STP Timișoara Forum: Despre troleibuze in general - STP Timișoara Forum

Salt la continut

Imagine postata
  • (55 Pagini)
  • +
  • « Prima
  • 46
  • 47
  • 48
  • 49
  • 50
  • Ultima »

Despre troleibuze in general Evaluare topic: ****- 8 Voturi

#941 Useril este offline   Goldmember 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 259
  • Inregistrat: 10 decembrie 09
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 25 iunie 2016 - 21:25

Cred ca se putea gasi totusi alt loc unde sa le monteze, nu la distanta de-o palma fata de cap.

Aceasta postare a fost editata de Goldmember: 25 iunie 2016 - 23:30

0

#942 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30175
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 07 iulie 2016 - 21:50

Am citit azi petitia domnului N.M., nervos, care spunea ca azi dimineata (linia 11) cu toate ca deja erau 20°C clima era oprita si plusa acuzand soferul ca fura motorina :Facepalm_emote_gif: Ma intreb la cat ar vrea domnul respectiv sa fie setata clima? 16°C?
1

#943 Useril este offline   iulik01 

  • Membru autentic
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 73
  • Inregistrat: 18 ianuarie 16

Postat 10 iulie 2016 - 18:49

Tinand cont ca diferenta intre umbra si soare ii mare se poate sa aiba dreptate intr-un fel...in fine am si eu o problema azi 15-le la ora 18:46 nr 43 inmatriculat 03043 curgea apa de la clima pe langa neoanele din spatele firobuzului inauntru....ps era si destul de cald in el....
0

#944 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30175
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 10 iulie 2016 - 19:55

Apa respectiva e de fapt condensul de pe evaporatoare, scurgerea fiind infundata, curge in cupeu. Era mai cald probabil din cauza ca soferul a oprit clima datorita problemei cu apa.
0

#945 Useril este offline   iulik01 

  • Membru autentic
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 73
  • Inregistrat: 18 ianuarie 16

Postat 10 iulie 2016 - 20:08

Sufla aer rece putin dar nu indeajuns, de aia zic ca nu prea fac fata climele cand ii cald, tinand cont de diferenta umbra soare...
0

#946 Useril este offline   Bobby 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 1199
  • Inregistrat: 14 iulie 09
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 25 iulie 2016 - 21:49

Linia 14 azi la pranz am avut nesansa sa-l prind pe 3043. Clima nefunctionala iar genurile nu e puteau deschide (am incercat 2)... Am parcurs cu el 4 statii suficient cat sa cobor din el transpirat tot... :Facepalm_emote_gif: E drept ca sauna mobila la 2 lei nu gasesti nici unde...
2

#947 Useril este offline   Viktor 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 4686
  • Inregistrat: 25 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timişoara
  • Interese:Filme, poze, distractie, calatorii etc.Imi plac foarte mult tramvaiele Wegmann GT4.

Postat 10 septembrie 2016 - 15:13

Vezi postareadan.s, la 18 august 2016 - 22:18, a spus:

Un lucru nu-mi este clar: De ce se insista ca soferul sa deschida usiile si nu se foloseste sistemul automat?


Deschiderea si inchiderea usilor la comanda calatorilor se foloseste in momentul in care este timp de stationare mai indelungata.
1

#948 Useril este offline   dan.s 

  • Membru onorific
  • Grup: Membru onorific
  • Postari: 4388
  • Inregistrat: 11 septembrie 15
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Everywhere

Postat 10 septembrie 2016 - 21:28

Pai atunci de ce nu se poate folosi intotdeauna???Imagine postata E spre avantajul calatorilor, dar si spre avantajul regiei, ne-mai pierzandu-se caldura/racoarea (iarna/vara) din interior daca la o anumita statie nu coboara/urca nimeni sau se foloseste o singura usa pt 1-2 calatori, cealalta fiind deschisa degeaba...
1

#949 Userul este online   BogdanTm 

  • Membru VIP
  • Grup: VIP
  • Postari: 2363
  • Inregistrat: 06 septembrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara
  • Interese:trenurile, calatoriile,sahul

Postat 11 septembrie 2016 - 09:17

Vezi postareadan.s, la 10 septembrie 2016 - 21:28, a spus:

Pai atunci de ce nu se poate folosi intotdeauna???Imagine postata E spre avantajul calatorilor, dar si spre avantajul regiei, ne-mai pierzandu-se caldura/racoarea (iarna/vara) din interior daca la o anumita statie nu coboara/urca nimeni sau se foloseste o singura usa pt 1-2 calatori, cealalta fiind deschisa degeaba...

Pai nu le pot folosi intotdeauna pentru ca avem calatorii..pe care ii avem. Concret tiganusii si tembelii ar apasa din 2 in 2 minute butonul doar sa vada cum se tot inchid si deschid usile ...chestie care pe asemena specimene ii distreaza maxim..O solutie ar fi sa le lase functionale dar sa le si puna o avertizare sonora cum e la automotoarele Desiro..si care face asa un tiuit strident incat iti taie cheful sa apesi ca prostul butonul fara sa fie nevoie...
1

#950 Useril este offline   mile 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10862
  • Inregistrat: 08 octombrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Regiunea Banat
  • Interese:Navigatia pe Bega, tramvaie si firobuze

Postat 11 septembrie 2016 - 10:42

Vezi postareadan.s, la 10 septembrie 2016 - 21:28, a spus:

Pai atunci de ce nu se poate folosi intotdeauna???Imagine postata E spre avantajul calatorilor, dar si spre avantajul regiei, ne-mai pierzandu-se caldura/racoarea (iarna/vara) din interior daca la o anumita statie nu coboara/urca nimeni sau se foloseste o singura usa pt 1-2 calatori, cealalta fiind deschisa degeaba...



Corect!

Am dat de nenumarate ori exemplul cu E7...

Vara pe caldura tropicala la orele pranzului se deschideau cele 4 usi ca sa urce doi calatori la usi diferite si nu cobora nimeni...Deci intra caldura peste aerul conditionat sau iesea acesta afara!...

Iar iarna invers, intra frigul sau iesea caldura din autobuz!...

Ma refer la statia Pacii in care stateam asteptand autobuzul de conventie...

Stiu ca articulatele nu au sistemul individual de deschidere a usilor dar acesta putea fi comandat, respectiv trecut in caietul de sarcini inaintea licitatiilor...

Situatii asemanatoare avem la firobuze si autobuzele scurte unde nu se doreste folosirea sistemelor moderne de folosire a usilor dar ne plangem in acelasi timp ca instalatiile de AC si incalzire nu fac fata... :Facepalm_emote_gif:




Am intrebat pe aici, pe forum, in urma cu un an-doi daca a vazut careva sa se foloseasca vreodata in Timisoara rampa pentru persoanele cu dizabilitati la mtc-uri? Inca n-am primit vreun raspuns afirmativ.
Relansez intrebarea!...

Sau la tramvaiele modernizate (Armonia) la care avem o rampa super-speciala la ultima usa...A vazut-o careva fanctionand in timpul serviciului?
0

#951 Userul este online   BogdanTm 

  • Membru VIP
  • Grup: VIP
  • Postari: 2363
  • Inregistrat: 06 septembrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara
  • Interese:trenurile, calatoriile,sahul

Postat 11 septembrie 2016 - 11:00

NU, in atatia ani niciodata nu am vazut rampa functionand vreodata. As fi fost curios sa o vad..efectiv cum functioneaza...nu a fost cazul. explicatii am primit...se aduna noroi..se lungesc timpii de stationare in statie si se strica graficul..distanta mare fata de bordura..plus ca de multe ori asfaltul e denivelat.etc.. Concret de mai multe ori am vazut in statia de la gara de nord in special persoane in carucior de invalid ..sau cu carucioare de bebelus care doreau sa urce in mtc..de fiecare data a functionat rampa umana..adica 2 oameni mai solizi am prins de fiecare parte a respectivului carucior si l-am urcat sau coborat din mtc in maxim 15 secunde... Recunosc ajuta enorm podeaua joasa...intr-o hansa cu trepte..si usi inguste..mult mai complicata problema..
Domnul Mile..daca nici sensurile nu sunt setate pe afisaj cu motivatia ca oricum stim in ce directie merge troleibuzul..sau autobuzul..ce sa mai speram la rampe sau usi comandate individual"?
PS : caz concret...acum cateva zile iau troleibuzul 14 de la Consiliul Europei pana in centru...imi rezolv treburile si la intoarcere la statia de la spitalul de copii prind acelasi vehicul..tot cu afisajul neschimbat...desi facuse "bucla" si trecusera cam 25 de minute ..nu m-a lasat sa validez din nou portofelul electronic pe motiv ca e deja validat. nu imi dau seama daca se datoreaza neschimbarii sensului la afisaj..sau timpului scurt...dar oricum regia pierde bani din asta...sistemul nu "se prinde" ca a inceput o noua semitura si nici cei care vrem sa validam corect calatoria..nu suntem lasati sa o facem...poate ne lamureste domnul Florin..
2

#952 Useril este offline   mile 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10862
  • Inregistrat: 08 octombrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Regiunea Banat
  • Interese:Navigatia pe Bega, tramvaie si firobuze

Postat 11 septembrie 2016 - 11:35

Am ridicat din nou problema rampelor pentru ca atata tam-tam se facea cu ele de parca zilnic s-ar folosi aceste rampe...Iata ca in ani de zile n-a fost vazuta sa fie folosita macar una/o data... Si asta de o multime de ochi pe ele, ma refer la ochii celor care citesc pe aici...


Iar daca nu le-am vazut folosindu-se, inseamna ca sunt inutile!...Cel putin la noi...
0

#953 Useril este offline   emilut 

  • Membru Gold
  • Grup: Membru Gold
  • Postari: 2310
  • Inregistrat: 05 ianuarie 10
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timişoara

Postat 11 septembrie 2016 - 14:38

Vă invit pe toți să faceți un mic calcul.
Nefiind cu acționare mecanico-hidraulico-pneumatică, rampele se cer mânuite manual de către șoferi. Ceea ce ar presupune ca acesta să le ceară tuturor călătorilor care stau deasupra rampei, fie să coboare, fie să facă loc pentru manevrarea acesteia. Este foarte adevărat faptul că praful și pământul acumulate în locașul dintre rampă și restul podelei, pot face această acțiune aproape imposibilă uneori.
În cazul "C" urilor, rampele sunt depozitate în cala autobuzului. Ele sunt confecționate din tablă de 4 mm și au greutatea de aproximativ 30 de kg/buc. Și sunt două bucăți. De unul singur, șoferului îi este imposibil să le poată manevra.
Suficient?
Apropo' !!! Însoțitorii persoanelor care necesită transportul cu scaunele pentru handicapați motor, se descurcă atât la urcare cât și la coborâre în răstimpul câtorva secunde.

Aceasta postare a fost editata de emilut: 11 septembrie 2016 - 14:46

0

#954 Useril este offline   cseh_17 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 12614
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Bergisch-Gladbach / Köln

Postat 11 septembrie 2016 - 14:56

C-urile auf fost demodate inca din momentul in care au fost comandate. Dar hai sa ne concetram totusi pe cele low-floor, ca avem destule. (50+30)

Problema, este una care trece cu mult peste cea a rampelor. In RO, si EU de est in general, integrarea persoanelor cu handicap in societate nu este o prioritate majora. Daca in RO cineva este legat de un scaun cu rotile, lumea imediat isi imagineaza ca viata sociala si in general a acelei persoane este in mare parte terminata.
Ei, a trebuit sa schimb tara, ca sa imi dau seama ca nu este asa. DE este tara in care acesti oameni au o prioritate. Se incearca din rasputeri integrarea lor in societate, readucerea lor in viata de zi cu zi, si asta cu succes. Si hai sa fim seriosi! Care este primul pas? Pai ii faci mobili. Ei, am vazut probabil cu totii clipul din Moldova unde 4-5 autobuze la rand, desi noi si dotate cu rampa, au refuzat unei persoane in carucior, accesul in autobuz. Sa faca un sofer din DE asa ceva, va garantez ca 1. isi peirde serviciul, 2. se va prezenta instantei, pentru violarea drepturilor acelei persoane.
Pentru ca accesul la transportul in comun, este un drept si nu un lux in Germania.

Asta ar fii unul dintre aspecte. Celalat aspect care pentru mine este o dilema imensa... Germania, Spania, Franta. Tari de x ori mai mare decat RO, cu mii de autobuze, de la zeci de producatori, si totusi in 95% dintre cazuri acelasi sistem. Usa din mijloc, o rampa cu un maner simplu, pliabila, accesibila chiar oricarui calator la nevoie. (chiar personal am deschis si inchis rampe). Si atunci stau si ma intreb.. DE CE DUMNEZEU, noi romanii, avem nevoie de enspe mii de sisteme diferite, cu chei si manivele greoaie si stupide? DE CE?

Si inca una. Aceste sisteme se chiar pot defecta. Hai sa fim seriosi. Orice parte mecanica, mai rugineste, se uzeaza, cedeaza. Am trait un astfel de exemplu pe un Citaro I, de prin 2000. Chiar coborasem in statie, si o persoana dorea sa urce. In momentul in care soferul a ridicat de trapa, au cedat balamalele, si nu s-a mai putut deschide, ramanand cu partea de sus in mana. Ce a facut? Nu i-a spus calatorului sa astepte urmatorul autobuz (care la o frecventa de 7-8 minute, chiar ar fii nimic), si a pus mana pe telefon, a cerut sa fie inlocuit la finalul turei, si a comandat un microbuz al regiei pentru aceasta persoana.

Si atunci stau si ma intreb... Avem microbuze speciale. Avem garaje unde asa iubita scuza cu noroi si jeg, s-ar putea remedia zi de zi... Avem autobuze dotate cu asa ceva, si totusi, acestea nu se foloses.

Si atunci noi suntem cei rai, si cei carcotasi.
3

#955 Useril este offline   emilut 

  • Membru Gold
  • Grup: Membru Gold
  • Postari: 2310
  • Inregistrat: 05 ianuarie 10
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timişoara

Postat 11 septembrie 2016 - 15:05

Vezi postareacseh_17, la 11 septembrie 2016 - 14:56, a spus:

Si atunci stau si ma intreb... Avem microbuze speciale. Avem garaje unde asa iubita scuza cu noroi si jeg, s-ar putea remedia zi de zi... Avem autobuze dotate cu asa ceva, si totusi, acestea nu se foloses.

Dacă nu cumva s-a schimbat radical situația la RATT de când am plecat eu, îmi dai voie să râd câteva zile neîntrerupt?
0

#956 Userul este online   BogdanTm 

  • Membru VIP
  • Grup: VIP
  • Postari: 2363
  • Inregistrat: 06 septembrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara
  • Interese:trenurile, calatoriile,sahul

Postat 11 septembrie 2016 - 16:29

Vezi postareaemilut, la 11 septembrie 2016 - 15:05, a spus:

Dacă nu cumva s-a schimbat radical situația la RATT de când am plecat eu, îmi dai voie să râd câteva zile neîntrerupt?

Si asa ti s-a raspuns la intrebare Kriszti...normalitatea din europa civilizata starneste hohote de ras la ratt....mai e mult pana departe...
1

#957 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30175
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 11 septembrie 2016 - 17:27

Cine spune ca microbuzele speciale nu circula? Din cate stiu sunt la dispozitia asociatiei zi de zi. Probabil de asta rampele nu sunt folosite mai deloc.
0

#958 Useril este offline   mile 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10862
  • Inregistrat: 08 octombrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Regiunea Banat
  • Interese:Navigatia pe Bega, tramvaie si firobuze

Postat 11 septembrie 2016 - 19:20

N-am vrut sa starnesc prin postarile mele anterioare nici o polemica legata de rampe mai ales ca s-a mai discutat despre ele ... tot in mod polemic.

Vreau doar sa atrag atentia ca atata timp cat ele nu sunt folosite, respectiv nimeni nu le-a vazut folosindu-se, atunci inseamna ca s-au dat bani de pomana pe ele. Dar in acelasi timp ele sunt mai mereu pomenite de autoritati cu diverse ocazii ca si ceva indispensabil...

Iar rampele de pe Armonii sunt si mai sofisticate si evident mult mai scumpe...iar in cazul in care ele s-ar folosi, s-ar face coada la tramvaie...
4

#959 Userul este online   BogdanTm 

  • Membru VIP
  • Grup: VIP
  • Postari: 2363
  • Inregistrat: 06 septembrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara
  • Interese:trenurile, calatoriile,sahul

Postat 11 septembrie 2016 - 20:31

Da, e o obligatie contractuala sa respecte formal standardele...UE...de care se prevaleaza cei care fac caietele de sarcini pentru achizitii de mtc. Ca in practica nu se folosesc...nu e treaba UE...exista..si asta e. La fel ca si cu vaporetto noastre...proiectul prevedea sa AVEM aceste vaporase.. ca ele vor rugini...putrezi..zacea..orice termen e bun...in golf in cei 5 ani de monitorizare a proiectului...soarta.....le avem...ca nu le folosim...asta e...asteptam avize...aprobari...boschi au unde dormi....aka statii....MA DOARE si MA REVOLTA bataia de joc a acestor factori de decizie care fac..nimic...pe bani foarte multi. ...
0

#960 Useril este offline   emilut 

  • Membru Gold
  • Grup: Membru Gold
  • Postari: 2310
  • Inregistrat: 05 ianuarie 10
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timişoara

Postat 13 septembrie 2016 - 15:25

Vezi postareaBogdanTm, la 11 septembrie 2016 - 16:29, a spus:

Si asa ti s-a raspuns la intrebare Kriszti...normalitatea din europa civilizata starneste hohote de ras la ratt....mai e mult pana departe...

Error !!! Nu normalitatea europeană îmi stârnește râsul, ci pretenția unora ca aceasta să fie aplicată și la noi în condițiile existente. Spălătorii (câte unul pe tură) din garaj deabia fac față fluxului de muncă și fără să se ocupe de igienizarea rampelor. Imaginează-ți că ai fi nevoit să speli vreo 25 de autobuze, de unul singur, în decurs de 8 ore.

Aceasta postare a fost editata de emilut: 13 septembrie 2016 - 15:25

3

Arata acest topic


  • (55 Pagini)
  • +
  • « Prima
  • 46
  • 47
  • 48
  • 49
  • 50
  • Ultima »

1 useri citesc topicul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi