STP Timișoara Forum: Infrastructura tramvaielor - STP Timișoara Forum

Salt la continut

Imagine postata
  • (48 Pagini)
  • +
  • « Prima
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • Ultima »
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

Infrastructura tramvaielor Evaluare topic: ***** 3 Voturi

#141 Useril este offline   Vali 

  • Membru VIP**
  • Grup: VIP
  • Postari: 1531
  • Inregistrat: 04 noiembrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara
  • Interese:Modeling feroviar, transportul in comun(in special trolebuzele :D)

Postat 02 iunie 2009 - 23:04

E macaz vechi revin azi cu poze.
0

#142 Useril este offline   dAImon 

  • Membru activ
  • Grup: Membru Gold
  • Postari: 3889
  • Inregistrat: 25 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 03 iunie 2009 - 00:09

ăsta?

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: 20090602___193012.jpg

0

#143 Useril este offline   cseh_17 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 12614
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Bergisch-Gladbach / Köln

Postat 03 iunie 2009 - 08:27

Da acela, numa nu stiu de ce a fost schimbat? :D
0

#144 Useril este offline   Vali 

  • Membru VIP**
  • Grup: VIP
  • Postari: 1531
  • Inregistrat: 04 noiembrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara
  • Interese:Modeling feroviar, transportul in comun(in special trolebuzele :D)

Postat 03 iunie 2009 - 10:06

Facea multa galajie si mai deraia din cand in cand.
0

#145 Useril este offline   Chagall 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10295
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:nespecificat

Postat 03 iunie 2009 - 11:34

As fi curios sa aflu daca mai este in garantie macazul respectiv, sau daca s-a carpit din bugetul RATT defectul?
0

#146 Useril este offline   Visor 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 8421
  • Inregistrat: 09 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara
  • Interese:STPT, Trenuri, Fotografia, Desenul, PC

Postat 03 iunie 2009 - 13:54

In jurul orei 12 interventia RAT a ajuns acolo si s-a lucrat la acel macaz.
0

#147 Useril este offline   lorand 

  • Membru VIP*
  • Grup: VIP
  • Postari: 926
  • Inregistrat: 12 ianuarie 09
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 03 iunie 2009 - 21:16

+ daca te uitai atent la macaz, vedeai o diferenta de nivel de vreo 1- 1,5 cm pe sina, facute de tramvaiele care veneau dinspre gara. :D (deoarece mai demult circula numai dinspre gara).
0

#148 Useril este offline   cseh_17 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 12614
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Bergisch-Gladbach / Köln

Postat 07 iunie 2009 - 12:40

Cu ploile de zilele trecute, statia linia 7 de pe Lidia... In curand putem sa baga nu daor vapoare pe Bega, ci si vapoare pe liniile de tramvai <_<

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: Imagine074.jpg
  • Imagine atasata: Imagine075.jpg
  • Imagine atasata: Imagine076.jpg

0

#149 Useril este offline   alecs 

  • Membru Onorific
  • Grup: Membru onorific
  • Postari: 3145
  • Inregistrat: 20 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:timisoara
  • Interese:http://soferderomania.promotor.ro/carmen_m click plz

Postat 08 iunie 2009 - 21:12

La fel este si la depoul de troleibuze, intre capatul lui 9 si p-ta aurora, cand ploua e dezstru. :017:
0

#150 Useril este offline   Vali 

  • Membru VIP**
  • Grup: VIP
  • Postari: 1531
  • Inregistrat: 04 noiembrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara
  • Interese:Modeling feroviar, transportul in comun(in special trolebuzele :D)

Postat 08 iunie 2009 - 22:10

Dupa ce a fost inlocuit macazu na durat 1 zi 2 ca deja sa fi deraiat un tramvai.
Imagine atasata: DSC07262.jpgImagine atasata: DSC07263.jpg
Imagine atasata: DSC07264.jpg
Urmele de deraiere
Imagine atasata: DSC07265.jpg
0

#151 Useril este offline   lorand 

  • Membru VIP*
  • Grup: VIP
  • Postari: 926
  • Inregistrat: 12 ianuarie 09
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 09 iunie 2009 - 12:37

Ca de obicei, lucrare facuta pe jumatate. <_< Altfel nu eram in Romania. Dupa ce au pus macazul, trebuia in aceeasi zi daca nu asfaltat, maca betonat, ca in 2 zile sa se toarne asfaltul. Dar degeaba, n-ai cu cine. <_<
0

#152 Useril este offline   Viktor 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 4686
  • Inregistrat: 25 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timişoara
  • Interese:Filme, poze, distractie, calatorii etc.Imi plac foarte mult tramvaiele Wegmann GT4.

Postat 14 decembrie 2009 - 21:33

Linii de tramvai reabilitate pe 9 trasee: peste 600 milioane de lei


Reabilitarea liniilor de tramvai pe cateva strazi din oras intra marti in dezbaterea Consiliului Local. Este vorba despre liniile aflate pe strazile Ioan Slavici, Polona, Ardealul, Ana Ipatescu, Victor Hugo, Alunis, Drubeta, Aleea Avram Imbroane, Gheorghe Adam, Calea Bogdanestilor, stefan cel Mare, Calea Stan Vidrighin, Calea Buziasului si Bulevardul Cetatii.

Dupa avizul alesilor locali, Primaria va incerca, pe langa contributia proprie, sa obtina fonduri europene si de la bugetul de stat. Potrivit referatului intocmit de catre Directia de Drumuri si Transporturi a municipalitatii, din totalul de 90 milioane de calatori transportati anual cu mijloacele de transport in comun, 52 de milioane se plimba cu tramvaiul.

De aceea, sustine directorul Culita Chis, este foarte importanta reabilitarea liniilor de tramvai, iar cu aceasta ocazie se inlocuiesc si instalatiile subterane.

„Transportul cu tramvaiul asigura o capacitate ridicata de transport a calatorilor, in conditiile unui consum redus de resurse, a unei viteze de exploatare si sigurante sporite. Solutia de transport public cu tramvaiul asigura preluarea fluxurilor de calatori in conditiile unor consumuri energetice cu 56% mai reduse decat cele cu autobuzele si a unor cheltuieli de exploatare cu 30% mai scazute, fapt care justifica investitiile in reabilitarea liniilor de tramvai existente”, sustine directorul de la Drumuri si Transporturi.

Acesta mai spune ca, in momentul de fata, din cauza liniilor foarte vechi, tramvaiele fac zgomot foarte mare cand trec pe strada, carosabilul vibreaza sub ele, ceea ce duce la deteriorarea tramvaielor, a liniilor, a drumurilor si a podurilor, dar si a cladirilor aflate in apropiere.

De asemenea, Culita Chis mai sustine ca fara astfel de investitii va creste numarul tramvaielor deraiate, al intreruperilor de circulatie pentru remedieri, iar RATT va avea costuri suplimentare cu personalul de intretinere si revizie a tramvaielor, care va trebui sporit. De asemenea, fara linii modernizate, nu se vor putea introduce tramvaie noi in circulatie.

Pe langa schimbarea liniilor de tramvai, carosabilul va fi reabilitat, se vor reface trotuarele, vor fi amenajate spatii verzi si se vor planta sute de arbori. Costul lucrarilor de pe cele 9 trasee se ridica la 611 milioane de lei.

Trasee propuse pentru reabilitare:

Traseul 1 – strada Stefan cel Mare – 0,86 km linie cale dubla tramvai – 23,5 milioane lei – 4 luni durata de executie a lucrarilor

Traseul 2 - Calea Stan Vidrighin – 1,707 km linie cale dubla tramvai - 83 milioane – 10 luni

Traseul 3 – Calea Buziasului - 1,278 km linie cale dubla tramvai – 34 milioane - 4 luni

Traseul 4 – Bulevardul Cetatii - 1,554 km linie cale dubla tramvai – 80,8 milioane lei – 10 luni

Traseul 5 - Calea Bogdanestilor – 2,357 km linie cale dubla tramvai – 95 milioane lei – 11 luni

Traseul 6 – Aleea Avram Imbroane – strada Gheorghe Adam - 2,812 km linie cale dubla tramvai – 58,2 milioane lei - 8 luni

Traseul 7 – Ana Ipatescu - Victor Hugo – Alunis - Drubeta –3,032 km linie cale dubla tramvai – 108 milioane lei - 12 luni

Traseul 8 – strada Ardealul – 1,872 km linie de tramvai reabilitati – 39,5 milioane lei - 8 luni

Traseul 9 – strada Ioan Slavici – strada Polona – 2,940 km de linie reabilitati – 89 milioane lei - 24 luni

Sursa:Agenda.ro
0

#153 Useril este offline   Chagall 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10295
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:nespecificat

Postat 14 decembrie 2009 - 21:40

Super! :coolpics:
Incepem sa intram in normalitate.
In lucrarile astea intra si refacerea liniilor de tramvai 3 si 7, si desigur extinderea pe linie dubla a traseului liniei 5 (pe Bogdanestilor)
0

#154 Useril este offline   cseh_17 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 12614
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Bergisch-Gladbach / Köln

Postat 14 decembrie 2009 - 22:06

Cateva informatii de interior (de culise)...

Linia 4 si 5 - se va inchide deoadata
Linia 4 si 8 - Pe calea Buzaisului iarasi se vor inchide deoadata. Totodata in loc de separarea liniilor de maisi, se odreste o banda de masini pe liniile de tramvai
Linia 5 - va fi mutata de pe marginia soselei pe mijlocul acesteia
Linia 3 - va dura cel mai mult deoarece RATT vrea sa se apuce ultima de ea

Deocamdata atat.

Intrebari dealemele.

Linia 2 unde are traseu de renovat, traseu care sa nu fie comun cu linia 1? Nu de alta dar daca este comuna cu linia 1 atunci u calculat-o de 2 ori.
Daca se apuca de maxim 2 dintre aceste renovari, paralizeaza complet orasul. Vom asista la ceva asemanator 2003-2004-2005.
0

#155 Useril este offline   Viktor 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 4686
  • Inregistrat: 25 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timişoara
  • Interese:Filme, poze, distractie, calatorii etc.Imi plac foarte mult tramvaiele Wegmann GT4.

Postat 14 decembrie 2009 - 22:12

Presupun ca printre astea va fi reabilitata si calea de la Aem la Ciarda Rosie nu?
0

#156 Useril este offline   alecs 

  • Membru Onorific
  • Grup: Membru onorific
  • Postari: 3145
  • Inregistrat: 20 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:timisoara
  • Interese:http://soferderomania.promotor.ro/carmen_m click plz

Postat 14 decembrie 2009 - 22:30

Vezi postareaViktor, la 14 Dec 2009, 23:12, a spus:

Presupun ca printre astea va fi reabilitata si calea de la Aem la Ciarda Rosie nu?

Aceea este Calea Buziasului, deci da.

Deci sunt sperante ca nu se mai renunta la linia 3 :coolspeak: Stie cineva si cand vor incepe lucrarile ?

@cseh_17:Totodata in loc de separarea liniilor de maisi, se odreste o banda de masini pe liniile de tramvai.
Nu am inteles ce ai vrut sa spui cu asta, daca poti sa imi spui mai explicit, mersi :)
0

#157 Useril este offline   Chagall 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10295
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:nespecificat

Postat 14 decembrie 2009 - 22:37

Vezi postareaalecs, la 14 Dec 2009, 22:30, a spus:

@cseh_17:Totodata in loc de separarea liniilor de maisi, se odreste o banda de masini pe liniile de tramvai.
Nu am inteles ce ai vrut sa spui cu asta, daca poti sa imi spui mai explicit, mersi :)

Vor sa implementeze pe Cetatii si pe Stan Vidrighin (Buziasului), modelul aplicat de Videanu in Bucuresti. Vor circula pe aceeasi banda atat tramvaie cat si masini. :coolspeak:
0

#158 Useril este offline   Viktor 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 4686
  • Inregistrat: 25 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timişoara
  • Interese:Filme, poze, distractie, calatorii etc.Imi plac foarte mult tramvaiele Wegmann GT4.

Postat 14 decembrie 2009 - 22:54

Alti bani(pentru reparatul tramvaielor), alta distractie. Iti dai seama, ca probabil pentru acest lucru vor implementa si un sistem de semaforizare :coolspeak: .
0

#159 Useril este offline   alecs 

  • Membru Onorific
  • Grup: Membru onorific
  • Postari: 3145
  • Inregistrat: 20 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:timisoara
  • Interese:http://soferderomania.promotor.ro/carmen_m click plz

Postat 14 decembrie 2009 - 23:00

Unde trebuie sistem de semaforizare ca nu prea are nicio logica.
Numa sa nu fie la fel ca in centru, sa stea tramvaiul jumate de ora pana ajunge in statie de la catedrala(cand vine din maria).
0

#160 Useril este offline   garcon 

  • Membru Senior***
  • Grup: Membri seniori
  • Postari: 552
  • Inregistrat: 28 aprilie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 14 decembrie 2009 - 23:57

Vezi postareaChagall, la 14 Dec 2009, 22:37, a spus:

Vor sa implementeze pe Cetatii si pe Stan Vidrighin (Buziasului), modelul aplicat de Videanu in Bucuresti. Vor circula pe aceeasi banda atat tramvaie cat si masini. :coolspeak:


Nu mi se pare o idee buna. A se vedea ce ambuteiaje se produc si cum acestea afecteaza si circultatia tramvaielor in zonele (putine, din fericire, in Timisoara) unde traseul tramvaiului se suprapune cu benzile de circulatie auto. (ex.: Pta Badea Cartan).
0

Arata acest topic


  • (48 Pagini)
  • +
  • « Prima
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • Ultima »
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

1 useri citesc topicul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi