Tipul de la magazie care se ocupa cu piesele, cu 2 zile inainte a pus deoparte un motor ruginit si murdar, fiind functional insa blocat. Langa el venisera 3 motoare noi. La interventia mentionata, acelasi tip a dat la echipa motorul vechi ruginit. Acesti au observat acest lucru abia la fata locului, fiind nevoitit sa se intoarca...
Si acum , dupa ce am revenit la piesele de schimb, revenim si la partea cu lipsa de interes a angajatilor (mai cunoscuta si sub numele de lipsa de cunostiinte in ale resurselor umane (motivare angajati) a celor care trebuie sa se ocupe de asta)... mai reluam si asta inca o data? (intrebare retorica)
Aceasta postare a fost editata de sorin_vd4ratt: 25 ianuarie 2011 - 21:14
#289
Postat 26 ianuarie 2011 - 09:15
Viktor, la 25 ianuarie 2011 - 23:06, a spus:
Eu te-as ruga sa nu te mai bagi si tu! Cred ca domnul Florin, stie sa se apere si singur. Iar de Sorin, ne vom ocupa ceilalti!
Sorine, eu cred ca aceasta frustrare fata de RATT ti se trage de acum 2 ani, corect? Din cate am auzit tu ai dorit sa te angajezi ca si vatman(ai scris asta si pe forum la vremea respectiva). Daca acesta este motivul pentru care dai cu piciorul in RATT esti liber s-o faci in alta parte! Odata ai mai fost suspendat pentru jignire, sper ca nu va fii nevoie si a II-a oara! Cum spunea colegu Chagall aceasta discutie nu dezvolta nici macar un strop de interes pentru colegii de forum!
#290
Postat 26 ianuarie 2011 - 20:27
cseh_17, la 26 ianuarie 2011 - 09:15, a spus:
Sorine, eu cred ca aceasta frustrare fata de RATT ti se trage de acum 2 ani, corect? Din cate am auzit tu ai dorit sa te angajezi ca si vatman(ai scris asta si pe forum la vremea respectiva). Daca acesta este motivul pentru care dai cu piciorul in RATT esti liber s-o faci in alta parte! Odata ai mai fost suspendat pentru jignire, sper ca nu va fii nevoie si a II-a oara! Cum spunea colegu Chagall aceasta discutie nu dezvolta nici macar un strop de interes pentru colegii de forum!
Nu mi se trage de la dorinta de a ma face vatman neimplinita, pt. ca a fost decizia mea, dat fiind faptul ca aveam deja un job mai bun la acea data. Am fost sunat dupa ce mi-am depus CV-ul, pot zice de destule ori incat sa nu pot zice ca cine m-a sunat nu si-a facut datoria sa ma sune indestul.
Nu cred nici ca ar trebui sa investigam de unde mi se trag mie antipatiile fata de RATT... ele nu sunt impotriva RATT in sine, ci in lucrurile care se fac acolo, si care se reflecta in ceea ce vad pe teren. Si mi se pare firesc sa insist pe ele de atatea ori cat este suficient incat sa fiu eu sigur ca s-a inteles ideea ... poate nu ma exprim eu suficient de bine ?
Probabil ca nu, din moment ce lucrurile ce le zic eu ajung la rang de jigniri.
Jignirea nu mi se pare deloc productiva in sensul in care eu merg cu cele ce le tot spun pe aici.
Aceasta postare a fost editata de sorin_vd4ratt: 26 ianuarie 2011 - 20:28
#291
Postat 27 ianuarie 2011 - 11:50
#293
Postat 01 februarie 2011 - 15:02
Daca are cineva orice poza cu acea zona inainte de reorganizarea facuta odata cu ocazia lucrarilor de modernizare, as ramane dator!

#295
Postat 01 februarie 2011 - 17:14

#296
Postat 01 martie 2011 - 22:39
Citeaza
Nr. 98 - Ianuarie 2011
Primăria Municipiului Timişoara a făcut public, luna trecută, anunţul privind “Reabilitarea liniei de tramvai şi modernizarea tramei stradale pe strada Ştefan cel Mare în municipiul Timişoara” - Traseul 1. Municipiul Timişoara a anunţat publicul interesat asupra deciziei etapei de încadrare de către ARPM Timişoara de a nu efectua evaluarea impactului asupra mediului şi evaluarea adecvată în cadrul procedurilor de evaluare a impactului asupra mediului, pentru proiectul “Reabilitare linie de tramvai şi modernizare trame stradale pe Strada Ştefan cel Mare în municipiul Timişoara” - Traseul 1 (între străzile Şt. O. Iosif şi 1 Decembrie).
Sursa: PrimariaTm
Citeaza
Nr. 98 - Ianuarie 2011
Pentru reabilitarea liniei de tramvai şi modernizarea tramei stradale pe strada Slavici - strada Polonă în municipiul Timişoara - Traseul 9 procedurile sunt avansate. Astfel, anunţă publicul interesat asupra deciziei etapei de încadrare de către ARPM Timişoara de a nu efectua evaluarea impactului asupra mediului şi evaluarea adecvată în cadrul procedurilor de evaluare a impactului asupra mediului, pentru proiectul “Reabilitare linie de tramvai şi modernizare trame stradale pe strada Slavici - strada Polonă în municipiul Timişoara” - Traseul 9 (între Piaţa Petöfi Sandor şi bucla de la Fabrica de Zahăr) amplasat în municipiul Timişoara, judeţul Timiş. Proiectul deciziei de încadrare şi motivele care o fundamentează au fost înaintate ARPM Timişoara.
Sursa: PrimariaTm
#297
Postat 02 martie 2011 - 17:58
#298
Postat 27 ianuarie 2012 - 20:42
Aceasta postare a fost editata de cseh_17: 27 ianuarie 2012 - 20:44
Motiv editare: Chiar a fost necesar un topic nou?
#299
Postat 27 ianuarie 2012 - 20:54

Noile autobuze pot masura cu ajutorul odometrului incorporat in CU5 distantele, dar la cum e montat CU5 deasupra soferului, nu ai cum sa vezi si sa bagi in memorie distantele intre statii decat daca ... esti soferul.

#300
Postat 27 ianuarie 2012 - 21:16
Florin.B RATT, la 27 ianuarie 2012 - 20:54, a spus:

Noile autobuze pot masura cu ajutorul odometrului incorporat in CU5 distantele, dar la cum e montat CU5 deasupra soferului, nu ai cum sa vezi si sa bagi in memorie distantele intre statii decat daca ... esti soferul.

Pai daca eu vin si inchiriez un vagon istoric la 20lei/km cum se masoara distantele?