STP Timișoara Forum: Armonia GT4MT - STP Timișoara Forum

Salt la continut

Imagine postata
  • (113 Pagini)
  • +
  • « Prima
  • 72
  • 73
  • 74
  • 75
  • 76
  • Ultima »
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

Armonia GT4MT Tramvaie modernizate la Astra Arad si Electroputere Pascani Evaluare topic: ***** 4 Voturi

Poll: Tramvaie noi sau vechi? (173 membri au votat)

Sunteti deacord cu modernizarea tramvaielor actuale?

Nu puteti vedea rezultatele acestui sondaj, pana cand nu votati . Va rugam sa va logati si sa va exprimati votul dvs. pentru a vedea rezultatele acestui sondaj.

Ca si alternativa, ati prefera tramvaie noi sau SH?

Nu puteti vedea rezultatele acestui sondaj, pana cand nu votati . Va rugam sa va logati si sa va exprimati votul dvs. pentru a vedea rezultatele acestui sondaj.
Voteaza Vizitatorii nu pot vota

#1461 Useril este offline   MNU 

  • Ex member
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Guests
  • Postari: 318
  • Inregistrat: 21 septembrie 16
  • Sexul:masculin

Postat 28 septembrie 2016 - 08:52

Vezi postareaIlles Mihai, la 28 septembrie 2016 - 07:53, a spus:

Dar se puteau concepe vagoane cu comandă multiplă (cum au fost Tatrele T3 din Arad) prin care se pot forma trenuri de tramvaie - și nici nu costa în plus foarte mult ...
Vagoanele motorice Armonia, așa cum au fost realizate, nu au nici un avantaj față de un troleibuz articulat ! Repet: s-a pierdut cel mai important avantaj al tramvaiului, acela de a compune și descompune trenuri funcție de capacitatea de transport necesar !



Asta demonstreaza limitarea in gandire si lipsa de viziune a lui "el lider maximo".

#1462 Useril este offline   Gygyman6 

  • Membru Gold
  • Grup: Membru Gold
  • Postari: 3165
  • Inregistrat: 07 ianuarie 09
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 28 septembrie 2016 - 09:15

Vina poate fi a lui pana intr-un punct. De la acel punct in colo e devina conducerea regiei, care nu spune de ce are nevoie, fie din nepasare fie din intentie voita, si nu in ultimul rand presa. Presa care prin niste intrebari si propozitii simple putea atrage atentia si motiva populatia. Era greu ca primarul sa fie intrebat:"avand in vedere capacitatea mai mica a tramvaielor care vor fi modernizate, cum aveti in vedere mentinerea capacitatii de transport pe plan general?", omul sigur spunea ca vor fi mai multe trenuri, putea fi intrebat daca se va schimba situatia personalului limitat si daca continua sa isi mentina pozitia linistit i se putea cere o garantie. Cum garanteaza ceea ce spune daca nu se va adeverii? Daca mintea eu cred ca lumea era indeajuns de lamurita de ce si cum, si astfel se creea o presiune indeajuns de stabila pe acest subiect pentru a putea fi tratat cu mai multa seriozitate.

Aceasta postare a fost editata de Gygyman6: 28 septembrie 2016 - 09:49

2

#1463 Useril este offline   Elphax 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 1452
  • Inregistrat: 18 aprilie 15
  • Sexul:masculin

Postat 28 septembrie 2016 - 09:32

sincer eu as prefera tramvaie mai mici care sa circule mai des
dar asta inseamna sa fie mai multe :)
0

#1464 Useril este offline   MNU 

  • Ex member
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Guests
  • Postari: 318
  • Inregistrat: 21 septembrie 16
  • Sexul:masculin

Postat 28 septembrie 2016 - 10:03

De fapt avem nevoie de ambele.

Pe linii precum linia 4, cea pe care circul mai des, daca vezi cum arata statiile de pe Calea Buziasului si Calea Stan Vidrighin dupa orele 16, iti dai seama ca ar trebui cel putin sa dublezi numarul de trenuri, pentru ca vagon+remorca circula pline "ochi". Dimineata totul se petrece in sens invers.

Aceasta postare a fost editata de MNU: 28 septembrie 2016 - 10:04


#1465 Useril este offline   minny 

  • Membru autentic
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 29
  • Inregistrat: 02 octombrie 15

Postat 28 septembrie 2016 - 13:03

Armoniile sunt ok. Dacă vom avea 30 e perfect. Doar ca ne mai trebuie alte 20-30 duble si gata. Pe fonduri UE daca s-ar putea ar fi super.
1

#1466 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30203
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 07 octombrie 2016 - 20:02

Cei de la Arad au optat pentru alt furnizor in cazul pantografelor (mecanicii spun ca si pentru reductoare si alte componente ce nu sunt la vedere). Actualul furnizor este firma poloneza EC Engineering

Imagine atasata: 20161007_100334.jpg Imagine atasata: 20161007_100737.jpg
8

#1467 Useril este offline   dan.s 

  • Membru onorific
  • Grup: Membru onorific
  • Postari: 4388
  • Inregistrat: 11 septembrie 15
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Everywhere

Postat 07 octombrie 2016 - 20:11

Imi place mult pantograph-ul ales, ii da un aer mai modern Imagine postata.
La usa 2 bara de tinere este fixata de treptele 2 si 3, iar la usa 3 este prinsa de treptele 1 si 2 Imagine postata. Bug?
0

#1468 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30203
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 07 octombrie 2016 - 20:53

Nu. Daca te uiti cu atentie, in dreptul usii doi e acel "paravan" de sticla, deci bara oricum nu incurca, fiind dupa el. In cazul usii trei, bara ar fi fost in calea celor ce doreau sa treaca prin dreptul ei.
0

#1469 Useril este offline   dan.s 

  • Membru onorific
  • Grup: Membru onorific
  • Postari: 4388
  • Inregistrat: 11 septembrie 15
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Everywhere

Postat 07 octombrie 2016 - 21:01

Oricum, estetica e bata (sau bara, daca vreau sa fiu contextual).

Vezi postareaFlorin.B RATT, la 07 octombrie 2016 - 20:02, a spus:

Actualul furnizor este firma poloneza EC Engineering


Uitandu-ma la ei pe site am vazut ca au avut si au contracte si cu Alstom, Pesa, Simens, Bombardier, Skoda... In concluzie, piese de calitate. Oricum, degeaba ai piese "ultimul racnet" daca nu stii sa le potrivesti perfect (manopera).
0

#1470 Useril este offline   mile 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10862
  • Inregistrat: 08 octombrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Regiunea Banat
  • Interese:Navigatia pe Bega, tramvaie si firobuze

Postat 09 octombrie 2016 - 19:09

Vezi postareaFlorin.B RATT, la 07 octombrie 2016 - 20:53, a spus:

Nu. Daca te uiti cu atentie, in dreptul usii doi e acel "paravan" de sticla, deci bara oricum nu incurca, fiind dupa el. In cazul usii trei, bara ar fi fost in calea celor ce doreau sa treaca prin dreptul ei.




Este totusi o chestiune de estetica. Se putea monta bara si la usa doi pe treptele 1-2, desi o asemenea prindere, doar in podea si cu inaltimea de circa 1 m nu mi se pare o prindere solida...Cred ca aceste bare vor capata joc in timp...
0

#1471 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30203
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 09 octombrie 2016 - 20:38

Nu contest asta. Incercam doar sa gasesc logica acestei prinderi diferite de la o usa la alta.
0

#1472 Useril este offline   dan.s 

  • Membru onorific
  • Grup: Membru onorific
  • Postari: 4388
  • Inregistrat: 11 septembrie 15
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Everywhere

Postat 10 octombrie 2016 - 19:07

Vezi postareamile, la 09 octombrie 2016 - 19:09, a spus:

Cred ca aceste bare vor capata joc in timp...


Au o prindere si in partea de sus, exact ca si 3504, se vede, dar mai greu prinderea(?) de inox.
0

#1473 Useril este offline   Infra 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 422
  • Inregistrat: 27 februarie 16

Postat 10 octombrie 2016 - 19:46

Am si eu o intrebare de om dezafiliat,se pot atasa segmente suplimentare la viitoarele armonii sau chiar si la cele deja construite. Ma gandesc aici la imaginea cu armonia dublu-articulata realizata pe forum.
0

#1474 Useril este offline   dan.s 

  • Membru onorific
  • Grup: Membru onorific
  • Postari: 4388
  • Inregistrat: 11 septembrie 15
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Everywhere

Postat 10 octombrie 2016 - 20:05

Daca se poate... se poate, doar ca dupa montarea unui segment central trebuie schimbat/ modificat bordul, compiuterul si alte sisteme, deci un cost urias ce se apropie de cel actual de modernizare (sau depaseste) => total nerentabi.
0

#1475 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30203
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 10 octombrie 2016 - 20:32

Intrebarea asta imi aduce aminte de una similara ce se tot punea pe forumuri dupa aparitia Loganului: "se poate pune AC pe un Logan care nu are din fabrica?". Teoretic se poate, dar practic costa prea mult ca sa merite.
0

#1476 Useril este offline   MNU 

  • Ex member
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Guests
  • Postari: 318
  • Inregistrat: 21 septembrie 16
  • Sexul:masculin

Postat 10 octombrie 2016 - 21:39

Nu cred ca se poate atasa un segment intermediar pentru ca nu o permite sasiul.

#1477 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30203
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 10 octombrie 2016 - 22:01

Clar ca nu permite, dar probabil intrebarea nu excludea posibilitatea modificarii acestuia, desigur total nerentabila acum dupa ce faza de proiectare s-a incheiat de mult. Pe scurt: nu vom vedea asa ceva.
0

#1478 Useril este offline   Infra 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 422
  • Inregistrat: 27 februarie 16

Postat 12 octombrie 2016 - 11:27

Atunci se pare ca va trebui sa se ajunga in cazul urmator:Armonii pe linii importante dar cu flux mai scazut de calatori (1,2,5,6,7), tramvaie noi de mare capacitate pe liniile 4, 8 si uneori 9 si cateva tramvaie vechi de umplutura. Acest caz l-am observat in orasul polonez Torun, unde aveau tramvaie vechi(Konstal), reabilitate si tramvaie noi(Pesa Swing).
4

#1479 Useril este offline   qew 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 161
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 12 octombrie 2016 - 16:15

In Polonia se procedeaza asa in majoritatea oraselor parcul de tramvaie si autobuze fiind mixt(atat vechi cat si noi) pentru a avea o capacitate de transport sporita. Am vazut vechile Jelcz (seamana cu Renault Berliet) mergand cot la cot cu niste Citaro nou noute articulate.

Tramvaiele lor ce seamana cu Timisurile noastre mi se par oricum milt mai bune si mai bine intretinute(chiar si variantele fara modificari majore).
1

#1480 Useril este offline   MNU 

  • Ex member
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Guests
  • Postari: 318
  • Inregistrat: 21 septembrie 16
  • Sexul:masculin

Postat 12 octombrie 2016 - 17:59

Peste tot se intretin corespunzator echipamente, obiecte, infrastructura, etc. Se intretin si se folosesc in bune conditii pana efectiv sunt depasite moral sau tehnologic. Numai la noi se practica aceasta utilizare fara intretinere sau cu improvizatii, pana materialul/echipamentul/vehiculul devine nereparabil.

Arata acest topic


  • (113 Pagini)
  • +
  • « Prima
  • 72
  • 73
  • 74
  • 75
  • 76
  • Ultima »
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

1 useri citesc topicul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi