Armonia GT4MT Tramvaie modernizate la Astra Arad si Electroputere Pascani
#841
Postat 09 iulie 2015 - 20:19
#842
Postat 09 iulie 2015 - 20:26
#843
Postat 09 iulie 2015 - 20:28
BogdanTm, la 09 iulie 2015 - 20:10, a spus:
Pai, termenul estimat initial a fost depasit deja (stia toata lumea, nu era niciun secret, mai ales dupa ce primarul spunea ca vor fi gata de Paste si nu au fost), iar acum s-a insistat sa fie prezentate de ziua transportului local. Lucrarile de finalizare sunt efectuate de echipe ale producatorilor, nu de catre RATT.
#844
Postat 09 iulie 2015 - 20:46
Sau din cele 90 se vor reabilita 30 ? Are cine vreun raspuns ?
Daca se duc cele care sunt trase pe dreapta din puctul meu de vedere este foarte bine, asta insemnand ca vom avea in total 120 de MTC-uri.
#846
Postat 09 iulie 2015 - 21:58
#847
Postat 09 iulie 2015 - 22:01
#848
Postat 09 iulie 2015 - 22:47
La vremea cand vom avea 30 reabilitate (daca asta se va intampla vreodata, va fi peste ani de zile), vom mai avea 30 functionale, deci mai mult de 60 nu vom avea in circulatie, daca nu mai achizitionam unele noi in paralel. (planuri sunt, cel putin pe hartie)
#849
Postat 10 iulie 2015 - 06:11
#850
Postat 10 iulie 2015 - 07:31

#851
Postat 10 iulie 2015 - 08:36
Mile, sunt intru totul de acord ca la usi e o problema mare cu lipsa barelor (la cel de la Iasi, bratele care prind usile in partea de jos, la nivelul podelei, de barele verticale pivotante, joaca si rol de bare de sustinere, insa la cele doua pentru Timisoara, mecanismul este total diferit, si acele brate nu exista). Pentru a nu restrange spatiul disponibil din cadrul usii, cred ca ar trebui puse bare doar la margini, nu si pe mijloc. Legat de barele de la portal, ramane de vazut daca sunt sau nu suficiente cele 4 montate in prezent (nici la cel de la Iasi nu exista bare suplimentare acolo, si nu au fost probleme, insa admit ca sunt mai accesibile decat ale celor doua tramvaie pentru Timisoara). Habar n-am care e realitatea cu privire la acele bare, personal ma indoiesc ca sunt prevazute a se monta ulterior, cel mult or fi existat discutii in aceste zile din care a rezultat necesitatea gasirii unei solutii (repet, acum doar speculez, deci nu luati drept certitudine spusele mele in aceasta privinta!).
Aceasta postare a fost editata de radub: 10 iulie 2015 - 08:44
#852
Postat 10 iulie 2015 - 09:11
Elektriska, la 10 iulie 2015 - 06:11, a spus:
Raspunsul meu se adresa lui Viktor.
radub, la 10 iulie 2015 - 08:36, a spus:

Poate proiectantul si-a supra-estimat capacitatea de lucru.

#853
Postat 10 iulie 2015 - 09:22
#854
Postat 10 iulie 2015 - 09:23
#855
Postat 10 iulie 2015 - 09:27
Mai mult decat atat, e interesant cum de RATT nu are, pentru activitatea sa zilnica de intretinere si reparatii, ceea ce nu a putut furniza prestatorului...
In fine, ideea e ca pentru urmatoarele vagoane timpul de realizare a lucrarilor va fi mult mai mic, pentru ca problemele care au generat intarzieri la aceste doua prototipuri au fost depasite.
#856
Postat 10 iulie 2015 - 09:51
La orice prototip de aceasta anvergura, executia poate dura si cativa ani ca apoi cand se trece la executia in serie lucrarile sa decurga mult mai repede, insistandu-se in aceasta faza doar pe chestiuni de detalii daca se constata ca este necesar...
LE Revin la chestiunea cu barele de sprijin din zona articulatiei...
Iata o poza (facuta de colegul nostru Dr2005) cu interiorul tramvaielor bucurestene. Se poate observa multitudinea punctelor de sprijin din zona articulatiei, avand in vedere ca acolo vorbim de un cerc cu diametrul de peste 2 metri, poate 2,5 chiar...Una este cand te plimbi printr-un vagon de tramvai stationar in depou sau in alta locatie si cu totul altceva este cand vagonul este plin de calatori si se afla in miscare si sa clatoresti si in fiecare zi cu el...

#857
Postat 10 iulie 2015 - 10:03
#858
Postat 10 iulie 2015 - 10:04
Chagall, la 10 iulie 2015 - 10:03, a spus:
Din cate stiu, in cazul celor doua asa si este... Ce va fi mai departe, eu unul habar n-am...
#859
Postat 10 iulie 2015 - 11:28
Florin.B RATT, la 09 iulie 2015 - 20:28, a spus:
Pai si primarul, si domnul Goia, spuneau ca tramvaiele modernizate vor circula pe trasee ... modernizate iar domnul Goia a si specificat ca-i vorba de traseele liniilor 1 si 2. Ori aceste trasee nu sunt modernizate de la un capat la celalalt, lipsind in acest context segmentul de la Gara de Est - Spitalul Victor Babes...
Singura linie modernizata cap-coada este Linia 9 fara bucla de la AEM...
radub, la 10 iulie 2015 - 10:04, a spus:
Pare o exagerare si datorita unui usor zoom folosit. Se vede prea mult portocaliu "indesat". In realitate nu este chiar asa...
#860
Postat 10 iulie 2015 - 17:21