La cit buget are Bucurestiul, o sa ofere si caldura gratuita.
Armonia GT4MT Tramvaie modernizate la Astra Arad si Electroputere Pascani
#1581
Postat 24 noiembrie 2016 - 00:06
La cit buget are Bucurestiul, o sa ofere si caldura gratuita.
#1584
Postat 24 noiembrie 2016 - 09:33
#1585
Postat 24 noiembrie 2016 - 11:43
Florin.B RATT, la 24 noiembrie 2016 - 00:27, a spus:
Ca tot e campanie electorala.
Sper ca teama lui Dragnea sa se adevereasca si sa avem pe 11 decembrie o iarna de poveste, orice ar insemna asta.
Ca sa fiu ontopic, o sa fie probleme cu Armoniile daca o sa aiba jumatate de metru de zapada pe acoperis?
Later Edit:
uNNNk, la 24 noiembrie 2016 - 09:33, a spus:
Deci au fost mai multe incidente cu Armonia
Citeaza

Circulatia a fost incurcata in intersectia Banatului cu Dambovita, din pricina incidentului si s-au format cozi de masini din toate sensurile, intrucat garnitura care nu mai vrea sa porneasca este chiar de-a curmezisul bulevardului.
Din primele verificari, vatmanul ar fi pus o frana brusca, moment in care pantograful a ramas pe izolator, ceea ce a facut ca pantograful sa se decupleze de la alimentarea cu energie electrica si de aceea, ramasa fara curent, garnitura s-a oprit in loc pe linii. O echipa de interventie a RATT a mers rapid la locul incidentului si a tractat Armonia in depoul din Dambovita, aflat in imediata vecinatate.
Imediat ce muncitorii regiei vor rezolva problema, tramvaiul va fi scos din nou pe traseu.
opinia timisoarei
#1586
Postat 24 noiembrie 2016 - 13:09
#1587
Postat 24 noiembrie 2016 - 15:20
Doppler, la 24 noiembrie 2016 - 11:43, a spus:
Bun, aia la str. Banatul cred ca nu are legatura ca vagonul e Armonia, Hansa, Wegmann, Duewag sau Timis. Cred ca oricare ar fi putut ramane blocat acolo daca ramanea cu pantograful fix sub izolator. Astfel de incidente au mai fost cu gramada, numai ca nu s-a scris despre ele ca nu erau cu Armonia. In cazul acesta nu este vorba de un defect.
#1588
Postat 24 noiembrie 2016 - 18:53
brioti, la 15 noiembrie 2016 - 22:22, a spus:
Uite-ti infrastructura rutiera
#1589
Postat 24 noiembrie 2016 - 19:32
Paul85, la 24 noiembrie 2016 - 15:20, a spus:
Bineinteles. Nici presa nu a insinuat altceva:
Citeaza
#1590
Postat 24 noiembrie 2016 - 21:15
Cred ca numai daca discutam de Bd Cetătii si Calea Bogdanestilor la o banda pe sens in plus castiga toata lumea inclusiv tu care nu sti ce cozi sunt câteodată pe acolo
#1591
Postat 24 noiembrie 2016 - 22:07
Acuma stii cum e? deja prea ignoranti si egoisti sunteti cei care vreti numai sosele peste tot pentru masina personala, eu nu am vazut vreodata un calator (si eu ma includ), care sa ceara o strada inchisa doar pentru transport public, nu o banda, ci o strada. Dupa ce ca mai merg si in medie peste 200m pana la orice statie, iar transbordarea e de cacao, sa mai vina cineva sa sugereze ca nu mai e nevoie nici de tramvai ca nu are el loc cu masina... scuze dar nu. Sa mai faca si automobilistii un efort, sa isi exercite dreptul la a cere un loc de parcare adecvat, nu pe sosea. Sa nu mai zic ca umpic de miscare nu strica, asa cum o pot face eu, care nu fac naveta pe scaun, asa o poate face si ala cu masina, daca vrea masina.
Si cu postarea asta ma opresc in a mai discuta despre subiectul asta, sa creada si sa gandeasca fiecare ce o vrea, daca vreti un oras pentru masini... pentru masini sa fie. Cred ca am aratat destul de clar ca o strada mai larga nu inseamna un trafic mai bun pe termen lung.
Citeaza
Si informatia asta ai deduso din...?
PS: soseaua din filmare este in proces de largire (cu toate ca a mai fost largita si in trecut)... deci probabil cozile vor fi... mai late.
Aceasta postare a fost editata de Gygyman6: 24 noiembrie 2016 - 22:16
#1592
Postat 25 noiembrie 2016 - 00:20
#1593
Postat 25 noiembrie 2016 - 08:54
Iar in Timisoara mentinerea si dezvoltarea retelei de tramvai si firobuz a fost unul dintre putinele lucruri bune pe care le-a facut regimul comunist.
#1594
Postat 25 noiembrie 2016 - 20:42
#1595
Postat 25 noiembrie 2016 - 21:03
#1596
Postat 25 noiembrie 2016 - 21:33
#1597
Postat 25 noiembrie 2016 - 23:15
Si cateva observatii, in Londra si cam in toate orasele Regatului, strazile centrale nu au masini parcate pe marginea drumului, si exista banda dedicata pentru autobuze si taxiuri. In Londra mai ales exista din cate stiu un areal in zona centrala unde se plateste, daca vrei sa intrii cu masina. In Regat majoritatea companiil de transport public de prin 50-60 functinau pe baza de profit, nu subventie. De aceea s-a preferat trecera pe autobuze, altfel nu era nimica. L-a fel s-a intamplat si la trenuri. In 90' Regatul nu era cel mai stralucit cand venea vorba de transport asa ca hai sa ne trezim la realitate si sa acceptam ca lucrurile bune se fac prin munca si cu timpul. Ce vedem azi sunt rezultatul a ani de zile de reforme si decizii, nu prostiile de la noi la care se mai adauga plebea de soferi "pro" care nu isi vad decat masina lor.
PS: cand am spus 100 de autobuze mai demult... ma refeream inca 100 pe cat avem acuma... cam de atatea ar cam fi nevoie sa se suplineasca tramvaiul, deci am avea in jur de 180 si ceva de masini... asta inseamna, garaj nou, oameni reinstruiti, investitie in sosea (dar ca lumea, nu sa se toarne asflat peste sina)... iar la cat de bine merg acuma autobuzele... "Santa Madona" de ce avem discutia asta?
Sa aduci ca argumen "pai daca nu putem, ca se fura!"... stai putin, cum adica "nu putem"? si care "putem"? adica "noi nu putem"? pai da, asa e ca lasam pe altii sa isi faca de cap de aia, prea putini au curajul de a se opune de au ajuns cei care ne conduc sa vanda pana si companiile de agent termic si sa stam in frig in casa... asta dupa ce ani de zile s-au pompat bani in acele companii si cica s-a investit.
Era o replica intr-un film mai vechi, ironic taman spusa de personajul negativ:
"This country was great once... you know what made it this way?... we can't!"
Si gata, promit ca tac de-acum in colo
Aceasta postare a fost editata de Florin.B RATT: 26 noiembrie 2016 - 11:35
Motiv editare: Resize
#1600
Postat 26 noiembrie 2016 - 19:01

Ajutor











