STP Timișoara Forum: Armonia GT4MT - STP Timișoara Forum

Salt la continut

Imagine postata
  • (113 Pagini)
  • +
  • « Prima
  • 40
  • 41
  • 42
  • 43
  • 44
  • Ultima »
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

Armonia GT4MT Tramvaie modernizate la Astra Arad si Electroputere Pascani Evaluare topic: ***** 4 Voturi

Poll: Tramvaie noi sau vechi? (173 membri au votat)

Sunteti deacord cu modernizarea tramvaielor actuale?

Nu puteti vedea rezultatele acestui sondaj, pana cand nu votati . Va rugam sa va logati si sa va exprimati votul dvs. pentru a vedea rezultatele acestui sondaj.

Ca si alternativa, ati prefera tramvaie noi sau SH?

Nu puteti vedea rezultatele acestui sondaj, pana cand nu votati . Va rugam sa va logati si sa va exprimati votul dvs. pentru a vedea rezultatele acestui sondaj.
Voteaza Vizitatorii nu pot vota

#821 Useril este offline   radub 

  • --
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Banati 2
  • Postari: 333
  • Inregistrat: 04 iunie 08
  • Sexul:masculin

Postat 08 iulie 2015 - 17:13

Acum sunt mult mai incapatoare decat inainte. Despre remorci, numai de bine, de ce n-a dorit autoritatea contractanta sa modernizeze si remorci?!...

Pentru omul cu oglinzile si monitoarele: au, nene, monitoare, merg, afiseaza imagini...

Cu barele de la mijloc nu inteleg care e problema, ca au 4 bare in acel portal...
1

#822 Useril este offline   Gygyman6 

  • Membru Gold
  • Grup: Membru Gold
  • Postari: 3165
  • Inregistrat: 07 ianuarie 09
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 08 iulie 2015 - 17:28

Am fost si eu sa le vad azi, am ajuns mai tarziu dar am reusit sa urc si sa merg cu unul din ele. Ca prima impresie nu ma surprind neaparat cu ceva, sunt exact ca in pozele postate aici inainte de inaugurare. Spatiul din interior e mai claustrofob din cauza ca tavanul e mai jos (am fost cu un prieten mai inalt ca mine, si trebuia sa steie aplecat ca sa se poata deplasa in interior). Usile mi se par mai inguste, sper totusi ca barele despre care se vorbeste ca vor fi montate ,sa fie montate, e cam dificila urcarea pentru persoanele mai... "ramolite".

In concluzie, astept sa vad cum vor arata dupa o luna sau mai multe de utilizare, si cel mai important daca schimba cu ceva aceste 2 vagoane numarul actual al parcului si in consecinta timpii de asteptat de pe vreo linie, in caz contrar banii au cam fost aruncati aiurea, pentru ca a circula ca o sardina intr-o conserva fara clima si in una cu clima e cam tot una deoarece cald va fi oricum datorita aglomeratiei.
3

#823 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30203
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 08 iulie 2015 - 19:43

Vezi postareatimis2, la 08 iulie 2015 - 16:06, a spus:

Cum adica trebuie sa le monteze bare la usi?
tramvaiele astea sint ca masinile , cu dotari optionale? nu erau cica practic tramvaie noi?

Tramvaiele au fost prezentate, nu scoase pe traseu, deci mai au elemente care lipsesc si care trebuie montate.

Mai intii sa le puna monitoare sa vada in loc de oglinzi, bun, dar pentru ce le-au pus camere daca nu au pus si monitoarele pentru camerele alea? ca si cum mi-as lua centrala pe gaz dar eu nu mi-am tras gaz la casa.

Asta cu lipsa monitoarelor e deja o idee fixa, fara nicio legatura cu realitatea. E dotarea lor standard, neavand oglinzi clasice (vezi poza de mai jos) -_-

Acuma sa puna barele, pai un MTC nu trebuie sa aiba din fabricatie citeva dotari minimale STAS obligatorii?

Sigur ca trebuie sa aiba si vor avea, atunci cand vor fi scoase in circulatie, nu doar la o prezentare

Daca le-au pus in traseu inseamna ca le-au si omologat? daca circula legal?

Nu le-au scos pe traseu. Ai vazut vreo indicatie a liniei pe care circula? Chiar am afisat textul: "In curand pentru Timisoara"

Atita tam tam pentru ele, ca daca luau fostii meseriasi de la Electrometal , le puneau si bare, si oglinzi si orice.

Poate, doar ca fostii meseriasi sunt in pensie, in strainatate, sau la alte firme, care nu fac tramvaie.

Doar ce au venit si trebuie testate, apoi omologate dar intre timp trebuie dotate.

Arad, de exemplu nici nu are linie cu ecartamentul nostru pe care sa le fi incercat si cei de la Pascani nu au avut timpul necesar, presiune fiind sa fie aduse si prezentate de Ziua Transportului Public Local.


In aceasta poza se vede unul dintre monitoarele ce afiseaza imagini de la camerele exterioare:

Imagine atasata: DSCF5331_resize.jpg
1

#824 Useril este offline   radub 

  • --
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Banati 2
  • Postari: 333
  • Inregistrat: 04 iunie 08
  • Sexul:masculin

Postat 08 iulie 2015 - 20:26

3504 (cel real, adica de la Pascani). Bord, monitoare...

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: IMG_5295.JPG

0

#825 Useril este offline   timis2 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 688
  • Inregistrat: 20 octombrie 08

Postat 08 iulie 2015 - 20:32

Se pare ca trebuie sa explic putin ca sa nu fiu acuzat ca am o ideei fixe.


La inceput pe alte pagini am intrebat de ce trebuie omologate daca sint reparate si inainte de reparatie au fost omologate?
Mi s-a raspuns ca tramvaiele SINT PRACTIC NOI deci trebuie testate, omologate.

Daca sint NOI inseamna ca s-a fentat modalitatea de achizitie, apoi s-a desprins ideea ca si omologarea trebuie platita deci pretul unui tramvai creste. Nici macar nu am intrebat cine plateste.

Azi am intrebat de ce daca li s-a pus camere nu li s-a pus si monitoare direct in fabrica?

Adica din moment ce au fost in fabrica la refacut de ce nu li s-au montat acolo monitoarele in acelasi timp cu camerele, nu am intrebat daca functioneaza monitoarele.
Idem am intrebat de ce nu li s-au montat acolo barele.

Eu cred ca tramvaiele trebuiau sa vina cu toate doatrile gata montate, nu ca mai trebuie montate dupa ce le-am primit ca doar nu comanzi un lucru , il primesti, il prezinti cu fast dupa care mai mesteresti la el ca sa il poti folosi.

Am intrebat daca au fost omologate deci daca circula legal, de vreme ce n-au fost e fix egal ca au fost PREZENTATE rezulta ca ele au circulat ILEGAL la aceasta prezentare pentru ca au iesit pe drumuri publice.

Nu e o explicatie faptul ca cei de la Pascani au fost presati sa le trimita netestate, iar daca Aradul nu are ecartament, probabil ca trebuiau testate aici sub alta forma cu obtinerea unei autorizari.

Degeaba se supara unii ca nu ma inchin in fata acestei marete realizari de modernizare a tramvaielor.

troleibuzele si autobuzele cind au venit, tot asa au venit, fara bare, fara oglizi fara ceva? li s-au montat ulterior sau au fost in dotare direct din productie?
2

#826 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30203
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 08 iulie 2015 - 20:46

Sincer, imi parea ca e simplu si usor de inteles... Incerc sa explic, cu datele ce le am si eu:

Nu sunt noi, sunt reabilitate, dar fiind multe elemente noi montate pe ele, e nevoie de o omologare de tip, nu una individuala.
Nu au circulat ilegal, fiind inregistrate la primarie, lucru dovedit de numerele de inregistrare (cele galbene)
Tramvaiele nu au venit pe roti mii de kilometri, ca tot faceai comparatie cu autobuzele. Au venit demontate, adica cel de la Arad fara boghiuri si cel de la Pascani in doua bucati. Crezi ca nu e normal sa se faca teste si probe dupa ce se monteaza totul la loc?
Daca nu vrei sa accepti explicatia data, cum ca la presiunile primariei tramvaiele au venit mai repede decat dorea fabricantul si de aceea mai e de lucru si acum cand noi scriem pe forum, nu am ce face ca sa te conving.

Nici eu nu sunt mare fan reabilitare si asta s-a inteles din ce am scris pe aici, dar asta nu inseamna ca nu inteleg aceste aspecte.
2

#827 Useril este offline   radub 

  • --
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Banati 2
  • Postari: 333
  • Inregistrat: 04 iunie 08
  • Sexul:masculin

Postat 08 iulie 2015 - 21:01

timis2:

"Noi" inseamna componente 100% noi. Or, componentele inglobate in aceste tramvaie nu sunt toate noi. Serviciul feroviar critic in cazul de fata se numeste "Reparatie generala cu reconstructie si modernizare", a rezultat un produs feroviar critic clasa de risc 1A, ce necesita omologare tehnica de tip. Totul e perfect legal, unde vezi tu problema?

Legat de predarea vehiculelor... Unii producatori pot opta sa transporte produsele partial asamblate, din motive de siguranta. Altii transporta tramvaie lungi cu modulele separate. Importanta e starea vehiculelor in momentul semnarii documentelor de receptie. Au fost receptionate cele doua tramvaie?

Aceasta postare a fost editata de radub: 08 iulie 2015 - 21:01

3

#828 Useril este offline   NF1-800 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 223
  • Inregistrat: 07 septembrie 11
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara
  • Interese:Trenuri,Autobuze,Tramvaie.

Postat 08 iulie 2015 - 21:07

Cine era invitatul (din cadrul Regiei cred) de la ora 18 la Radio Timisoara? Nu de altceva dar se discuta intens despre tramvaiele modernizate.
0

#829 Useril este offline   Viktor 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 4686
  • Inregistrat: 25 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timişoara
  • Interese:Filme, poze, distractie, calatorii etc.Imi plac foarte mult tramvaiele Wegmann GT4.

Postat 08 iulie 2015 - 21:33

Vezi postareatimis2, la 08 iulie 2015 - 20:32, a spus:

troleibuzele au venit, tot asa au venit, fara bare, fara oglizi fara ceva? li s-au montat ulterior sau au fost in dotare direct din productie?


In 2008 cand au venit troleibuzele oglizile, panourile laterale ce mascheaza componentele de pe acoperis, barile etc. erau demontate, acestea fiind montate ulterior in garaj de catre o echipa.
2

#830 Useril este offline   gmtro 

  • Membru autentic
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 55
  • Inregistrat: 01 august 14

Postat 08 iulie 2015 - 23:24

Vezi postareatimis2, la 08 iulie 2015 - 20:32, a spus:

Daca sint NOI inseamna ca s-a fentat modalitatea de achizitie, apoi s-a desprins ideea ca si omologarea trebuie platita deci pretul unui tramvai creste. Nici macar nu am intrebat cine plateste.

Asta ar fi o chestie interesantă... care e totuşi preţul final - cu tot tacâmul - pe modelele astea. :eusa_think:
0

#831 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30203
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 08 iulie 2015 - 23:43

Asta va trebui sa intrebi la primarie. (chiar nu stiu sa-ti spun, decat ce se vehicula prin presa, adica in jur de 600.000€) Ei sunt cei care platesc si probabil ca vor si publica aceste date.

Vezi postareaViktor, la 08 iulie 2015 - 21:33, a spus:

In 2008 cand au venit troleibuzele oglizile, panourile laterale ce mascheaza componentele de pe acoperis, barile etc. erau demontate, acestea fiind montate ulterior in garaj de catre o echipa.

Exact. Cu toate astea, teoria conspiratiei functioneaza. -_-
Sa nu uitam si cat timp au mai stat cehii aici ca sa puna totul la punct si asta in timp ce deja se circula cu ele prin oras.
2

#832 Useril este offline   mile 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10862
  • Inregistrat: 08 octombrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Regiunea Banat
  • Interese:Navigatia pe Bega, tramvaie si firobuze

Postat 09 iulie 2015 - 10:17

Vezi postareaElektriska, la 08 iulie 2015 - 21:07, a spus:

Cine era invitatul (din cadrul Regiei cred) de la ora 18 la Radio Timisoara? Nu de altceva dar se discuta intens despre tramvaiele modernizate.




Invitatul de care pomenesti a fost Cosmin Bradu, purtatorul de cuvat al RATT-ului iar emisiunea se numeste Vestul Zilei (nume neinspirat dupa parerea mea) difuzata zilnic in zilele lucratoare, temele abordate fiind diferite de la o zi la alta...


Numai ca participarea la aceasta emisiune trebuia sa fie ante-factum si nu post-factum...

Tocmai spuneam mai sus cu niste postari ca evenimentul de ieri trebuia anuntat si "pregatit" cu 7 zile inainte de-a se petrece prin participarea persoanelor din conducerea RATT-ului la diverse emisiuni radio-tv pentru a fi mediatizat dar se pare ca nu s-a dorit acest lucru. Cred ca primarul a dorit doar prezenta masiva a presei pentru mediatizarea evenimentului post factum si nu prezenta numeroasa a timisorenilor. Timisorenii de rand au fost doar aceia care s-au aflat intamplator pe acolo...



Inteleg necesitatea postului de purtator de cuvant al unei institutii insa as fi preferat sa-l vad/aud pe domnul Goia in mass media locala pentru a da o mai mare greutate evenimentelor si pentru a ne arata ca RATT-ul este prezent si alaturi de timisoreni...Dar nici vorba de asa ceva!


PS Apropo de emisiunea de ieri de la Radio Timisoara, pensionarii din Dumbravita isi doresc sa calatoreasca gratuit cel putin cu Linia 14! @BogdanTm

Vezi postarearadub, la 08 iulie 2015 - 17:13, a spus:


Cu barele de la mijloc nu inteleg care e problema, ca au 4 bare in acel portal...



Pai este o problema si anume faptul ca tramvaiele nu vor circula mai mereu semi goale astfel ca fiecare calator sa se poata apuca de o bara. In momentul cand vor fi pline, foarte multe persoane vor sta chiar in acel spatiu relativ mare de la articulatie. Ori acesti calatori nu vor avea nici o posibilitate sa se imobilizeze, vor fi in "bataia vantului" sau vor fi nevoiti sa se tina de alti calatori...

Doar daca ne uitam la imagini cu (vechile) tramvaie/autobuze/firobuze articulate (romanesti si nu numai) vom vedea ca zona articulatiei era plina de bare de sustinere...atat verticale cat si semicirculare...

Deasemenea si la usile de acces in mijloacele de transport in comun, avem atat stalpul central cat si bare laterale dispuse in plan inclinat pentru a facilita urcarea, respectiv coborarea din MTC-uri...Nu putem fi toti cascadori! :eusa_think:


Daca aceste bare sunt pregatite si trebuie doar montate, atunci e bine! Insa n-am vazut eventualele gauri/filete date dinainte pentru montajul lor...De mentionat faptul ca ele trebuie prinse extrem de rigid caci altfel in scurt timp se vor desprinde devenind inutile...
1

#833 Useril este offline   gmtro 

  • Membru autentic
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 55
  • Inregistrat: 01 august 14

Postat 09 iulie 2015 - 11:43

Bună...
Am o curiozitate. Pentru "minunile" astea două, există vreo fişă tehnică cu caracteristicile lor?
Pasageri, viteză, etc... chestii normale la un produs tehnic.

mersi şi scuze dacă subiectul are deja răspuns...

Gabriel TM

[doar ca exemplu : http://www.oradea.ro...TL_Siemens.pdf]

Aceasta postare a fost editata de gmtro: 09 iulie 2015 - 13:04

0

#834 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30203
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 09 iulie 2015 - 12:37

Nu exista deocamdata. Daca o sa primesc asa ceva, va arat si voua.
1

#835 Useril este offline   cseh_17 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 12614
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Bergisch-Gladbach / Köln

Postat 09 iulie 2015 - 12:48

Vad ca aveti teme aprinse aici... Eu vin cu o intrebare simpla si de logica elementara...

@Florin, ai reusit sa intrebi prin depou despre faza cu acelasi numar de parc? Sunt tare curios care ar fi motivatia, si daca o vor corecta in timp util...
0

#836 Useril este offline   InF3rNO0o 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 312
  • Inregistrat: 24 decembrie 11

Postat 09 iulie 2015 - 13:12

Imagine postata
Imagine postata
Imagine postata
Imagine postata

ceva brosura promovata de https://www.facebook.com/SeedLandor pe facebook mi-a aparut. da nu prea inteleg cu ce se ocupa firma asta
2

#837 Useril este offline   gmtro 

  • Membru autentic
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 55
  • Inregistrat: 01 august 14

Postat 09 iulie 2015 - 14:15

Vezi postareaInF3rNO0o, la 09 iulie 2015 - 13:12, a spus:

ceva brosura promovata de https://www.facebook.com/SeedLandor pe facebook mi-a aparut. da nu prea inteleg cu ce se ocupa firma asta

E firmă de publicitate şi rebranding... probabil ei au schimbat denumirea din Revolut în Armonia...
http://seed-consulta...egory/proiecte/
Ce nu reuşesc să găsesc e dacă au contract separat cu PMT/RATT sau au lucrat cu Paşcaniul(sau Aradul) la treaba asta
0

#838 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30203
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 09 iulie 2015 - 16:55

Vezi postareacseh_17, la 09 iulie 2015 - 12:48, a spus:

Vad ca aveti teme aprinse aici... Eu vin cu o intrebare simpla si de logica elementara...

@Florin, ai reusit sa intrebi prin depou despre faza cu acelasi numar de parc? Sunt tare curios care ar fi motivatia, si daca o vor corecta in timp util...

Echipele de la Pascani si Arad au plecat pentru scurt timp acasa. Cred ca doar luni vor reveni.
0

#839 Useril este offline   NF1-800 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 223
  • Inregistrat: 07 septembrie 11
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara
  • Interese:Trenuri,Autobuze,Tramvaie.

Postat 09 iulie 2015 - 18:02

Acum ca suntem in tema, ceea ce retin din emisiunea radio cu domnul Cosmin este ca se are in vedere modernizarea a doar 30 de tramvaie (adica 50% din parcul actual) unde intr-un viitor indepartat zic eu, vor fi ganduri de a cumpara tramvaie noi...cate nu stiu dar ma intreb atunci care este miscarea? In primul rand de ce doar 30? Doar pentru atat s-au alocat bani? Mi se pare putin aiurea sa modernizezi doar jumatate de parc. Si sa zicem ca avem in "n" ani jumatate de parc modernizat, atunci cele ramase se vor casa atunci cand (cand o fi si asta) se vor achizitiona tramvaie noi?
Totodata s-a precizat ca aceste 2 tramvaie vor circula pe linia 1 si 2 pe motiv ca infrastructura ar fi mai buna pe relatiile acestea. Cu linia 1 hai ca sunt de acord ca ajunge la gara mare dar in locul liniei 2 cred ca se poate pune linia 6.
2

#840 Useril este offline   BogdanTm 

  • Membru VIP
  • Grup: VIP
  • Postari: 2373
  • Inregistrat: 06 septembrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara
  • Interese:trenurile, calatoriile,sahul

Postat 09 iulie 2015 - 20:10

Vezi postareaFlorin.B RATT, la 08 iulie 2015 - 19:43, a spus:

Arad, de exemplu nici nu are linie cu ecartamentul nostru pe care sa le fi incercat si cei de la Pascani nu au avut timpul necesar, presiune fiind sa fie aduse si prezentate de Ziua Transportului Public Local.


Eh...eu asta chiar nu o pot pricepe. Cum adica "presiune"? Cat timp consortiul de firme a castigat o licitatie in mod cinstit si i-a fost atribuita ce presiune poate pune primarita ??? E vorba de "influente" pe linie de partid? sau totul e ca sa putem ascunde lucrari neexecutate si pentru care cel mai simplu e sa invocam scuza "lipsei timpului necesar datorat presiunilor"? Si e mai simplu sa munceasca angajatii RATT sa termine pe gratis ceea ce altii au fost platiti in euro sa faca? Interesant ca la pasaj si la centrul istoric constatam o totala lipsa de "presiune"...Cum de nu le-a venit si celor 2 firme ideea geniala sa invoce conditiile meteo total nefavorabile sau munca la camp pentru angajatii lor?.....se pare ca la astfel de argumente...primaria noastra ramane fara nici un argument...invocand vesnic argumentul (de altfel argumentat) ca o firma privata care a castigat licitatia isi organizeaza graficul de lucrari dupa cum considera necesar.....
2

Arata acest topic


  • (113 Pagini)
  • +
  • « Prima
  • 40
  • 41
  • 42
  • 43
  • 44
  • Ultima »
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

1 useri citesc topicul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi