STP Timișoara Forum: Armonia GT4MT - STP Timișoara Forum

Salt la continut

Imagine postata
  • (113 Pagini)
  • +
  • « Prima
  • 48
  • 49
  • 50
  • 51
  • 52
  • Ultima »
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

Armonia GT4MT Tramvaie modernizate la Astra Arad si Electroputere Pascani Evaluare topic: ***** 4 Voturi

Poll: Tramvaie noi sau vechi? (173 membri au votat)

Sunteti deacord cu modernizarea tramvaielor actuale?

Nu puteti vedea rezultatele acestui sondaj, pana cand nu votati . Va rugam sa va logati si sa va exprimati votul dvs. pentru a vedea rezultatele acestui sondaj.

Ca si alternativa, ati prefera tramvaie noi sau SH?

Nu puteti vedea rezultatele acestui sondaj, pana cand nu votati . Va rugam sa va logati si sa va exprimati votul dvs. pentru a vedea rezultatele acestui sondaj.
Voteaza Vizitatorii nu pot vota

#981 Useril este offline   BogdanTm 

  • Membru VIP
  • Grup: VIP
  • Postari: 2374
  • Inregistrat: 06 septembrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara
  • Interese:trenurile, calatoriile,sahul

Postat 30 august 2015 - 18:17

Vezi postareacseh_17, la 30 august 2015 - 16:13, a spus:

Un scurt flashback istoric:

1986 KVB decide ca actualele vagoane de tip B-Wagen (seria 21xx, cele care sunt modernizate, vezi poze in topicul potrivit), necesita intariri, si astfel pe baza celor existente se intocmeste un contract de productie a unei serii de 50 de buc de tramvaie, tot de tipul B-Wagen, insa cu imbunatatiri majore fata de cele din seria 21xx. Contractul este initial atribuit Düwag, insa in schema apare si Berliner Waggon-Union (WU).
Pentru ca conducerea de la acea vreme nu s-a putut decide, s-a intocmit o comanda de cate 10-10 vagoane catre ambele firme (5 garnituri, tramvaiele fiind unidirectionale (singurele de acest fel din Köln) si circuland cuplate cate 2, spate la spate), pentru a se efectua teste pe o durata a un an, la finele perioadei luandu-se decizia, catre care dintre cele 2 firma sa mearga si restul comenzii de 40 de tramvaie.

Cum era de asteptat cele 2 fabrici au livrat comanda, si desi pe baza aceluiasi proiect, trmavaiele erau diferite atat la anumite aspecte tehnice, cat si la aspect...



Acuma, cati dintre voi vedeti paralela? Cred ca la noi un an este mult prea optimist si mult pentru a realiza care dintre cele 2 firme si-a facut traba mai bine. Daca tot sunt probleme la cel de la Astra, de ce nu atribuim contractul pur-si-simplu catre Pascani, scurt si la obiect, terminam cu prostia asta de-a testatul...


P.S. pentru KVB, 'castigatoare' a devenit Düwag.

Daca licitatia a fost atribuita unei asocieri de firme doar daca se reorganizeaza licitatia de la zero se poate schimba ceva. Avand in vedere valoarea contractului nu se poate face atribuire directa...iar firma ce va fi inlaturata mai mult ca sigur ca va contesta noua licitatie..si lucrurile vor trena luni sau chiar ani....

Sent from my SM-G350 using Tapatalk
0

#982 Useril este offline   mile 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10862
  • Inregistrat: 08 octombrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Regiunea Banat
  • Interese:Navigatia pe Bega, tramvaie si firobuze

Postat 30 august 2015 - 18:49

Vezi postareaFlorin.B RATT, la 30 august 2015 - 17:26, a spus:

Eu, din start, cand am auzit ca doua firme din orase diferite vor reabilita vagoanele, m-am gandit ca fiecare se va ocupa de diverse subansamble, fiecare fiind specializata pe un anumit segment de productie.



Si eu am crezut la fel insa cand au fost duse simultan in cele doua directii, atunci mi-am dat seama ca varianta in care credeam nu este valabila...Pentru ca ambele trebuiau duse in primul loc (oricare era el) si apoi spre finisare/terminare in celalalt loc...

Cand colo ei trebuiau sa colaboreze in mod oblogatoriu pe diferite cai ca sa obtina un produs final identic...lucru pe care evident ca nu l-au facut.
0

#983 Useril este offline   The Mechanic 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 1293
  • Inregistrat: 30 ianuarie 15
  • Sexul:masculin

Postat 30 august 2015 - 19:47

pe linia 1:
https://vid.me/iJBu
1

#984 Useril este offline   radub 

  • --
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Banati 2
  • Postari: 333
  • Inregistrat: 04 iunie 08
  • Sexul:masculin

Postat 30 august 2015 - 20:34

Eu am niste intrebari:

- le-au fost facute probele dinamice celor doua tramvaie inaintea punerii in circulatie cu calatori?
- s-a facut omologarea de tip inaintea punerii in circulatie cu calatori?
- in caz afirmativ, ce fel de omologare s-a facut?
- au parcurs cele doua tramvaie numarul necesar de kilometri prevazuti de lege inaintea punerii in circulatie cu calatori?
- au fost instruiti vatmanii?
- daca da, in ce a constat instruirea si cat timp a durat aceasta?
- de ce tramvaiul modernizat la Arad circula cu calatori iar cel de la Pascani nu?
- cum explica AVC tinuta de drum a tramvaiului sau si ce pericole exista pentru calatori si alte persoane aflate in exteriorul tramvaiului?

Aceasta postare a fost editata de radub: 30 august 2015 - 20:41

1

#985 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30204
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 30 august 2015 - 20:51

Eu stiu doar ca ar avea o omologare provizorie/partiala, nu stiu cum sa-i spun si asta o stiu din auzite (sa nu-mi spui sa arat copii ale acestei omologari :rad_masa: )
In rest, secret mare, mai ceva ca in locatiile unde se fabrica bombardiere stealth. :ph34r:
1

#986 Useril este offline   radub 

  • --
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Banati 2
  • Postari: 333
  • Inregistrat: 04 iunie 08
  • Sexul:masculin

Postat 30 august 2015 - 21:24

Numai ca omologarea (chiar si provizorie) vine in urma parcurgerii unor pasi...
0

#987 Useril este offline   NF1-800 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 223
  • Inregistrat: 07 septembrie 11
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara
  • Interese:Trenuri,Autobuze,Tramvaie.

Postat 30 august 2015 - 21:26

Daca Pascaniul a facut treaba buna atunci e dovada ca sunt mai atenti. Imi pare rau pentru Astra Arad la ce renume istoric are sa nu produca ceva de calitate.
Chiar daca este tocmai la 1000 de km Pascaniul, cred ca mai bine fac ei treaba asta daca la 60 de km nu merge. Nu mi se pare normal sa arunci banii pe ceva ce are efect negativ. Un exemplu bun este cazul ATP-ului (Advanced Passenger Train) din UK.
0

#988 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30204
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 30 august 2015 - 23:04

Eu nu m-as grabi cu afirmatiile cum ca o firma sau alta a facut treaba mai buna... Doar timpul va confirma asta.
1

#989 Useril este offline   Gygyman6 

  • Membru Gold
  • Grup: Membru Gold
  • Postari: 3165
  • Inregistrat: 07 ianuarie 09
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 31 august 2015 - 19:05

In sfarsit am prins si eu un tramvai din acesta "nou", in aceasta seara pe linia 2 si daca ar fi sa ma ghidez dupa abtibildul de pe unul din geamuri era cel de la pascani.

Tinuta de drum e ok, nici macar prin macazuri nu balanseaza tramvaiul si a trecut destul de tare prin ele in Piata Maria, franarea este lina dar aici cred ca tine si de vatman. Clima nu prea face fata si asta datorita timpul foarte mare in care usile stau deschise,si nu m-am prea prins cum functioneaza acestea? ca sa le deschizi apesi pe buton (destul de zdravan, adica pe rabelele noastre de acuma apesi umpci si merge, eu a trebuit sa apas de 2 ori ca sa se deschida usa), iar acestea vad ca raman deschise pana le da vatmanul comanda de inchidere, e asa s-au ma insel?
Bare la usi tot nu exista, iar in mijloc vad ca iara nu sunt bare de sustinere, desi la inauguruare in vagonul cu care am mers erau bare in mijloc, la ora de varf probabil numai niste "surferi" ar putea sa steie acolo fara sa se sprijine de ceva.

Apropo, maine cred ca stiti cu totii ce zii este...?
-1

#990 Useril este offline   Mari Timisoara 

  • Membru începător
  • Pip
  • Grup: Members
  • Postari: 3
  • Inregistrat: 22 august 15

Postat 31 august 2015 - 19:24

L-ai descris pe cel al Aradului, Gygyman6!
0

#991 Useril este offline   radub 

  • --
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Banati 2
  • Postari: 333
  • Inregistrat: 04 iunie 08
  • Sexul:masculin

Postat 31 august 2015 - 20:06

1. Arad
2. Pascani
In partea stanga e aceeasi situatie. Deci, ai calatorit cu cel de la Arad. De altfel, cel de la Pascani nu circula deocamdata cu calatori. De fapt, nici unul n-ar trebui sa circule cu calatori inca...

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: IMG_0537.JPG
  • Imagine atasata: IMG_0442.JPG

2

#992 Useril este offline   qew 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 161
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 01 septembrie 2015 - 08:08

Am vazut astazi si pe linia 9 unul.
1

#993 Useril este offline   mile 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10862
  • Inregistrat: 08 octombrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Regiunea Banat
  • Interese:Navigatia pe Bega, tramvaie si firobuze

Postat 01 septembrie 2015 - 11:31

Vezi postarearadub, la 20 august 2015 - 19:31, a spus:

Daca au costat mai mult de 500 de mii e pentru ca a vrut caposul ala de Blidar de la Astra sa-si puna ***** LUI de caroserie lf peste sasiul ala de tramvai cu podea inalta. Daca ar fi lasat caroseria care exista in pace, asa cum a vrut Pascaniul, costurile ramaneau mici si nici nu dadeati cu capul de tavan. Ca parere personala, chiar si aspectul mastilor de la capete ar fi fost mult mai placut decat al celor de la produsul finit pe care il cunoasteti, daca Blidar ar fi acceptat una dintre propunerile de design ale Pascaniului.



Vezi postarearadub, la 27 august 2015 - 21:52, a spus:

Ce bine ar fi fost sa se ocupe doar Pascaniul de contractul asta... Prototipul era gata de luni bune, era omologat, nu scartaia, circula acum pe trasee, fara vrajeli cu "linia 6" si "paralelismul liniilor", nu dadeati cu capul de tavan, acum se tragea tare pe productia de serie, s.a.m.d. Dar, na,...




Am stat pe ganduri daca sa postez aceasta poza ca sa nu par carcotas insa m-am deci s-o pun. Domnul de langa mine, fiind un reprezentant al uneia dintre cele doua firme sau al RATT-ului, "m-a urechiat" in acel moment spunadu-mi nervos ca, caut sa evidentiez prin poze doar aspectele negative ceea ce nu-i adevarat. Am sustinut public pe forum varianta de modernizare in defavoarea celei de achizitie de tramvaie noi cel putin in aceasta perioada si am argumentat acest lucru, convingator sau mai putin convingator. N-as fi postat nici acum aceasta poza daca nu s-ar fi pomenit de cateva ori inaltimea mica a interiorului...Impresia mea generala de nespecialist in domeniu despre tramvaiele modernizate este una buna...Sunt sigur ca multe observatii facute de noi si de altii vor fi luate in considerare si lucrurile vor fi schimbate la urmatoarele tramvaie, acolo unde schimbarile sunt posibile din punct de vedere tehnic...

Lipsesc doar cativa cm pana sa dau cu capul de tavan, in zona articulatiei iar eu am 1,8 m, poate chiar 1,79 (am mai scazut in ultima vreme :D)...

Atasament tramvai modernizat 01.jpg


Vezi postarearadub, la 31 august 2015 - 20:06, a spus:

1. Arad
2. Pascani
In partea stanga e aceeasi situatie. Deci, ai calatorit cu cel de la Arad. De altfel, cel de la Pascani nu circula deocamdata cu calatori. De fapt, nici unul n-ar trebui sa circule cu calatori inca...



Legat de bare, am mentionat si eu lipsa lor (totala sau partiala) in zona articulatiei. Acum, este adevarat ca 4 bari inseamna mai mult decat nimic insa locul in care sunt puse nu ajuta prea mult sau pe prea multi cand tramvaiul este aglomerat. Cam la toate mtc-urile articulate produse in Romania pana in '89 zona articulatiei a fost bine inzestrata cu bare de sustinere...

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: tramvai modernizat 01.jpg

3

#994 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30204
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 01 septembrie 2015 - 11:51

Domnul respectiv nu lucreaza la RATT (din cate stiu eu :) )
0

#995 Useril este offline   radub 

  • --
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Banati 2
  • Postari: 333
  • Inregistrat: 04 iunie 08
  • Sexul:masculin

Postat 01 septembrie 2015 - 12:39

Mile, trebuia sa-i spui ca intr-o societate normala critica este ceva firesc, mai ales daca la mijloc sunt fonduri publice, la care si tu contribui, ca locuitor al orasului, si ca una e sa fii critic, si alta sa fii tendentios. Iar a critica un produs nu inseamna ca-l desfiintezi, ci ca scoti in evidenta lucrurile care pot fi imbunatatite. La o adica, e si spre binele producatorului, al carui reprezentant este domnul din imagine.

Aceasta postare a fost editata de radub: 01 septembrie 2015 - 12:47

2

#996 Useril este offline   cseh_17 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 12614
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Bergisch-Gladbach / Köln

Postat 01 septembrie 2015 - 12:41

Trebuia sa fiu eu acolo, si sa-mi zica mie ceva, la 1,90 ai mei, ca il urecheam eu pe el :rad:
Deci cred ca la prima ocazie cand voi calatori cu Armonia, voi lua cu mine acel afisaj (involuntar desigur...) :Facepalm_emote_gif:
1

#997 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30204
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 01 septembrie 2015 - 16:57

Mai degraba iti lasi tu scalpul acolo, ca afisajul e prins destul de bine :rad_masa: (stiu, deoarece l-am avut demontat sa-i vedem conexiunile)
Chiar glumeam pe tema inaltimii cu dl. Silviu Danescu, la a carui inaltime plafonul parea hilar de jos. La fel si distanta intre scaune... :rolleyes:
0

#998 Useril este offline   mile 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10862
  • Inregistrat: 08 octombrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Regiunea Banat
  • Interese:Navigatia pe Bega, tramvaie si firobuze

Postat 02 septembrie 2015 - 09:06

Am uitat sa mentionez ca poza a fost facuta de colegul Andy la cererea mea, care a fost si martor la "urechiala" primita ...
1

#999 Useril este offline   Gygyman6 

  • Membru Gold
  • Grup: Membru Gold
  • Postari: 3165
  • Inregistrat: 07 ianuarie 09
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 02 septembrie 2015 - 15:56

Aradeanul pe linia lui 10 in aceasta dimineata.
0

#1000 Useril este offline   cseh_17 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 12614
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Bergisch-Gladbach / Köln

Postat 02 septembrie 2015 - 16:00

Pentru cei care il mai vedeti, i-a verificati, s-a schimbat acel numar din interior? (#3504)
0

Arata acest topic


  • (113 Pagini)
  • +
  • « Prima
  • 48
  • 49
  • 50
  • 51
  • 52
  • Ultima »
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

1 useri citesc topicul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi