STP Timișoara Forum: Armonia GT4MT - STP Timișoara Forum

Salt la continut

Imagine postata
  • (113 Pagini)
  • +
  • « Prima
  • 60
  • 61
  • 62
  • 63
  • 64
  • Ultima »
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

Armonia GT4MT Tramvaie modernizate la Astra Arad si Electroputere Pascani Evaluare topic: ***** 4 Voturi

Poll: Tramvaie noi sau vechi? (173 membri au votat)

Sunteti deacord cu modernizarea tramvaielor actuale?

Nu puteti vedea rezultatele acestui sondaj, pana cand nu votati . Va rugam sa va logati si sa va exprimati votul dvs. pentru a vedea rezultatele acestui sondaj.

Ca si alternativa, ati prefera tramvaie noi sau SH?

Nu puteti vedea rezultatele acestui sondaj, pana cand nu votati . Va rugam sa va logati si sa va exprimati votul dvs. pentru a vedea rezultatele acestui sondaj.
Voteaza Vizitatorii nu pot vota

#1221 Useril este offline   Fantoma Tramvaiului 3 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 1101
  • Inregistrat: 06 iulie 14
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timișoara

Postat 31 decembrie 2015 - 01:08

Ma miram eu, mai ales ca l-am si vazut prin oras.

Aceasta postare a fost editata de Fantoma Tramvaiului 3: 31 decembrie 2015 - 01:08

0

#1222 Useril este offline   Raoul94 

  • Membru Gold
  • Grup: Membru Gold
  • Postari: 2401
  • Inregistrat: 15 mai 10
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 04 ianuarie 2016 - 21:41

Mi-a sesizat cineva pe pagina de Facebook Public Transport Timișoara că vagonul Armonia care a deservit astăzi linia 2 are probleme la burduf, mai exact plouă/ninge în tramvai în zona burdufului. Are cineva informații legate de asta?

Mulțam!
0

#1223 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30207
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 04 ianuarie 2016 - 21:59

Vezi postareaFlorin.B RATT, la 22 decembrie 2015 - 14:22, a spus:

... burduful prin care se vede cerul, etc, dupa doar cateva luni...

Da, scriam cu ceva timp in urma despre calitatea unor piese sau subansamble.
1

#1224 Useril este offline   Doppler 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10602
  • Inregistrat: 14 februarie 11
  • Sexul:masculin

Postat 05 ianuarie 2016 - 12:36

Imagine atasata: Armonia - 2015.12.27 - 01.jpg Imagine atasata: Armonia - 2015.12.27 - 02.jpg Imagine atasata: Armonia - 2015.12.27 - 03.jpg Imagine atasata: Armonia - 2015.12.27 - 04.jpg

Tramvaiul este in garantie, nu? Iar acea componenta nu are cum sa fie in stoc la Pascani sau Arad, nici macar la furnizor, schimbarea burdufului o sa dureze o perioada.

Sau burduful a fost vandalizat?
2

#1225 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30207
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 05 ianuarie 2016 - 12:58

Nu a fost vandalizat. Materialul din care e facut burduful e incastrat intr-o rama de aluminiu si portiunea sertizata in rama a fost prea mica, iesind astfel din rama respectiva. Se va remedia pe garantie, desigur.
2

#1226 Useril este offline   radub 

  • --
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Banati 2
  • Postari: 333
  • Inregistrat: 04 iunie 08
  • Sexul:masculin

Postat 05 ianuarie 2016 - 21:12

Cand va uitati la aceste burdufuri stiti implicit cum sta treaba si la Imperii. Iar apropo de calitate, citeam in numarul din noiembrie al Blickpunkt Strassenbahn (n-am acum la mine carticica pentru a va spune exact problemele identificate) ce sir lung de belele de genul asta (deci neimportante dpdv tehnic) exista la tramvaiele Solaris Tramino achizitionate de municipalitatea din Braunschweig (Germania). Cred ca e evident ca la o licitatie din Romania pentru tramvaie noi sunt abonati producatorii din esalonul secund (iar cei mari - nu ca ei n-ar avea belele - nici nu-si mai pun problema sa participe). Deci, Imperio, Pesa, Solaris sau altceva de genul asta ati avea la Timisoara, poate cel mult Skoda (dar si astia sunt ca preturi intre cele doua esaloane si ar avea sanse mici sa castige ceva in Romania). Deocamdata nu am auzit sa fi aparut ceva major la tramvaiele modernizate (cu exceptia greselii facute de PMT in privinta capacitatii de transport scazute din cauza limitarii modernizarii doar la vagoanele motor) care sa puna la indoiala investitia. Cel mai mare plus va fi dpdv al pregatirii institutiei pentru urmatorul pas, dpdv tehnic (tramvaiele astea vor fi o buna scoala pentru personalul de intretinere si de exploatare, dar si pentru decidenti). Si calatorii vor fi castigati, pentru ca vor avea in timp scurt un numar ceva mai mare de tramvaie ce ofera conditii decente de calatorie in comparatie cu rablele prezentului.

Aceasta postare a fost editata de radub: 05 ianuarie 2016 - 21:17

0

#1227 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30207
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 05 ianuarie 2016 - 22:22

Radu, am avut ocazia sa vad de foarte aproape un Swing din Szeged, care deja circula de un timp cel putin dublu fata de Armonia. Diferenta e ca al lor arata de parca a sosit ieri, pe cand ale noastre arata de parca ar avea deja 5 ani de utilizare. :(
0

#1228 Useril este offline   radub 

  • --
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Banati 2
  • Postari: 333
  • Inregistrat: 04 iunie 08
  • Sexul:masculin

Postat 06 ianuarie 2016 - 02:53

Am inteles, dar eu voi pune lucrurile in oglinda. Pe de o parte, sa faci un produs nou sa arate sau sa functioneze aiurea la scurt timp dupa punerea sa in functiune nu e mare filosofie in depourile si pe strazile patriei Romania, cat o fi el de nemaipomenit pe la altii (v. Pesa la Cluj). Pe de alta parte, Tramino sunt in circulatie la Braunschweig din 2014, in conditii de Jarmanica, iar tipurile de uzura reclamate dupa atat de putin timp sunt jenante. Ce concluzii sa tragem din aceste doua ipoteze de lucru? Dar putem trage vreo concluzie?

Aceasta postare a fost editata de radub: 06 ianuarie 2016 - 02:55

0

#1229 Useril este offline   Chagall 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10295
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:nespecificat

Postat 06 ianuarie 2016 - 09:31

Vezi postarearadub, la 06 ianuarie 2016 - 02:53, a spus:

[...] Ce concluzii sa tragem din aceste doua ipoteze de lucru? Dar putem trage vreo concluzie?

Ca era mai bine daca de la bun inceput am fi achizitionat tramvaie noi? :eusa_think:
4

#1230 Useril este offline   radub 

  • --
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Banati 2
  • Postari: 333
  • Inregistrat: 04 iunie 08
  • Sexul:masculin

Postat 06 ianuarie 2016 - 09:34

Tu ai fost vreodata in depoul RATT?
0

#1231 Useril este offline   mile 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10862
  • Inregistrat: 08 octombrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Regiunea Banat
  • Interese:Navigatia pe Bega, tramvaie si firobuze

Postat 06 ianuarie 2016 - 13:09

Vezi postareaFlorin.B RATT, la 05 ianuarie 2016 - 22:22, a spus:

Radu, am avut ocazia sa vad de foarte aproape un Swing din Szeged, care deja circula de un timp cel putin dublu fata de Armonia. Diferenta e ca al lor arata de parca a sosit ieri, pe cand ale noastre arata de parca ar avea deja 5 ani de utilizare. :(



Pai si tramvaiele vechi din Szeged arata/aratau bine...

Si tramvaiele germane SH cand au venit in Timisoara aratau de parca erau noi si in scurt timp au ajuns jalnice...

La Oradea tramvaiele vechi aratau minunat in urma cu cativa ani cand am fost pe acolo in timp ce ale noastre aratau jalnic si atunci...


Vreau doar sa spun ca noi avem niste probleme atat cu intretinerea lor in general, avem probleme si cu calatorii certati cu un comportament civilizat in mtc-uri...

Nu exclud insa faptul ca probabil s-au folosit si niste materiale pe ici-colo de slaba calitate la aceste reabilitari, si nu neaparat in mod intentionat fiind mai ieftine ci pur si simplu ca asa s-a nimerit...Probabil la urmatoarele tramvaie se va tine cont si de multe aspecte negative aparute la primele doua...


Si acasa la fiecare dintre noi, desi dorim sa cumparam lucruri de calitate, ne pacalim de foarte multe ori...Si nu intotdeauna lucrurile scumpe sunt si cele mai bune, din pacate...dar invers se intampla mult mai des, adica ieftin si prost...
0

#1232 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30207
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 06 ianuarie 2016 - 21:07

Mile, cand vopseaua de pe bord s-a luat deja si se vede plasticul alb, cand sunt elemente de caroserie care incep sa rugineasca in dreptul cordonului de sudura, cand burduful e deja deteriorat, etc, nu cred ca putem reclama nici intretinerea precara si nici gradul de civilizatie al calatorilor, ci doar calitatea materialelor sau solutia tehnica aleasa. (parerea mea)
A fost, desigur si probleme tehnice, (usi, frane, etc) dar necunoscand motivul aparitiei lor, prefer sa nu le comentez.

P.S. Oricum, asa cum banuiam, toata vina va fi aruncata in curtea RATT, asa cum deja se observa tendinta. -_-
3

#1233 Useril este offline   radub 

  • --
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Banati 2
  • Postari: 333
  • Inregistrat: 04 iunie 08
  • Sexul:masculin

Postat 06 ianuarie 2016 - 21:41

Eu unul nu am zis nimic legat de RATT in raport cu intretinerea noilor tramvaie, ci doar despre exploatarea si intretinerea tramvaielor peste tot in tara (cu niste foarte, foarte mici exceptii la Bucuresti), inclusiv la Timisoara. Sa fiu scuzat, dar depoul e un dezastru (voi fi cat se poate de transant - dar fara a arata cu degetul catre RATT, caci stiu din ograda proprie de unde provin problemele - si voi spune ca e sub nivelul Aradului si al Iasului in privinta conditiilor de munca), iar calitatea intretinerii se vede din plin la strada. De aceea am spus ca RATT va avea ocazia sa creasca cu ajutorul acestor tramvaie si va fi mult mai pregatita atunci cand va cumpara tramvaie noi.

Privitor la problemele tehnice: povestea cu usile credeam ca am lamurit-o, ca e vorba de un producator de la care se aprovizioneaza inclusiv crema firmelor care fabrica tramvaie, si uite ca poate s-o dea in bara. Cu franele stiu doar vag despre ce e vorba, dar nu cred ca a fost ceva catastrofal. Daca tramvaiele astea puteau fi testate inaintea livrarii, cu siguranta ca multe lucruri ar fi fost reglate in cele doua fabrici.
3

#1234 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30207
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 06 ianuarie 2016 - 21:57

Am inteles Radu, de aceea si spuneam ca nu comentez problemele tehnice. Expuneam doar probleme care chiar nu au cum sa fie afectate de conditiile din depou. Banuiesc ca si daca intretinerea s-ar face intr-o hala a firmei Boeing, :) bordul tot jerpelit ar arata, la fel cum asta nu ar schimba nici restul aspectelor semnalate, adica aspectul general de uzat prematur.
Sunt de acord ca toate astea se pot schimba in cazul urmatoarelor exemplare ce vor ajunge anul acesta... Vom vedea.
2

#1235 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30207
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 08 ianuarie 2016 - 09:36

Ca sa nu mai alimentam teoria conspiratiei, am obtinut numerele de parc ale celor 11 vagoane plecate la reabilitat:

3531, 3536, 3509, 3511, 3502, 3534, 3516, 3520, 3518, 3512, 3513.
3

#1236 Useril este offline   cseh_17 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 12614
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Bergisch-Gladbach / Köln

Postat 08 ianuarie 2016 - 13:01

Hai sa actualizam lista:

#3502 - in curs de reabilitare la ?
#3503 - casat
#3504 - reabilitat Pascani
#3505 - casat
#3506 - casat
#3507 - casat
#3508 - casat
#3509- in curs de reabilitare la ?
#3510
#3511- in curs de reabilitare la ?
#3512- in curs de reabilitare la ?
#3513 - in curs de reabilitare la ?
#3514
#3515
#3516 - in curs de reabilitare la ?
#3517 - reabilitat Arad
#3518 - in curs de reabilitare la ?
#3519
#3520- n curs de reabilitare la Arad
#3521
#3523
#3525
#3527
#3529
#3531 - in curs de reabilitare la ?
#3534 - in curs de reabilitare la ?
#3536 - in curs de reabilitare la ?
#3539 - in curs de reabilitare la ?
#3540
#3543
#3546 - vagonul restaurant
#3547
#3550
#3551
#3552
#3553
#3554 - cu afisaj electronic
#3559
4

#1237 Useril este offline   upt 

  • Membru începător
  • Pip
  • Grup: Members
  • Postari: 2
  • Inregistrat: 07 ianuarie 16

Postat 08 ianuarie 2016 - 22:34

Vezi postareaFlorin.B RATT, la 06 ianuarie 2016 - 21:57, a spus:

... bordul tot jerpelit ar arata... aspectul... de uzat prematur.


Care or fi cauzele aspectului "jerpelit" si de "uzat prematur" ? Personalul de bord, calatorul, furnizorul de materiale pentru productie, proiectantul, executantul, personalul de intretinere din depou, firmele care au facut reabilitarea sau industria constructoare de tramvaie cu o traditie de la inceputul secolului trecut, (disparuta de la Timisoara), care porneste "un nou inceput" "timid" in alte locatii din tara ?
0

#1238 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30207
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 09 ianuarie 2016 - 00:30

Materiale ieftine, de proasta calitate sau chiar solutii tehnice prost alese, asa cum e cazul bordului, unde in loc sa se incorporeze colorantul in masa materialului folosit, s-a ales solutia vopsirii cu vopsea albastra. (la fel si in cazul burdufului prin care se vede cerul, tot o solutie tehnica prost aleasa imi pare, la prima vedere) Nicio problema si tot respectul pentru "industria care porneste timid", doar ca poate era mai bine sa aiba alti cobai, nu pe noi. :(
Cred totusi ca critica e bine venita (in loc de false osanale) si poate aduce lucruri pozitive.
7

#1239 Useril este offline   Doppler 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10602
  • Inregistrat: 14 februarie 11
  • Sexul:masculin

Postat 11 ianuarie 2016 - 15:43

Astazi am avut impresia ca sint mai mult de 2 Armonii pe traseu, am vazut unul pe lina 1 si apoi in ambele sensuri tramvaie pe linia 6, la o frecventa care parea mai mult de unul pe directie... :uimit:

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: Armonia - 2016.01.11 - 02.jpg
  • Imagine atasata: Armonia - 2016.01.11 - 03.jpg
  • Imagine atasata: Armonia - 2016.01.11 - 04.jpg
  • Imagine atasata: Armonia - 2016.01.11 - 05.jpg
  • Imagine atasata: Armonia - 2016.01.11 - 06.jpg
  • Imagine atasata: Armonia - 2016.01.11 - 07.jpg
  • Imagine atasata: Armonia - 2016.01.11 - 08.jpg
  • Imagine atasata: Armonia - 2016.01.11 - 09.jpg
  • Imagine atasata: Armonia - 2016.01.11 - 10.jpg
  • Imagine atasata: Armonia - 2016.01.11 - 11.jpg
  • Imagine atasata: Armonia - 2016.01.11 - 12.jpg

3

#1240 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30207
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 11 ianuarie 2016 - 18:12

Feature sau bug? :eusa_think: Imagine atasata: Armonia - 2016.01.11 - 08.jpg
0

Arata acest topic


  • (113 Pagini)
  • +
  • « Prima
  • 60
  • 61
  • 62
  • 63
  • 64
  • Ultima »
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

2 useri citesc topicul
0 membri, 2 vizitatori, 0 utilizatori anonimi