cseh_17, la 30 august 2015 - 16:13, a spus:
1986 KVB decide ca actualele vagoane de tip B-Wagen (seria 21xx, cele care sunt modernizate, vezi poze in topicul potrivit), necesita intariri, si astfel pe baza celor existente se intocmeste un contract de productie a unei serii de 50 de buc de tramvaie, tot de tipul B-Wagen, insa cu imbunatatiri majore fata de cele din seria 21xx. Contractul este initial atribuit Düwag, insa in schema apare si Berliner Waggon-Union (WU).
Pentru ca conducerea de la acea vreme nu s-a putut decide, s-a intocmit o comanda de cate 10-10 vagoane catre ambele firme (5 garnituri, tramvaiele fiind unidirectionale (singurele de acest fel din Köln) si circuland cuplate cate 2, spate la spate), pentru a se efectua teste pe o durata a un an, la finele perioadei luandu-se decizia, catre care dintre cele 2 firma sa mearga si restul comenzii de 40 de tramvaie.
Cum era de asteptat cele 2 fabrici au livrat comanda, si desi pe baza aceluiasi proiect, trmavaiele erau diferite atat la anumite aspecte tehnice, cat si la aspect...
Acuma, cati dintre voi vedeti paralela? Cred ca la noi un an este mult prea optimist si mult pentru a realiza care dintre cele 2 firme si-a facut traba mai bine. Daca tot sunt probleme la cel de la Astra, de ce nu atribuim contractul pur-si-simplu catre Pascani, scurt si la obiect, terminam cu prostia asta de-a testatul...
P.S. pentru KVB, 'castigatoare' a devenit Düwag.
Daca licitatia a fost atribuita unei asocieri de firme doar daca se reorganizeaza licitatia de la zero se poate schimba ceva. Avand in vedere valoarea contractului nu se poate face atribuire directa...iar firma ce va fi inlaturata mai mult ca sigur ca va contesta noua licitatie..si lucrurile vor trena luni sau chiar ani....
Sent from my SM-G350 using Tapatalk