Armonia GT4MT Tramvaie modernizate la Astra Arad si Electroputere Pascani
#1082
Postat 28 septembrie 2015 - 20:46
Florin.B RATT, la 28 septembrie 2015 - 18:56, a spus:
Eu mergeam azi cu 7-le intre Parc Doina si Balcescu si aud deodata un suierat puternic. Ma intorc si ma uit prin geamul din spate. Era zgomot "armonios"

Aceasta postare a fost editata de Fantoma Tramvaiului 3: 28 septembrie 2015 - 20:46
#1083
Postat 28 septembrie 2015 - 20:54
Florin.B RATT a spus:
A 7m e cel restaurat la Iasi, D 244 e cel restaurat la Bucuresti. Primul e al Museumstramway Mariazell, al doilea a fost tot al lor, dar acum e al Wiener Tramwaymuseum (Wiener Linien).
Intre timp mi-am facut "tema" cu ULF-urile (imi foloseste si la locul de munca), dar revin peste cateva zile (mai fac o stationare de vreo doua zile la Cluj) de acasa cu "potpuriul", ca aici omor WiFi-ul.

Aceasta postare a fost editata de radub: 28 septembrie 2015 - 21:00
#1084
Postat 28 septembrie 2015 - 21:43

Voua nu vi se pare ironic, ca aparent altii isi restaureaza tramvaiele pe la noi, insa noi nu suntem in stare sa le restauram pe ale noastre?
Avem Timis 2-uri nefunctionale in depou... Come on!
P.S. Parca acel 'Muki' verde restaurat la noi, tot din Viena era...

#1085
Postat 29 septembrie 2015 - 08:12
O restaurare ca la carte a unui vehicul te duce usor catre 200-300 de mii de euro si chiar mai mult, in functie de lucrarile de finete (vagoanele de epoca ridica tare de tot scorul). Recent, o asociatie a pasionatilor de tramvaie din Stuttgart a facut cheta pentru strangerea a 300 de mii de euro pentru restaurarea unui vagon motor vechi, dar destul de simplut, fara lucrari deosebite de prelucrare artistica a lemnului si metalului sau de pictura (care e un subiect aparte si costisitor, mai ales la vehiculele de epoca). Cu tot respectul pentru echipa de la RATT care s-a ocupat de cateva dintre vehiculele vechi, dar acolo nu s-a facut nici pe departe restaurare, ci reconditionari (si nu e vorba de lipsa capacitatii umane de a face restaurare adevarata - desi e nevoie de mesteri foarte, foarte buni si un coordonator tehnic care sa aiba cunostinte dintr-o multitudine de domenii, pentru imaginea completa asupra celor ce sunt de facut, sunt convins ca RATT ar putea selectiona o astfel de echipa -, ci de lipsa posibilitatilor financiare, poate si de lipsa documentatiei in unele cazuri), or diferenta este uriasa. Cristina, vreme de 8 ani, a avut un rol important in activitatea compartimentului de restaurari de la Iasi si, prin prisma asta, stiu perfect care sunt si cum se pun problemele in acest domeniu. De altfel, de aici mi se trage si pasiunea pentru istoria tramvaielor vieneze, care a venit automat odata cu implicarea in desfasurarea acestei activitati, care a necesitat si enorm de multa documentare pentru o groaza de aspecte.
Aceasta postare a fost editata de radub: 29 septembrie 2015 - 08:52
#1086
Postat 29 septembrie 2015 - 14:08
Intrebare: Citi au calatorit cu 3504 si cati cu 3517?
Raspuns: Toti cu 3504 si 0 cu 3517.
Concluzie: AMANDOUA sunt 3504 (si nu glumesc)!!! Aparent, domnilor, am observat ca in interior, unde este scris nr. vagonului este trecut acelasi numar (3504), desii interiorul si exteriorul este putin diferit la amandoua. O fii o eroare.
P.S.: Afisajul din interior tot nu functioneaza la 3504 (

#1087
Postat 29 septembrie 2015 - 16:58
Eu zic sa facem alte pariuri. Cate dintre cele care urmeaza sa plece, se vor intoarce tot #3504?


#1088
Postat 29 septembrie 2015 - 17:45
cseh_17, la 29 septembrie 2015 - 16:58, a spus:
Eu zic sa facem alte pariuri. Cate dintre cele care urmeaza sa plece, se vor intoarce tot #3504?


raspuns corect si castigator: TOATE...poate or fi importat din china 100 de folii cu aceste cifre...

#1089
Postat 29 septembrie 2015 - 21:04
#1090
Postat 29 septembrie 2015 - 21:19
radub, la 29 septembrie 2015 - 21:04, a spus:
Apropo de asta, pe unul dintre tramvaie, inscriptionarea "armonia" din spate este cu folie de transfer termic, iar pe celalalt este un simplu autocolant (care se vede de la o posta deoarece nici macar nu are acelasi contrast cu albul caroseriei), care dupa un timp probabil va pica.
#1091
Postat 29 septembrie 2015 - 21:25

#1092
Postat 29 septembrie 2015 - 22:03
Oricum regula e si vice-versa. Daca nu iti dai silinta sa corectezi o greseala care te costa 20 min si 10 lei, la ce sa te astepti mai mult?
#1093
Postat 29 septembrie 2015 - 22:46
#1094
Postat 29 septembrie 2015 - 22:53
Florin.B RATT a spus:
Astazi am intrat in contact cu CAF-urile de la Budapesta, pe linia 3 (ma rog, plus unul in probe pe linia 1). Foarte, foarte silentioase si, atat cat am "inspectat", par a avea potential sa-si merite banii.
#1095
Postat 06 octombrie 2015 - 19:00
azi eram in noul tramvai Armonia linia 6 directia Piata N.Balcescu Piata Maria.La statia Parcul Doja cind la ultima usa o doamna cind sa coboare senzorul de usa nu a sesizato inchizindu-se usa prinzind-o usor noroc, ca era o doamna mai tinara si areusit sa se smulga dintre usi.Vatmanul a decis retragerea in depou uitind sa anunte prin statie retragerea.Parerea mea ca ar trebui inca retinute in teste severe ca astfel de incidente sa nu se intimple.Poate ca s-a inregistrat video.Ora era 16:50-17:10 cam asa ceva dar sigur camera are inregistrarea.Aaa si clima nu era pornita deci era o caldura si miros de traspiratie.Macar fara clima dar macar ventilatia.Am sesizat aceasta ca domnii de la tehnic sa se gindeasca la saracul vatman ca il faceti victima intrun incident din acesta el fiind nevinovat ca tehnologia nu functioneaza.Mai bine tramvaie noi ca si troleibuzele si este mult mai bine.Mersi si o seara buna!
#1096
Postat 06 octombrie 2015 - 19:05
#1097
Postat 06 octombrie 2015 - 21:52
Horatius, la 06 octombrie 2015 - 19:00, a spus:
Si daca alea noi pe care le vrei tu contin exact aceleasi echipamente, de la acelasi producator, ca si astea modernizate, ce te faci? Ai pe ele module pentru usi folosite si de Siemens. Probleme pot aparea in exploatare, si apar si la tramvaie modernizate, si la tramvaie noi, si la producatori din esaloanele secunde, si la marii producatori.
#1099
Postat 07 octombrie 2015 - 19:44
Revenind ontopic azi in P-ta700 am trecut pe langa tramvaiul modernizat care numai ce oprise in statie (L6). Cam "mare" galagia cel insosteste... Sunetul ori vine de la motoarele de tractiune ori vine de sistemul de comanda a tractiuni, in ambele cazuri e vorba de bobine ce nu sunt "rigidizate" cu rasini corespunzator. (Am avut o placa video la care ii tiuia o mica bobina de pe ea, avand un sunet asemanator cand era placa era sub "sarcina", problema s-a rezovat cu cateva picaturi de lac)
Pe langa asta tramvaiul se pare ca a avut un mic incident, pe partea dreapta in zona cabinei vatmanului, a aparut o duga rosie rezultata cel mai probabil in urma "frecari" cu o masina cel mai probabil.