Despre firobuze in general
#701
Postat 18 aprilie 2013 - 13:38
#702
Postat 18 aprilie 2013 - 23:07
#703
Postat 18 aprilie 2013 - 23:50
Cum spuneam anterior: e un prototip si sigur va mai suferii modificari si imbunatatiri, dar ideea e ca functioneaza.
#704
Postat 19 aprilie 2013 - 19:10
#705
Postat 21 aprilie 2013 - 01:30
#706
Postat 21 aprilie 2013 - 09:14
#707
Postat 21 aprilie 2013 - 09:36
#708
Postat 21 aprilie 2013 - 10:21
#710
Postat 21 aprilie 2013 - 13:22
#711
Postat 21 aprilie 2013 - 14:56
In fata Liceului Ion Vidu:
Materialul pare OK, o problema este doar in fata Liceului Ion Vidu. Cit am stat in statie, sa zicem ca maxim 10% din soferi au reusit sa nimereasca pozitia corecta sub pilnii. Reteaua de contact nu este aliniata cu statia, pozitia corecta este obtinuta daca troleibuzul ramine putin in drum. Nu ar strica niste marcaje pe asfalt.
#713
Postat 21 aprilie 2013 - 17:14
#714
Postat 21 aprilie 2013 - 21:59
1. În staţia de peste drum de UVT, aripa stângă a pâlniei de pe firul din stânga (privind în sensul de mers al troleibuzului) s-a cam ridicat. Adică, tinde spre orizontală, fapt care împiedică alunecarea captatorului înspre fir.
2. În staţia de la Vidu, un troleibuz a oprit prea devreme, troleele nenimerind pâlniile. Captatorii s-au rotit cu 90⁰, fiind nevoie de intervenţa şoferului pt a-i pune pe fir. Totuşi, s-ar impune amplasarea unui reper cât de cât sigur.
#715
Postat 21 aprilie 2013 - 22:00
#716
Postat 21 aprilie 2013 - 23:41
Alinierea sub fir, + amplasamentul ideal pt oprirea troleibuzelor, vor veni de la sine.
#717
Postat 22 aprilie 2013 - 00:41
emilut, la 21 aprilie 2013 - 23:41, a spus:
Alinierea sub fir, + amplasamentul ideal pt oprirea troleibuzelor, vor veni de la sine.
Mda deci sa intelegem ca so umblat la sistem, fain frumos cand vor sari de pe fir sa nu va mirati de ce juma din retea e dupa troleu si macaze rupte, deranjamente.
#718
Postat 22 aprilie 2013 - 07:09
#719
Postat 22 aprilie 2013 - 08:07

Ajutor

Raspuns nou


Citare Multipla





