S-au ales Wegmann fiind si mai multe numeric..si spatioase din constructie asadar aveai de unde ingusta in proiectarea spatiului interior..Am spus de la inceput ca sunt impotriva modernizarii..si in special modernizarii facute cu firme autohtone..care modernizare seamana si deja vedem asta cu o mutilare si o bataie de joc pe multi bani publici.
Daca "incapatanatul sef" ca sa nu zic catar...tot dorea modernizare de ce nu a facut licitatie INTERNATIONALA? Poate firme germane ar fi avut idei mai coerente de modernizare decat firma de partid care trebuie sa ia banii..
Asa cum spunea un coleg, din start nu s-a luat in calcul varianta de modernizare a remorcilor asadar reducere clara a capacitatii de transport. Inca o data oi fi eu hater..robufob..dar chiar nu sunt orb. Ati vazut linia 3..acum veti vedea linia 7 cu aceiasi soarta...

Nu uitati ca e linie aproape total nereabilitata..asadar in maxim 1 an vom avea o noua conferinta de presa in care ni se va explica cum se fluidizeaza traficul in zona si cate locuri de parcare in plus avem daca desfiintam blestemata de linie de tramvai din Fratelia...mai introducem o cursa expres E10 sau ce numar ii vor da...si locuitorii vor fi extrem de multumiti..precum cei din Freidorf...
Stiu ca iar ma vor acuza unii ca sunt paranoic si vad vesnic raul..dar si in 2009 visam la reabilitare in Freidorf nu..? suntem in 2016...s-a vazut ce a iesit. Parcul de vehicule tramvaie e tot mai mic..mai licitam niste autobuze..midibuze...si am scapat de inca ceva km de sina de otel si line de contact...
cu ce ma incalzeste wi fi in tramvaie in conditiile in care nu ai de ce te tine in timpul mersului? cu ce ma bucura camere video cand nu sunt admise ca proba in instanta? cu ce ma ajuta afisajul interior cand nu e folosit 99 %?
Plus ca denumirea de "armonia"..pe langa faptul ca suna a nume de firma funerara e total neinspirata in conditiile acelui tiuit care se aude incontinuu in aceste vehicule...parca e ales la batjocura si sfidare..
Ce ma intristeaza cel mai mult e ca nimeni nu isi asuma greselile..cand milioanele de euro date pe vaporase zac nefolosite ni se zice in conferinta de presa ca "probabil cineva s-a gandit si la legislatie"....mda...banii dati comision luat.
Sunt tare curios daca acel contract de modernizare include si clauze in care executantul e obligat sa corecteze erorile inerente aparute. Tare cred ca nu..plus ca daca din start de cand ai inceput "modernizarea" firma de la care iei parbrize si componente da faliment..ai viitorul de procurare piese schimb asigurat...
Din pacate unii sunt robiti de comision..altii orbiti de geniul Fuhrer ului...
PS. Vorbind concret de lucruri care sunt vazute de fiecare cetatean al orasului: administratia Oancea a initiat aducerea tramvaielor SH din Germania si a pornit reabilitarea liniei cale. Administratia Ciuhandu a continuat proiectul de reabilitare a liniilor. asta strict legat de partea de transport in comun . Actuala administratie inca de la inceptul mandatului a facut gropi subterane taieri de copaci si "reabilitari " cu firme de partid.
Plus plantari de semafoare si descurajarea transportului "verde" inclusiv pe bicicleta.
Si un lucru care nu se poate uita..a fost votat pe valul usl din acea perioada..avea chiar la ministerul transportului coleg de partid liberal. UN leu nu s-a alocat pentru gara...tot acelasi jeg a ramas....acum facem sanchi miting pentru centura...cand toata Europa incurajeaza transportul electric si velo...noua ne pasa de incurajarea maxima a traficului auto...vezi faptul ca masinile parcate ilegal nu se ridica...chiar daca blocheaza tramvaiul. ticalosul de biciclist care streseaza ingerasii din centru e aspru sanctionat...legea e pentru unii...
Sa nu uitam ca si noile achizitii de autobuze mercedes au fost tot "vina" fostei administratii..altfel "reabilitam" autobuzele DAC..la fel si la troleibuze.
Slava Domnului ca nu am ajuns "inca" precum Resita sau Constanta...dar ne indreptam intr-acolo....
Aceasta postare a fost editata de BogdanTm: 28 septembrie 2016 - 06:41