STP Timișoara Forum: Armonia GT4MT - STP Timișoara Forum

Salt la continut

Imagine postata
  • (113 Pagini)
  • +
  • « Prima
  • 17
  • 18
  • 19
  • 20
  • 21
  • Ultima »
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

Armonia GT4MT Tramvaie modernizate la Astra Arad si Electroputere Pascani Evaluare topic: ***** 4 Voturi

Poll: Tramvaie noi sau vechi? (173 membri au votat)

Sunteti deacord cu modernizarea tramvaielor actuale?

Nu puteti vedea rezultatele acestui sondaj, pana cand nu votati . Va rugam sa va logati si sa va exprimati votul dvs. pentru a vedea rezultatele acestui sondaj.

Ca si alternativa, ati prefera tramvaie noi sau SH?

Nu puteti vedea rezultatele acestui sondaj, pana cand nu votati . Va rugam sa va logati si sa va exprimati votul dvs. pentru a vedea rezultatele acestui sondaj.
Voteaza Vizitatorii nu pot vota

#361 Useril este offline   Viktor 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 4686
  • Inregistrat: 25 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timişoara
  • Interese:Filme, poze, distractie, calatorii etc.Imi plac foarte mult tramvaiele Wegmann GT4.

Postat 13 iunie 2014 - 19:14

Vezi postareaChagall, la 13 iunie 2014 - 18:03, a spus:

Cate Wegmann-uri nefunctionale mai are RATT?

Moarte
3502
3504(cel care este trimis acum)
3512
3513
3516(din care a mai ramas doar caroseria si a fost dus pe rampa si a fost folosit pe post de "depozit" de deseuri de tramvaie)
3517
3518
3520(cel implicat in accidentul cu betoniera)
3531
3534(cel implicat in accidentul de la Maria)
3536
3539

Functionale
3509(solo)
3510(cu remorca 3704)
3511(solo)
3514(solo)
3515(solo)
3519(solo)
3521(solo)
3523(cu remorca 3738)
3525(solo)
3527(solo)
3529(cu remorca 3742)
3540(cu remorca 3525)
3543(solo)
3546(solo)*vagonul restaurant
3547(solo)
3550(solo)
3551(solo)
3552(solo)
3553(cu remorca 3709)
3554(solo)*cel cu afisaj electronic
3559(solo)
4

#362 Useril este offline   Chagall 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10295
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:nespecificat

Postat 13 iunie 2014 - 19:17

Deci avem 10-12 Wegmann-uri defecte care pot fi modernizate, fara a afecta actualul parc functional. Statistic stam destul de bine.
1

#363 Useril este offline   cseh_17 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 12614
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Bergisch-Gladbach / Köln

Postat 13 iunie 2014 - 21:54

Sincer nu stiu ce se mai poate recupera din #3516 sau chiar si din #3520 :eusa_think:
0

#364 Useril este offline   Viktor 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 4686
  • Inregistrat: 25 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timişoara
  • Interese:Filme, poze, distractie, calatorii etc.Imi plac foarte mult tramvaiele Wegmann GT4.

Postat 13 iunie 2014 - 22:08

Din 3516 nu au nevoie decat de caroserie si niste boghie. Nu au nevoie de fata(iar daca ar avea nevoie de fata ar putea sa o reproduca ca mare lucru pentru ei nu este).
3520 cam da, acela e cam naspa, pentru ca are structura de rezistenta afectata.

Vezi postareaChagall, la 13 iunie 2014 - 19:17, a spus:

Deci avem 10-12 Wegmann-uri defecte care pot fi modernizate, fara a afecta actualul parc functional. Statistic stam destul de bine.

Exceptandu-l pe '20 care are structura afectata, restul ar putea fi reparate fara nici o problema. Sa nu crezi ca '04 mai are ceva infara de caroserie(vechea melamina care a ramas acolo) si boghie.
2

#365 Useril este offline   Wegmann 

  • Membru Gold
  • Grup: Membru Gold
  • Postari: 2281
  • Inregistrat: 09 decembrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Erlangen/Nürnberg

Postat 14 iunie 2014 - 13:53

Deci ar exista un "parc" de Wegmannuri renovabile. Ar fi destule chiar si pentru o serie mica. Dar nu exista nici un fel de proiect. Se cunosc cateva date generale (nici alea nu-s sigure) si in rest "vedem ce iese". Romanian artwork.
1

#366 Useril este offline   radub 

  • --
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Banati 2
  • Postari: 333
  • Inregistrat: 04 iunie 08
  • Sexul:masculin

Postat 14 iunie 2014 - 14:43

Da' de unde stii tu ce exista si ce nu exista de tot insisti cu prostia asta?! Tu crezi ca vei vedea vreodata cu ochisorii tai ceva din proiectul tehnic?! Nu va opriti din batut campii, ferit-ar sfantu'...
-1

#367 Useril este offline   cseh_17 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 12614
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Bergisch-Gladbach / Köln

Postat 14 iunie 2014 - 16:06

Ca deh', mai nou o fi la Pascani ca la NASA! :so pe iei:
1

#368 Useril este offline   radub 

  • --
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Banati 2
  • Postari: 333
  • Inregistrat: 04 iunie 08
  • Sexul:masculin

Postat 14 iunie 2014 - 16:29

Nici la Pascani, nici la Arad, nu e NASA, baiete, dar sunt doua firme. Cand o sa mai cresti (inclusiv la minte) o sa afli si ce inseamna asta...
-1

#369 Useril este offline   radub 

  • --
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Banati 2
  • Postari: 333
  • Inregistrat: 04 iunie 08
  • Sexul:masculin

Postat 14 iunie 2014 - 16:34

Se pregatesc doua tramvaie de drum, ambele pe trailer. Unul e 3504, cum deja stiti, celalalt e 3517. Unul merge la Arad, celalalt la Pascani. Care unde inca nu cunosc.

Aceasta postare a fost editata de radub: 14 iunie 2014 - 16:35

4

#370 Useril este offline   cseh_17 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 12614
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Bergisch-Gladbach / Köln

Postat 14 iunie 2014 - 16:49

Sa clarificam...

Din cate am inteles eu pana acum, tramvaiele se vor moderniza sub acelasi proiect, doar in doua locatii diferite...

Daca este asa, culmea ar fii, ca la urma sa existe diferente de calitate in special...
0

#371 Useril este offline   Doppler 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10593
  • Inregistrat: 14 februarie 11
  • Sexul:masculin

Postat 14 iunie 2014 - 19:10

In urma acestui "experiment" se poate decide unde sa se modernizeze urmatoarele tramvaie (Pascani sau Arad)?
0

#372 Useril este offline   radub 

  • --
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Banati 2
  • Postari: 333
  • Inregistrat: 04 iunie 08
  • Sexul:masculin

Postat 14 iunie 2014 - 19:23

Am mai spus ca ambele firme vor lucra in egala masura pe tot parcursul derularii acestui contract, dupa acelasi proiect si cu aceiasi parteneri.
0

#373 Useril este offline   Chagall 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10295
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:nespecificat

Postat 14 iunie 2014 - 22:00

Mie Aradenii mi se par mai seriosi. :D
1

#374 Useril este offline   cseh_17 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 12614
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Bergisch-Gladbach / Köln

Postat 14 iunie 2014 - 22:05

Asta era deja clar, insa eu faceam referire la mana de lucru si echipamente. Sa nu imi zici ca cele 2 puncte de lucru sunt IDENTIC pana la ultimul amanunt echipate, si ca muncitorii din ambele sectii au exact aceeasi calificari... Vorbim totusi de 2 firme diferite care executa acelasi proiect.



Ca sa vedeti ca nu bat campii, am sa fac un mic :offtopic:. Se intampla in anii '80 Germania. Köln are deja vreo 20 de ani la activ cu modele de Düwag de prin anii '60, si incepe "ingroparea" liniilor de tramvai. Drept urmare se intocmeste un proiect si se organizeaza o licitatie. La final raman 2 firme. Düwag (din Düsseldorf) si o firma din Berlin (numele imi scapa). Pentru ca pe hartie nu se poate decide un castigator, se da comanda la 4 tramvaie (2 trenuri) de la fiecare constructor. In fine, dupa o perioada de, sosesc tramvaiele, identice de altfel (maiputin inclinrea botului, si culoarea interiorului). Dupa un an de exploatare se da comanda la restul de 18 bucati(9 trenuri) de la fiecare. Insa inca inainte ca livrarea sa fie dusa la bun sfarsit, se constata cu stupoare, ca desi total identice tehnic, tramvaiele realizate la Berlin sunt net inferioare calitativ celor produse la Düsseldorf, astfel livrarea este sistata, si toata comanda de 50 trenuri parca, este transferata la Düwag. Astfel dupa mai bine de 30 de ani, circula 98% dintre tramvaiele livrate de Düwag, si doar 2 trenuri dintre cele 10 din Berlin.

Sper ca se intelege ideea... Nu contest pregatirea niciuneia dintre echipe, insa nu ar fi un caz izolat, sa avem de a face cu un astfel de caz...
1

#375 Useril este offline   radub 

  • --
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Banati 2
  • Postari: 333
  • Inregistrat: 04 iunie 08
  • Sexul:masculin

Postat 14 iunie 2014 - 23:16

Daca prostia ar durea...
-1

#376 Useril este offline   cseh_17 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 12614
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Bergisch-Gladbach / Köln

Postat 14 iunie 2014 - 23:39

Daca nu as contesta cunostintele tale de germana, ti-as face o poza la articolul de unde am scos povestea...


De altfel, imi cer scuze ca am avut indrazneala de a compara Berlinul si Düsseldorful(cu una dintre cele mai impresionante istorii in productia tramvaielor) cu niste "amatori" din Arad si Pascani, care ambii au experienta a exact un tramvai asamblat respectiv carpit... Si imi cer scuze din nou ca am asteptari reale, si nu baliverne pentru viitorul tramvaiului timisorean... :respekt:
1

#377 Useril este offline   Wegmann 

  • Membru Gold
  • Grup: Membru Gold
  • Postari: 2281
  • Inregistrat: 09 decembrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Erlangen/Nürnberg

Postat 15 iunie 2014 - 05:07

Vezi postarearadub, la 14 iunie 2014 - 23:16, a spus:

Daca prostia ar durea...


Daca ai informatii mai exacte lumineaza ne si pe noi.



0

#378 Useril este offline   radub 

  • --
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Banati 2
  • Postari: 333
  • Inregistrat: 04 iunie 08
  • Sexul:masculin

Postat 15 iunie 2014 - 09:46

Informatii mai exacte despre ce? Despre cum bat campii unii care in viata vietii lor n-au calcat vreodata in interiorul vreuneia dintre cele doua firme, dar isi dau cu parerea despre dotari si personal?! In rest, cred ca am oferit mai sus destule informatii exacte pentru moment. Nu mai asteptati flux informational imbelsugat despre cum decurge acest proiect, pentru ca nu este posibil! Repet, sunt doua firme private care joaca intr-un mediu concurential dur si isi vor proteja intotdeauna activitatea. De asemenea, repet ce v-am mai spus cu o ocazie: de la mine primiti doar informatii extrem de bine autocenzurate, sub cantitatea de informatii pe care o detin (insa si aceea reprezentand doar o farama din intreg) si total inofensive, intrucat stiu sa fiu corect in relatia cu cei care mi-au acordat increderea. Altfel nici nu le-as mai avea...

Cseh: n-avea tu grija cunostintelor mele de germana, ci ingrijeste-te sa ti le imbunatatesti in permanenta pe ale tale! Nu am citit absolut nimic din povestile alea de mai sus, pentru ca nu ma intereseaza trasnaile cu drobi de sare. Eu astept sa vad niste tramvaie gata, apoi sa aflu date despre exploatarea lor din ambele tabere (producatori si utilizator). Dupa aceea imi voi face singur o parere.

Aceasta postare a fost editata de radub: 15 iunie 2014 - 10:09

-1

#379 Useril este offline   Gygyman6 

  • Membru Gold
  • Grup: Membru Gold
  • Postari: 3161
  • Inregistrat: 07 ianuarie 09
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 15 iunie 2014 - 12:30

Vezi postarearadub, la 15 iunie 2014 - 09:46, a spus:

...sunt doua firme private care joaca intr-un mediu concurential dur...


Poti sa ne spui pe ce loc sunt clasate fiecare in topul firmelor din acest domeniu?
1

#380 Useril este offline   Chagall 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10295
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:nespecificat

Postat 15 iunie 2014 - 13:52

Vezi postarearadub, la 15 iunie 2014 - 09:46, a spus:

[...] sunt doua firme private care joaca intr-un mediu concurential dur si isi vor proteja intotdeauna activitatea. [...]

Wtf?!? Ce atata secretomanie? Dorim doar sa vedem cateva randări, sa ne facem o impresie cum vor arata aceste garnituri dupa reabilitare. Totusi e vorba de bani publici aici.
Oricum, peste cateva luni, prima garnitura va fi pe strazile Timisoarei, iar atunci orice muritor de rand va avea posibilitatea sa "fure vizual" tehnologia de la Pascani. :Facepalm_emote_gif:
9

Arata acest topic


  • (113 Pagini)
  • +
  • « Prima
  • 17
  • 18
  • 19
  • 20
  • 21
  • Ultima »
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

6 useri citesc topicul
0 membri, 6 vizitatori, 0 utilizatori anonimi