STP Timișoara Forum: Armonia GT4MT - STP Timișoara Forum

Salt la continut

Imagine postata
  • (113 Pagini)
  • +
  • « Prima
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • Ultima »
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

Armonia GT4MT Tramvaie modernizate la Astra Arad si Electroputere Pascani Evaluare topic: ***** 4 Voturi

Poll: Tramvaie noi sau vechi? (173 membri au votat)

Sunteti deacord cu modernizarea tramvaielor actuale?

Nu puteti vedea rezultatele acestui sondaj, pana cand nu votati . Va rugam sa va logati si sa va exprimati votul dvs. pentru a vedea rezultatele acestui sondaj.

Ca si alternativa, ati prefera tramvaie noi sau SH?

Nu puteti vedea rezultatele acestui sondaj, pana cand nu votati . Va rugam sa va logati si sa va exprimati votul dvs. pentru a vedea rezultatele acestui sondaj.
Voteaza Vizitatorii nu pot vota

#221 Useril este offline   radub 

  • --
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Banati 2
  • Postari: 333
  • Inregistrat: 04 iunie 08
  • Sexul:masculin

Postat 04 februarie 2014 - 19:01

Limbaj suburban?! Unde?! Cand?! Altu' care n-are proprietatea termenilor si-si traieste viata la pension... RATT?! Scrie undeva ca ma adresez RATT?! RATT si PMT sunt pe drumul cel bun, problema e ca voi, comentatorii de pe margine, habar n-aveti cu ce se mananca ce le cereti. Cine este radub?! Un om de bine... Pentru cine are minte...

Gigele, daca ti-ar pasa de banii publici, ai avea judecata. Dar... pe tine nu te intereseaza de fapt banul public, ci doar sa visezi ca esti in Timisoara ca-n Occident. Or, din pacate, nu esti.

Cititi si bagati la tartacute: http://tramclub.org/...=11685&start=10

Urmeaza Clujul, pe acelasi tipar, peste vreo 4 ani, cand se termina si acolo garantia si polonezii pleaca din oras... Deocamdata strang din dinti si repara ei pe rupte ce strica clujenii (vatmanii, infrastructura, traficul)...

Ati priceput sau tot va fac probleme sinapsele?

Aceasta postare a fost editata de radub: 04 februarie 2014 - 19:15

0

#222 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30167
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 04 februarie 2014 - 19:09

Va rog, inca o data, sa reveniti la un ton decent al discutiilor. In caz contrar, voi fi nevoit sa activez moderarea postarilor inainte ca acestea sa apara in topic, sau chiar sa inchid topicul pana vor fi lucruri concrete de discutat.
3

#223 Useril este offline   Gygyman6 

  • Membru Gold
  • Grup: Membru Gold
  • Postari: 3161
  • Inregistrat: 07 ianuarie 09
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 04 februarie 2014 - 19:29

Vezi postarearadub, la 04 februarie 2014 - 19:01, a spus:

RATT si PMT sunt pe drumul cel bun...


Daca nu locuiesti in Timisoara mai bine te abtii de la comentarii de genul asta si te multumesti cu ce ai acolo la tine. Ca turist probabil pare frumos totul dar una e sa si locuiesti aici de zeci de ani si una e sa vii cateva zile.
2

#224 Useril este offline   Pelbartus 

  • Membru VIP
  • Grup: VIP
  • Postari: 733
  • Inregistrat: 29 aprilie 12
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 04 februarie 2014 - 19:35

Keep calm and carry on debating !

Aceasta postare a fost editata de Florin.B RATT: 05 februarie 2014 - 00:40

0

#225 Useril este offline   Gygyman6 

  • Membru Gold
  • Grup: Membru Gold
  • Postari: 3161
  • Inregistrat: 07 ianuarie 09
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 04 februarie 2014 - 20:13

...nu poti sa vii sa comentezi pe o tema pe care au si altii opinii si pe care ii vizeaza direct. Nu cred ca el va resimtii esecul acestei investitii, probabil nu va crede, si probabil va spune ca cei de la Ratt nu stiu sa intretina tramvaie. Probabil mersul spre "mai bine" inseamna desfiintarea unui depou, promisiuni de muzeu, desfiintarea sectiei de intretinere linie cale, etc, ect...

Comunistii aveau o vorba in al doilea razboi mondial: "cantitatea are calitatea ei!", din pacate multi nu au uitat de ea nici pana azi, dar nu sunt ei vinovati pentru asta. Nu am asteptari de la nimeni sa se autoreeduce si sa mai "gandeasca si din afara cutiei", dar am pretentia sa respecte opinia altora si sa se gandeasca ca se poate si mai bine, nu sa inghita "gogosi" de la "ciolanari" care mereu impun motivul "suntem prea saraci".

Aceasta postare a fost editata de Florin.B RATT: 05 februarie 2014 - 00:40

0

#226 Useril este offline   Raoul94 

  • Membru Gold
  • Grup: Membru Gold
  • Postari: 2401
  • Inregistrat: 15 mai 10
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 04 februarie 2014 - 23:41

Ce vroiam sa zic, e ca radub are dreptate in mare parte. Visam tramvaie noi (inclusiv eu, da) dar adevarul dur e ca dupa garantie (3,5 ani) nu vom mai avea resursele sa le intretinem. Vorbim de tehnologii ale anului 2014! Daca ceva cade si nu e inlocuit la timp, ciuciu tramvai. Iar exemplul cu Oradea postat de radub este foarte bun.

Totul suna frumos in scris, dar adevarul e altul... Voi aveti impresia ca tramvaie de milioane de euro vor fi intretinute intr-un depou cu cateva hale si aparatura de acum cateva decenii?

Si Robu are dreptate, in nebunia lui. Reabilitam cateva tramvaie pana avem bani sa reinoim parcul. (daca)



Degeaba ne zbatem, Timisoara pretinde a fi mai mult decat poate.

Aceasta postare a fost editata de Florin.B RATT: 05 februarie 2014 - 00:41

1

#227 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30167
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 05 februarie 2014 - 00:45

Tot ce are potential de flame a fost eliminat. Ramaneti va rog la subiect, fara atac la persoana. Postari care contin referiri la partenerii de discutie (origine, varsta, nivel de educatie, etc), vor fi eliminate complect, nu le voi mai edita. :regulamentul:
5

#228 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30167
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 05 februarie 2014 - 00:50

Vezi postareaRaoul94, la 04 februarie 2014 - 23:41, a spus:

Voi aveti impresia ca tramvaie de milioane de euro vor fi intretinute intr-un depou cu cateva hale si aparatura de acum cateva decenii?


Asta e valabil si in cazul tramvaielor modernizate, chiar daca nu costa decat jumatate cat unul nou. Trebuie hale modernizate, oameni instruiti si scule pe masura.
2

#229 Useril este offline   cseh_17 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 12614
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Bergisch-Gladbach / Köln

Postat 05 februarie 2014 - 12:43

Vezi postareaRaoul94, la 04 februarie 2014 - 23:41, a spus:

Ce vroiam sa zic, e ca radub are dreptate in mare parte. Visam tramvaie noi (inclusiv eu, da) dar adevarul dur e ca dupa garantie (3,5 ani) nu vom mai avea resursele sa le intretinem. Vorbim de tehnologii ale anului 2014! Daca ceva cade si nu e inlocuit la timp, ciuciu tramvai. Iar exemplul cu Oradea postat de radub este foarte bun.

Totul suna frumos in scris, dar adevarul e altul... Voi aveti impresia ca tramvaie de milioane de euro vor fi intretinute intr-un depou cu cateva hale si aparatura de acum cateva decenii?

Si Robu are dreptate, in nebunia lui. Reabilitam cateva tramvaie pana avem bani sa reinoim parcul. (daca)



Degeaba ne zbatem, Timisoara pretinde a fi mai mult decat poate.


Cred ca incepi a o da la intoarsa putin de data aceasta... Vrei sa zici, cum bine a evidentiat Florin, ca tramvaiele modernizate, se pot intretine cu ceea ce avem noi in depou? E aceeasi mancare de peste cu alte haine. Daca vatmanii raman cu aceleasi obiceiuri si stil de condus (clar exista intodeauna exceptii), putem uita din start o exploatare de lunga durata.

Cat despre Oradea, ai fost si personal si ai vazut/auzit care este situatia. Linia s-a reabilitat cat s-a putut, si inca se mai lucreaza/se va lucra (am fost in octombrie si am vazut PERSONAL (a scoate in evidenta faptul ca de la Iasi e usor de vorbit),pentru a oferi tramvaielor cele necesare. Acolo s-a putut pentru ca a existat mana de fier al lui Muresan. Si ai vazut cum arata un atelier la ei, si ai auzit ca s-a deschis si acea unitate noua. Mai mult au fsot selectati ce-i mai buni, si langa ei s-au angajat forte noi, tinere si au fost scolarizati cu luni inaintea aducerii tramvaielor.

Daca se tot bate toba ca la aceste "carpeli" va ramane doar fierul si ca vom avea un tramvai nou...(si totusi nu nou), inseamna ca am avea nevoie de aceeasi chestie. Si daca nu avem parte, si asta inseamna ca tot pe calea rea suntem, pai sa sa o alegem pe cea mai buna...


Iar treaba cu visele e PROSTIE! Suntem unul dintre cele mai dezvoltate orase din RO, avem un buget pe masura, si in 2014 cred ca putem sa ne dorim si tramvaie noi.

Si pe final despre radub, suntem liberi sa ne exprimam parerile, si nu cred ca cineva i-a dat in cap pentru ca este de alta parere, insa formula de adresare zgarie la ureche... Parca si tu faceai urat cand cineva ti se adresa altfel decat Raoul, si el DOAR gresea o litera.
1

#230 Useril este offline   radub 

  • --
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Banati 2
  • Postari: 333
  • Inregistrat: 04 iunie 08
  • Sexul:masculin

Postat 05 februarie 2014 - 12:45

Florin:

Evident ca e valabil, numai ca:

- iti pica la o strigare doar un tramvai modernizat din minim trei cat ar fi echivalentul unuia nou, deci parcul activ este mai putin afectat (si, in functie de provenienta tramvaiului nou, te poate ustura mai mult la buzunare repararea lui daca sunt inglobate si tot soiul de giumbuslucuri proprietare, nu neaparat utile fata de linia clasica, dar care te obliga sa apelezi la producator);
- ai timp sa faci investitiile (materiale si umane) necesare pentru a elimina problemele din "lista lui radub" (v. http://www.ratt.ro/f...indpost&p=94889) si a pregati terenul pentru tramvaiele noi si tot in acest timp oferi deja si conditii de calatorie mai bune, iar personalul de intretinere si cel de exploatare (termen care abia in acest context reprezinta ceea ce credea Cseh intr-un mesaj de alaltaieri) deja capata experienta si va fi deja familiarizat, cand se vor achizitiona tramvaie noi, cu tehnologia inglobata in tramvaiele clasice din generatia actuala, tehnologie care se regaseste si pe cele modernizate.

Repet, asa a mers Occidentul in foarte multe cazuri inca de la trecerea dintre anii '80 si '90, in unele cazuri inca se mai intampla asa acolo, este o reteta eficienta, care a dat rezultate foarte bune, si asta nu se poate schimba cu incapatanarea de a trece cu vederea realitatea.

Aceasta postare a fost editata de radub: 05 februarie 2014 - 13:12

0

#231 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30167
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 05 februarie 2014 - 13:23

Corect. Totusi, daca se vrea se poate. Avem deja troleibuze si autobuze noi, intretinerea facand-o personalul nostru. S-au reparat chiar motoare electrice de tractiune troleibuz (bobinat si schimbat rulmenti), sau generatorul electric de 100kW, cel cuplat la diesel. Sigur ca la tramvaie e mai complicat, dar poate sosirea unor tramvaie modernizate sau noi, vor pune in miscare lucrurile.
0

#232 Useril este offline   radub 

  • --
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Banati 2
  • Postari: 333
  • Inregistrat: 04 iunie 08
  • Sexul:masculin

Postat 05 februarie 2014 - 13:24

cseh_17 a spus:

Cat despre Oradea, ai fost si personal si ai vazut/auzit care este situatia. Linia s-a reabilitat cat s-a putut, si inca se mai lucreaza/se va lucra (am fost in octombrie si am vazut PERSONAL (a scoate in evidenta faptul ca de la Iasi e usor de vorbit),pentru a oferi tramvaielor cele necesare. Acolo s-a putut pentru ca a existat mana de fier al lui Muresan. Si ai vazut cum arata un atelier la ei, si ai auzit ca s-a deschis si acea unitate noua. Mai mult au fsot selectati ce-i mai buni, si langa ei s-au angajat forte noi, tinere si au fost scolarizati cu luni inaintea aducerii tramvaielor.

Din nou, privesti lucrurile superficial si doar prin prisma unor spuse, chiar si ale celebrului domn Muresan de la OTL. Te-ai gandit macar o secunda ca e posibil ca domnul Muresan sa iti fi zis doar partea de adevar care sa te dea pe tine pe spate? Deci, nu te-a mintit, dar ti-a zis doar ce a vrut el sa-ti zica din intregul adevar...

Cine cunoaste cu adevarat povestile de la Oradea (eu le cunosc perfect - si trebuie sa ma crezi pe cuvant, ca nu ti-am vorbit niciodata "din burta") a zambit larg citind ce ai scris tu mai sus... Mai multe nu pot sa-ti zic, ca nu e treaba mea sa ma bag in borsul (ciorba, adica) lor, insa gandeste-te ca realitatea ramane cea pe care am aratat-o mai sus: cel putin 9 (poate o fi fost si al 10-lea intr-o hala) ULF-uri in depou simultan, ceea ce e dementa curata... Hala aia nu face minuni, dragule, tramvaiele nu intra acolo stricate si ies ca prin minune reparate, gratis si fara sa se mai strice vreodata! Iar hala (ma rog, corect ar fi sa-i zicem "halicica" - si nu-i ironizez pe cei de la OTL, pentru care am tot respectul ca au reusit sa duca la bun sfarsit un proiect care avea sanse mici sa ajunga la finalul fericit pe care il stiti, ci ironizez dementa autoritatilor locale din tara asta, care acorda atat de putina atentie acestui serviciu public vital pentru comunitati) aia s-a nascut greu si in chinuri dupa 6 ani de la aparitia ULF-urilor in oras. Si ce a rezolvat cumpararea acelor tramvaie pe bani grei in 2008? Au cumparat dupa aceea tramvaie la mana a doua ridicate de unde zaceau, adica din curtea unui dealer din portul Brandenburg. Cea mai recenta transa chiar in 2013. E frumos? Ma crezi ca de fiecare data cand am mers la Oradea, desi am circulat foarte mult cu tramvaiul, doar de cateva ori (pe care le pot numara pe degetele de la o singura mana) am prins un ULF? Deci, mersul cu tramvaie noi la Oradea e doar chestie de ruleta ruseasca in conditiile astea. Deci, efect zero. ZERO. Si au trecut 6 ani din 10 prezisi de stimabilul domn cu experienta in domeniu, de la PPDD, pentru refacerea totala a unui parc de tramvaie ca al RATT (nici nu mai iau in considerare, zicand asta, ca parcul de la Oradea e mai mic decat cel al RATT)...

Cat despre "vorbitul de la Iasi"... dragule, uiti un lucru esential: lucrez in sistem, sunt coleg cu cei de la RATT, coleg cu cei de la CTP Arad, coleg cu cei de la CTP Cluj, coleg cu cei de la OTL Oradea, coleg cu cei din Occident, s.a.m.d., deci colaboram, facem schimburi de experienta (oricat de comunist ar suna notiunea pentru frumosii tineri liberi) si cate si mai cate. Viata e complicata, Cseh, draga!

Aceasta postare a fost editata de radub: 05 februarie 2014 - 16:33

1

#233 Useril este offline   playboy 

  • Membru senior
  • Grup: Membri seniori
  • Postari: 707
  • Inregistrat: 02 iunie 12
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara
  • Interese:transportul public din timisoara

Postat 05 februarie 2014 - 20:00

Stănescu acuză: Reabilitarea tramvaielor se putea face de către RATT


TIMIȘOARA. Eugen Stănescu, vicepreşedinte al Partidului Mişcarea Populară Timiş, a dat, marți, publicității un comunicat în care acuză faptul că primăria Timişoara a organizat o licitaţie pentru reabilitarea tramvaielor timişorene, în condițiile în care această reabilitare se putea face chiar de către RATT.

Au participat două firme, însă în spatele acestora sunt doi oameni, Gruia Stoica şi Călin Mitică, ambii având probleme de notorietate cu legea. Mai mult, suma estimată pentru reparaţia unui singur tramvai este cuprinsă între 500.000 şi 800.000 de euro, adică aproape cât ar costa un tramvai nou nouţ.

Mă întreb oare Primăria Timişoara nu ştia că Regia de Transport Timişoara are deja o Secţie de Reparaţii şi Modernizări la care sunt angajaţi profesionişti pentru a efectua astfel de reparaţii şi modernizări tehnice? Sau, dacă ştia, ce logică ar avea să aloce zeci de milioane de euro când reabilitarea se poate face la un preţ indubitabil mai mic chiar de către regia care le gestionează? Toate tramvaiele germane care circulă, la acest moment, în Timişoara sunt produse în anii 1970, iar la achiziţionare aveau toate reviziile şi reparaţiile efectuate la zi, inclusiv două cicluri de modernizări.

Vă pot spune din experienţa de fost director al RATT, că, în mod normal, dacă reparaţiile (inclusiv modernizările) costă mai mult de 30% din valoarea unui tramvai nou, se preferă achiziția de tramvaie noi. Spre exemplu, cele mai ieftine tramvaie se produc în Croaţia şi costă aproximativ 1,2 milioane de euro, deci cu aproximativ 400.000 de euro mai mult decât preţul maxim propus în contractul Primăriei pentru reabilitarea unui tramvai produs cu peste 40 de ani în urmă, afirmă Stănescu.

Fostul director al RATT spune că cea mai eficientă soluție pentru creșterea calității transportului cu tramvaiul în Timișoara este achiziționarea unui număr de 60 tramvaie noi printr-un contract pe 6 ani (10 tramvaie pe an) în paralel cu modernizarea în cadrul RATT a 30 tramvaie cu max. 150.000 Euro/ tramvai în 3 ani. De asemenea, crede Stănescu, parțial, se pot achiziționa tramvaie noi cu fonduri de la U.E., însă proiectul trebuie să cuprindă, obligatoriu: reabilitarea celor 40 km de linie cale simplă, construirea unui depou nou şi un tramvai la doi kilometri.

sursa oradetimis.ro
1

#234 Useril este offline   Chagall 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10295
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:nespecificat

Postat 05 februarie 2014 - 20:47

:up_arow: Stănescu cam are dreptate.
2

#235 Useril este offline   Gygyman6 

  • Membru Gold
  • Grup: Membru Gold
  • Postari: 3161
  • Inregistrat: 07 ianuarie 09
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 05 februarie 2014 - 20:49

Tramvaiul despre care se vorbeste cred ca ar fi asta TMK2200.

Dupa datele de pe Wiki tramvaiul e... nu e chiar asa de bun dupa cum pare.

Citeaza

It is reported that every day 17 'new trams' in Zagreb need to be repaired for various reasons . Also, 'new trams' (i.e. TMK 2200) consume much more energy than old ones (1000 Amperes instead 400 Amperes)[2].

In regard to that Zagrebački električni tramvaj, major transit authority responsible for public transport in Zagreb cited 'purches of new trams' as the main reason for 40% hike in ticket prices . This substantial increase led to organized revolt by various grops.


Totusi ar trebuii sa aiba frana regenerativa, nu am vazut sa scrie undeva de asa ceva si ma mir pentru ca acuma mai tot ce circula pe sina si cunsuma curent are asa ceva ca sa reduca din consum.

In ceea ce priveste achizitia a 60... ar fi o posibilitate, cei din Zagreb ar dorii sa achizitioneze inca 60 de bucati din cealalta varianta a tramvaiului TMK2200-K

Citeaza

TMK 2200-K is a shorter version of TMK 2200. Two have been delivered, with ZET planning to order 60 more of them. TMK 2200-K is listed as TMK 2300 in ZET register.


Imagine postata


Parerea me este ca in toti anii cand primeam promisiuni de genul "cumparam jdemii de tramvaie" se puteau face macar odata pe an caietul pentru cate un proiect care consta intr-o utilitate care sa ajute la intretinerea unor tramvaie noi, si pana in 2012-2013 cred ca puteam linistiti sa vorbim de o achizitie. Inca din 2008 se stia ca tramvaiele actuale vor "expira" in 2012 (lucru spus de dl Ilies Mihai la prima intalnire a forumului), nu s-a luat nici o masura si acum ne trezim cu chilotii pe glezne si nu stim ce si cum sa facem. Parerea mea este ca se i-a o decizie pripita, controversata si despre care se vor afla neregulile probabil dupa ce banii au fost dati, dar desigur circumstantele vor scuza faptele.

Aceasta postare a fost editata de Gygyman6: 05 februarie 2014 - 20:51

1

#236 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30167
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 05 februarie 2014 - 21:50

:up_arow: :up_arow: La aceasta data, (nu vorbim de ce a avut sau va avea) RATT nu are capacitatea de a moderniza vagoane vechi de tramvai. Nu are oameni suficienti, nici utilaje adecvate sau orice alte dotari in acest sens. Nu exista nici sectie sau atelier de "modernizari", ci doar de reparatie/intretinere.
Daca cineva crede ca se poate face o asemenea lucrare cu 5-6 mecanici, un sudor, doi-trei electricieni si doi vopsitori, se inseala.
Cred ca Radu are dreptate cand spune ca nu se cunoaste amploarea reala a acestor lucrari si se confunda cu o simpla reparare si cosmetizare.
0

#237 Useril este offline   playboy 

  • Membru senior
  • Grup: Membri seniori
  • Postari: 707
  • Inregistrat: 02 iunie 12
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara
  • Interese:transportul public din timisoara

Postat 05 februarie 2014 - 22:32

Inseamna ca Stanescu poate face asta si chiar se inseala si eu cred la fel ca Radu are dreptate dupa ce am citit aici postarile chiar daca nu am postat nimic am stat mai mult in umbra dar sunt curios cum vor arata tramvaiele modernizate si ce se va face in continuare la RATT in privinta infrasctucturii in primul rand in al doi-lea rand achizitionarea de tramvaie noi
-1

#238 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30167
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 05 februarie 2014 - 23:13

Sa nu fiu inteles gresit... Ii dau dreptate lui Radu cand spune ca lucrarea e una de amploare si nu o simpla cosmetizare, dar raman rezervat in a ma pronunta daca avem nevoie neaparat de asa ceva, eu fiind adeptul ideii de "tramvai nou". Dupa ce vad primul exemplar modernizat, o sa-mi dau cu parerea, la obiect. :)
Ce scriu aici, e parerea mea, nicidecum pozitia regiei fata de aceasta problema. Si in cadrul regiei, parereile specialistilor sunt impartite, unii fiind pro, altii contra.
0

#239 Useril este offline   radub 

  • --
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Banati 2
  • Postari: 333
  • Inregistrat: 04 iunie 08
  • Sexul:masculin

Postat 06 februarie 2014 - 00:00

Ma doare capul citind trasnaile domnului fost director... La fiecare trei vorbe, poc si o trasnaie... Dumnezeule Mare!

Macar directorul actual e apolitic?! :rad_masa:

Aceasta postare a fost editata de radub: 06 februarie 2014 - 00:06

0

#240 Useril este offline   radub 

  • --
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Banati 2
  • Postari: 333
  • Inregistrat: 04 iunie 08
  • Sexul:masculin

Postat 06 februarie 2014 - 00:13

Gigi: discutii pentru fabricarea tramvaiului celor de la KONČAR in Romania au existat si cu altii. Cum vezi, nimic nu s-a concretizat.
0

Arata acest topic


  • (113 Pagini)
  • +
  • « Prima
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • Ultima »
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

1 useri citesc topicul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi