Armonia GT4MT Tramvaie modernizate la Astra Arad si Electroputere Pascani
#1061
Postat 24 septembrie 2015 - 07:07
#1062
Postat 24 septembrie 2015 - 18:36
Wegmann, la 24 septembrie 2015 - 07:07, a spus:
Vin alegerile..cine stie cat timp Pascaniul liberal va mai fi in carti...DNA bate LA USA ca si lupul...purcelusii se tem ca nu mai rezista sandramaua..azi maine ii vedem cu infarct la beciul domnesc....cand zornaie catusele...zorim afacerile....
#1063
Postat 24 septembrie 2015 - 21:03
#1064
Postat 24 septembrie 2015 - 21:27
#1065
Postat 24 septembrie 2015 - 22:25

Parte din expertii ce au lucrat la ele sunt acum in Timisoara, in depoul RATT, finisand cele doua vagoane existente.
L.E. Circula zvonul ca se vor monta oglinzi retrovizoare clasice... Sa vedem zilele urmatoare daca se confirma sau ramane doar un zvon.
#1066
Postat 24 septembrie 2015 - 22:44
#1067
Postat 25 septembrie 2015 - 14:35
Florin.B RATT a spus:

Parte din expertii ce au lucrat la ele sunt acum in Timisoara, in depoul RATT, finisand cele doua vagoane existente.
Nu e deloc asa. Acum este concentrata o mare parte din inginerime si dintre specialistii de baza ai celor doua firme pentru cele doua prototipuri. Asta nu inseamna ca la Arad si Pascani productia stagneaza. Sunt uzine uriase, cu contracte multe si diverse. La fel va fi si cu GT4MT. Dupa ce productia devine "de serie", echipele de baza se vor concentra pe alte proiecte, iar la tramvaie vor reveni in forta doar in masura in care vor aparea noi aspecte ce vor necesita solutii.
De ce a durat atat de mult cu prototipurile am tot zis de-a lungul lunilor scurse de la debutul proiectului, n-o luam de la capat.
Aceasta postare a fost editata de radub: 25 septembrie 2015 - 14:42
#1068
Postat 25 septembrie 2015 - 17:15

#1069
Postat 25 septembrie 2015 - 18:05
Aceasta postare a fost editata de radub: 25 septembrie 2015 - 18:19
#1071
Postat 25 septembrie 2015 - 21:51
#1074
Postat 28 septembrie 2015 - 13:46

Azi suiera chiar deranjant si garantez ca nu era de la usi.


#1075
Postat 28 septembrie 2015 - 16:46
#1076
Postat 28 septembrie 2015 - 18:19
Florin.B RATT a spus:


ULF A1 (Viena):
Costa o caruta de bani si... Chiar, oare oradenii nu-s tristi ca au dat cate 3 milioane de epuroi pe cate o tiuitoare (si trosnitoare, ca trosnesc plasticele din ele de numa-numa) de asta (basca, si cu o gramada de probleme tehnice daca nu-s tinute cu "jaratic" de calitate superioara si daca nu-s bine "tesalate" zi de zi)?
#1077
Postat 28 septembrie 2015 - 18:56

P.S. Lucrez la fisierele audio pentru anuntarea statiilor si am deja cateva linii gata. Poate facem niste teste saptamana aceasta cu cei ce se ocupa de OBC-uri.
#1078
Postat 28 septembrie 2015 - 19:20
Aceasta postare a fost editata de radub: 28 septembrie 2015 - 19:36
#1079
Postat 28 septembrie 2015 - 19:24


Cu ULF-ul nu am mers, dar Cityrunner-ul (Bombardier) din Graz, de exemplu, e mult mai silentios. La fel si Variotram-ul (Stadler).
#1080
Postat 28 septembrie 2015 - 19:40
Florin.B RATT a spus:

Da, dar, din pacate, distractia e pe terminate. Maine plecam spre Budapesta, dupa mai bine de o saptamana de Viena. Am fost sa participam "pe viu" la parada de 150 de ani a tramvaielor vieneze, mai ales ca printre vagoanele prezentate a fost o piesa de exceptie restaurata la Iasi. A mai fost si un vagon restaurat la Bucuresti.
Aceasta postare a fost editata de radub: 28 septembrie 2015 - 19:46