STP Timișoara Forum: Carduri - STP Timișoara Forum

Salt la continut

In cazul in care doriti obtinerea unui raspuns oficial la o plangere in legatura cu sistemul de taxare, aceasta se poate obtine doar depunand o reclamatie la registratura regiei. Raspunsurile primite pe forum exprima parerea membrilor acestuia.
  • (28 Pagini)
  • +
  • « Prima
  • 22
  • 23
  • 24
  • 25
  • 26
  • Ultima »

Carduri

Poll: Votati varianta de card care va place mai mult. (numarul variantei e notat cu rosu langa imaginea respectiva) (61 membri au votat)

Alegeti varianta

Nu puteti vedea rezultatele acestui sondaj, pana cand nu votati . Va rugam sa va logati si sa va exprimati votul dvs. pentru a vedea rezultatele acestui sondaj.
Voteaza Vizitatorii nu pot vota

#461 Useril este offline   dan.s 

  • Membru onorific
  • Grup: Membru onorific
  • Postari: 4388
  • Inregistrat: 11 septembrie 15
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Everywhere

Postat 07 mai 2018 - 14:32

Vezi postareaMariusNichi, la 07 mai 2018 - 09:13, a spus:

Cum pot cere un nou card, daca l-am pierdut pe celalalt? Pe el era abonament de elev+velo tm...


De preferabil sa te duci la sediu (acuma e la depou in Dambovita), mai ales ca ai si velo activ pe el. Noul card e 5 lei (nu sa aplica reducere) si pe langa trebuie sa mai ai si celelalte acte (buletin, carnet elev / student....). Ii spui acolo povestea (pierdut, furat....) si iti face altul, cu o alta parola la velo.
1

#462 Useril este offline   denisa.d. 

  • Membru Senior**
  • Grup: Membri seniori
  • Postari: 610
  • Inregistrat: 26 februarie 14
  • Sexul:feminin
  • Locatia:Timisoara, Romania

Postat 08 mai 2018 - 08:15

Stiu ca se pot face carduri noi la muzeu (am facut eu pentru o ruda). Nu se pot elibera (tot acolo) carduri in caz de pierdere / furt etc.?
0

#463 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30167
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 08 mai 2018 - 18:59

Teoretic da, doar sa nu fie un caz mai deosebit ce sa necesite interventia colegelor de la vanzari.
0

#464 Useril este offline   Paul85 

  • Membru Senior***
  • Grup: Membri seniori
  • Postari: 723
  • Inregistrat: 23 februarie 09
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 25 septembrie 2018 - 13:54

Nu inteleg de ce trebuie prezentat buletinul la fiecare incarcare a portofelului electronic. Acum o luna mi-am facut abonament, mi-a cerut buletinul, ok, am inteles ca e treaba cu GDPR-ul si blah blah. Am crezut ca imi introduce CNP-ul in ceva baza de date si gata. Azi am incarcat 10 lei pe portofel, iar doamna de la chiosc a spus ca nu se poate decat daca ii dau si buletinul. I-am spus ca mi se pare ciudata politica STPT-ului sa ceara buletinul cand omul cumpara bilete (din punctul meu de vedere, al calatorului, portofelul electronic = bilete pe suport electronic). In fine, a explicat ca e ca sa imi dau acordul pentru prelucrarea datelor, blah blah si ca portofelul electronic e altceva, nu bilete.
A nu se intelege ca am vreo problema in a-mi da datele STPT-ului. Nu e vorba de asta. E vorba doar ca mi se pare incomod si ilogic ca pentru orice incarcare pe un card NOMINAL (doar are numele meu pe el, deci e clar doar al meu) trebuie de fiecare data sa prezint buletinul. Nu se pot prelua o singura data datele astea si gata (asociere card -> CNP)?
1

#465 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30167
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 25 septembrie 2018 - 18:47

Da, nu prea are logica... Daca am ocazia, o sa intreb, poate imi explica cineva de ce trebuie urmata procedura asta.
0

#466 Useril este offline   denisa.d. 

  • Membru Senior**
  • Grup: Membri seniori
  • Postari: 610
  • Inregistrat: 26 februarie 14
  • Sexul:feminin
  • Locatia:Timisoara, Romania

Postat 27 septembrie 2018 - 20:31

Vezi postareaPaul85, la 25 septembrie 2018 - 13:54, a spus:

Nu inteleg de ce trebuie prezentat buletinul la fiecare incarcare a portofelului electronic. Acum o luna mi-am facut abonament, mi-a cerut buletinul, ok, am inteles ca e treaba cu GDPR-ul si blah blah. Am crezut ca imi introduce CNP-ul in ceva baza de date si gata. Azi am incarcat 10 lei pe portofel, iar doamna de la chiosc a spus ca nu se poate decat daca ii dau si buletinul. I-am spus ca mi se pare ciudata politica STPT-ului sa ceara buletinul cand omul cumpara bilete (din punctul meu de vedere, al calatorului, portofelul electronic = bilete pe suport electronic). In fine, a explicat ca e ca sa imi dau acordul pentru prelucrarea datelor, blah blah si ca portofelul electronic e altceva, nu bilete.
A nu se intelege ca am vreo problema in a-mi da datele STPT-ului. Nu e vorba de asta. E vorba doar ca mi se pare incomod si ilogic ca pentru orice incarcare pe un card NOMINAL (doar are numele meu pe el, deci e clar doar al meu) trebuie de fiecare data sa prezint buletinul. Nu se pot prelua o singura data datele astea si gata (asociere card -> CNP)?


E valabil si la cei care au reducere (studenti in cazul urmator). In fiecare luna cand imi faceam abonament trebuia sa dau angajatei pt scanare buletin, card de student, card Euro26 etc. In fiecare luna acelasi timp pierdut. De ce?! Nimeni nu stie. Explicatia fiecarei angajate: colega care v-a facut luna trecuta nu a salvat datele. Si totusi, nu exista o baza de date permanenta undeva?! In cazul studentilor ma gandesc la ideea de a scana documentele (sau doar carnetul vizat daca esti clientul STPT-ului demult) la inceputul anului universitar si in lunile urmatoare doar introduce abonamentul, il platesti si ceau. Dar la noi de ce sa fie simplu cand poate fi complicat?!
Oricum, Paul85 multumesc pentru informatie. Urma sa incarc cardul unei persoane cu banuti si bine de stiut ca trebuie si buletin.

Aceasta postare a fost editata de denisa.d.: 27 septembrie 2018 - 20:33

0

#467 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30167
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 27 septembrie 2018 - 21:31

Vezi postareadenisa.d., la 27 septembrie 2018 - 20:31, a spus:

Si totusi, nu exista o baza de date permanenta undeva?!

Sigur ca exista... Oricum, la incarcarea de bani in portofel, nu inteleg de ce trebuie CI. Ca student, e pe undeva clar de ce trebuie sa dovedesti statutul de elev/student in fiecare luna, ca baza de date a STPT nu e legata cu cea a sistemului de invatamant. :)
0

#468 Useril este offline   dan.s 

  • Membru onorific
  • Grup: Membru onorific
  • Postari: 4388
  • Inregistrat: 11 septembrie 15
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Everywhere

Postat 17 octombrie 2018 - 22:27

Vezi postareaFlorin.B RATT, la 17 octombrie 2018 - 20:55, a spus:

...sau carduri...


S-au scos carduri cu noua sigla? Imagine postata Aveti poze?
0

#469 Useril este offline   Bogdan7 

  • Membru începător
  • Pip
  • Grup: Members
  • Postari: 8
  • Inregistrat: 19 aprilie 18

Postat 23 octombrie 2018 - 11:08

in continuare la fiecare incarcare cu bani in portofelul electronic imi cere CNP-ul. Chiar nu are logica. Nici pentru abonament nu prea are rost decat eventual prima data, avand in vedere ca nu mai sunt preturi diferite pentru timisoreni.
3

#470 Useril este offline   Kaftoy 

  • Membru începător
  • Pip
  • Grup: Members
  • Postari: 19
  • Inregistrat: 17 august 14

Postat 02 noiembrie 2018 - 09:43

Plecand din Calea Aradului cu E1 si mergand la Judetean, am schimbat MTC-ul la Piata Consiliul Europei, cu E2. Aici am mai validat cardul "Acces" inca o data (fiind taxat inca 2.5 lei din portofelul electronic), dar logica imi spune ca nu ar fi trebuit. Daca as fi mers la gara (deci o distanta echivalenta), ramanand in E1, nu ar fi trebui sa mai platesc o data.

Intrebarea e simpla: in cazul unei calatorii cu schimb de MTC, trebuie validat la fiecare schimb sau se considera o calatorie unica ("1 way")?
1

#471 Useril este offline   BogdanTm 

  • Membru VIP
  • Grup: VIP
  • Postari: 2361
  • Inregistrat: 06 septembrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara
  • Interese:trenurile, calatoriile,sahul

Postat 02 noiembrie 2018 - 10:13

nu se taxeaza nici pe distanta nici pe interval orar in Timisoara. Fiecare schimbare de mtc presupune o noua validare.
0

#472 Useril este offline   Kaftoy 

  • Membru începător
  • Pip
  • Grup: Members
  • Postari: 19
  • Inregistrat: 17 august 14

Postat 02 noiembrie 2018 - 11:15

Mi se pare aiurea ca ala care sta in Calea Aradului si lucreaza la gara plateste doar o data iar altul care merge in zona stadionului plateste mai mult. E dupa noroc, se pare.
Cam invechita abordarea, speram ca s-a mai schimbat ceva, daca tot avem atatea modele in alte parti. Sper, in timp, sa mai evolueze lucrurile.

Aceasta postare a fost editata de Kaftoy: 02 noiembrie 2018 - 11:16

1

#473 Useril este offline   mile 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10862
  • Inregistrat: 08 octombrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Regiunea Banat
  • Interese:Navigatia pe Bega, tramvaie si firobuze

Postat 02 noiembrie 2018 - 13:53

Ai dreptate in ce spui!...

Se vorbea cu niste ani in urma ca se doreste introducerea tarifarii orare care ar fi mai buna (mai corecta) decat actualul sistem insa el insusi este preocupat mai mult de desfiintarea biletelor de hartie decat de tarifarea orara...

Se vorbea in urma cu doua trei luni despre introducerea tarifarii orare la Bucuresti...N-am mai auzit ce s-a intamplat in continuare cu acest proiect...
0

#474 Useril este offline   denisa.d. 

  • Membru Senior**
  • Grup: Membri seniori
  • Postari: 610
  • Inregistrat: 26 februarie 14
  • Sexul:feminin
  • Locatia:Timisoara, Romania

Postat 02 noiembrie 2018 - 14:51

Eu am alta curiozitate: ai abonament (pe linia X, sau general...irelevant... dar mie mi s-a intamplat in cazul abonamentului general - doar general imi fac) si mergi Y statii. Apoi, dupa o vreme, vrei sa te intorci si il prinzi tot pe acela. Daca vrei sa validezi iti apare ”Card deja validat” (se mentine prima validare o ora si ceva, sau 2...ceva de genu). Dar aceeasi situatie, insa cu bani pe portofel, nu abonament, va fi taxata de 2 ori presupun.
0

#475 Useril este offline   Kaftoy 

  • Membru începător
  • Pip
  • Grup: Members
  • Postari: 19
  • Inregistrat: 17 august 14

Postat 02 noiembrie 2018 - 15:17

@denisa: sa stii ca am citit chiar azi alta postare, cu exact aceeasi problema si raspunsul aferent chiar aici pe forum... Dar nu mai tin minte pe ce topic (tot aici la ticketing pe undeva). Sapa un pic si vei gasi solutia.

Aceasta postare a fost editata de Kaftoy: 02 noiembrie 2018 - 15:17

0

#476 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30167
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 02 noiembrie 2018 - 21:46

Da, validarea ramane valabila un timp, dar nu stiu exact la cat e setat acesta. Stiu ca pentru accesul in sediul nostru, softul validatorului a fost modificat astfel incat sa permita o noua validare dupa 60 de secunde. Posibil ca in varianta originala sa fie 60 minute.
0

#477 Useril este offline   BogdanTm 

  • Membru VIP
  • Grup: VIP
  • Postari: 2361
  • Inregistrat: 06 septembrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara
  • Interese:trenurile, calatoriile,sahul

Postat 02 noiembrie 2018 - 22:22

Vezi postareadenisa.d., la 02 noiembrie 2018 - 14:51, a spus:

Eu am alta curiozitate: ai abonament (pe linia X, sau general...irelevant... dar mie mi s-a intamplat in cazul abonamentului general - doar general imi fac) si mergi Y statii. Apoi, dupa o vreme, vrei sa te intorci si il prinzi tot pe acela. Daca vrei sa validezi iti apare ”Card deja validat” (se mentine prima validare o ora si ceva, sau 2...ceva de genu). Dar aceeasi situatie, insa cu bani pe portofel, nu abonament, va fi taxata de 2 ori presupun.

Culmea ca si la portofel tot asa se intampla. Am mers cu E1 de la Consiliul Europei pana la Iuliu Maniu am validat din portofel electronic biletul. La intoarcere dupa 15 minute am prins acelasi autobuz si mi a dat mesajul ca si la tine " card deja validat". Din pacate regia pierde bani buni din asta odata pentru ca nu se valideaza portofelele electronice si daca nu ia in considerare nici validarea abonamentelor inclusiv a celor cu gratuitati nu se va deconta subventia pentru aceste calatorii...
Cred ca doar in aplicatia 24pay functioneaza corect treaba...chiar voi testa in acest week end
0

#478 Useril este offline   mile 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10862
  • Inregistrat: 08 octombrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Regiunea Banat
  • Interese:Navigatia pe Bega, tramvaie si firobuze

Postat 02 noiembrie 2018 - 22:30

Pai ar trebui ca la capat de linie toate validarile sa fie "sterse"...

Mai complicat este la linìile in circuit rezolvarea acestui aspect...
0

#479 Useril este offline   BogdanTm 

  • Membru VIP
  • Grup: VIP
  • Postari: 2361
  • Inregistrat: 06 septembrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara
  • Interese:trenurile, calatoriile,sahul

Postat 02 noiembrie 2018 - 22:59

Vezi postareamile, la 02 noiembrie 2018 - 22:30, a spus:

Pai ar trebui ca la capat de linie toate validarile sa fie "sterse"...

Mai complicat este la linìile in circuit rezolvarea acestui aspect...

Da, corect...dar ne intoarcem la vechea problema cu setarea corecta a sensului de mers pe afisaje... Cum aceasta rareori se seteaza corect...nici validatoarele nu mai stiu ca s a terminat semitura ma gandesc eu...
0

#480 Useril este offline   cseh_17 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 12614
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Bergisch-Gladbach / Köln

Postat 04 noiembrie 2018 - 14:10

Vezi postareamile, la 02 noiembrie 2018 - 22:30, a spus:

Pai ar trebui ca la capat de linie toate validarile sa fie "sterse"...

Mai complicat este la linìile in circuit rezolvarea acestui aspect...


De ce? Si acolo avem capete de linie virtuale. Fara acestea, sistemul nu ar functiona.
0

Arata acest topic


  • (28 Pagini)
  • +
  • « Prima
  • 22
  • 23
  • 24
  • 25
  • 26
  • Ultima »

1 useri citesc topicul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi