STP Timișoara Forum: Armonia GT4MT - STP Timișoara Forum

Salt la continut

Imagine postata
  • (113 Pagini)
  • +
  • « Prima
  • 67
  • 68
  • 69
  • 70
  • 71
  • Ultima »
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

Armonia GT4MT Tramvaie modernizate la Astra Arad si Electroputere Pascani Evaluare topic: ***** 4 Voturi

Poll: Tramvaie noi sau vechi? (173 membri au votat)

Sunteti deacord cu modernizarea tramvaielor actuale?

Nu puteti vedea rezultatele acestui sondaj, pana cand nu votati . Va rugam sa va logati si sa va exprimati votul dvs. pentru a vedea rezultatele acestui sondaj.

Ca si alternativa, ati prefera tramvaie noi sau SH?

Nu puteti vedea rezultatele acestui sondaj, pana cand nu votati . Va rugam sa va logati si sa va exprimati votul dvs. pentru a vedea rezultatele acestui sondaj.
Voteaza Vizitatorii nu pot vota

#1361 Useril este offline   dan.s 

  • Membru onorific
  • Grup: Membru onorific
  • Postari: 4388
  • Inregistrat: 11 septembrie 15
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Everywhere

Postat 08 septembrie 2016 - 19:28

radub de pe tranclub a spus:

Da, e 3513, si de la Pascani va urma in scurt timp si 3512. Pentru ca am vazut ca ai o problema cu mastile de la corpurile pentru semnalizare, ca fapt divers, e spre binele RATT modificarea facuta, caci accesul va fi mult mai usor la ele comparativ cu situatia de la celelalte doua vagoane livrate (si probabil si de la al doilea de la Arad).



Deci stiim acum ca 3512 vine de la Pascani.

Citeaza

Sunt multe pe care le pierdeti cu imbecilitatea de care dau dovada multi dintre scribacii de pe forumul ala, dar, asta e...


Io-l fImagine postata pe asta Imagine postata... Si nici nu multumeste pt poze.
Nu-l poate cineva suspenda si de pe tramclub? Imagine postata

Aceasta postare a fost editata de dan.s: 08 septembrie 2016 - 20:12

2

#1362 Useril este offline   Gygyman6 

  • Membru Gold
  • Grup: Membru Gold
  • Postari: 3165
  • Inregistrat: 07 ianuarie 09
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 08 septembrie 2016 - 20:16

E spre binele nostru ca acuma tramvaiele vor arata ca dracu, ca vor fi exact cum am spus. Niste jeguri facute cu manopera de 2 lei. Dar hei, sa ne bucuram ca facem gunoaie ca pana la urma asta conteaza, iar cand si colaboram cu o firma care face gunoaie si ne joaca feste ceva in pantaloni pentru ca in sfarsit gustam umpic din ceva modern dintr-o firma capusa de stat, nu mai conteaza ca ceea ce se face se face prost, fara cap si pe bani publici din care unii isi primesc blidul de mancare pe masa, doar daca nu il primesc se pun pe greve si se plang imediat la sindicat.

Nu face tramvaie firma unde lucrez, dar ai dat de dracu daca se carpeste ceva asa cum se carpesc tramvaiele astea acuma, nu ai cum sa ii spui clientului asa ceva: "a pai acuma ai acces mai bun!", foarte rau daca cineva din regie nu s-a interesat de treaba asta, cand s-au pus mastile nu s-a gandit nimeni? nu a fost prezentat proiectul cuiva? pur si simplu s-au dat tramvaiele si din ce mai avea Astra si VFU Pascani pe stoc au incropit o caruta cu ceva subansamble din strainatate? Asta inseamna sa "modernizezi", sa ii dai la altu sa iti carpeasca ceva, de aia si sustineam ideea de a face ceva aici sau sa luam ceva nou, orice, oamenii care lucreaza cu vehiculele astea in fiecare zii aici stiu mai bine decat oricine de oriunde altundeva, ce ar avea nevoie si cum ar avea nevoie. Pe langa asta, firma care proiecteaza nu e cea si care iti spune cum faci intretinerea la vehicul? Pentru o firma arhilaudata si atat de secretoasa, sa apelezi la o astfel de solutie mi se pare... ieftin, lipisit de orice spirit tehnic si denota ca atata timp cat erai intr-o pozitie favorabila dupa revolutie puteai sa iti faci o firma cu ramasitele departamentelor de testare si dezvoltare ale fostelor intreprinderi de stat, care uite azi prospera prin contracte cu dedicatie.

Asta arta ca e inca ceva putred la mijloc, poate e doar o bucata de plastic taiata, dar nu asa se face, asa foarte bine mai exista compromisuri care s-au facut de care habar nu avem si ne trezim cu ele cand nu ne asteptam (asta e doar cosmetic sare la ochi, mie frica sa ma gandesc la ce sa ma astept cand intra in circulate galetile astea). Cu o astfel de carpeala imi pot da singur o palma ca am avut poate umpic de incredere ca "hei, poate sunt prea radical, poate va fi bine si poate nu e chiar asa de rea situatia asta cu modernizarile", dar nu, tara asta va ramane mereu de c####, pentru ca ne place sa ne complacem in astfel de situatii, facem ceva fara sa masuram de 2 ori "a pai lasa ca mai taiem dupa", nu merge masina la prima cheie "lasa ca trimitem pe cineva sa va impinga nu-i stres!", aragazul explodeaza la prima aprindere "nu este vina cuiva, este doar soarta".

@dan.s: imi pare rau ca "te-ai fript" dar eu cred ca daca vrei o informatie mai bine astepti linistit sau o cauti chiar si din alte surse, una mentionata chiar de "agentul de vanzari". Si un ceas stricat arata ora buna de 2 ori pe zi, dar asta nu inseamna ca e un ceas bun si ca trebe pastrat sau folosit.

LE: mare lucur nu s-a invatat de cand am iesit din comunism, stiu ca si Timisurile noastre parca au fost ciopartite umpic in fata sub laterale.

Aceasta postare a fost editata de Gygyman6: 08 septembrie 2016 - 20:17

4

#1363 Useril este offline   Gygyman6 

  • Membru Gold
  • Grup: Membru Gold
  • Postari: 3165
  • Inregistrat: 07 ianuarie 09
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 08 septembrie 2016 - 20:19

Vezi postareadan.s, la 08 septembrie 2016 - 19:28, a spus:

Nu-l poate cineva suspenda si de pe tramclub?


Numai daca isi da ban singur :rad_masa: , aia e "fortareata" lui.
2

#1364 Useril este offline   tm 

  • Membru autentic
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 126
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 08 septembrie 2016 - 20:22

Aceasta e o masca de aerisire de plastic? :msg-72: Arata cam ciudat pe un tramvai considerat "nou" o masca ordinara de 15 lei. Pana si la Timisuri aratau mai bine integrate acele fante de aerisire sau ce-o fi acolo.

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: tm diverse-08.sept.2016-027.jpg

0

#1365 Useril este offline   dan.s 

  • Membru onorific
  • Grup: Membru onorific
  • Postari: 4388
  • Inregistrat: 11 septembrie 15
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Everywhere

Postat 08 septembrie 2016 - 20:30

Macar daca masca de aerisire era violet... Imagine postata

@Gigiman6:
Hmm...Imagine postata L-am mustrat destul de rau pentru ce-o zis (si cand zic rau zic f.f. rau) si m-am ales doar cu o stergere a mesajului, fara nici-un bann, asta sigurat vrea ceva de la mine...
2

#1366 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30204
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 08 septembrie 2016 - 21:21

Acea grila de aerisire pentru bucatarie, luata de la furnizorul de piese pentru vehicule feroviare Dedeman e absolut penibila si nu are ce cauta acolo. Nu va rezista mult timp, nefiind gandita pentru asa ceva. Macar daca le dadeau o vopsea violet sa nu sara in ochi ca nuca in perete.
3

#1367 Useril este offline   timis2 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 688
  • Inregistrat: 20 octombrie 08

Postat 08 septembrie 2016 - 21:55

Cum ar veni acuma cu ,,piese" de la Dedeman poti sa iti faci un tramvai? Poate ca si la Hornbach mai gasesti ceva.De fapt depinde care magazin mare e omologat ca furnizor feroviar de catre AFER, si in cazul asta puteau si meseriasii RATT sa modernizeze tramvaiele aici si ieseau mai ieftin.
0

#1368 Useril este offline   Gygyman6 

  • Membru Gold
  • Grup: Membru Gold
  • Postari: 3165
  • Inregistrat: 07 ianuarie 09
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 08 septembrie 2016 - 22:00

Experienta de 140 de ani isi spune cuvantul...

Sunt curios daca isi vor pune pe site cei de la Pascani produsul final, nu cel de la inaugurare, doar asa ar fi corect. Maine poimaine vin japonezii sa deie o comanda de tramvaie la ei si se trezesc oamenii ca primesc mastile taiate.

Si uite ca asta ar fi un subiect tare interesant pentru presa, chiar sunt curios care este explicatia, si cine este devina? noi, ei?

________________________________________________________________________________________________________________________________________

Ca o opinie personala eu cred urmatorul lucru, cine a participat la acest proiect din partea noastra, ma refer la oamenii care spuneau ce doresc si cum doresc, au fost pusi mai mult ca sigur pe locul 2 de catre cine conducea echipa de la noi. Mai mult ca sigur ori cei de la Arad ori VFU au spus, "noi masca asta o avem nu putem sa o comandam altcumva ca asa vine de la furnizor", probabil daca "doream" ceva cu capac detasabil sau chiar automat costa, iar cand costa in plus ai probleme ca trebuie sa te justifici si la cat tam tam a fost cu modernizarea asta nimeni nu mai dorea publicitate. Sau cartea tehnica probabil se vinde la pret de tramvai nou si de aia nu a mai fost bani... Eu am mai spuso, ce era nou era nou si gata, pur si simplu garantia te forta sa iti modernizezi si o parte din hala de intretinere la standarde, asa nu mergem deloc inainte, sa nu mai zic si de restul de neajunsuri cum ar fi ergonomia de c####. Niste subansamble supralaudate ca sunt de nu stiu unde, nu vor tine loc de lipsa de experienta a personalui care proiecteaza doar dupa numere. Mai repet si faptul ca nemtii cand au facut wegmann-urile in 70', le-au facut cu mult mai bine decat ce s-a (re)facut azi de catre noi, se vede clar atentia la detalii, la cum e gandit totul, cand ma urc in oricare model de tramvai studiez si vad cum e fiecare chestie pusa la locul ei si inteleg de ce e acolo, oamenii astia au imbinat solutiile tehnice cu solutiile ergonomice pentru a face totul cat mai placut si pentru calator dar si pentru mecanicul de la depou, nu doar pentru a face. Si aici ajung perfect unde vroiam, ceva de la 0 e mai putin constrans decat ceva ce e reconstruit pe alt principiu, de aia militam mereu, si o fac in continuare, pentru tramvaie noi. Pesa nu e nevoie sa te vrajeasca "iti vom face asta", te poate invita sa te plimbi cu ceea ce produce deja, la un pret zic eu la care nu credeam ca ar ajunge un tramvai nou vreodata. Dar hei, daca tramvaiele noi nu s-au pretat, nu s-au pretat, ce sa-i faci, probabil aia de la Pesa si-au gandit produsul si pentru mentenanta fara flex, s-au poate cei de la VFU au designeri de la Renault, poate trebe demontat jumatate din tramvai ca sa schimbi un bec, iar intr-un excess de furie cineva de la noi a taiat acea masca...
1

#1369 Useril este offline   Chagall 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10295
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:nespecificat

Postat 09 septembrie 2016 - 10:38

Masca de 3 lei pentru un tramvai nou de 500000 euro? :Facepalm_emote_gif:
0

#1370 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30204
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 09 septembrie 2016 - 12:16

Cateva poze de azi. In poze am pus accentul pe ce e diferit fata de modelul initial, sau fata de cel realizat de Astra. Ca aceste aspecte sunt negative, nu e vina fotografului.
Poza cu oglinda retrovizoare vrea doar sa arate ca s-a renuntat la camere. Sa nu se inteleaga ca oglinda ar fi lipita cu banda adeziva.

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: 20160909_124857.jpg
  • Imagine atasata: 20160909_124910.jpg
  • Imagine atasata: 20160909_124944.jpg
  • Imagine atasata: 20160909_125020.jpg
  • Imagine atasata: 20160909_125035.jpg
  • Imagine atasata: 20160909_125102.jpg
  • Imagine atasata: 20160909_125123.jpg
  • Imagine atasata: 20160909_125139.jpg
  • Imagine atasata: 20160909_125215.jpg
  • Imagine atasata: 20160909_125247.jpg
  • Imagine atasata: 20160909_125302.jpg

6

#1371 Useril este offline   Gygyman6 

  • Membru Gold
  • Grup: Membru Gold
  • Postari: 3165
  • Inregistrat: 07 ianuarie 09
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 09 septembrie 2016 - 12:42

Pana la urma e taiat tramvaiul asta in fata? m-am tot uitat la poze de la inaugurare, ar parea ca ar fi capac acolo, dar imbinarea e prea... buna, adica parca e o singura piesa, si nu vad cum s-ar prinde, decat daca nu pe dedesubt cumva pentru ca semne de la suruburi nu vad deloc. Dupa dunga aceea alba de pe muchie pare a fi taiat materialul, ala fiind un semn de "bruscare" a plasticului din care e facuta masca din fata. :blink:

Ma intreb daca si tramvaiele astea cu care, din pacate, ne-am pricopsit acuma vor avea aceeasi soarta ca si automotoarele facute pentru Republica Moldova si sa se decoloreze dupa un timp.
1

#1372 Useril este offline   dan.s 

  • Membru onorific
  • Grup: Membru onorific
  • Postari: 4388
  • Inregistrat: 11 septembrie 15
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Everywhere

Postat 09 septembrie 2016 - 12:51

Nu pot sa cred ca semnalizarea este lipita cu silicon.Imagine postata, ci nu cu suruburi. Tramvaiele astea cat vor rezista? 6-8 ani?, sau deja exagerez... cele ce-au venit anul trecut deja isi petrec timpul mai mult in depou.
2

#1373 Useril este offline   cseh_17 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 12614
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Bergisch-Gladbach / Köln

Postat 09 septembrie 2016 - 13:25

Deci sa recapitulam:
- avem o masca 'a la Pascani' care este varianta 3. Sa nu uitam ca tramvaiul initial a venit cu acel far futuristic, care la urma a fost modificat, carpit, ca mai apoi ceva asemanator sa devina standard.
- avem acel negru de la parbriz care e clar dat cu pensula, fara nici macar cea mai mica dorinta de a fi uniform
- avem un grilaj a la Dedeman pe lateral, care daca il vopseau cel putin violet, deja arata altfel
- avem semnalizatoare lipite cu un kg de silicon, si care e deja desprins (o fi de la protectia anti concurenta pe durata transportului)
- avem bucati care se potrivesc, si nu prea, uitati-va la poza 7. Sunt taiate dupa nevoie.
- cei care au o minima idee despre tramvaie stiu ca in spate avem rosu pentru stopuri, si galben pentru frana. In cazul nostru luandu-ma dupa modelul exact ca si in fata, tin sa cred ca galbenul este tot semnalizare. Asta insa nu este tot, aceste este si orientat aiurea, lateral... :Facepalm_emote_gif:

Una peste alta, alo! Presa! dormi un articol. Si hai sa ii aratam si domnuui primar aceste poze, sa ne deie chiar dumnealui un feedback.

Pentru cei care au sperante, tramvaiul este aici, si va ramane, sa nu credeti ca aceste 'mici' errori, vor fii corectate. Sa na bucuram ca au ajuns... :schimpf:
2

#1374 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30204
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 09 septembrie 2016 - 13:30

Pe mine ma ingrijoreaza (printre altele) raza de curbura a parbrizului, care nu e aceasi cu cea a caroseriei.

P.S. Poza cu oglinda retrovizoare vrea doar sa arate ca s-a renuntat la camere. Sa nu se inteleaga ca oglinda ar fi lipita cu banda adeziva, ea fiind prinsa foarte solid de peretele cabinei.
Indiferent de solutiile tehnice alese pentru partea de rulare, comanda,clima, incalzire, etc, etc, eu as fi vrut ca si aspectul exterior sa fie mai elevat, (probabil multi "experti" vor spune ca atat se poate la pretul asta) dar la urma urmei, nu conteaza ce vreau eu. -_-
0

#1375 Useril este offline   Gygyman6 

  • Membru Gold
  • Grup: Membru Gold
  • Postari: 3165
  • Inregistrat: 07 ianuarie 09
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 09 septembrie 2016 - 13:59

Eu ma intreb cat a costat o modernizare la Bucuresti. Cred ca va mai aduceti aminte de V3A-urile (dar si V2A-urile) modernizate la URAC. Pentru ca imi pare mult mai buna lucrarea aceea facuta acum mai multi ani decat ce am primit noi acuma.

Aceasta postare a fost editata de Gygyman6: 09 septembrie 2016 - 13:59

0

#1376 Useril este offline   Chagall 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10295
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:nespecificat

Postat 09 septembrie 2016 - 14:25

Eu nu vad bine comisia care va semna receptia acestui tramvai. :Facepalm_emote_gif:
1

#1377 Useril este offline   dan.s 

  • Membru onorific
  • Grup: Membru onorific
  • Postari: 4388
  • Inregistrat: 11 septembrie 15
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Everywhere

Postat 09 septembrie 2016 - 14:31

Si, deoarece suntemin tara noastra, receptia va fi semnata fara nici-o problema... Imagine postataImagine postata
1

#1378 Useril este offline   NF1-800 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 223
  • Inregistrat: 07 septembrie 11
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara
  • Interese:Trenuri,Autobuze,Tramvaie.

Postat 09 septembrie 2016 - 17:06

In opinia mea, decat asa ceva...mai bine nu. Inteleg ca tramvaiele noi sunt scumpe dar sa ajungi la o batjocura de genu...mai bine cumperi tramvaie 2nd de la altii si daca nu au clima, le punem noi si atat fiindca asta e cosmarul meu cel putin cu tramvaiele, caldura vara si frigider iarna. In rest nu am nimic de comentat la alte aspecte indiferent ca e Timis 2, Hansa, Rathgeber, GT8 sau Wegmann. Ajung la vorba lui dan.s, cat vor rezista? Cat de bine se va reflecta investitia asta pe termen lung?
3

#1379 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30204
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 10 septembrie 2016 - 17:24

Deoarece eram deja rau de tot off topic, discutia axandu-se in principal pe Timis 2, am mutat mai multe postari aici
0

#1380 Useril este offline   dan.s 

  • Membru onorific
  • Grup: Membru onorific
  • Postari: 4388
  • Inregistrat: 11 septembrie 15
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Everywhere

Postat 10 septembrie 2016 - 18:23

Cu placere...

opinia timisoarei a spus:

Avem inca un tramvai Armonia la Timisoara! Ce probleme sunt semnalate la noua garnitura? FOTO!



A sosit inca un tramvai Armonia la Timisoara, din lotul de 12 trimise la cea de-a doua tura de modernizare la fabricile din Arad si Pascani inca din toamna trecuta.Garnitura reabilitata ajunsa la Timisoara si-a preluat deocamdata locul in depoul Regiei de Transport Timisoara, de unde mai apoi va fi scoasa pe traseu pentru teste.Mai multe fotografii care infatiseaza Armonia nou sosita au fost postate pe Forumul RATT, unde utilizatorii s-au grabit sa le comenteze si au descoperit ca tramvaiul, cel putin din poze, dupa transport, ar prezenta o serie de neajunsuri.

Pana la urma e taiat tramvaiul asta in fata? m-am tot uitat la poze, ar parea ca ar fi capac acolo, dar imbinarea e prea… buna, adica parca e o singura piesa, si nu vad cum s-ar prinde, decat daca nu pe dedesubt cumva pentru ca semne de la suruburi nu vad deloc. Dupa dunga aceea alba de pe muchie pare a fi taiat materialul, ala fiind un semn de „bruscare” a plasticului din care e facuta masca din fata„, noteaza un comentator.

Nu pot sa cred ca semnalizarea este lipita cu silicon, ci nu cu suruburi. Tramvaiele astea cat vor rezista? 6-8 ani?, sau deja exagerez… cele ce-au venit anul trecut deja isi petrec timpul mai mult in depou„, scrie un altul.

Deci sa recapitulam:
– avem o masca ‘a la Pascani’ care este varianta 3. Sa nu uitam ca tramvaiul initial a venit cu acel far futuristic, care la urma a fost modificat, carpit, ca mai apoi ceva asemanator sa devina standard.
– avem acel negru de la parbriz care e clar dat cu pensula, fara nici macar cea mai mica dorinta de a fi uniform
– avem un grilaj a la Dedeman pe lateral, care daca il vopseau cel putin violet, deja arata altfel
– avem semnalizatoare lipite cu un kg de silicon, si care e deja desprins (o fi de la protectia anti concurenta pe durata transportului)
– avem bucati care se potrivesc, si nu prea. Sunt taiate dupa nevoie.
– cei care au o minima idee despre tramvaie stiu ca in spate avem rosu pentru stopuri, si galben pentru frana. In cazul nostru luandu-ma dupa modelul exact ca si in fata, tin sa cred ca galbenul este tot semnalizare. Asta insa nu este tot, aceste este si orientat aiurea, lateral..
Pentru cei care au sperante, tramvaiul este aici, si va ramane, sa nu credeti ca aceste ‘mici’ errori, vor fii corectate. Sa na bucuram ca au ajuns„, scrie un altul.


Indiferent de solutiile tehnice alese pentru partea de rulare, comanda,clima, incalzire, etc, etc, eu as fi vrut ca si aspectul exterior sa fie mai elevat, (probabil multi „experti” vor spune ca atat se poate la pretul asta) dar la urma urmei, nu conteaza ce vreau eu„, concluzioneaza inca un utilizator al formului.

...Si raspunsul "capitanului":

Primarul Nicolae Robu atentioneaza ca nu a fost inca facuta receptia noul tramvai venit de la reabilitare si ca oricum nu se vor iscali documentele de preluare pana cand acesta nu va fi in perfecta stare, asa cum a fost comandat.

Nu este receptionat niciun nou tramvai. Mai intai se fac remedierile ce se impun si apoi se va face receptia. Dau toate garantiile ca si acesta si toate celelalte 11 care vor veni esalonat in perioada urmatoare vor arata la fel de bine si vor fi la fel de bune ca primele doua!„, a precizat pentru opiniatimisoarei.ro primarul Nicolae Robu.

Recent edilul dadea asigurari ca pana la finele anului, pe liniile din Timisoara vor functiona in total 14 tramvaie modernizate de tip Armonia.





LE: In TION aveti numai pareriile primarului.

Aceasta postare a fost editata de dan.s: 10 septembrie 2016 - 19:04

2

Arata acest topic


  • (113 Pagini)
  • +
  • « Prima
  • 67
  • 68
  • 69
  • 70
  • 71
  • Ultima »
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

3 useri citesc topicul
0 membri, 3 vizitatori, 0 utilizatori anonimi