Armonia GT4MT Tramvaie modernizate la Astra Arad si Electroputere Pascani
#681
Postat 27 iunie 2015 - 09:20
#683
Postat 27 iunie 2015 - 09:49
La fel ca si in cazul sistemului de inchiriat biciclete, velotm, (sau a modernizarii de la Banatim, daca vreti) prevad ca RATT-ul va avea mult de lucru dupa receptie.

#684
Postat 27 iunie 2015 - 10:25
mile, la 27 iunie 2015 - 06:57, a spus:
Dar cred oricum ca numaratoarea inversa a inceput!
Poate ne anunta (cu niste poze

Numaratoarea inversa a inceput. Fotografii nu pot publica.
Aceasta postare a fost editata de radub: 28 iunie 2015 - 08:22
#685
Postat 28 iunie 2015 - 13:17

Ma abtin sa comentez despre acesta secretizare, si abia astept sa le vad!
Sa fie intr-un ceas bun! si sper din tot sufletul sa nu fim dezamagiti de ce vom vedea!
#686
Postat 28 iunie 2015 - 13:34

#687
Postat 28 iunie 2015 - 13:58
dorum, la 28 iunie 2015 - 13:17, a spus:

Ma abtin sa comentez despre acesta secretizare, si abia astept sa le vad!
Sa fie intr-un ceas bun! si sper din tot sufletul sa nu fim dezamagiti de ce vom vedea!
Pana la preluarea (in acte) de catre beneficiar, tramvaiele apartin unor firme private care functioneaza intr-un mediu concurential acerb. Este normal sa aiba anumite strategii care sa le ofere protectie in fata concurentilor, iar pragul secretizarii informatiilor este la latitudinea fiecarei firme. Eu unul consider ca de la un anumit punct, cand riscuri nu prea mai sunt, e cazul sa existe un minim de transparenta, pentru ca atmosfera sa devina mai prietenoasa cu publicul larg, caruia in fond i se adreseaza produsele, dar, na, asta e parerea mea si nu e neaparat sa fie si cea corecta. Deci, cand va veni momentul, vor aparea si imagini (banuiala mea e ca vor aparea fotografii facute intamplator in timpul transportului sau de la zecile/sutele de oameni care au intrat si vor intra in contact cu produsul pana la prezentarea publica oficiala, ceea ce consider ca e mai rau pentru prezentarea unui produs decat o "desecretizare" controlata si facuta profesionist, dar, inca o data zic, fiecare firma isi are propriile strategii si dincolo de asta discutam discutii).
Aceasta postare a fost editata de radub: 28 iunie 2015 - 14:02
#690
Postat 28 iunie 2015 - 14:31
#691
Postat 28 iunie 2015 - 18:24
Dar, cate transporturi ai vazut ("pe viu" sau online) astfel protejate? Eu, sincer sa fiu, doar unul. Cate neprotejate? O multime! Ca sa o spun altfel, de exemplu, nici unul dintre transporturile de tramvaie de epoca restaurate la Iasi pentru Austria si Germania (cu o valoare foarte mare si ele si cu elemente de pictura cu totul deosebite) nu a beneficiat de o astfel de protectie (si erau organizate de fiecare data de partenerul austriac).
Aceasta postare a fost editata de radub: 28 iunie 2015 - 18:54
#693
Postat 28 iunie 2015 - 20:52



sursa http://www.opiniatim...este/28/06/2015
Aceasta postare a fost editata de InF3rNO0o: 28 iunie 2015 - 20:53
#694
Postat 28 iunie 2015 - 21:27
#696
Postat 28 iunie 2015 - 21:45
radub, la 28 iunie 2015 - 18:24, a spus:
Pe "viu" nici unul, doar online 1. Eu va intrebam pentru ca ati spus ca producatorul de la Pascani dorea ca vehiculul sa nu fie vazut de nimeni dinafara companiei pana la prezentarea lui oficiala.
Multumesc pt raspunsuri.

Legat de tramvai, arata chiar bine.
#697
Postat 28 iunie 2015 - 21:52
#699
Postat 28 iunie 2015 - 23:41

#700
Postat 29 iunie 2015 - 07:04