STP Timișoara Forum: Armonia GT4MT - STP Timișoara Forum

Salt la continut

Imagine postata
  • (113 Pagini)
  • +
  • « Prima
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • Ultima »
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

Armonia GT4MT Tramvaie modernizate la Astra Arad si Electroputere Pascani Evaluare topic: ***** 4 Voturi

Poll: Tramvaie noi sau vechi? (173 membri au votat)

Sunteti deacord cu modernizarea tramvaielor actuale?

Nu puteti vedea rezultatele acestui sondaj, pana cand nu votati . Va rugam sa va logati si sa va exprimati votul dvs. pentru a vedea rezultatele acestui sondaj.

Ca si alternativa, ati prefera tramvaie noi sau SH?

Nu puteti vedea rezultatele acestui sondaj, pana cand nu votati . Va rugam sa va logati si sa va exprimati votul dvs. pentru a vedea rezultatele acestui sondaj.
Voteaza Vizitatorii nu pot vota

#241 Useril este offline   cseh_17 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 12614
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Bergisch-Gladbach / Köln

Postat 06 februarie 2014 - 01:00

Vezi postareaChagall, la 05 februarie 2014 - 20:47, a spus:

:up_arow: Stănescu cam are dreptate.



Let me put it this way:

Daca Stanescu ramanea director, azi altfel statea treburile atat la regie, cat si la starea tramvaielor.
1

#242 Useril este offline   radub 

  • --
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Banati 2
  • Postari: 333
  • Inregistrat: 04 iunie 08
  • Sexul:masculin

Postat 15 aprilie 2014 - 10:36

Railway Insider (http://www.railwayin...s/62483?lang=ro):

Citeaza

Asocierea Electroputere VFU Paşcani – Astra Vagoane Călători va moderniza tramvaiele GT4 din Timişoara

Consorţiul format din companiile Electroputere VFU Paşcani, în calitate de lider şi Astra Vagoane Călători, asociat, a fost declarat câştigător al licitaţiei deschise pentru servicii de reparaţie generală cu reconstrucţie şi modernizare a vagoanelor de tramvai GT4 din Municipiul Timişoara.
Primăria Municpiului Timişoara a anunţat, la 3 aprilie, că în urma evaluării ofertei depuse de către asocierea Electroputere VFU Paşcani – Astra Vagoane Călători, aceasta a fost declarată câştigătoare, având preţul de 65.000.000 lei, fără TVA (14,5 milioane euro).
Vagoanele reconstruite şi modernizate vor trebui să aibă patru uşi comandate electric, compartiment separat pentru vatman, instalaţie de climatizare, sistem video pentru exteriorul şi interiorul vagoanelor de tramvai, sistem de informare audio şi vizuală a pasagerilor.
Durata contractului va fi de patru ani, acordul-cadru presupunând încheierea a patru contracte subsecvente. Proiectul va fi finanţat de la bugetul local, urmând a se moderniza un număr de maximum 30 de tramvaie GT4.

Aceasta postare a fost editata de radub: 15 aprilie 2014 - 10:38

7

#243 Useril este offline   Chagall 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10295
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:nespecificat

Postat 15 aprilie 2014 - 11:47

Fara acord-cadru, in pretul de 65.000.000 lei, fără TVA (14,5 milioane euro), cate tramvaie au fost prevazute pentru modernizare.
De asemenea, mai am o curiozitate, tramvaiele vor fi modernizate la Paşcani sau la Arad?
0

#244 Useril este offline   radub 

  • --
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Banati 2
  • Postari: 333
  • Inregistrat: 04 iunie 08
  • Sexul:masculin

Postat 15 aprilie 2014 - 11:56

La Pascani.
1

#245 Useril este offline   Vali 

  • Membru VIP**
  • Grup: VIP
  • Postari: 1531
  • Inregistrat: 04 noiembrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara
  • Interese:Modeling feroviar, transportul in comun(in special trolebuzele :D)

Postat 15 aprilie 2014 - 16:40

Asta mai e si o nelamurire vor fi modernizate impreuna cu remorcile sau doar vagonu motor si remorcile la gunoi cu ele... :eusa_think: :eusa_think:
-3

#246 Useril este offline   radub 

  • --
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Banati 2
  • Postari: 333
  • Inregistrat: 04 iunie 08
  • Sexul:masculin

Postat 15 aprilie 2014 - 17:15

Vor fi modernizate doar vagoane motor, insa documentatia de atribuire prevede asigurarea elementelor necesare atasarii remorcilor.
0

#247 Useril este offline   Vali 

  • Membru VIP**
  • Grup: VIP
  • Postari: 1531
  • Inregistrat: 04 noiembrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara
  • Interese:Modeling feroviar, transportul in comun(in special trolebuzele :D)

Postat 15 aprilie 2014 - 18:14

Daca doar vagonul motor se va reabilita si remorca nu intr-un fel mi se pare partial inutila... adika un vagon modern: vara clima intr-un vagon si remorca sauna :) iarna caldura in primu frigider in al-2-lea :) cea mai tare combinatie posibila :Facepalm_emote_gif:. Sau Timisoara va fi alt oras care renunta la remorci cum sor renuntat si la troleibuze articulate :censored:

Aceasta postare a fost editata de Vali: 15 aprilie 2014 - 18:15

0

#248 Useril este offline   Chagall 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10295
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:nespecificat

Postat 15 aprilie 2014 - 18:38

Vezi postarearadub, la 15 aprilie 2014 - 17:15, a spus:

Vor fi modernizate doar vagoane motor, insa documentatia de atribuire prevede asigurarea elementelor necesare atasarii remorcilor.

In cazul asta, reabilitarea va fi o strutocamila. :Facepalm_emote_gif:
In acord-cadru s-ar putea prevedea reabilitarea remorcilor? Si apropo, noile motoare cu care vor fi dotate aceste vagoane motor, vor avea putere suplimentara necesara de a tracta si o remorca plina cu pasageri?
1

#249 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30167
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 15 aprilie 2014 - 19:39

Chiar ar fi ciudat sa ai vagonul motor modern si remorca nu. E vorba de iluminat, incalzire, automatizare usi, wi-fi (ca asa se lauda primarul), AC, afisare si anuntare, comunicare parte ticketing (care ziceam eu ca va fi prin wi-fi (fara nicio legatura cu cel pentru clienti, ci dupa modelul implementat de noi acum cativa ani))etc.
Dar, cum spuneam, sa asteptam sa vedem. Nu cred ca nu se va pune problema aceasta.
0

#250 Useril este offline   Viktor 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 4686
  • Inregistrat: 25 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timişoara
  • Interese:Filme, poze, distractie, calatorii etc.Imi plac foarte mult tramvaiele Wegmann GT4.

Postat 15 aprilie 2014 - 19:51

Mi sa pare ilogic ca in cadrul acestui proiect de reabilitare sa fie incluse doar vagoanele motor, nu si vagoanele remorci. Totusi este un cuplu format din Vagon Motor+Vagon Remorca, iar unul fara celalat nu merge(ma refer strict legat de realibilitare).
0

#251 Useril este offline   radub 

  • --
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Banati 2
  • Postari: 333
  • Inregistrat: 04 iunie 08
  • Sexul:masculin

Postat 15 aprilie 2014 - 20:09

http://tramclub.org/...ad.php?id=89039

Aveti in link-ul de mai sus documentatia de atribuire. Nu sunt prevazute si remorci pentru modernizare.
1

#252 Useril este offline   Chagall 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10295
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:nespecificat

Postat 15 aprilie 2014 - 20:10

Elegant ar fi sa fie prevazuta o articulatie intre vagonul motor si remorca, astfel incat calatorul sa poata circula de la cabina vatmanului, pana in capatul vagonului. Din pacate, tehnic s-ar putea sa nu fie posibil asa ceva. :(
0

#253 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30167
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 15 aprilie 2014 - 20:57

Vezi postarearadub, la 15 aprilie 2014 - 20:09, a spus:

Nu sunt prevazute si remorci pentru modernizare.

Stim Radu, dar e ciudat si sper ca esti de acord cu asta. :intrebare: Adica, mai degraba se va renunta la ele, ca altfel e foarte ciudat, daca nu vrem sa avem doua clase (de confort) ca la CFR. :)
0

#254 Useril este offline   radub 

  • --
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Banati 2
  • Postari: 333
  • Inregistrat: 04 iunie 08
  • Sexul:masculin

Postat 16 aprilie 2014 - 08:48

De acord sigur ca sunt si consider ca e o problema reala neincluderea de remorci pentru modernizare (sau macar transformarea unor remorci in vagoane motor si cuplarea in mod flexibil - deci cu decuplare si recuplare oricand in timpul unei zile, dupa necesitati - a vagoanelor motor), insa, in conditiile date, nu ar fi o problema asigurarea capacitatii de transport?! Sunt suficiente celelalte trenuri pentru asigurarea capacitatii unde si cand e nevoie si de remorci, sau RATT va fi nevoita, totusi, sa faca improvizatii cu vagon motor modernizat si remorca nemodernizata? In plus, cum ar da la public faptul ca regia se fereste sa puna tramvaiele modernizate pe trasee aglomerate?
4

#255 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30167
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 16 aprilie 2014 - 11:03

Da, oricum ai privi lucrurile, e ciudat acest aspect.
0

#256 Useril este offline   savagedanyro 

  • Membru autentic
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 112
  • Inregistrat: 13 decembrie 11
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 16 aprilie 2014 - 11:22

Ar merita problema lamuriri suplimentare.
Dar cui sa le cerem ?
0

#257 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30167
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 16 aprilie 2014 - 11:56

Nu stiu cine a conceput caietul de sarcini. (cred ca primaria) Ei ar trebui sa stie cel mai bine.
0

#258 Useril este offline   Gygyman6 

  • Membru Gold
  • Grup: Membru Gold
  • Postari: 3161
  • Inregistrat: 07 ianuarie 09
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 16 aprilie 2014 - 15:37

Primaria parca spunea ca face modernizarea pentru a asigura un necesar de tramvaie, deoarece regia nu mai reuseste sa sustina tramvaiele actuale in stare de functionare.
Teoretic nu ar mai fii nevoie de atatea remorci daca pe linii ar exista mai multe trenuri la anumite ore. Eu asa tin minte ca suna una din scuezele pentru care nu exista alta solutie la tramvaie in acest moment.
0

#259 Useril este offline   Chagall 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10295
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:nespecificat

Postat 16 aprilie 2014 - 16:29

Nici vatmani nu sunt destui.
0

#260 Useril este offline   Gygyman6 

  • Membru Gold
  • Grup: Membru Gold
  • Postari: 3161
  • Inregistrat: 07 ianuarie 09
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 16 aprilie 2014 - 16:46

Eu stiu asta, dar cred ca celor din Primarie a uitat cineva sa le spuna aspectul asta.
0

Arata acest topic


  • (113 Pagini)
  • +
  • « Prima
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • Ultima »
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

1 useri citesc topicul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi