Aceasta postare a fost editata de Fantoma Tramvaiului 3: 31 decembrie 2015 - 01:08
Armonia GT4MT Tramvaie modernizate la Astra Arad si Electroputere Pascani
#1222
Postat 04 ianuarie 2016 - 21:41
Mulțam!
#1225
Postat 05 ianuarie 2016 - 12:58
#1226
Postat 05 ianuarie 2016 - 21:12
Aceasta postare a fost editata de radub: 05 ianuarie 2016 - 21:17
#1227
Postat 05 ianuarie 2016 - 22:22

#1228
Postat 06 ianuarie 2016 - 02:53
Aceasta postare a fost editata de radub: 06 ianuarie 2016 - 02:55
#1231
Postat 06 ianuarie 2016 - 13:09
Florin.B RATT, la 05 ianuarie 2016 - 22:22, a spus:

Pai si tramvaiele vechi din Szeged arata/aratau bine...
Si tramvaiele germane SH cand au venit in Timisoara aratau de parca erau noi si in scurt timp au ajuns jalnice...
La Oradea tramvaiele vechi aratau minunat in urma cu cativa ani cand am fost pe acolo in timp ce ale noastre aratau jalnic si atunci...
Vreau doar sa spun ca noi avem niste probleme atat cu intretinerea lor in general, avem probleme si cu calatorii certati cu un comportament civilizat in mtc-uri...
Nu exclud insa faptul ca probabil s-au folosit si niste materiale pe ici-colo de slaba calitate la aceste reabilitari, si nu neaparat in mod intentionat fiind mai ieftine ci pur si simplu ca asa s-a nimerit...Probabil la urmatoarele tramvaie se va tine cont si de multe aspecte negative aparute la primele doua...
Si acasa la fiecare dintre noi, desi dorim sa cumparam lucruri de calitate, ne pacalim de foarte multe ori...Si nu intotdeauna lucrurile scumpe sunt si cele mai bune, din pacate...dar invers se intampla mult mai des, adica ieftin si prost...
#1232
Postat 06 ianuarie 2016 - 21:07
A fost, desigur si probleme tehnice, (usi, frane, etc) dar necunoscand motivul aparitiei lor, prefer sa nu le comentez.
P.S. Oricum, asa cum banuiam, toata vina va fi aruncata in curtea RATT, asa cum deja se observa tendinta.

#1233
Postat 06 ianuarie 2016 - 21:41
Privitor la problemele tehnice: povestea cu usile credeam ca am lamurit-o, ca e vorba de un producator de la care se aprovizioneaza inclusiv crema firmelor care fabrica tramvaie, si uite ca poate s-o dea in bara. Cu franele stiu doar vag despre ce e vorba, dar nu cred ca a fost ceva catastrofal. Daca tramvaiele astea puteau fi testate inaintea livrarii, cu siguranta ca multe lucruri ar fi fost reglate in cele doua fabrici.
#1234
Postat 06 ianuarie 2016 - 21:57

Sunt de acord ca toate astea se pot schimba in cazul urmatoarelor exemplare ce vor ajunge anul acesta... Vom vedea.
#1235
Postat 08 ianuarie 2016 - 09:36
3531, 3536, 3509, 3511, 3502, 3534, 3516, 3520, 3518, 3512, 3513.
#1236
Postat 08 ianuarie 2016 - 13:01
#3502 - in curs de reabilitare la ?
#3503 - casat
#3504 - reabilitat Pascani
#3505 - casat
#3506 - casat
#3507 - casat
#3508 - casat
#3509- in curs de reabilitare la ?
#3510
#3511- in curs de reabilitare la ?
#3512- in curs de reabilitare la ?
#3513 - in curs de reabilitare la ?
#3514
#3515
#3516 - in curs de reabilitare la ?
#3517 - reabilitat Arad
#3518 - in curs de reabilitare la ?
#3519
#3520- n curs de reabilitare la Arad
#3521
#3523
#3525
#3527
#3529
#3531 - in curs de reabilitare la ?
#3534 - in curs de reabilitare la ?
#3536 - in curs de reabilitare la ?
#3539 - in curs de reabilitare la ?
#3540
#3543
#3546 - vagonul restaurant
#3547
#3550
#3551
#3552
#3553
#3554 - cu afisaj electronic
#3559
#1237
Postat 08 ianuarie 2016 - 22:34
Florin.B RATT, la 06 ianuarie 2016 - 21:57, a spus:
Care or fi cauzele aspectului "jerpelit" si de "uzat prematur" ? Personalul de bord, calatorul, furnizorul de materiale pentru productie, proiectantul, executantul, personalul de intretinere din depou, firmele care au facut reabilitarea sau industria constructoare de tramvaie cu o traditie de la inceputul secolului trecut, (disparuta de la Timisoara), care porneste "un nou inceput" "timid" in alte locatii din tara ?
#1238
Postat 09 ianuarie 2016 - 00:30

Cred totusi ca critica e bine venita (in loc de false osanale) si poate aduce lucruri pozitive.