
Infrastructura tramvaielor
#101
Postat 14 februarie 2009 - 12:22

#102
Postat 14 februarie 2009 - 13:29
#103
Postat 14 februarie 2009 - 15:06
#104
Postat 22 martie 2009 - 18:27
am studiat o saptamina problema schimbarii macazelor si am tras concluzia ca ele sunt functionale acum



#105
Postat 06 aprilie 2009 - 18:13
vin cu propunerea de infintare a unei noi Statii de Tramvai si anume pe linia lui 10 chiar imediat dupa Pod in fata la Fabrica Bega, deoarece este destul de lunga pina la Catedrala si asa este si pentru Piata 700 la jumatatea distantei .Peronul exista, mai trebuie doar un refugiu de calatori si gardul de siguranta iar cei de la circulatie sa faca o zebra si gata.


#108
Postat 10 aprilie 2009 - 18:12
Circulaţia mijloacelor de transport în comun este mult îngreunată din cauza traficului din Timişoara. Acest lucru se întâmplă în Calea Aradului, pe strada Gheorghe Adam - unde autoturismele opresc la bariera de cale ferată pe linia de tramvai - şi în zona Pieţei Traian. Cu toate că în această ultimă zonă au fost montate bariere, iar autoturismele nu ar trebui să circule, pe acolo parcă e raiul automobiliştilor.
Nu mai există nici o restricţie, pentru că de peste un an barierele nu mai funcţionează (culmea este că acestea s-au oprit de când au intrat în grija Primăriei Timişoara), iar şoferii nu se sinchisesc să respecte indicatoarele rutiere.
În aceste condiţii, nu doar circulaţia tramvaielor este îngreunată, dar este pusă în pericol şi viaţa pietonilor. Mai mult, aceste bariere aveau, iniţial, rolul de a proteja clădirile istorice din zonă de vibraţiile produse de traficul greu. Aceste vorbe rostite de autorităţi la momentul amplasării barierelor se dovedesc, acum, doar promisiuni deşarte. Zona istorică nu pare să aibă vreo importanţă, cu atât mai puţin pedepsirea celor care încalcă regulile rutiere.
Interesant este că nici o autoritate nu observă circulaţia intensă din Piaţa Traian. Aceasta cu toate că poliţiştii comunitari îşi fac adesea rondul în zonă. Poate nu e de datoria lor să intervină în acest sens, dar ar fi putut măcar să anunţe autorităţile în drept să ia vreo măsură...
sursa:renasterea.ro
#110
Postat 10 aprilie 2009 - 18:56
sau:
Sistemul a functionat chiar in parcarea primariei.
#111
Postat 10 aprilie 2009 - 20:27


Au fost foarte tari fazele din primul video.
Oricat s-ar fi straduit sa treaca nu au reusit

#112
Postat 10 aprilie 2009 - 20:56
#113
Postat 10 aprilie 2009 - 22:13

#114
Postat 10 aprilie 2009 - 22:26
A pus-o care sa isi forteze norocul?

#115
Postat 10 aprilie 2009 - 22:54
Ce e bine in cazurile astea e ca bizonul nu mai poate folosi masina o perioada de timp, aceasta fiind in service.

#117
Postat 15 aprilie 2009 - 17:02

#118
Postat 16 aprilie 2009 - 15:13
Horatius, la 22 Mar 2009, 19:27, a spus:
am studiat o saptamina problema schimbarii macazelor si am tras concluzia ca ele sunt functionale acum



Aici pot sa te contrazic toata ziua si te duc si pe teren sa itzi arat ......
In Maria cum vi dinspre Catedrala .... macazu ala nu a functionat dela bun inceput ... si nici nu va functiona
In 700 cum vi dinspre Circumvalatiuni ..... surpriza iar nu functioneaza de aproape un an
Si ca Vatmani se grabesc..... well la uni dintre noi ni s-a zis sa incercam sa le facem din mers si nu conteaza viteza ( a nu se intelege ca nu trebe incetinit deasupra cutiei de comanda) ..... deci pls.....
Pt. Piata Traian trebuia sistemul ala dela bun inceput ...... doamne ca stateam si in timpu liber ca sa fac pe mine de ras .......

#119
Postat 16 aprilie 2009 - 16:29
#120
Postat 16 aprilie 2009 - 20:15
