STP Timișoara Forum: Armonia GT4MT - STP Timișoara Forum

Salt la continut

Imagine postata
  • (113 Pagini)
  • +
  • « Prima
  • 53
  • 54
  • 55
  • 56
  • 57
  • Ultima »
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

Armonia GT4MT Tramvaie modernizate la Astra Arad si Electroputere Pascani Evaluare topic: ***** 4 Voturi

Poll: Tramvaie noi sau vechi? (173 membri au votat)

Sunteti deacord cu modernizarea tramvaielor actuale?

Nu puteti vedea rezultatele acestui sondaj, pana cand nu votati . Va rugam sa va logati si sa va exprimati votul dvs. pentru a vedea rezultatele acestui sondaj.

Ca si alternativa, ati prefera tramvaie noi sau SH?

Nu puteti vedea rezultatele acestui sondaj, pana cand nu votati . Va rugam sa va logati si sa va exprimati votul dvs. pentru a vedea rezultatele acestui sondaj.
Voteaza Vizitatorii nu pot vota

#1081 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30204
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 28 septembrie 2015 - 20:01

Am auzit de cel restaurat la Iasi. Am si vazut niste poze.
0

#1082 Useril este offline   Fantoma Tramvaiului 3 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 1101
  • Inregistrat: 06 iulie 14
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timișoara

Postat 28 septembrie 2015 - 20:46

Vezi postareaFlorin.B RATT, la 28 septembrie 2015 - 18:56, a spus:

La ale noastre se aude suieratul de la 'spe metri distanta, din exteriorul vagonului. Eram in statia Libertatii si il auzeam cum vine de la 50-60 de metri distanta, fara ca vagonul sa fi avut viteza mai mare de 10 km/h.

Eu mergeam azi cu 7-le intre Parc Doina si Balcescu si aud deodata un suierat puternic. Ma intorc si ma uit prin geamul din spate. Era zgomot "armonios" :)

Aceasta postare a fost editata de Fantoma Tramvaiului 3: 28 septembrie 2015 - 20:46

0

#1083 Useril este offline   radub 

  • --
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Banati 2
  • Postari: 333
  • Inregistrat: 04 iunie 08
  • Sexul:masculin

Postat 28 septembrie 2015 - 20:54

Florin.B RATT a spus:

Am auzit de cel restaurat la Iasi. Am si vazut niste poze.

A 7m e cel restaurat la Iasi, D 244 e cel restaurat la Bucuresti. Primul e al Museumstramway Mariazell, al doilea a fost tot al lor, dar acum e al Wiener Tramwaymuseum (Wiener Linien).

Intre timp mi-am facut "tema" cu ULF-urile (imi foloseste si la locul de munca), dar revin peste cateva zile (mai fac o stationare de vreo doua zile la Cluj) de acasa cu "potpuriul", ca aici omor WiFi-ul. :rolleyes:

Aceasta postare a fost editata de radub: 28 septembrie 2015 - 21:00

0

#1084 Useril este offline   cseh_17 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 12614
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Bergisch-Gladbach / Köln

Postat 28 septembrie 2015 - 21:43

:offtopic:
Voua nu vi se pare ironic, ca aparent altii isi restaureaza tramvaiele pe la noi, insa noi nu suntem in stare sa le restauram pe ale noastre?
Avem Timis 2-uri nefunctionale in depou... Come on!

P.S. Parca acel 'Muki' verde restaurat la noi, tot din Viena era... :eusa_think:
2

#1085 Useril este offline   radub 

  • --
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Banati 2
  • Postari: 333
  • Inregistrat: 04 iunie 08
  • Sexul:masculin

Postat 29 septembrie 2015 - 08:12

Uiti ceva esential: clientului nu i se restaurau tramvaie gratis, pe cand vehiculele proprii papa bani (deloc putini - include materiale, manopera, disponibilizarea personalului de care nu se mai poate folosi regia pentru activitatile zilnice). De altfel, la Iasi a incetat activitatea de restaurare, fiind gasita de consultantii BERD (in urma unei analize vizand restructurarea activitatii regiei, pentru eficientizare, ca parte a contractului de imprumut pentru reabilitarea unei bune parti a infrastructurii) printre serviciile neprofitabile propuse pentru externalizare sau desfiintare. Externalizarea insemna cresterea preturilor si eliminarea platii in produse (asa a functionat in cea mai mare parte aceasta activitate in cadrul RATP Iasi), adica pierderea clientilor (in special a celui austriac traditional), asa ca nimeni din echipa nu si-a asumat sa porneasca pe cont propriu, deci s-a pus cruce.

O restaurare ca la carte a unui vehicul te duce usor catre 200-300 de mii de euro si chiar mai mult, in functie de lucrarile de finete (vagoanele de epoca ridica tare de tot scorul). Recent, o asociatie a pasionatilor de tramvaie din Stuttgart a facut cheta pentru strangerea a 300 de mii de euro pentru restaurarea unui vagon motor vechi, dar destul de simplut, fara lucrari deosebite de prelucrare artistica a lemnului si metalului sau de pictura (care e un subiect aparte si costisitor, mai ales la vehiculele de epoca). Cu tot respectul pentru echipa de la RATT care s-a ocupat de cateva dintre vehiculele vechi, dar acolo nu s-a facut nici pe departe restaurare, ci reconditionari (si nu e vorba de lipsa capacitatii umane de a face restaurare adevarata - desi e nevoie de mesteri foarte, foarte buni si un coordonator tehnic care sa aiba cunostinte dintr-o multitudine de domenii, pentru imaginea completa asupra celor ce sunt de facut, sunt convins ca RATT ar putea selectiona o astfel de echipa -, ci de lipsa posibilitatilor financiare, poate si de lipsa documentatiei in unele cazuri), or diferenta este uriasa. Cristina, vreme de 8 ani, a avut un rol important in activitatea compartimentului de restaurari de la Iasi si, prin prisma asta, stiu perfect care sunt si cum se pun problemele in acest domeniu. De altfel, de aici mi se trage si pasiunea pentru istoria tramvaielor vieneze, care a venit automat odata cu implicarea in desfasurarea acestei activitati, care a necesitat si enorm de multa documentare pentru o groaza de aspecte.

Aceasta postare a fost editata de radub: 29 septembrie 2015 - 08:52

2

#1086 Useril este offline   dan.s 

  • Membru onorific
  • Grup: Membru onorific
  • Postari: 4388
  • Inregistrat: 11 septembrie 15
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Everywhere

Postat 29 septembrie 2015 - 14:08

Sunt 2 armonia.
Intrebare: Citi au calatorit cu 3504 si cati cu 3517?
Raspuns: Toti cu 3504 si 0 cu 3517.
Concluzie: AMANDOUA sunt 3504 (si nu glumesc)!!! Aparent, domnilor, am observat ca in interior, unde este scris nr. vagonului este trecut acelasi numar (3504), desii interiorul si exteriorul este putin diferit la amandoua. O fii o eroare.

P.S.: Afisajul din interior tot nu functioneaza la 3504 ( :rad_masa: intrebarea e la care?).
0

#1087 Useril este offline   cseh_17 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 12614
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Bergisch-Gladbach / Köln

Postat 29 septembrie 2015 - 16:58

Mdea, chiar ma gandeam sa fac o sesizare oficiala pentru acest aspect. Mi se pare cel mai mare amatorism din lume sa ai o astfel de greseala, sa stii de ea, dar sa nu o corectezi.

Eu zic sa facem alte pariuri. Cate dintre cele care urmeaza sa plece, se vor intoarce tot #3504? :so pe iei: :rad_masa:
2

#1088 Useril este offline   BogdanTm 

  • Membru VIP
  • Grup: VIP
  • Postari: 2375
  • Inregistrat: 06 septembrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara
  • Interese:trenurile, calatoriile,sahul

Postat 29 septembrie 2015 - 17:45

Vezi postareacseh_17, la 29 septembrie 2015 - 16:58, a spus:

Mdea, chiar ma gandeam sa fac o sesizare oficiala pentru acest aspect. Mi se pare cel mai mare amatorism din lume sa ai o astfel de greseala, sa stii de ea, dar sa nu o corectezi.

Eu zic sa facem alte pariuri. Cate dintre cele care urmeaza sa plece, se vor intoarce tot #3504? :so pe iei: :rad_masa:

raspuns corect si castigator: TOATE...poate or fi importat din china 100 de folii cu aceste cifre... :eusa_think:
1

#1089 Useril este offline   radub 

  • --
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Banati 2
  • Postari: 333
  • Inregistrat: 04 iunie 08
  • Sexul:masculin

Postat 29 septembrie 2015 - 21:04

O fi, probabil, chirurgie pe creier pentru Astra sa printeze alte autocolante (din cate am observat, sunt autocolante ordinare, nu s-a inscriptionat cu folie de transfer termic).
1

#1090 Useril este offline   dan.s 

  • Membru onorific
  • Grup: Membru onorific
  • Postari: 4388
  • Inregistrat: 11 septembrie 15
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Everywhere

Postat 29 septembrie 2015 - 21:19

Vezi postarearadub, la 29 septembrie 2015 - 21:04, a spus:

... sunt autocolante ordinare, nu s-a inscriptionat cu folie de transfer termic.

Apropo de asta, pe unul dintre tramvaie, inscriptionarea "armonia" din spate este cu folie de transfer termic, iar pe celalalt este un simplu autocolant (care se vede de la o posta deoarece nici macar nu are acelasi contrast cu albul caroseriei), care dupa un timp probabil va pica.
0

#1091 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30204
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 29 septembrie 2015 - 21:25

Astea sunt detalii... Sunt probleme mai nasoale de rezolvat. -_-
0

#1092 Useril este offline   cseh_17 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 12614
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Bergisch-Gladbach / Köln

Postat 29 septembrie 2015 - 22:03

Aparent nici de alea nu se ocupa nimeni, eu zic sa incepem totusi cu ceea ce AR TREBUII sa fie regia capabila sa rezolve.
Oricum regula e si vice-versa. Daca nu iti dai silinta sa corectezi o greseala care te costa 20 min si 10 lei, la ce sa te astepti mai mult?
2

#1093 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30204
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 29 septembrie 2015 - 22:46

Cristi, eu zic ca mai important e ca s-au rezolvat alte probleme, ceva mai importante decat un autocolant si asta fara sa fi receptionat inca vagonul.
0

#1094 Useril este offline   radub 

  • --
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Banati 2
  • Postari: 333
  • Inregistrat: 04 iunie 08
  • Sexul:masculin

Postat 29 septembrie 2015 - 22:53

Florin.B RATT a spus:

Cu ULF-ul nu am mers, dar Cityrunner-ul (Bombardier) din Graz, de exemplu, e mult mai silentios. La fel si Variotram-ul (Stadler).

Astazi am intrat in contact cu CAF-urile de la Budapesta, pe linia 3 (ma rog, plus unul in probe pe linia 1). Foarte, foarte silentioase si, atat cat am "inspectat", par a avea potential sa-si merite banii.
0

#1095 Useril este offline   Horatius 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 285
  • Inregistrat: 12 februarie 09
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara
  • Interese:IT,Sport(Tenis de cimp,Natatie,Karate,Calarie)Muzica Clasica,Populara si Pop)Pictura

Postat 06 octombrie 2015 - 19:00

Buna seara,
azi eram in noul tramvai Armonia linia 6 directia Piata N.Balcescu Piata Maria.La statia Parcul Doja cind la ultima usa o doamna cind sa coboare senzorul de usa nu a sesizato inchizindu-se usa prinzind-o usor noroc, ca era o doamna mai tinara si areusit sa se smulga dintre usi.Vatmanul a decis retragerea in depou uitind sa anunte prin statie retragerea.Parerea mea ca ar trebui inca retinute in teste severe ca astfel de incidente sa nu se intimple.Poate ca s-a inregistrat video.Ora era 16:50-17:10 cam asa ceva dar sigur camera are inregistrarea.Aaa si clima nu era pornita deci era o caldura si miros de traspiratie.Macar fara clima dar macar ventilatia.Am sesizat aceasta ca domnii de la tehnic sa se gindeasca la saracul vatman ca il faceti victima intrun incident din acesta el fiind nevinovat ca tehnologia nu functioneaza.Mai bine tramvaie noi ca si troleibuzele si este mult mai bine.Mersi si o seara buna!
1

#1096 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30204
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 06 octombrie 2015 - 19:05

Caldura o fi fost din cauza ... caldurii pornite, ca nu cred ca au fost temperaturi exterioare care sa necesite functionarea AC-ului. Daca vatmanul a decis sa se retraga, in mod sigur problema va fi studiata si remediata. (echipe ale producatorilor sunt in depou)
1

#1097 Useril este offline   radub 

  • --
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Banati 2
  • Postari: 333
  • Inregistrat: 04 iunie 08
  • Sexul:masculin

Postat 06 octombrie 2015 - 21:52

Vezi postareaHoratius, la 06 octombrie 2015 - 19:00, a spus:

tehnologia nu functioneaza.Mai bine tramvaie noi ca si troleibuzele si este mult mai bine.

Si daca alea noi pe care le vrei tu contin exact aceleasi echipamente, de la acelasi producator, ca si astea modernizate, ce te faci? Ai pe ele module pentru usi folosite si de Siemens. Probleme pot aparea in exploatare, si apar si la tramvaie modernizate, si la tramvaie noi, si la producatori din esaloanele secunde, si la marii producatori.
2

#1098 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30204
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 07 octombrie 2015 - 19:02

3534 pe "rampa de lansare" :D Imagine atasata: 3534 incarcare.jpg

Nu am stat sa mai fac poze, operatiunea fiind de acum una comuna, nu atat de interesanta ca in cazul primelor plecate.
4

#1099 Useril este offline   Bobby 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 1199
  • Inregistrat: 14 iulie 09
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 07 octombrie 2015 - 19:44

Automacaraua aia nu e cam "overkill" pentru ce trebuie "ridicat" ?

Revenind ontopic azi in P-ta700 am trecut pe langa tramvaiul modernizat care numai ce oprise in statie (L6). Cam "mare" galagia cel insosteste... Sunetul ori vine de la motoarele de tractiune ori vine de sistemul de comanda a tractiuni, in ambele cazuri e vorba de bobine ce nu sunt "rigidizate" cu rasini corespunzator. (Am avut o placa video la care ii tiuia o mica bobina de pe ea, avand un sunet asemanator cand era placa era sub "sarcina", problema s-a rezovat cu cateva picaturi de lac)

Pe langa asta tramvaiul se pare ca a avut un mic incident, pe partea dreapta in zona cabinei vatmanului, a aparut o duga rosie rezultata cel mai probabil in urma "frecari" cu o masina cel mai probabil.
2

#1100 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30204
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 07 octombrie 2015 - 20:05

Vezi postareaBobby, la 07 octombrie 2015 - 19:44, a spus:

Automacaraua aia nu e cam "overkill" pentru ce trebuie "ridicat" ?

O fi trimis Metronom-ul ce a avut. :D
Zgomotul respectiv nu se rezolva cu lac de impregnare. -_-
0

Arata acest topic


  • (113 Pagini)
  • +
  • « Prima
  • 53
  • 54
  • 55
  • 56
  • 57
  • Ultima »
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

3 useri citesc topicul
0 membri, 3 vizitatori, 0 utilizatori anonimi