Armonia GT4MT Tramvaie modernizate la Astra Arad si Electroputere Pascani
#141
Postat 29 august 2013 - 22:31
Astept pareri pro si contra.
Acesta nu este un proiect al regiei, toate drepturile asupra acestor desene imi apartin
#142
Postat 01 septembrie 2013 - 04:28
#144
Postat 06 septembrie 2013 - 14:08
#145
Postat 06 septembrie 2013 - 16:44
#146
Postat 13 octombrie 2013 - 12:46
Citeaza
Sursa Tion
#147
Postat 14 octombrie 2013 - 03:50
#148
Postat 14 octombrie 2013 - 11:15
#149
Postat 05 noiembrie 2013 - 22:03
Citeaza
Citeste mai mult pe: Primaria promite 30 de tramvaie reabilitate in patru ani | deBanat.ro - spune realitatea! http://www.debanat.r.../#ixzz2jnrulkFu
Mergem oarecum spre bine
#152
Postat 08 noiembrie 2013 - 22:26
Oricum c-am tarziu s-a trezit un oficial sa se documenteze si sa vorbeasca clar ce si cum, asta daca nu e cumva bataie pe ciolane din nou, pentru ca numa ce am plecat de la TV si pe Europa Nova despre asta si vorbeau, bataie pe ciolan. Si sa presupunem prin absurd ca se doreste ceva din suflet, de unde bani? Acei celebrii 50 de milioane au fost deja deturnati spre alte proiecte asa ca ciuciu depou si linii modernizate, iar de bani de tramvaie nici ca mai poate fii vorba.
#153
Postat 14 noiembrie 2013 - 11:06
#154
Postat 26 noiembrie 2013 - 01:07
Citeaza
...
"VESTE BUNA !!! Consecvent cu angajamentele luate fata de timisoreni, am finalizat caietul de sarcini pt reabilitarea capitala a 30 de tramvaie si tocmai am autorizat transmiterea documentatiei la Agentia Nationala de Reglementare si Monitorizare a Achizitiilor Publice (ANRMAP) pt publicare pe SEAP. Reabilitarea se va face inlocuind TOTUL din tramvaie cu lucruri noi, identice cu cele de pe tramvaiele moderne, in afara de sasiu-boghiuri care au o durata de viata de 100 de ani si care se reabiliteaza efectiv, acest lucru meritand din plin. Deci, tramvaiele reabilitate vor avea caroserie noua, aceeasi forma cu tramvaiele noi, aceleasi sisteme de actionare care se pun pe tramvaiele noi, scaune noi, cu incalzire, climatizare de acelasi tip cu cea de pe tramvaiele noi, Internet, monitorizare a tot ce se intampla in vagoane si in jurul lor cu o multime de camere video, etc., etc. Reabilitarea va fi sustinuta financiar din veniturile proprii ale Primariei. Pe langa tramvaiele reabilitate, Timisoara va avea cel putin tot atatea tramvaie noi, superioare celor care exista la ora actuala in Romania, de indata ce achizitia lor va putea fi facuta pe fonduri europene nerambursabile sau, daca astfel de cheltuieli nu vor fi eligibile, pe masura ce ne vor fi rambursati banii pe care ii avansam in 2013 si 2014 in proiectele majore de modernizare a Timisoarei (subpasaje, carosabile, centru istoric, malurile Begai, etc., etc.)".
Citeste mai mult: adev.ro/mrknvs
sau renasterea
#155
Postat 26 noiembrie 2013 - 08:05
Am observat ca si in cazul vagonului restaurant, s-a laudat faptul ca are internet si nici nu s-a discutat despre toaleta sau climatizare, chestii mult mai greu de realizat si mult mai importante decat un amarat de router conectat la un modem 3G.
#156
Postat 26 noiembrie 2013 - 11:01
Eu am aflat la intilnirea forumului de importanta podelei joase, credeam ca e doar pt confortul pasagerilor si nu stiam ca este pt scurtarea duratei cit tramvaiul stationeaza in statie.
#157
Postat 26 noiembrie 2013 - 12:45
#158
Postat 26 noiembrie 2013 - 13:19
link : http://www.e-achizit...id_anunt=452665
la pagina 17 este mentionat:
"Podeaua ... poate fi realizata si in varianta coborata."
Fisiere atasate
-
Caiet de sarcini.pdf (1.74MB)
Number of downloads: 980
Aceasta postare a fost editata de sorinm: 26 noiembrie 2013 - 13:20
#159
Postat 26 noiembrie 2013 - 13:38
Impui clar: "podeaua trebuie sa fie in varianta coborata si sa nu aiba o inaltime mai mare de xxx mm", etc. Asta daca se vrea acest lucru, dar probabil nu e cazul.
#160
Postat 26 noiembrie 2013 - 19:04
Apoi, daca tramvaiele low-floor pot trage langa un peron de aceeasi inaltime ca si podeaua tramvaiului, la firobuze si autobuze cu podele joase, acest lucru nu ajuta la nimic pentru ca soferii rareori trag langa bordura. Uneori din motive obiective, alteori din motive subiective...
Apoi, daca la transportul urban podeaua tot coboara, la autocare ea tot urca, incat s-a ajuns si la 7 trepte...Si nu ma refer la cele cu etaj...
Daca nu s-a ri inventat aceste "gaselnite" probabil ca multi producatori de mtc-uri ar fi inchis portile...
Iar daca aducem in discutie si persoanele care se deplaseaza cu caruciorul, sunt curios cate dintre acestea au apelat la soferul unui firobuz sau autobuz pentru a folosi rampa din dotare pentru acest scop...