
Armonia GT4MT Tramvaie modernizate la Astra Arad si Electroputere Pascani
#2061
Postat 30 ianuarie 2018 - 21:27

#2062
Postat 30 ianuarie 2018 - 22:23
Se pare ca aceasta este o problema, in caz de frinare violenta Armonia porneste cu timiditate.

#2063
Postat 30 ianuarie 2018 - 22:46

Din observatii reiese (cred) ca problema este la partea electronica, comunica greu spre deloc uneori (adica in cazuri extreme) sistemele intre ele. Asta pe langa alte probleme. Cand circul cu ele ma simt ca si cum as circula cu un prototip care isi incepe testele. departe de un produs finit.
#2064
Postat 31 ianuarie 2018 - 01:36
cseh_17, la 30 ianuarie 2018 - 21:21, a spus:

Subscriu idei, deoarece ni s-a semnalat că și garnitura GT4M de la Iași este "moartă de-a binelea", din câte știu a lor e făcută exclusiv la Pașcani.
Se sacrifică cineva? Dacă nu - preiau eu acest task pe Duminică probabil. Trebuie să le inventariem pe toate mai întâi și după să vedem exact ce și cum.
Keep on rocking people.
#2065
Postat 31 ianuarie 2018 - 16:49
#2066
Postat 31 ianuarie 2018 - 18:06
Eu inteleg ca doresti sa ramai cat se poate de obiectiv, dar nu cred ca trebuie sa gasim scuze, doar de dragul de a fi obiectivi. Asta cu blocatul sub izolatoare este o chestie relativa. S-a intamplat si cu cele vechi, si totusi nu atat de des. Si crede-ma in perioada 2008-2012 stiam tot ce misca zi de zi, deci chiar daca nu aparea prin ziare.
#2067
Postat 02 februarie 2018 - 19:45

#2068
Postat 02 februarie 2018 - 19:57
#2070
Postat 04 februarie 2018 - 12:07
Iar dacă se pune căruță în fața boilor, respectiv se pun tramvaie noi pe linii prăpădite, le vom distruge urgent oricât de bune ar fi ele tramvaiele...ceea ce ar fi o "crima"...
Având în vedere că în momentul de față nici un tronson din cele ce necesita reabilitare nu se afla in lucru și nici macar nu se afla in faze avansate birocratice, vom aștepta încă mult și bine tramvaie noi care sa circule in condiții optime pe trasee...
Habar n-am de ce s-a pierdut atâta timp aiurea în ultimii ani în acest domeniu ori știm că lucrările fizice de reabilitare durează și ele mult, la fel de mult că și cele birocratice, împreună vreo 4-5 ani de zile...
#2071
Postat 08 februarie 2018 - 12:32
#2074
Postat 08 februarie 2018 - 13:37
Citeaza

...
De asta data, tramvaiul Armonia s-a intepenit in intersectia Martirilor cu Liviu Rebreanu, dand traficul peste cap, la ora 8.00.
„A trecut o masina prin fata tramvaiului, a trebuit sa franeze brusc si s-a oprit pe un fir pe unde nu trece curentul. Prin urmare, tramvaiul s-a oprit pentru ca nu primea curent. Cativa calatori au impins putin tramvaiul si a intrat in zona in care era curent si si-a continuat traseul„, a declarat pentru opiniatimisoarei.ro, Diana Plesa, purtator de cuvant al Societatii de Transport Public Timisoara.
multuu
...
#2075
Postat 08 februarie 2018 - 13:39
1. cum naiba nu se intampla asta atat de des, si cu tramvaiele vechi?
2. sper ca observati in poza ca tramvaiul NU sta pe izolator...
#2077
Postat 08 februarie 2018 - 14:32
Acuma nu zic neaparat ca o fi ramas blocat initial pe acea portiune unde sunt imbinarile, dar dupa cum se vede clar in poza, NUMAI stationeaza pe acestea, deci teoretic are curent.
Eu cred ca problema la Armonii este defapt alta. Acestea dupa ce raman fara curent, se reseteaza al naibii de greu, spre deloc, fara ajutor, si din aceasta cauza raman blocate total aiurea prin diferita locatii.
#2078
Postat 08 februarie 2018 - 14:44

#2079
Postat 08 februarie 2018 - 15:36
#2080
Postat 08 februarie 2018 - 15:36