Rico, pai nu se poate regla debitul separat pe cele doua capete ale cilindrului pneumatic?
Despre firobuze in general
#641
Postat 11 aprilie 2013 - 18:58
Rico, pai nu se poate regla debitul separat pe cele doua capete ale cilindrului pneumatic?
#642
Postat 11 aprilie 2013 - 23:20
Facem pariu?
Alta! Textolitul este un material excelent izolator, dar e prea friabil. Nu rezistă la şocuri multiple. Se scămoşează, se aşchiază, se erodează în foarte scurt timp. Mai este şi foarte greu. Cred că trebuie căutat în nomenclatorul materialelor izolante, unul de generaţie mai actuală.
De fapt, de ce ar fi nevoie ca "pâlnia" să fie confecţionată din material neaparat izolator? N-ar fi suficient ca pâlniile să fie izolate una faţă de cealaltă, şi ambele faţă de reţea prin izolatori clasici? În aceste condiţii, pâlniile ar putea fi construite chiar şi din oţel inoxidabil, care deşi e destul de scump, e mai ieftin decât textolitul.
#643
Postat 11 aprilie 2013 - 23:24
Florin.B RATT, la 10 aprilie 2013 - 08:29, a spus:
Dacă în timpul conectării captatorilor la reţea, toate agregatele sunt decuplate, pericolul apariţiei flamei este inexistent.
#644
Postat 11 aprilie 2013 - 23:48
Vali, la 11 aprilie 2013 - 12:50, a spus:
Domnul Florin spunea ca i se parea coborarea violenta si banuia ca si urcarea ar fi la fel. Citatul din postarea mea ii apartine d-lui Florin.
Rico D., la 11 aprilie 2013 - 18:08, a spus:
Butonul respectiv a avut functia de ridicare coborare de cand au venit troleibuzele.
Florin daca reglezi debitul de aer, e posibil ca ele sa numai coboare asa repede cand o sa sara iar daca lovesc o ancora in timpul mersului atunci e grav.
Da, asa ar fi normal, acest lucru fiind prevazut din constructia firobuzului.
Florin.B RATT, la 11 aprilie 2013 - 18:58, a spus:
Asa ar fi normal si logic, sa reglezi separat cele doua miscari. Insa, daca exista acea oprire pe la mijlocul distantei, nu cred c-ar fi nevoie de reglaje suplimentare.
Trebuie testat un firobuz in curtea garajului! Nu cred ca testarea ar fi o mare problema!
emilut, la 11 aprilie 2013 - 23:20, a spus:
Facem pariu?
Exact de acest lucru mi-e teama si mie!
Alta! Textolitul este un material excelent izolator, dar e prea friabil. Nu rezistă la şocuri multiple. Se scămoşează, se aşchiază, se erodează în foarte scurt timp. Mai este şi foarte greu. Cred că trebuie căutat în nomenclatorul materialelor izolante, unul de generaţie mai actuală.
Eu ma gandeam la sticlo-textolit. Dar probabil ca or exista si materiale mai potrivite...
De fapt, de ce ar fi nevoie ca "pâlnia" să fie confecţionată din material neaparat izolator? N-ar fi suficient ca pâlniile să fie izolate una faţă de cealaltă, şi ambele faţă de reţea prin izolatori clasici? În aceste condiţii, pâlniile ar putea fi construite chiar şi din oţel inoxidabil, care deşi e destul de scump, e mai ieftin decât textolitul.
emilut, la 11 aprilie 2013 - 23:24, a spus:
Corect si ... exact!
#645
Postat 12 aprilie 2013 - 00:02
#646
Postat 12 aprilie 2013 - 00:40
Cel mai probabil ne putem astepta la o lipsa de implicare a serviciului tehnic din cadrul RATT-ului, din dezinteres...sau invers, un exces de zel, cautandu-se firme autorizate si profesioniste in domeniu, chiar daca ele ar fi din Australia sau Noua Zeelanda!
Iata, un asemenea ghidaj s-ar putea folosi in mod permanent pe strada Lidia colt cu Girocului in statia Baricada pentru firobuzele care vin din garaj pe Liviu Rebreanu pe diesel, respectiv in locul unde se cupleaza la retea...
#647
Postat 12 aprilie 2013 - 07:50
Aceasta postare a fost editata de emilut: 12 aprilie 2013 - 07:51
#648
Postat 12 aprilie 2013 - 07:54
#649
Postat 12 aprilie 2013 - 08:25
emilut, la 12 aprilie 2013 - 00:02, a spus:
Da se poate face si din inox, dar din cate am inteles s-a ales varianta cu lateralele transparente (aveau ceva material de genul acesta). Oricum, se doreste si rigidizarea ansamblului in partea de jos a "palniei" si asta se realizeaza mai usor daca lateralele sunt din material izolator, cu o simpla platbanda. Vezi imaginea
Despre flama spuneam si eu ca "daca consumul e mic nu trebuie sa fie o problema"
#650
Postat 12 aprilie 2013 - 08:38
Iată (în sfârşit) o iniţiativă productivă, care a luat naştere datorită acestui forum.
Editare. În schiţa de mai sus s-a strecurat o eroare majoră. Şi anume, lateralele (cele desenate în galben) trebuiesc montate SUB aripioarele pieselor în formă de Y răsturnat, altfel existând riscul ca (,) captatorii să se blocheze în ele.
Sorry pt dimensiunile scanării, dar nu ştiu cum să le modific.
Edit:
Am redimensionat eu poza ta
Aceasta postare a fost editata de Viktor: 12 aprilie 2013 - 13:58
#651
Postat 12 aprilie 2013 - 11:22
emilut, la 12 aprilie 2013 - 07:50, a spus:
Tocmai de la lucrarile de la Michelangelo a (re)plecat "discutia" pe tema ghidajelor...
emilut, la 12 aprilie 2013 - 08:38, a spus:
Iată (în sfârşit) o iniţiativă productivă, care a luat naştere datorită acestui forum.
De peste 2 ani de zile TIP (urlu) pe tema ghidajelor, si nimeni nu auzea!!!
Editare. În schiţa de mai sus s-a strecurat o eroare majoră. Şi anume, lateralele (cele desenate în galben) trebuiesc montate SUB aripioarele pieselor în formă de Y răsturnat, altfel existând riscul ca (,) captatorii să se blocheze în ele.
Sorry pt dimensiunile scanării, dar nu ştiu cum să le modific.
Tocmai am sesizat si eu mai sus acest aspect, inclusiv faptul ca, capul suruburilor trebuie sa fie ingropat sau semi-ingropat (cap torbant) in materialul izolant!
Dar, unde-s doi, puterea (de convingere) creste!...
Abia astept sa vad ghidajele montate pe linii...
#652
Postat 12 aprilie 2013 - 12:33
#653
Postat 12 aprilie 2013 - 13:49
#654
Postat 12 aprilie 2013 - 14:00
Acel troleibuz Skoda(din videoclipul dvs.)este din Riga, Letonia.
#655
Postat 12 aprilie 2013 - 14:07
#656
Postat 12 aprilie 2013 - 14:18
Răspunsul: - Niciunul. Dimpotrivă. Toţi călătorii s-ar îmbulzi la primul troleibuz care apare într-un sens sau altul, astfel încât există şanse serioase ca troleibuzul care ar pleca din Soarelui către centru, să vină deja burduşit cu călători din Girocului, cei din Soarelui rămânând frumuşel pe jos. Ţi se pare corect?
#657
Postat 12 aprilie 2013 - 14:21
emilut, la 12 aprilie 2013 - 08:38, a spus:
Nu neaparat. Tabla din care se realizeaza va fi de 2 mm (e deja comandata) si nu va opune prea mare rezistenta la aceasta grosime. Plasticul probabil ca-l vor monta pe interior totusi. Chiar o sa le atrag atentia asupra acestui aspect, dar e decizia lor.
Practic eu am desenat ce se vede in poza, nu m-am laudat ca ar fi ideea mea.
#658
Postat 12 aprilie 2013 - 14:57
Dacă e vorba de doar 2 mm, nu cred să existe vreun impediment. Uzura aferentă nu va afecta alunecarea captatorilor pe fir. Oricum, lateralele captatorilor fac parte din categoria consumabilelor, fiind înlocuite periodic.
Aceasta postare a fost editata de emilut: 12 aprilie 2013 - 15:01
#659
Postat 12 aprilie 2013 - 22:21
#660
Postat 12 aprilie 2013 - 23:58
Viktor, la 12 aprilie 2013 - 14:00, a spus:
Acel troleibuz Skoda(din videoclipul dvs.)este din Riga, Letonia.
Merci de informatie, insa nu m-am intrebat si nici nu eram curios de unde e. Doar am "intarit" filmuletul lui Vali, respectiv un firobuz Skoda care-si pune troleele din buton...
Florin.B RATT, la 12 aprilie 2013 - 14:21, a spus:
Cunostiintele elementare in lacatuserie "sustin" ca izolatorul se cere montat dedesupt iar tabla pe care se sprijina izolatorul, trebuie sa fie ceva mai lata, in jur de 13 - 15 cm, pentru o viata mai lunga a "ghidajelor"....
Daca se strecoara erori in proiectare si executie, s-ar putea sa avem mici surprize in functionare si nu-i bine!...

Ajutor

Raspuns nou


Citare Multipla






