STP Timișoara Forum: Armonia GT4MT - STP Timișoara Forum

Salt la continut

Imagine postata
  • (113 Pagini)
  • +
  • « Prima
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • Ultima »
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

Armonia GT4MT Tramvaie modernizate la Astra Arad si Electroputere Pascani Evaluare topic: ***** 4 Voturi

Poll: Tramvaie noi sau vechi? (173 membri au votat)

Sunteti deacord cu modernizarea tramvaielor actuale?

Nu puteti vedea rezultatele acestui sondaj, pana cand nu votati . Va rugam sa va logati si sa va exprimati votul dvs. pentru a vedea rezultatele acestui sondaj.

Ca si alternativa, ati prefera tramvaie noi sau SH?

Nu puteti vedea rezultatele acestui sondaj, pana cand nu votati . Va rugam sa va logati si sa va exprimati votul dvs. pentru a vedea rezultatele acestui sondaj.
Voteaza Vizitatorii nu pot vota

#181 Useril este offline   radub 

  • --
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Banati 2
  • Postari: 333
  • Inregistrat: 04 iunie 08
  • Sexul:masculin

Postat 16 ianuarie 2014 - 16:17

S-a modificat data pana la care se pot depune ofertele (si implicit data deschiderii lor), noul termen fiind 28 ianuarie. Motivul il gasiti pe SEAP.
0

#182 Useril este offline   Wegmann 

  • Membru Gold
  • Grup: Membru Gold
  • Postari: 2281
  • Inregistrat: 09 decembrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Erlangen/Nürnberg

Postat 17 ianuarie 2014 - 10:29

Motiv pentru amanare in Romania nu trebuie sa-l cauti, il poti inventa si singur. Asa procedeaza si autoritatile. Se anunta cu surle si trambite un proiect care nu are nici o baza financiara si ulterior se tot amana pana lumea uita de el.
0

#183 Useril este offline   radub 

  • --
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Banati 2
  • Postari: 333
  • Inregistrat: 04 iunie 08
  • Sexul:masculin

Postat 18 ianuarie 2014 - 17:40

Pentru a nu se vorbi "din burta", recomand, totusi, SEAP...

Aceasta postare a fost editata de radub: 18 ianuarie 2014 - 17:40

0

#184 Useril este offline   radub 

  • --
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Banati 2
  • Postari: 333
  • Inregistrat: 04 iunie 08
  • Sexul:masculin

Postat 31 ianuarie 2014 - 12:19

Pare-se ca ofertanti sunt doi:

- Electroputere VFU Pascani in parteneriat cu Astra Vagoane Calatori Arad

si

- Remarul 16 Februarie Cluj-Napoca

http://ziuadecj.real...eo--122884.html
0

#185 Useril este offline   Gygyman6 

  • Membru Gold
  • Grup: Membru Gold
  • Postari: 3161
  • Inregistrat: 07 ianuarie 09
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 31 ianuarie 2014 - 19:02

Citeaza

Valoarea maximă a contractului este de 85 de milioane lei şi prevede modernizarea a 10 tramvaie.


Acum se modernizeaza doar 10 tramvaie?

Obs: despre ce sistem de ticketing se vorbeste?
0

#186 Useril este offline   radub 

  • --
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Banati 2
  • Postari: 333
  • Inregistrat: 04 iunie 08
  • Sexul:masculin

Postat 31 ianuarie 2014 - 21:24

Pe scurt, minim unul, maxim 30. Conteaza ce scrie in caietul de sarcini, nu prostiile debitate in presa.

Nea omu' de la Remarul 16 Februarie recita, pentru a impresiona, chestiuni prevazute in caietul de sarcini (l-ai citit?), deci inclusiv echiparea tramvaiului pentru a fi compatibil cu sistemele la care sunt conectate vehiculele RATT.

Aceasta postare a fost editata de radub: 31 ianuarie 2014 - 21:38

0

#187 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30167
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 31 ianuarie 2014 - 23:09

Daca se da jos totul de pe ele, e clar ca si cablarea pentru sistemul de ticketing trebuie refacuta si probabil nu va fi la vedere, prin pat de cablu, asa cum e acum. Probabil despre asta e vorba.
0

#188 Useril este offline   Wegmann 

  • Membru Gold
  • Grup: Membru Gold
  • Postari: 2281
  • Inregistrat: 09 decembrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Erlangen/Nürnberg

Postat 01 februarie 2014 - 18:35

Problema n-ar fi ce se da jos. Ar fi mai mult ce se monteaza ulterior. Intrebarea ar fi daca n-ar merita totusi unul nou.
0

#189 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30167
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 01 februarie 2014 - 19:14

Cum adica? Pai, ce avem acum, e vechi de cinci ani. Cine ar investi in alt sistem nou si ce rost ar avea?
0

#190 Userul este online   Vali 

  • Membru VIP**
  • Grup: VIP
  • Postari: 1531
  • Inregistrat: 04 noiembrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara
  • Interese:Modeling feroviar, transportul in comun(in special trolebuzele :D)

Postat 01 februarie 2014 - 22:35


1

#191 Useril este offline   Wegmann 

  • Membru Gold
  • Grup: Membru Gold
  • Postari: 2281
  • Inregistrat: 09 decembrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Erlangen/Nürnberg

Postat 01 februarie 2014 - 23:48

Vezi postareaFlorin.B RATT, la 01 februarie 2014 - 19:14, a spus:

Cum adica? Pai, ce avem acum, e vechi de cinci ani. Cine ar investi in alt sistem nou si ce rost ar avea?


Eu strict la tramvaie ma refer. Si alea au 50 de ani.



0

#192 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30167
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 02 februarie 2014 - 00:01

Ok. Credeam ca te referi la ticketing. :)
0

#193 Useril este offline   cseh_17 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 12614
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Bergisch-Gladbach / Köln

Postat 02 februarie 2014 - 00:32

Clip lung, editat prost, cu mult bal bla... Insa dl Zamfir (sau cum lo fi chemand) scoate la evidenta ceea ce e cu adevarat dernajant... Noi ca si oras cu istorie in transportul in comun, dar mai ales la tramvaie, devenim cobai pentru 2 firme care nici in clin nici in maneca nu au cu tramvaiele... Si vorba aceea, chestia aia de la Iasi se numeste renovare? De ce nu s-au mai comandat? Carpeala tot carpeala ramane... Si de unde pana unde ne comparam noi cu Vina, si mai ales firmele de reconditionare de la ei... Nici in 1000 de ani nu va fii ceva din Romania ca in Austira, Germania sau chiar Ungaria... (Recomand necunoscatoriilor troleibuzele Citaro de la Szeged)
2

#194 Useril este offline   Gygyman6 

  • Membru Gold
  • Grup: Membru Gold
  • Postari: 3161
  • Inregistrat: 07 ianuarie 09
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 02 februarie 2014 - 20:13

:up_arow: Pentru Robu "mandria Timisoreana" consta in palmieri, autobuze electrice facute in China, o echipa de fotbal care nici macar nu are in compunerea numelui "Timisoara" si promisiunile fara acoperire pe care le face. Pentru un profesor (criteriu pe care s-au bazat multi din cei care l-au votat) e prea... "pestrit" din multe puncte de vedere (bis).

PS: cred ca sigur l-ai suparat acuma pe agentul de vanzari... :rad_masa:

Aceasta postare a fost editata de Gygyman6: 03 februarie 2014 - 10:49

1

#195 Useril este offline   radub 

  • --
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Banati 2
  • Postari: 333
  • Inregistrat: 04 iunie 08
  • Sexul:masculin

Postat 03 februarie 2014 - 14:29

cseh_17 a spus:

chestia aia de la Iasi se numeste renovare?

Modernizare se numeste, n-ai proprietatea termenilor!
"Chestia aia de la Iasi" functioneaza fara probleme zilnic, de dimineata pana seara (mai putin cand sunt vatmanii liberi si cand sunt programate revizii). Dar, ce stii tu in afara de batut campii...

cseh_17 a spus:

De ce nu s-au mai comandat?

Tu pana la ora asta n-ai priceput ca tramvaiul ala este al Electroputere VFU Pascani, nu al RATP Iasi, si ca a fost facut pentru portofoliu?! Demonstreaza cu el ca sunt capabili sa modernizeze tramvaie si ca produsul lor se afla in exploatare normala. Experienta se castiga, nimeni nu s-a nascut cu ea. Cat despre comandat pentru Iasi, asta se va intampla cand municipalitatea va avea bani. Deocamdata nu are, pentru ca in oras sunt in derulare o groaza de proiecte cu finantare europeana (marea majoritate implicand si reabilitarea liniei de tramvai, care se apropie deja de 85% din totalul retelei) pentru care a trebuit asigurata cofinantarea. Si din alte motive ce tin de chestii urgente care trebuie puse la punct, pentru ca in timpul guvernarii jegosilor portocalii municipiul Iasi fost tinut in subfinantare CRANCENA, drept pedeapsa politica.

cseh_17 a spus:

Carpeala tot carpeala ramane...

Csehu' tot cseh ramane...

Intelege, mai baiete, ca bati campii ingrozitor pe o multime de teme si vezi-ti de treburile pe care stii si esti capabil sa le faci cum trebuie!
0

#196 Useril este offline   radub 

  • --
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Banati 2
  • Postari: 333
  • Inregistrat: 04 iunie 08
  • Sexul:masculin

Postat 03 februarie 2014 - 14:36

Vezi postareaGygyman6, la 02 februarie 2014 - 20:13, a spus:

cred ca sigur l-ai suparat acuma pe agentul de vanzari...

Daca prin asta intelegi "radub" (caz in care iti dau virtual un sul de hartie igienica, sa-ti stergi mizeria - scuipata sub forma de ironie ieftina - de la bot), atunci sa fii convins ca ai dreptate! Prostia si ticalosia sunt teribil de enervante.

Aceasta postare a fost editata de radub: 03 februarie 2014 - 14:42

0

#197 Useril este offline   cseh_17 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 12614
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Bergisch-Gladbach / Köln

Postat 03 februarie 2014 - 15:02

Vezi postareaGygyman6, la 02 februarie 2014 - 20:13, a spus:


PS: cred ca sigur l-ai suparat acuma pe agentul de vanzari... :rad_masa:


Punct ochit, punct lovit! Chiar vroiam sa-l rog sa ne raspunda el lasand deoparte acel 75% dintr-o postare de al lui in care ne jigneste, si etc. si sa concentreze in acei 25% informatii importante ceea ce are de spus, dar n-ai cu cine.


Vezi postarearadub, la 03 februarie 2014 - 14:29, a spus:


Csehu' tot cseh ramane...

Intelege, mai baiete, ca bati campii ingrozitor pe o multime de teme si vezi-ti de treburile pe care stii si esti capabil sa le faci cum trebuie!



Stii ce stiu eu sa fac? Sa am o pasiune, si sa priovesc lucrurile cu ochii unui pasionat si cetatean al orasului, care cu anumite cunostinte paote decide fara sa aibe temeri politice sau bani in carca ceea ce ar fi mai bine pentru el ca si calator sau ei ca si oras.

Cat despre bot... Spre deosebire de matale, noi nu cotrobaim cu botul prin c*cat politic pentru a realiza ca din toata afacerea asta, egal cine castiga licitatia, doar RATT si prin urmare calatorii vor iesi pierzatori.

Firma castigatoare va incasa un munte de bani + va adauga la CV cateva puncte de experienta
Robu va inchide gura celor care se plang de situatia actuala a tramvaielor, paote va castiga si cateva voturi
Goia isi va adauga in CV o achizitie si un act de caritate in al II-lea mandat


Insa RATT pe de alta aprte se va pricopsi cu 1 in cel mai fericit caz, si 30 in cel mai nefericit caz, de tramvaie de 60 de ani, imbracate in haine noi, care dupa maxim 10 ani vor ajunge mai rele decat sunt acum...
2

#198 Useril este offline   radub 

  • --
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Banati 2
  • Postari: 333
  • Inregistrat: 04 iunie 08
  • Sexul:masculin

Postat 03 februarie 2014 - 15:21

Florine, cine e ala de la PPDD care mai si zice ca are experienta in domeniul transportului public?

Pentru ca macar tu ai inteles perfect ce s-a facut cu tramvaiul modernizat la Pascani, explica-le si tu puiutilor de pe forum, poate pe tine te vor crede, si zi-le si cat de ingrozitor e nenea ala de la PPDD care zice ca la Pascani s-a facut doar o cosmetizare!

In alta ordine de idei, zice ca e bine sa se ia 5 tramvaie pe an si in 10 ani s-ar reface asa intregul parc. Pai, nene, si diferenta pana la necesarul zilnic de vagoane cum il acoperi in astia 10 ani?! Cu vagoanele actuale, in stare din ce in ce mai precara?! Si cum faci calatoria cu tramvaiul mai placuta in astia 10 ani in felul asta?! In plus, stie nenea asta ce probleme sunt cu tramvaiele noi in perioada post-garantie in conditiile de exploatare si intretinere actuale? Daca nu, sa se duca sa vada la cei care se confrunta deja cu problemele astea... Nu e mai inteligent sa faceti lucrurile in ordinea fireasca?!

Pe de alta parte, si primarele si-a ales un exemplu prost de tot cu Viena, care nu a modernizat (ma rog, cu unele exceptii, si alea neesentiale prin prisma modificarilor aduse) tramvaiele vechi, ci doar le-a intretinut in uriasele ateliere de reparatii pe care le are Wiener Linien. Insa asta are legatura cu o multime de aspecte, ce au tinut inclusiv de specificul orasului. Avea insa zeci de alte exemple la indemana, pentru ca, da, pe principiul asta s-a mers in multe orase din Vest in privinta tramvaielor. In mod surprinzator pentru un politician, replicile primarului din materialul de mai sus sunt in regula, mai putin aiurelile cu Viena.

Aceasta postare a fost editata de Florin.B RATT: 03 februarie 2014 - 18:21

0

#199 Useril este offline   cseh_17 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 12614
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Bergisch-Gladbach / Köln

Postat 03 februarie 2014 - 15:27

Si ia zine TU care e avantajul a modernizarii a 30 de tramvaie in 8 ani, cu cate 4 pe an...??

In loc sa asteptam 10 ani cu 2-3 tramvaie pe an, si sa avem 30 la sfarsit, vom astepta 8 ani si vom avea 30 carpite... Asta da afacere... :crazy:
0

#200 Useril este offline   radub 

  • --
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Banati 2
  • Postari: 333
  • Inregistrat: 04 iunie 08
  • Sexul:masculin

Postat 03 februarie 2014 - 15:28

Cseh, baiete, daca ai o pasiune, atunci documenteaza-te temeinic inainte de a slobozi tampenii pe seama unor chestiuni ce tin de pasiunea ta, ca altfel te faci de maro cand e sa porti discutii cu oameni care cu adevarat se pricep la domeniul respectiv!
0

Arata acest topic


  • (113 Pagini)
  • +
  • « Prima
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • Ultima »
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

1 useri citesc topicul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi