Despre troleibuze in general
#661
Postat 13 aprilie 2013 - 00:05
Mai specific o data ca sa nu se inteleaga gresit: nu am proiectat nimic (nici nu e treaba mea asta) si ghidajul se executa dupa un model care nu-mi apartine. Eu doar am realizat un desen dupa o imagine gasita pe net, in ideea de a-i ajuta pe colegii care se ocupa de asta. Dimensiunile, materialele si modul de realizare si asamblare, sunt decizia lor si nu o influentez cu nimic.
#662
Postat 13 aprilie 2013 - 00:19
Citeaza
Domnu' Florin, nu va invinovateste nimeni de nimic, stati linistit!
Mi-am permis sa-mi dau cu parerea pentru ca la baza sunt lacatus si prelucrator prin aschiere si am cumva ceva cunostinte in domeniu.
Am insistat tare mult pe aceste aspecte pentru ca mi-ar pare tare rau sa iasa o lucrare atat de simpla cu niste imperfectiuni care sa duca (poate) la renuntarea la aceste ghidaje pe care abia-abia le-am adus in centrul atentiei, prin d-voastra si la departamentul tehnic al RATT-ului...
Sper sa iasa un lucru bun si care va functiona perfect, ajutand in mod serios soferii de firobuze...
#663
Postat 13 aprilie 2013 - 00:32

#664
Postat 13 aprilie 2013 - 15:14
Florin.B RATT, la 13 aprilie 2013 - 00:05, a spus:
Mai specific o data ca sa nu se inteleaga gresit: nu am proiectat nimic (nici nu e treaba mea asta) si ghidajul se executa dupa un model care nu-mi apartine. Eu doar am realizat un desen dupa o imagine gasita pe net, in ideea de a-i ajuta pe colegii care se ocupa de asta. Dimensiunile, materialele si modul de realizare si asamblare, sunt decizia lor si nu o influentez cu nimic.
Nu este DE LOC cazul să vă disculpaţi, domnule Florin. Dimpotrivă. Iniţiativa şi eforturile pe care le faceţi în această direcţie sunt mai mult decât lăudabile. Dacă aş fi în locul directorului Goia, v-aş propune pt o primă substanţială. Păcat că nu sunt în RATT mai mulţi aidoma dvs.
Subliniez, nu e vorba de o periuţă, ci de o convingere.
#665
Postat 13 aprilie 2013 - 16:47

Eu propuneam o lungime de un metru, iar ei una de doi, dar asta nu va incurca cu nimic, poate doar greutatea ansamblului va fi cam mare. Oricum si dl. director tehnic urmareste indeaproape realizarea dispozitivului.
#666
Postat 13 aprilie 2013 - 17:56
#667
Postat 13 aprilie 2013 - 17:58
#668
Postat 13 aprilie 2013 - 18:46
emilut, la 13 aprilie 2013 - 15:14, a spus:
Subliniez, nu e vorba de o periuţă, ci de o convingere.
Mi-ai luat vorbele din gura, nici n-as fi reusit sa le spun atat de perfect!...


Florin.B RATT, la 13 aprilie 2013 - 16:47, a spus:

Eu propuneam o lungime de un metru, iar ei una de doi, dar asta nu va incurca cu nimic, poate doar greutatea ansamblului va fi cam mare. Oricum si dl. director tehnic urmareste indeaproape realizarea dispozitivului.
2 metri cred ca-i prea mult. Maxim 1,5 m ajungea!
Nota 10 pentru directorul tehnic! Banuiesc ca este vorba de cel prezent la intalnire!
emilut, la 13 aprilie 2013 - 17:56, a spus:
Iata o solutie perfecta pentru soferii care ar putea avea probleme cu oprirea la puntul optim!...
#669
Postat 16 aprilie 2013 - 13:31


#670
Postat 16 aprilie 2013 - 14:10



Unde se va monta ......prototipul?
Aceasta postare a fost editata de emilut: 16 aprilie 2013 - 14:12
#671
Postat 16 aprilie 2013 - 16:39
#672
Postat 16 aprilie 2013 - 17:02
Facem o intalnire a forumistilor la locul cu pricina! Numai sa-l aflam!


#673
Postat 16 aprilie 2013 - 18:25
#674
Postat 16 aprilie 2013 - 20:53
#675
Postat 16 aprilie 2013 - 21:18
#676
Postat 16 aprilie 2013 - 21:25

Personal mi se pare cam mult 1,6 m lungime, dar poate le prinde bine soferilor mai "stangaci", si altora pentru antrenament. Apoi, daca lucrurile merg bine, urmatoarele ghidaje se pot face ceva mai scurte...dar nu-i musai.
#677
Postat 16 aprilie 2013 - 21:45
#678
Postat 17 aprilie 2013 - 11:46
#680
Postat 17 aprilie 2013 - 14:16