STP Timișoara Forum: Armonia GT4MT - STP Timișoara Forum

Salt la continut

Imagine postata
  • (113 Pagini)
  • +
  • « Prima
  • 77
  • 78
  • 79
  • 80
  • 81
  • Ultima »
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

Armonia GT4MT Tramvaie modernizate la Astra Arad si Electroputere Pascani Evaluare topic: ***** 4 Voturi

Poll: Tramvaie noi sau vechi? (173 membri au votat)

Sunteti deacord cu modernizarea tramvaielor actuale?

Nu puteti vedea rezultatele acestui sondaj, pana cand nu votati . Va rugam sa va logati si sa va exprimati votul dvs. pentru a vedea rezultatele acestui sondaj.

Ca si alternativa, ati prefera tramvaie noi sau SH?

Nu puteti vedea rezultatele acestui sondaj, pana cand nu votati . Va rugam sa va logati si sa va exprimati votul dvs. pentru a vedea rezultatele acestui sondaj.
Voteaza Vizitatorii nu pot vota

#1561 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30167
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 22 noiembrie 2016 - 10:38

:D Eu ziceam ca am fost destul de clar cand am scris "unul".

Iata ce scria aceasta forma de viata (vorba lui Badea) pe forumul unde activeaza:

Citeaza

Pana la tramvaie noi, haideti sa invatam sa folosim corect tramvaiele astea si dupa un an de exploatare sa fim capabili macar sa le ducem in depourile patriei tractate, fara sa facem circ in oras ore intregi cu nestiinta noastra!...


Eram sigur va vina va fi aruncata tot in carca RATT, chiar daca acealasi personaj scria :

Citeaza

defectiunea aparuta este rara, a aparut la o componenta a unui producator german


Probabil in mintea lui nu conteaza cine a montat componenta, cum este utilizata in ansamblul in care au montat-o, etc. Dupa el, probabil vatmanul e de vina.
2

#1562 Useril este offline   Gygyman6 

  • Membru Gold
  • Grup: Membru Gold
  • Postari: 3161
  • Inregistrat: 07 ianuarie 09
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 22 noiembrie 2016 - 11:14

Eu la aruncarea vinei ma asteptam, mai ales dupa ultimele discutii. Era clar ca produsul asta pseudo-romanesc e la fel de fiabil si rezistent ca un T-34, doar ca e sensibil ca o Zonda pe pietris... Si da, nemtii aia, care nu au stiut ei sa isi produca componentele dupa cerintele artificiilor de productie romanesti... pana si azi comploteaza impotriva Romaniei. Bai nu stiu, daca eram unu care lucreaza in piata poate credeam baliverne, dar vad unde lucrez eu cum se procedeaza cand se realizeaza un produs cu lucruri luate de la furnizori, si cum pentru a scoate un pret mai bun pentru noi se pun adaosuri si se incearca procurarea de la furnizori cat mai ieftini... asta dupa ce deja clientul a primit o mostra... Trebe sa pun ca exemplu pantograful de pe unul din tramvaiele de la Arad? iar ala macar e la vedere, habar nu am ce e sub "capota" fiecarui vagon, si unde s-a mai taiat si cum... Bai nu stiu, dar daca voi mergeti in showroom la emag si au acolo un computer cu xlei, iar voi il comandati, iar acasa imi ajunge acelasi computer dar cu componente diferite (ele avand aceeasi peformanta dar fiind de la furnizori mai dubiosi), l-ati accepta? Teoretic performantele sunt la fel pentru inceput, totul e la fel, dar tu banii i-ai dat pentru ca in descriere scria ca are componentele a b c, nu q r p. Stiu, sigur s-a au fost discutii intre producator si beneficiar "hei nu am cum sa onorez comanda doar daca facem asa!" si desigur ca rezultatul este consecinta raspunsului "da, facem cum puteti". Asa ca spuneti... e corect? tramvaiele nu sunt ale unei singure persoane, sunt ale orasului, ale noastre, daca le vrem ca si alea din vest... pai atunci trebuie fim atenti si asprii cu ceea ce e prost pana se remediaza, si nu lasat loc de compromisuri, ca sa ajungem sa spunem "decat asa mai bine fara".

... si cica dupa modernizare era vorba ca se standardizeaza totul... desigur, poate la exterior.
2

#1563 Useril este offline   dan.s 

  • Membru onorific
  • Grup: Membru onorific
  • Postari: 4388
  • Inregistrat: 11 septembrie 15
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Everywhere

Postat 22 noiembrie 2016 - 17:25

Azi erau 2 la vedere, unul in spate (arad, nem vazut nr) in probe, si unul in fata fara numar pe luneta (desii masca si pantograful sunt de arad, tin sa cred ca e un pascani dupa felul in care a fost vopsit)

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: opv,pop-22.nov.2016-001.jpg
  • Imagine atasata: opv,pop-22.nov.2016-002.jpg
  • Imagine atasata: opv,pop-22.nov.2016-003.jpg
  • Imagine atasata: opv,pop-22.nov.2016-004.jpg

0

#1564 Useril este offline   MNU 

  • Ex member
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Guests
  • Postari: 318
  • Inregistrat: 21 septembrie 16
  • Sexul:masculin

Postat 22 noiembrie 2016 - 18:16

M-ai facut curios. In ce fel e vopsit?

#1565 Useril este offline   dan.s 

  • Membru onorific
  • Grup: Membru onorific
  • Postari: 4388
  • Inregistrat: 11 septembrie 15
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Everywhere

Postat 22 noiembrie 2016 - 18:30

Cele de la Arad (pana acum) sunt vopsite ca in stanga, cele de la Pascani ca in dreapta:


Imagine atasata: Timisoara-4780.jpg <- asta se observa foarte bine pe partea dreapta a tramvaiului

De aceea ziceam ca acea armonie pare vopsita la pascani, desii pantograful si masca farurilor spun alta.
1

#1566 Useril este offline   Gygyman6 

  • Membru Gold
  • Grup: Membru Gold
  • Postari: 3161
  • Inregistrat: 07 ianuarie 09
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 22 noiembrie 2016 - 19:10

Citeaza

Probabil in mintea lui nu conteaza cine a montat componenta, cum este utilizata in ansamblul in care au montat-o, etc. Dupa el, probabil vatmanul e de vina.


Cineva s-a ofticat rau de tot azi :rad_masa: si ii multumesc de compliment.

Mai am un mesaj pe tema asta si inchei, si anume: a belii ochii la cineva care invarte o surubelinta nu inseamna ca automat vei stii si cum va functiona ceea ce se vede. Pe langa asta, nu cred ca personajul care se tot intereseaza de soarta transportului din Timisoara, a fost candva invitat la vreo sedinta despre vreun produs care e pe cale sa fie produs la orice firma. Habar nu are ce inseamna o astfel de sedinta, ce decizii se iau si ce compromisuri se fac. Acele sedinte decid soarta a ceea ce va urma pe parcurs, cum se incepe si cum se va lucra. Sa fi delegat si sa vezi doar procesul de jos, unde se testeaza si se monteaza ceva este o cheste de PR, pe care firmele o fac sa para ca sunt... ok, si ca doresc doar binele clientului. Sigur depinde si de client, dar nu cred eu ca PMT e un client asa de sever <_< .

Oricum interesanta treaba asta cu lucratul la regie, observ ca este timp de scris pe forumuri anonime in toiul zilei cand ar trebuii sa se lucreze. Cred ca cetatenii din Iasi sunt foarte multumiti de serviciul de exploatare si cum isi face acesta treaba, cand sta si scrie pe forum.

Of of of tu Gruia Stoica, sper ca sughiti acolo in celula... ca uite ce ne-ai lasat pe cap...!!! :Facepalm_emote_gif:

LE: ca s-a tot pomenit de "circ"... care circ? Eu am mai spus-o si in trecut, daca nu stai in Timisoara, habar nu ai ce vorbesti, ce lucrari sunt in derulare si cum e traficul, si daca mai adaugi la nebunia deja existenta si un tramvai intepenit... Probabil trebuia chemata armata se izoleze zona si luat tramvaiul cu elicopterul, asa-i? Cand desteptii de la Boeing au zis ca fac si ei un tramvai, pentru ca a face avioane e exact acelasi lucru cu a face tramvaie si le-au bagat pe gat oraselor americane, aia din Boston, de frica, le-au ascuns in tunele sa nu le vada presa pe alea stricate, ca erau cam multe si destul de noi... Ma dezgusta sa vad atitudinea asta de fricos nervos, care incearca sa ascunda greseala sub pres. Foarte bine ca sa vede totul, asa si trebuie, asta inseamna transparenta, macar acuma in al 12lea ceas, ca nu sunt fostele intreprinderi de stat nobilii, iar noi care circulam cu gunoaiele produse de ei, plebea, care trebe sa mai platim si tribut pe asa ceva...

Aceasta postare a fost editata de Gygyman6: 22 noiembrie 2016 - 20:27

2

#1567 Useril este offline   Paul85 

  • Membru Senior***
  • Grup: Membri seniori
  • Postari: 723
  • Inregistrat: 23 februarie 09
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 22 noiembrie 2016 - 20:45

Vezi postareadan.s, la 22 noiembrie 2016 - 17:25, a spus:

Azi erau 2 la vedere, unul in spate (arad, nem vazut nr) in probe, si unul in fata fara numar pe luneta (desii masca si pantograful sunt de arad, tin sa cred ca e un pascani dupa felul in care a fost vopsit)


Ai cumva ultima poza la o rezolutie & calitate mai buna, astfel incat sa se vada nr. de inmatriculare (cel galben)? Ca daca il sti pe ala se poate afla nr. de parc al vagonului (am o lista cu corespondente ;) )
0

#1568 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30167
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 22 noiembrie 2016 - 21:08

Vezi postareaGygyman6, la 22 noiembrie 2016 - 19:10, a spus:

Cineva s-a ofticat rau de tot azi

Da. Are acolo un fel de monolog, cam nimeni nebagandu-l in seama, el certandu-se cu regia deja, depasind stadiul in care se certa doar cu noi.

Radu Czech Slash Cristina Albu postac pe forumul tramclub a scris:

Citeaza

nu stiti cum sa tratati un incident aparut la un tramvai mai complicat decat ITB-ul, pentru ca nu va insusiti si va doare la basca de manualele de exploatare si intretinere (pentru ca la intretinere faceti totul la fel de prost ca si la exploatare). Nu aveati de facut decat ce e scris in manuale si duceati tramvaiul ala la depou repede, fara circ. Dar, deh, voi asteptati ca si peste 20 ani sa aveti in tramvaiele astea si in depouri echipe de la Pascani si Arad care sa se ocupe de ele si voi doar sa le conduceti pe strazi


Habar nu am la ce dracu' de circ se refera. Ca tramvaiul a blocat una din cele mai circulate linii la o ora de varf si ca remorcherul nu a ajuns in cinci minute (nefiind aeropurtat) la fata locului, asta sa fi fost circul? Tot vatmanul e de vina, ca a ales ora si momentul nepotrivit sa fie acolo. Nu putea si el sa o ia prin alta parte? :crazy:
Oare in manualul la care se refera, scrie sa fie acoperit vehiculul rapid cu o prelata, astfel ca ziaristii sa nu-l poata fotografia?

Ma intreb: oare in garaj avem oameni de la Mercedes care sa ne intretina autobuzele, sau la troleibuze mai sunt inca cehii prin depou?

Oricum, discutia asta inter-forumuri e o tampenie pe care nu am de gand sa o continui si o consider incheiata definitiv. Chiar daca individul ne injura, ne gaseste diminutive, critica aiurea, nu merita sa ne coboram la nivelul lui si va propun sa faceti si voi la fel.
0

#1569 Useril este offline   cseh_17 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 12614
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Bergisch-Gladbach / Köln

Postat 22 noiembrie 2016 - 22:07

Vezi postareadan.s, la 22 noiembrie 2016 - 18:30, a spus:

Cele de la Arad (pana acum) sunt vopsite ca in stanga, cele de la Pascani ca in dreapta:


Atasament Timisoara-4780.jpg <- asta se observa foarte bine pe partea dreapta a tramvaiului

De aceea ziceam ca acea armonie pare vopsita la pascani, desii pantograful si masca farurilor spun alta.


Al naibii sa fiu daca vad vreo diferenta. Fa niste semne, asa ca pentru prosti, te rog. :respekt:

Vezi postareaPaul85, la 22 noiembrie 2016 - 20:45, a spus:

Ai cumva ultima poza la o rezolutie & calitate mai buna, astfel incat sa se vada nr. de inmatriculare (cel galben)? Ca daca il sti pe ala se poate afla nr. de parc al vagonului (am o lista cu corespondente ;) )


Se poate si pentru noi o copie?
1

#1570 Useril este offline   Andy 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 2520
  • Inregistrat: 29 iunie 10
  • Sexul:masculin
  • Locatia:zona metropolitană
  • Interese:Timișoara și zona metropolitană

Postat 22 noiembrie 2016 - 22:27

Astea le vad eu:
Imagine atasata: Timisoara-4780.jpg
4

#1571 Useril este offline   Doppler 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10593
  • Inregistrat: 14 februarie 11
  • Sexul:masculin

Postat 23 noiembrie 2016 - 00:39

Imagine postata Am cautat diferente si... nu am vazut nimic. E drept ca m-am uitat la valurile Poli si nu la ferestre.

Nu stiu cite tramvaie nemodernizate sint tractate cu camionul dar eu am vazut decit tramvaie defecte impinse de cel din spate. Se vede in clipul postat de mine ce s-a intimplat la prima frina a camionului cind tramvaiul aproape ca s-a izbit de camion si s-a serpuit. Poate de aceea a fost si circul in loc sa fie chemat camionul la prima oprire. Nu sint specialist dar imi pare evident ca solutia tractarii unui tramvai fara frina nu este o solutie buna si nici sigura. Trebuia, daca nu este, sa existe o cupla in spate, pentru impingere in caz de defectiune, ca doar nu cred ca au avut in vedere ca aceste tramvaie garantat nu o sa ramina nicioadata in drum.
2

#1572 Useril este offline   BogdanTm 

  • Membru VIP
  • Grup: VIP
  • Postari: 2361
  • Inregistrat: 06 septembrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara
  • Interese:trenurile, calatoriile,sahul

Postat 23 noiembrie 2016 - 07:27

Vezi postareaFlorin.B RATT, la 22 noiembrie 2016 - 21:08, a spus:


Oricum, discutia asta inter-forumuri e o tampenie pe care nu am de gand sa o continui si o consider incheiata definitiv. Chiar daca individul ne injura, ne gaseste diminutive, critica aiurea, nu merita sa ne coboram la nivelul lui si va propun sa faceti si voi la fel.


Oamenii frustrati care isi dau seama in adancul mintii lor ca de fapt afirma numai prostii se auto conving repetand prostia la nesfarsit. O prostie in care ajung sa se amageasca si ei insisi. Perfect de acord cu domnul Florin, ar fi useless sa pierdem vremea cu astfel de persoana si atitudine. Ca sa fim in nota acelui om de care sincer imi e extrem de mila ii doresc insanatosire grabnica,ajutor de specialitate si sa isi gaseasca pacea interioara. O persoana cu minime pretentii se auto-descalifica in momentul in care atribuie porecle celui cu care poarta o discutie. In mod clar nici un om nu e perfect..dar de aici pana la a da porecle...mi se pare de gradinita...Eu port ochelari..si in clasa 1 eram numit "aragaz cu patru ochiuri". Dar asta o spuneau copii de 6 ani nu oameni care au pretentia ca sunt la departamentul PR. Daca asa vorbeste cineva de acolo..e clar ca si firma e pe masura.
Colegii mei de forum au spus un adevar...ne doare ca primim un produs cumplit de prost realizat pe bani cat jumatate de tramvai nou. Clar licitatia a fost "dedicata" si asa s-a facut caietul de sarcini. Daca Pascaniul avea traditie in prelucrarea lemnului ne alegeam cu reconditionarea istorica a tramvaiului de la 1900 tras de cai... Dar mi se pare tupeu si nesimtire sa afirmi ca dupa ce ai luat o caruta de bani nu am fi in stare sa exploatam gunoiul livrat de ei..si desigur tot noi suntem de vina. E ca si cum un om bolnav accepta sa fie operat de un chirurg rezident..ca sa invete si acela cum se taie...pe sanatatea omului...
Fara sa fiu rau-voitor la afirmatia cum ca am avea pretentia ca tot cei din Pascani sa ne conduca tramvaiele...i-as raspunde acestui om pe care asa il consider chiar daca el ne gratuleaza cu alte invective...ca cei din zona maretei lui firme asta fac de 40 de ani in Timisoara...s-au suit in trenul foamei...si au venit sa conduca tramvaiele...cunosc punctual suficiente cazuri concrete.
In Austria sunt multi soferi de autobuz turci..in Londra taxiurile si autobuzele au soferi indieni. E vorba de respect...
Inchei off topic si sincer ce ma DOARE e ca Robu e intai politician si apoi primar. Cauta scuze si justificari unui lucru facut prost pe banutii nostri (multi putini cat sunt). Cinstit ar fi sa recunoasca faptul ca cerintele licitatiei au fost aiurea..si sa isi asume acest foarte scump esec .

PS tot timpul ni s a dat peste nas ca reabilitarea costa 500.000 euro fata de un tramvai nou de 2 milioane de euro. si ca se pastreaza doar parti din boghiu...sasiu..etc...concluzia logica e ca orice administratie care alege lucrul nou in locul carpelii e tampita? De ce in lumea civilizata se cumpara tramvaie noi? Sunt ei nebuni sa dea pret dublu pe lucru proiectat de la zero? Sau cei care ne administreaza banii sunt rai si indiferenti si permit carpelile...ca doar nu dam de la noi.....e ca si cum iei o pereche noua de ghete sau lipesti cu superglue pe cea in care intra apa..

Aceasta postare a fost editata de BogdanTm: 23 noiembrie 2016 - 07:33

0

#1573 Useril este offline   MNU 

  • Ex member
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Guests
  • Postari: 318
  • Inregistrat: 21 septembrie 16
  • Sexul:masculin

Postat 23 noiembrie 2016 - 08:10

O nulitate poate sa ramana o nulitate si atat, daca nu s-ar gasi unii sa o bage in seama. :)

Individul merita "ignore".

Aceasta postare a fost editata de MNU: 23 noiembrie 2016 - 08:13


#1574 Useril este offline   Elphax 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 1447
  • Inregistrat: 18 aprilie 15
  • Sexul:masculin

Postat 23 noiembrie 2016 - 09:10

Vezi postareaBogdanTm, la 23 noiembrie 2016 - 07:27, a spus:


PS tot timpul ni s a dat peste nas ca reabilitarea costa 500.000 euro fata de un tramvai nou de 2 milioane de euro. si ca se pastreaza doar parti din boghiu...sasiu..etc...concluzia logica e ca orice administratie care alege lucrul nou in locul carpelii e tampita? De ce in lumea civilizata se cumpara tramvaie noi? Sunt ei nebuni sa dea pret dublu pe lucru proiectat de la zero? Sau cei care ne administreaza banii sunt rai si indiferenti si permit carpelile...ca doar nu dam de la noi.....e ca si cum iei o pereche noua de ghete sau lipesti cu superglue pe cea in care intra apa..


de ce calitatea nu este buna la aceste tramvaie reabilitate? din cauza ca sunt facute pe sasiu vechi ? NU CRED ! daca renovezi o casa veche te costa la fel de mult cu a face o casa noua

daca unul nou e 2 milioane, probabil ca la aceeasi calitate unul reconditionat ar fi mai mult de 500.000 - pentru ca sa nu uitam, avem de fapt jumatati de tramvai la 25% de pret, deci oricum o luam suntem la jumatate de pret

calitatea tine de furnizor si de pretul pe care suntem dispusi sa il platim. daca noi am vrut sa ne faca de 500.000 avem calitate de 500.000
1

#1575 Useril este offline   Paul85 

  • Membru Senior***
  • Grup: Membri seniori
  • Postari: 723
  • Inregistrat: 23 februarie 09
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 23 noiembrie 2016 - 09:47

Vezi postareacseh_17, la 22 noiembrie 2016 - 22:07, a spus:

Se poate si pentru noi o copie?


Sigur, diseara cand ajung acasa o sa le postez.
0

#1576 Useril este offline   Gygyman6 

  • Membru Gold
  • Grup: Membru Gold
  • Postari: 3161
  • Inregistrat: 07 ianuarie 09
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 23 noiembrie 2016 - 10:48

Vezi postareaElphax, la 23 noiembrie 2016 - 09:10, a spus:

de ce calitatea nu este buna la aceste tramvaie reabilitate? din cauza ca sunt facute pe sasiu vechi ? NU CRED ! daca renovezi o casa veche te costa la fel de mult cu a face o casa noua


Depinde ce pastrezi din casa veche... Rasfoieste topicul sa vezi de ce exista pararea asta negativa.

Vezi postareaElphax, la 23 noiembrie 2016 - 09:10, a spus:

daca unul nou e 2 milioane, probabil ca la aceeasi calitate unul reconditionat ar fi mai mult de 500.000 - pentru ca sa nu uitam, avem de fapt jumatati de tramvai la 25% de pret, deci oricum o luam suntem la jumatate de pret


Suma asta e relativa, a fost data ca exemplu. Ceea ce era indeajuns pentru Timisoara si avea si capacitat mult mai mare decat tramvaiele modenizate ajungea undeva sub 2mil de euro. Vezi contextul discutiei anterioare.

Vezi postareaElphax, la 23 noiembrie 2016 - 09:10, a spus:

calitatea tine de furnizor si de pretul pe care suntem dispusi sa il platim. daca noi am vrut sa ne faca de 500.000 avem calitate de 500.000


Calitatea tine si de mana de lucru. Degeaba cumperi componente scumpe si fiabile daca felul in care le incadrezi intr-un sistem este total inadecvat pentru capacitatea de lucru a fiecarui component. Eu daca concep ceva, si decid ca folosesc o componenta in produsul meu de la un furnizor si o folosesc doar ca sa iasa un pret, dar componenta cedeaza pentru ca o fortez prea mult. Produsul final se strica la client, care iti cere tie socoteala, nu furnizorului tau. Poate exista intelegere, desigur, dar pana intr-un punct, asta cu "furnizorul e devina" e spalare pe maini, pentru ca nu furnizorul te-a pus sa iti concepi produsul in felul cum l-ai conceput.

Si despre care "noi" vorbesti? cei interesati de subiectul asta, doreau tramvaie noi de pe vremea vechii administratii, iar modernizarile sa fie ceva local si ieftin... fara platit de concepte si abureli.
5

#1577 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30167
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 23 noiembrie 2016 - 11:17

Sa nu uitam ca in suma vehiculata pe vremuri (50 mil. euro) o parte considerabila (parca 20 mil.) ar fi mers pe modernizarea completa a depoului, ceea ce pare sa se fi uitat, atunci cand se fac afirmatii cum ca nu poti face intretinerea unor tramvaie noi in vechitura de depou pe care o avem. Toate astea s-au spulberat cand cineva a decis ca nu e o prioritate pentru oras aceasta investitie. :(
Iata ca avem deja o gramada de tramvaie moderne, dar bani pentru depou nu s-au mai gasit, din pacate.
5

#1578 Useril este offline   cseh_17 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 12614
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Bergisch-Gladbach / Köln

Postat 23 noiembrie 2016 - 14:51

Lasa, ca pe undeva paote e chiar mai bine asa. Cu cat mai multe Armonii o sa soseasca, cu atat mai multe probleme vor aparea, care vor fi mai greu de remediat, in conditiile actuale. Deci vom invata the hard way, ca avem nevoie de un depou modern, si asa poate o sa inceapa sa se miste ceva in aceasta directie.
3

#1579 Useril este offline   timis2 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 688
  • Inregistrat: 20 octombrie 08

Postat 23 noiembrie 2016 - 21:50

Sa zicem mersi ca nu se inspira nimeni din capitala cu Armoniile astea.

http://www.comisarul...-la_858651.html
0

#1580 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30167
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 23 noiembrie 2016 - 22:22

Pe vremuri, in headerul ziarului "Scînteia" scria: "Organ al CC al PCR". In cazul acestui ziar online, ar trebui sa scrie: "Organ al CC al PDL", chiar daca PDL cica nu ar mai exista. Nu prea imi vine sa cred cam nimic din ce scriu "acoperitii" de acolo. -_-
-1

Arata acest topic


  • (113 Pagini)
  • +
  • « Prima
  • 77
  • 78
  • 79
  • 80
  • 81
  • Ultima »
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

1 useri citesc topicul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi