STP Timișoara Forum: Armonia GT4MT - STP Timișoara Forum

Salt la continut

Imagine postata
  • (113 Pagini)
  • +
  • « Prima
  • 59
  • 60
  • 61
  • 62
  • 63
  • Ultima »
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

Armonia GT4MT Tramvaie modernizate la Astra Arad si Electroputere Pascani Evaluare topic: ***** 4 Voturi

Poll: Tramvaie noi sau vechi? (173 membri au votat)

Sunteti deacord cu modernizarea tramvaielor actuale?

Nu puteti vedea rezultatele acestui sondaj, pana cand nu votati . Va rugam sa va logati si sa va exprimati votul dvs. pentru a vedea rezultatele acestui sondaj.

Ca si alternativa, ati prefera tramvaie noi sau SH?

Nu puteti vedea rezultatele acestui sondaj, pana cand nu votati . Va rugam sa va logati si sa va exprimati votul dvs. pentru a vedea rezultatele acestui sondaj.
Voteaza Vizitatorii nu pot vota

#1201 Useril este offline   Antal 

  • Membru autentic
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 113
  • Inregistrat: 28 ianuarie 11
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Temesvár

Postat 17 decembrie 2015 - 18:30

Ce ma nemultumeste la acest model de tramvai :
- se aude un sunet deranjant in momentul in care se inchid/deschid usile
- nu sunt anuntate statiile

Din punctul meu de vedere ar trebui sa fie doua randuri de scaune pe o parte/ un rand de scaune pe cealata parte.

Aceasta postare a fost editata de Antal: 17 decembrie 2015 - 19:13

3

#1202 Useril este offline   dan.s 

  • Membru onorific
  • Grup: Membru onorific
  • Postari: 4388
  • Inregistrat: 11 septembrie 15
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Everywhere

Postat 17 decembrie 2015 - 18:41

Parerea mea :) :1: sunt de acord, sunetul de la inchiderea usilor trebuie redus;
2:

Florin.B RATT a spus:

Daca soseste o mufa speciala din Polonia, vom avea si anuntare vocala.

3:scaune mai putine= mai mult spatiu+ capacitate mai mare.
-2

#1203 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30207
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 18 decembrie 2015 - 14:37

Vezi postareaChagall, la 12 decembrie 2015 - 21:41, a spus:




Vezi postareaFlorin.B RATT, la 12 decembrie 2015 - 21:53, a spus:

Cred ca sunt cam optimisti. Vom vedea...

Desigur ca era o aberatie. :Facepalm_emote_gif: Din cate am auzit, mai repede de doua luni nu va veni nimic. Probabil au auzit ca pleaca dar au inteles ca vin. :D
0

#1204 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30207
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 18 decembrie 2015 - 20:17

A sosit si interfata pentru descarcarea inregistrarilor video si va pun cateva capturi:

Imagine atasata: cam1.jpg Imagine atasata: cam2.jpg Imagine atasata: cam3.jpg Imagine atasata: cam4.jpg Imagine atasata: cam5.jpg

OBC-ul nou si oglinda retrovizoare: Imagine atasata: 20151218_104831.jpg Imagine atasata: 20151218_104847.jpg
2

#1205 Useril este offline   Chagall 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10295
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:nespecificat

Postat 22 decembrie 2015 - 08:50

Conceptul seamana foarte mult cu proiectul in parteneriat cu Pascani, pentru Timisoara


După Imperio, Astra Călători concepe un nou tramvai, fără ajutorul Siemens

Articolul complet

Imagine postata

Imagine postata
0

#1206 Useril este offline   radub 

  • --
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Banati 2
  • Postari: 333
  • Inregistrat: 04 iunie 08
  • Sexul:masculin

Postat 22 decembrie 2015 - 10:36

Este fix aceeasi caroserie tip Siemens Avenio si sunt aceleasi boghiuri de Combino. Probabil ca diferenta va consta in libertatea de a lucra cu partenerii doriti de Astra si de a schimba aspectul capetelor si aspectul interior dupa bunul plac. Nu e exclus sa se vada asta si in pret (Blidar ar avea de castigat daca ar veni pe piata cu un produs cu pret ceva mai mic decat cele practicate in prezent de "esalonul doi" al producatorilor de tramvaie). Faptul ca ar veni cu un tramvai din doar doua module ar genera o noua problema in orasele romanesti, care ar fi foarte atrase de asa ceva pentru a putea face mai usor achizitia, in detrimentul gandirii sanatoase de atragere a cetatenilor catre transportul public (ceea ce inseamna si oferirea capacitatii de transport necesare). Imbecilitati romanesti, doar nu degeaba e roman Blidar asta... Prost nu e, a inteles din contractul cu Timisoara ce vrea administratia romaneasca si acum vrea sa profite de aceasta iluminare care l-a lovit instantaneu...

Aceasta postare a fost editata de radub: 22 decembrie 2015 - 10:45

1

#1207 Useril este offline   radub 

  • --
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Banati 2
  • Postari: 333
  • Inregistrat: 04 iunie 08
  • Sexul:masculin

Postat 22 decembrie 2015 - 10:52

He, he, ma intreb daca nu cumva panourile alea mov erau destinate initial Armoniilor RATT-ului. Chiar asa, cate Wegmann-uri sunt la Arad?

Aceasta postare a fost editata de radub: 22 decembrie 2015 - 10:55

0

#1208 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30207
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 22 decembrie 2015 - 14:22

Eu le-as recomanda sa puna accent pe calitatea materialelor si a manoperei. Sa ai elemente din plastic (cam toate panourile si bordul din cabina vatmanului cu vopseaua deja scorojita, ramanand la vedere plasticul alb, sa ai elemente ale caroseriei deja ruginite (vezi portalul din mijlocul burdufului), burduful prin care se vede cerul, etc, dupa doar cateva luni, nu e prea placut, nici pentru client, nici pentru producator. Asta e parerea mea, dupa ce am vazut aspectul dezolant al vagonului 3517, care pare vechi de ani de zile deja. :( (poate o sa-mi spuneti ca astea sunt chestii minore, dar eu zic ca nu)
Parca vad ca dupa 1-2 ani, tot RATT-ul va fi acuzat de proasta exploatare sau mentenanta, nimeni nemaiaducandu-si aminte de aceste aspecte.
3

#1209 Useril este offline   Fantoma Tramvaiului 3 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 1101
  • Inregistrat: 06 iulie 14
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timișoara

Postat 22 decembrie 2015 - 16:55

Vezi postareaFlorin.B RATT, la 22 decembrie 2015 - 14:22, a spus:

Parca vad ca dupa 1-2 ani, tot RATT-ul va fi acuzat de proasta exploatare sau mentenanta, nimeni nemaiaducandu-si aminte de aceste aspecte.

De aceea e bine ca avem un forum, si ca acest comentariu a fost postat, ca dovada mai incolo :D
0

#1210 Useril este offline   Doppler 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10602
  • Inregistrat: 14 februarie 11
  • Sexul:masculin

Postat 24 decembrie 2015 - 10:19

Vezi postarearadub, la 22 decembrie 2015 - 10:52, a spus:

He, he, ma intreb daca nu cumva panourile alea mov erau destinate initial Armoniilor RATT-ului. Chiar asa, cate Wegmann-uri sunt la Arad?



Citeaza

Primăria Timișoara continuă contractul pentru reabilitarea tramvaielor RATT. Doisprezece se află în lucru, pe două contracte subsecvente. Șapte au fost trimise în 21 septembrie, iar alte cinci au fost trimise la începutul lunii decembrie la cele două firme care au câștigat, prin asociere, licitația primăriei: Electroputere VFU Pașcani și Astra Vagoane Călători Arad. Potrivit primarului Nicolae Robu, în 21 septembrie a fost dat ordinul de începere pentru reabilitarea a șapte mijloace de transport pe șine: șase la Pașcani și unul la Arad, iar un alt ordin a fost semnat în 3 decembrie.

„Contractul subsecvent de șapte tramvaie – șase la Pașcani și unul la Arad – are dat ordinul de începere a lucrărilor de reabilitare la 21 septembrie 2015, cu termen de finalizare de un an, conform acordului cadru. Din discuțiile cu directorii sunt promisiuni că vor fi terminate în trimestrul al doilea al anului 2016, până în luna iunie. Am rezerve în a estima termenul dacă este real sau nu, spune domnul Goia (n.r. Ioan directorul RATT)”, ne-a declarat Nicolae Robu.

....

tion
0

#1211 Useril este offline   mile 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10862
  • Inregistrat: 08 octombrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Regiunea Banat
  • Interese:Navigatia pe Bega, tramvaie si firobuze

Postat 27 decembrie 2015 - 19:14

Vezi postareaFlorin.B RATT, la 08 noiembrie 2015 - 10:51, a spus:

Daca tot ati vrut sa vedeti cum ar arata un Armonia in varianta GT6:



Atasament armonia gt6 3 (2)-2.jpg Atasament armonia gt6 1.JPG Atasament armonia gt6 3.JPG




Iata si un articol de presa pe acest subiect...in stilul "pompierul piroman"... :D


Citeaza

O flota de Armonii va impanzi in 2016 Timisoara! Cat de lungi vor fi noile tramvaie ce vor circula pe rutele RATT?

26 decembrie, 2015 - 02:02 PMAutor: Daniel Balteanu





Dezbateri aprinse s-au iscat pe internet in urma cu cateva saptamani, dupa ce pe Youtube.com au aparut imagini cu o simulare privind o varianta de tramvai Armonia modificata. Mai precis, mai lunga, despre care utilizatorii comentau ca si-ar putea sau nu gasi locul pe rutele din Timisoara.




Opinia Timisoarei
2

#1212 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30207
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 27 decembrie 2015 - 22:43

Poate si din cauza ca simularea e mai buna decat ce a prezentat vreodata fabricantul, foarte zgarcit cu astfel de desene asu schite 3D. -_-
Oricum, daca ne citeste cineva din cadrul presei: imaginile prezentate sunt (asa cum si scrie acolo) doar o simulare si nu un proiect real ce sa fie pus in aplicare (chiar daca nu m-ar supara sa avem asa ceva :04: )

Ma bucur ca o poza a ajuns si la dl. vice primar. :) Sper ca i-a placut.
Voiam sa desenez si un vaporeto, dar o las balta ca cine stie ce scandal (de presa) iese... :rad_masa:
5

#1213 Useril este offline   Fantoma Tramvaiului 3 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 1101
  • Inregistrat: 06 iulie 14
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timișoara

Postat 28 decembrie 2015 - 21:35

Mie mi s-ar parea interesant daca ar reconditiona (ar armoniza :D) un vagon motor impreuna cu o remorca, astfel incat sa iasa un vagon lung triarticulat. Dar sunt doar vise.
0

#1214 Useril este offline   Chagall 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10295
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:nespecificat

Postat 28 decembrie 2015 - 23:41

Ma indoiesc, pentru ca ar iesi mai scump decat unul nou.
0

#1215 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30207
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 29 decembrie 2015 - 00:40

Exact. Cum spuneam, desenul e doar ca sa vedem cum ar fi putut arata si ... atat.
0

#1216 Useril este offline   Wegmann 

  • Membru Gold
  • Grup: Membru Gold
  • Postari: 2282
  • Inregistrat: 09 decembrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Erlangen/Nürnberg

Postat 29 decembrie 2015 - 08:48

Ceea ce ne readuce la vechea problema: N-ar fi fost mai bine sa se investesca in tramvaie noi (incapatoare)?
3

#1217 Useril este offline   Fantoma Tramvaiului 3 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 1101
  • Inregistrat: 06 iulie 14
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timișoara

Postat 29 decembrie 2015 - 20:03

Daca stam sa ne gandim, un vagon Armonia costa vreo 600.000€ (parca). Deci DACA s-ar reconditiona un vagon motor si o remorca (ceea ce nu se va intampla) ar costa 1.200.000€. La banii astia cred ca ne-am permite un tramvai nou nout mai lung (si probabil si low floor). Deci da, ar fi mai bine! Iar daca se continua cu trimisul de vagoane functionale (cum se intampla cu 3509, 3519 si 3511) vom ajunge fara tramvaie cu remorci. Si atunci ce ne facem?
1

#1218 Useril este offline   radub 

  • --
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Banati 2
  • Postari: 333
  • Inregistrat: 04 iunie 08
  • Sexul:masculin

Postat 30 decembrie 2015 - 08:31

Ce calcule faceti voi acolo? Remorcile au tractiune? Motoarele si electronica de tractiune costa enorm, oameni buni! Nu incepeti iar dezbaterile alea aiuristice!
1

#1219 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30207
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 30 decembrie 2015 - 19:23

O varianta dublu articulata ar fi fost sigur mai ieftina decat varianta vagon motor+remorca. Nu cred ca era obligatoriu ca toate boghiurile sa fie echipate cu motor, unul din cele trei putand fi fara motor. Cred ca si instalatia AC ar fi facut fata la o varianta putin mai lunga. Cat despre afirmatia ca un GT6 ar incurca traficul prin oras, e una scoasa de ziaristul care a uitat ca deja avem GT6 prin oras si nu-mi aduc aminte sa fi fost probleme in trafic. Daca un GT6 ar incurca, GT4-ul cu remorca sau GT8, nici nu ar mai putea circula. :Facepalm_emote_gif:

Desigur, vorbim doar teoretic, contractul neprevazand nicidecum asa ceva.
1

#1220 Useril este offline   Viktor 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 4686
  • Inregistrat: 25 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timişoara
  • Interese:Filme, poze, distractie, calatorii etc.Imi plac foarte mult tramvaiele Wegmann GT4.

Postat 30 decembrie 2015 - 22:56

Vezi postareaFantoma Tramvaiului 3, la 29 decembrie 2015 - 20:03, a spus:

3509, 3519 si 3511


Am gresit in cazul lui 3519. Acesta se pare ca inca e functional si circula, pe cand celelalte doua au fost dezmembrate si pregatite pentru a fi trimise.
0

Arata acest topic


  • (113 Pagini)
  • +
  • « Prima
  • 59
  • 60
  • 61
  • 62
  • 63
  • Ultima »
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

1 useri citesc topicul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi