STP Timișoara Forum: Armonia GT4MT - STP Timișoara Forum

Salt la continut

Imagine postata
  • (113 Pagini)
  • +
  • « Prima
  • 41
  • 42
  • 43
  • 44
  • 45
  • Ultima »
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

Armonia GT4MT Tramvaie modernizate la Astra Arad si Electroputere Pascani Evaluare topic: ***** 4 Voturi

Poll: Tramvaie noi sau vechi? (173 membri au votat)

Sunteti deacord cu modernizarea tramvaielor actuale?

Nu puteti vedea rezultatele acestui sondaj, pana cand nu votati . Va rugam sa va logati si sa va exprimati votul dvs. pentru a vedea rezultatele acestui sondaj.

Ca si alternativa, ati prefera tramvaie noi sau SH?

Nu puteti vedea rezultatele acestui sondaj, pana cand nu votati . Va rugam sa va logati si sa va exprimati votul dvs. pentru a vedea rezultatele acestui sondaj.
Voteaza Vizitatorii nu pot vota

#841 Useril este offline   NDY 

  • Membru VIP*
  • Grup: VIP
  • Postari: 2439
  • Inregistrat: 07 iunie 09
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 09 iulie 2015 - 20:19

Ba vor circula pe fiecare linie, in rotatie, ba doar pe linia 1 si 2 pentru ca sunt singurele linii reabilitate (?!?). Unde vor circula pana la urma? Si de ce conteaza faptul ca linia a fost reabilitata sau nu dat fiind faptul ca noile tramvaie nu sunt low-floor?
0

#842 Useril este offline   NF1-800 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 223
  • Inregistrat: 07 septembrie 11
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara
  • Interese:Trenuri,Autobuze,Tramvaie.

Postat 09 iulie 2015 - 20:26

Eu zic ce a transmis oficialul. Alte detalii nu cunosc iar in nici un caz n-am auzit sa zica ceva legat de rotatie.
0

#843 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30204
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 09 iulie 2015 - 20:28

Eu zic ca vor circula pe linia 9, dar vom vedea. Parca in contractul initial scria ca se vor moderniza intre doua si 30 de tramvaie, in functie de cum doreste primaria.

Vezi postareaBogdanTm, la 09 iulie 2015 - 20:10, a spus:

Eh...eu asta chiar nu o pot pricepe. Cum adica "presiune"?

Pai, termenul estimat initial a fost depasit deja (stia toata lumea, nu era niciun secret, mai ales dupa ce primarul spunea ca vor fi gata de Paste si nu au fost), iar acum s-a insistat sa fie prezentate de ziua transportului local. Lucrarile de finalizare sunt efectuate de echipe ale producatorilor, nu de catre RATT.
0

#844 Useril este offline   FerraryTm 

  • Membru Gold
  • Grup: Membru Gold
  • Postari: 1258
  • Inregistrat: 08 ianuarie 11
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara
  • Interese:Formula 1
    Tramvaie
    Autobuze
    Troleibuze
    Poze
    Filme
    Jocurii
    Distractia

Postat 09 iulie 2015 - 20:46

Este cumva posibil ca cele 30 de bucatii sa fie cele care sunt acum in depou trase pe dreapta ? Si atunci sau gandit sa mai puna 30 de bucati pe langa cele 90 sau cate sunt in circulatie.
Sau din cele 90 se vor reabilita 30 ? Are cine vreun raspuns ?
Daca se duc cele care sunt trase pe dreapta din puctul meu de vedere este foarte bine, asta insemnand ca vom avea in total 120 de MTC-uri.
0

#845 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30204
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 09 iulie 2015 - 21:35

Acum avem in jur de 60 sau chiar mai putine, in niciun caz 90.
0

#846 Useril este offline   Viktor 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 4686
  • Inregistrat: 25 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timişoara
  • Interese:Filme, poze, distractie, calatorii etc.Imi plac foarte mult tramvaiele Wegmann GT4.

Postat 09 iulie 2015 - 21:58

Intradevar sunt undeva pe la vreo 90-100 de vagoane in TOTAL, adica toate modele puse la un loc din ambele depouri. Wegmann-uri sunt undeva pe la vreo 30 si ceva de bucati si nu sunt trase pe dreapta toate.
0

#847 Useril este offline   NF1-800 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 223
  • Inregistrat: 07 septembrie 11
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara
  • Interese:Trenuri,Autobuze,Tramvaie.

Postat 09 iulie 2015 - 22:01

Da dar modernizarea este facuta pe baza sasiului unui Wegmann. Uite sa zicem ca am descoperit motivul pentru care modernizarea consta in maximum 30 de exemplare.
2

#848 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30204
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 09 iulie 2015 - 22:47

Elektriska spunea de 90 de vagoane functionale la care sa se adauge inca 30 reabilitate, (120 in total) dar cum spuneam anterior, nici vorba sa avem in prezent 90 functionale.
La vremea cand vom avea 30 reabilitate (daca asta se va intampla vreodata, va fi peste ani de zile), vom mai avea 30 functionale, deci mai mult de 60 nu vom avea in circulatie, daca nu mai achizitionam unele noi in paralel. (planuri sunt, cel putin pe hartie)
1

#849 Useril este offline   NF1-800 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 223
  • Inregistrat: 07 septembrie 11
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara
  • Interese:Trenuri,Autobuze,Tramvaie.

Postat 10 iulie 2015 - 06:11

La postarea de mai sus am facut o constatare la intrebarea de ce numai 30 din totalul de 60 active. Nu are legatura cu ce au scris ceilalti. Printre altele cate tramvaie Hansa si Rathgeber sunt active?
0

#850 Useril este offline   Chagall 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10295
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:nespecificat

Postat 10 iulie 2015 - 07:31

Momentan 30 nereabilitate cu remorci, iar pe viitor 30 reabilitate fara remorci. :Facepalm_emote_gif:
0

#851 Useril este offline   radub 

  • --
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Banati 2
  • Postari: 333
  • Inregistrat: 04 iunie 08
  • Sexul:masculin

Postat 10 iulie 2015 - 08:36

A nu se uita ca o parte din vina pentru depasirea termenului o are insusi beneficiarul, din cauza caruia proiectarea a durat enorm.

Mile, sunt intru totul de acord ca la usi e o problema mare cu lipsa barelor (la cel de la Iasi, bratele care prind usile in partea de jos, la nivelul podelei, de barele verticale pivotante, joaca si rol de bare de sustinere, insa la cele doua pentru Timisoara, mecanismul este total diferit, si acele brate nu exista). Pentru a nu restrange spatiul disponibil din cadrul usii, cred ca ar trebui puse bare doar la margini, nu si pe mijloc. Legat de barele de la portal, ramane de vazut daca sunt sau nu suficiente cele 4 montate in prezent (nici la cel de la Iasi nu exista bare suplimentare acolo, si nu au fost probleme, insa admit ca sunt mai accesibile decat ale celor doua tramvaie pentru Timisoara). Habar n-am care e realitatea cu privire la acele bare, personal ma indoiesc ca sunt prevazute a se monta ulterior, cel mult or fi existat discutii in aceste zile din care a rezultat necesitatea gasirii unei solutii (repet, acum doar speculez, deci nu luati drept certitudine spusele mele in aceasta privinta!).

Aceasta postare a fost editata de radub: 10 iulie 2015 - 08:44

0

#852 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30204
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 10 iulie 2015 - 09:11

Vezi postareaElektriska, la 10 iulie 2015 - 06:11, a spus:

Nu are legatura cu ce au scris ceilalti.

Raspunsul meu se adresa lui Viktor.

Vezi postarearadub, la 10 iulie 2015 - 08:36, a spus:

A nu se uita ca o parte din vina pentru depasirea termenului o are insusi beneficiarul, din cauza caruia proiectarea a durat enorm.

:intrebare: Pai cum? Ca doar nu beneficiarul era si proiectantul. Proiectantul nu a consultat caietul de sarcini (inainte de licitatie) cu cerintele produsului ca sa estimeze corect cat ar dura faza de proiectare?
Poate proiectantul si-a supra-estimat capacitatea de lucru. :eusa_think:
0

#853 Useril este offline   radub 

  • --
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Banati 2
  • Postari: 333
  • Inregistrat: 04 iunie 08
  • Sexul:masculin

Postat 10 iulie 2015 - 09:22

Florin, cred ca stii prea bine la ce ma refer si ca mai mult nu pot spune pe forum.
0

#854 Useril este offline   Chagall 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10295
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:nespecificat

Postat 10 iulie 2015 - 09:23

Se pare ca si in acest caz, orice greseala din caietul de sarcini este speculat de prestator.
0

#855 Useril este offline   radub 

  • --
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Banati 2
  • Postari: 333
  • Inregistrat: 04 iunie 08
  • Sexul:masculin

Postat 10 iulie 2015 - 09:27

Iti garantez ca prestatorul ar fi preferat sa nu aiba ce specula in acest caz. Si nici n-a avut ce, dimpotriva, a avut parte de foarte mult chin.

Mai mult decat atat, e interesant cum de RATT nu are, pentru activitatea sa zilnica de intretinere si reparatii, ceea ce nu a putut furniza prestatorului...

In fine, ideea e ca pentru urmatoarele vagoane timpul de realizare a lucrarilor va fi mult mai mic, pentru ca problemele care au generat intarzieri la aceste doua prototipuri au fost depasite.
0

#856 Useril este offline   mile 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10862
  • Inregistrat: 08 octombrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Regiunea Banat
  • Interese:Navigatia pe Bega, tramvaie si firobuze

Postat 10 iulie 2015 - 09:51

Corect!

La orice prototip de aceasta anvergura, executia poate dura si cativa ani ca apoi cand se trece la executia in serie lucrarile sa decurga mult mai repede, insistandu-se in aceasta faza doar pe chestiuni de detalii daca se constata ca este necesar...


LE Revin la chestiunea cu barele de sprijin din zona articulatiei...

Iata o poza (facuta de colegul nostru Dr2005) cu interiorul tramvaielor bucurestene. Se poate observa multitudinea punctelor de sprijin din zona articulatiei, avand in vedere ca acolo vorbim de un cerc cu diametrul de peste 2 metri, poate 2,5 chiar...Una este cand te plimbi printr-un vagon de tramvai stationar in depou sau in alta locatie si cu totul altceva este cand vagonul este plin de calatori si se afla in miscare si sa clatoresti si in fiecare zi cu el...


Imagine atasata: 0192-Col-012.jpg
0

#857 Useril este offline   Chagall 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10295
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:nespecificat

Postat 10 iulie 2015 - 10:03

Important e ca prestatorul sa-si asume ca remediaza aceste inconveniente in baza bugetului din contractul semnat (fara alte costuri suplimentare), indiferent din vina cui s-au produs.
0

#858 Useril este offline   radub 

  • --
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Banati 2
  • Postari: 333
  • Inregistrat: 04 iunie 08
  • Sexul:masculin

Postat 10 iulie 2015 - 10:04

Acolo s-a exagerat binisor cu barele, dar asta vine, probabil, din obisnuinta de a calcula totul in sistemul utilizat la noi pentru calcularea capacitatii de transport. Dat fiind ca tramvaiele astea vor circula solo de-acum, e posibil sa fie aglomerate, de aceea nu stiu ce sa zic cu privire la necesitatea existentei mai multor bare in acea zona.

Vezi postareaChagall, la 10 iulie 2015 - 10:03, a spus:

Important e ca prestatorul sa-si asume ca remediaza aceste inconveniente in baza bugetului din contractul semnat (fara alte costuri suplimentare), indiferent din vina cui s-au produs.

Din cate stiu, in cazul celor doua asa si este... Ce va fi mai departe, eu unul habar n-am...
0

#859 Useril este offline   mile 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10862
  • Inregistrat: 08 octombrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Regiunea Banat
  • Interese:Navigatia pe Bega, tramvaie si firobuze

Postat 10 iulie 2015 - 11:28

Vezi postareaFlorin.B RATT, la 09 iulie 2015 - 20:28, a spus:

Eu zic ca vor circula pe linia 9, dar vom vedea.



Pai si primarul, si domnul Goia, spuneau ca tramvaiele modernizate vor circula pe trasee ... modernizate iar domnul Goia a si specificat ca-i vorba de traseele liniilor 1 si 2. Ori aceste trasee nu sunt modernizate de la un capat la celalalt, lipsind in acest context segmentul de la Gara de Est - Spitalul Victor Babes...

Singura linie modernizata cap-coada este Linia 9 fara bucla de la AEM...


Vezi postarearadub, la 10 iulie 2015 - 10:04, a spus:

Acolo s-a exagerat binisor cu barele, dar asta vine, probabil, din obisnuinta de a calcula totul in sistemul utilizat la noi pentru calcularea capacitatii de transport. Dat fiind ca tramvaiele astea vor circula solo de-acum, e posibil sa fie aglomerate, de aceea nu stiu ce sa zic cu privire la necesitatea existentei mai multor bare in acea zona.



Pare o exagerare si datorita unui usor zoom folosit. Se vede prea mult portocaliu "indesat". In realitate nu este chiar asa...
1

#860 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30204
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 10 iulie 2015 - 17:21

Linia 9 e cea mai potrivita unor teste, fara curbe in afara de buclele de la capete si fara alte complicatii. Incercarile ce le-au facut noaptea, tot pe linia 9 le-au facut.
0

Arata acest topic


  • (113 Pagini)
  • +
  • « Prima
  • 41
  • 42
  • 43
  • 44
  • 45
  • Ultima »
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

3 useri citesc topicul
0 membri, 3 vizitatori, 0 utilizatori anonimi