STP Timișoara Forum: Despre troleibuze in general - STP Timișoara Forum

Salt la continut

Imagine postata
  • (55 Pagini)
  • +
  • « Prima
  • 32
  • 33
  • 34
  • 35
  • 36
  • Ultima »

Despre troleibuze in general Evaluare topic: ****- 8 Voturi

#661 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30180
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 13 aprilie 2013 - 00:05

Ok. De ce e invers in poza postata de mine, poza a unui sistem functional? Eu zic ca in majoritatea cazurilor, captatorul va lovi direct in partea metalica (in practica, va avea cam 120 mm acea parte (am vazut modelul azi))
Mai specific o data ca sa nu se inteleaga gresit: nu am proiectat nimic (nici nu e treaba mea asta) si ghidajul se executa dupa un model care nu-mi apartine. Eu doar am realizat un desen dupa o imagine gasita pe net, in ideea de a-i ajuta pe colegii care se ocupa de asta. Dimensiunile, materialele si modul de realizare si asamblare, sunt decizia lor si nu o influentez cu nimic.
0

#662 Useril este offline   mile 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10862
  • Inregistrat: 08 octombrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Regiunea Banat
  • Interese:Navigatia pe Bega, tramvaie si firobuze

Postat 13 aprilie 2013 - 00:19

Citeaza

Mai specific o data ca sa nu se inteleaga gresit: nu am proiectat nimic (nici nu e treaba mea asta) si ghidajul se executa dupa un model care nu-mi apartine. Eu doar am realizat un desen dupa o imagine gasita pe net, in ideea de a-i ajuta pe colegii care se ocupa de asta. Dimensiunile, materialele si modul de realizare si asamblare, sunt decizia lor si nu o influentez cu nimic.



Domnu' Florin, nu va invinovateste nimeni de nimic, stati linistit!

Mi-am permis sa-mi dau cu parerea pentru ca la baza sunt lacatus si prelucrator prin aschiere si am cumva ceva cunostinte in domeniu.
Am insistat tare mult pe aceste aspecte pentru ca mi-ar pare tare rau sa iasa o lucrare atat de simpla cu niste imperfectiuni care sa duca (poate) la renuntarea la aceste ghidaje pe care abia-abia le-am adus in centrul atentiei, prin d-voastra si la departamentul tehnic al RATT-ului...

Sper sa iasa un lucru bun si care va functiona perfect, ajutand in mod serios soferii de firobuze...
0

#663 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30180
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 13 aprilie 2013 - 00:32

Eu zic ca nu se renunta asa repede la idee. Chiar daca ceva "agata" :) se vor gasi solutii. Pe moment se construieste un prototip, care probabil va mai suferii modificari si imbunatatiri.
0

#664 Useril este offline   emilut 

  • Membru Gold
  • Grup: Membru Gold
  • Postari: 2310
  • Inregistrat: 05 ianuarie 10
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timişoara

Postat 13 aprilie 2013 - 15:14

Vezi postareaFlorin.B RATT, la 13 aprilie 2013 - 00:05, a spus:

Ok. De ce e invers in poza postata de mine, poza a unui sistem functional? Eu zic ca in majoritatea cazurilor, captatorul va lovi direct in partea metalica (in practica, va avea cam 120 mm acea parte (am vazut modelul azi))
Mai specific o data ca sa nu se inteleaga gresit: nu am proiectat nimic (nici nu e treaba mea asta) si ghidajul se executa dupa un model care nu-mi apartine. Eu doar am realizat un desen dupa o imagine gasita pe net, in ideea de a-i ajuta pe colegii care se ocupa de asta. Dimensiunile, materialele si modul de realizare si asamblare, sunt decizia lor si nu o influentez cu nimic.

Nu este DE LOC cazul să vă disculpaţi, domnule Florin. Dimpotrivă. Iniţiativa şi eforturile pe care le faceţi în această direcţie sunt mai mult decât lăudabile. Dacă aş fi în locul directorului Goia, v-aş propune pt o primă substanţială. Păcat că nu sunt în RATT mai mulţi aidoma dvs.
Subliniez, nu e vorba de o periuţă, ci de o convingere.
0

#665 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30180
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 13 aprilie 2013 - 16:47

Solutii practice cautam in paralel si eu si seful sectiei Transport Troleibuze, fara sa stim. :) In final si el si eu am ajuns la aproape aceleasi rezultate, dar ei au facut un model al sectiunii pe care o doresc (din tabla mai subtire si lung de cativa centimetri), model dupa care se va indoi tabla mai groasa, iar eu am desenat pe PC ce am vazut in poza de pe net.
Eu propuneam o lungime de un metru, iar ei una de doi, dar asta nu va incurca cu nimic, poate doar greutatea ansamblului va fi cam mare. Oricum si dl. director tehnic urmareste indeaproape realizarea dispozitivului.
0

#666 Useril este offline   emilut 

  • Membru Gold
  • Grup: Membru Gold
  • Postari: 2310
  • Inregistrat: 05 ianuarie 10
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timişoara

Postat 13 aprilie 2013 - 17:56

Dacă n-o fi cu bănat, vin şi eu cu o propunere. După montarea pâlniilor, să se poziţioneze un troleibuz exact pe locul potrivit pt lansarea troleelor, mai apoi urmând a se instala în dreptul roţii dreapta faţă a acestuia, un bloc cauciucat de genul celor care alcătuiesc limitatoarele de viteză. Chiar lângă bordură, şi având lungimea de maxim 20 de cm, pt a nu afecta circulaţia celorlalte vehicule. Şoferii troleibuzelor vor trage chiar lângă bordură, iar atunci când vor simţi opritorul, vor bloca utilajul. Astfel vor putea fi siguri că troleele vor "nimeri" fix în pâlnii.
0

#667 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30180
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 13 aprilie 2013 - 17:58

Da. Trebuie insa sa vedem cum merge, poate nici nu e nevoie.
0

#668 Useril este offline   mile 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10862
  • Inregistrat: 08 octombrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Regiunea Banat
  • Interese:Navigatia pe Bega, tramvaie si firobuze

Postat 13 aprilie 2013 - 18:46

Vezi postareaemilut, la 13 aprilie 2013 - 15:14, a spus:

Nu este DE LOC cazul să vă disculpaţi, domnule Florin. Dimpotrivă. Iniţiativa şi eforturile pe care le faceţi în această direcţie sunt mai mult decât lăudabile. Dacă aş fi în locul directorului Goia, v-aş propune pt o primă substanţială. Păcat că nu sunt în RATT mai mulţi aidoma dvs.
Subliniez, nu e vorba de o periuţă, ci de o convingere.


Mi-ai luat vorbele din gura, nici n-as fi reusit sa le spun atat de perfect!... :respekt: :beer2:

Vezi postareaFlorin.B RATT, la 13 aprilie 2013 - 16:47, a spus:

Solutii practice cautam in paralel si eu si seful sectiei Transport Troleibuze, fara sa stim. :) In final si el si eu am ajuns la aproape aceleasi rezultate, dar ei au facut un model al sectiunii pe care o doresc (din tabla mai subtire si lung de cativa centimetri), model dupa care se va indoi tabla mai groasa, iar eu am desenat pe PC ce am vazut in poza de pe net.
Eu propuneam o lungime de un metru, iar ei una de doi, dar asta nu va incurca cu nimic, poate doar greutatea ansamblului va fi cam mare. Oricum si dl. director tehnic urmareste indeaproape realizarea dispozitivului.


2 metri cred ca-i prea mult. Maxim 1,5 m ajungea!
Nota 10 pentru directorul tehnic! Banuiesc ca este vorba de cel prezent la intalnire!


Vezi postareaemilut, la 13 aprilie 2013 - 17:56, a spus:

Dacă n-o fi cu bănat, vin şi eu cu o propunere. După montarea pâlniilor, să se poziţioneze un troleibuz exact pe locul potrivit pt lansarea troleelor, mai apoi urmând a se instala în dreptul roţii dreapta faţă a acestuia, un bloc cauciucat de genul celor care alcătuiesc limitatoarele de viteză. Chiar lângă bordură, şi având lungimea de maxim 20 de cm, pt a nu afecta circulaţia celorlalte vehicule. Şoferii troleibuzelor vor trage chiar lângă bordură, iar atunci când vor simţi opritorul, vor bloca utilajul. Astfel vor putea fi siguri că troleele vor "nimeri" fix în pâlnii.


Iata o solutie perfecta pentru soferii care ar putea avea probleme cu oprirea la puntul optim!...
0

#669 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30180
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 16 aprilie 2013 - 13:31

Ok. Am fost sa vad cum progreseaza lucrarea. :) Partea metalica e gata si urmau sa-i ataseze partile din plastic. Lungimea va fi de 1,6m, iar partile laterale din plastic, aproximativ 30 de cm (din cate am apreciat eu). Poze n-am facut deoarece erau doar parti disparate care urmau sa fie asamblate. Seful sectiei spunea ca e posibil ca maine noapte sa le poata monta. Va tin la curent. :)
0

#670 Useril este offline   emilut 

  • Membru Gold
  • Grup: Membru Gold
  • Postari: 2310
  • Inregistrat: 05 ianuarie 10
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timişoara

Postat 16 aprilie 2013 - 14:10

:beer2: :respekt: :beer2:
Unde se va monta ......prototipul?

Aceasta postare a fost editata de emilut: 16 aprilie 2013 - 14:12

0

#671 Useril este offline   Vali 

  • Membru VIP**
  • Grup: VIP
  • Postari: 1531
  • Inregistrat: 04 noiembrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara
  • Interese:Modeling feroviar, transportul in comun(in special trolebuzele :D)

Postat 16 aprilie 2013 - 16:39

Hmm sigur va fi amplasat in statia de la complex
0

#672 Useril este offline   mile 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10862
  • Inregistrat: 08 octombrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Regiunea Banat
  • Interese:Navigatia pe Bega, tramvaie si firobuze

Postat 16 aprilie 2013 - 17:02

Iata si o veste buna!

Facem o intalnire a forumistilor la locul cu pricina! Numai sa-l aflam! :beer2: :beer2:
0

#673 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30180
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 16 aprilie 2013 - 18:25

Cred ca in statia din fata liceului de muzica, dar vom vedea ce spun si cei de la linia contact.
0

#674 Useril este offline   Goldmember 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 259
  • Inregistrat: 10 decembrie 09
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 16 aprilie 2013 - 20:53

Eu as fi de parere sa fie montat pt teste prima data in garaj,sa nu se plimbe aiurea cu el prin oras in caz ca s-a omis ceva.
0

#675 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30180
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 16 aprilie 2013 - 21:18

Totusi, au decis sa-l monteze direct pe traseu, dar noaptea. Vor face teste atunci, nu cand e ora de varf.
0

#676 Useril este offline   mile 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10862
  • Inregistrat: 08 octombrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Regiunea Banat
  • Interese:Navigatia pe Bega, tramvaie si firobuze

Postat 16 aprilie 2013 - 21:25

Deci, sunt siguri pe realizarea lor! Foarte bine! Felicitari! :clap: ...


Personal mi se pare cam mult 1,6 m lungime, dar poate le prinde bine soferilor mai "stangaci", si altora pentru antrenament. Apoi, daca lucrurile merg bine, urmatoarele ghidaje se pot face ceva mai scurte...dar nu-i musai.
0

#677 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30180
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 16 aprilie 2013 - 21:45

Alte imagini cu ghidajele rotite in diverse planuri:

Imagine atasata: 1.jpg Imagine atasata: 2.jpg Imagine atasata: 4.jpg Imagine atasata: 5.jpg

Plasticul e pe interior cum ati recomandat voi. :beer2:
3

#678 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30180
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 17 aprilie 2013 - 11:46

Ok. Ghidajele sunt deja montate, pe linia 19, vis-a-vis de Universitatea de Vest. Acum plec si eu sa vad cum functioneaza.
0

#679 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30180
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 17 aprilie 2013 - 14:08

L.E. Poze de la fata locului si va urma si un clip video:

Imagine atasata: 20130417_130236.jpg Imagine atasata: 20130417_130313.jpg Imagine atasata: 20130417_130353.jpg Imagine atasata: 20130417_130543.jpg
0

#680 Useril este offline   Vali 

  • Membru VIP**
  • Grup: VIP
  • Postari: 1531
  • Inregistrat: 04 noiembrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara
  • Interese:Modeling feroviar, transportul in comun(in special trolebuzele :D)

Postat 17 aprilie 2013 - 14:16

De ce am inpresia ca arata URAT dar si cam lungi palnile...
0

Arata acest topic


  • (55 Pagini)
  • +
  • « Prima
  • 32
  • 33
  • 34
  • 35
  • 36
  • Ultima »

1 useri citesc topicul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi